דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יצחק רשטוני

      יצחק רשטונ

      @יצחק רשטונ
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.0k
      נושאים
      37
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • הגה נוטה הצידה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @spider כתב בהגה נוטה הצידה:

        אני מדבר על מעבדה מקצועית,
        כיוון פרונט ממוחשב.
        יש בדיר קדיס,
        מוסך חוואג’ה

        מנסיון רב ואחרי שהייתי אצל הרבה מוסכים בכפר וכבר נהייתי “מומחה” לעניני ערבים לסוגיהם אני יכול לומר בוודאות גמורה לא חוסכים כלום בטיפול ברכב אצלהם
        א.הם לא מספיק מקצוענים ולמדו את המקצוע בעיקר על הלקוחות שלהם
        ב.הם חאפרים ורוצים רק את הכסף
        ג.הם שונאים אותך גם אם הם נראים ממש ממש חברים , בסוף היו שמחים לראות אותך מת , אז אפשר להבין לבד מה התוצאה של העבודה שלהם
        ד.הם השקרנים הכי גדולים שיש והגנבים הכי גדולים שיש …אל תחשוב שאתה ממולח מהם.
        ולפעמים דווקא בגלל זה יש איזה רצון פנימי להרגיש מייבין שיודע להסתדר ולקמבן בכפר , אבל באמת בסופו של שנה יצאת מופסד ובגדול .
        אז נכון שיש הרבה מוסכים יהודים שגם לוקים בסעיפים א ב ד , אבל אפשר וחייבים למצוא מוסכניק יהודי מקצוען רגוע ואמין וזה כבר לא משנה כמה הוא לוקח כי פשוט אתה תפגוש בו לעיתי רחוקות מאד כי התקלות יפחתו משמעותית ,
        והכי טוב אם אתה כבר אוהב לקמבן ולהשקיע על התיקון בשביל לחסוך בכסף , פשוט תטפל ברכב לבד , היום יש כל כך הרבה ידע באינטרנט עם סרטונים מפורטים שעקרונית יכולים להפתח בנט פרי שחלק גדול מהדברים אפשר לעשות לבד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • לו הייתי נראית ככה... על רכבים בנראות שונה.
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לפני שאני מעלה תמונות אני רוצה להגיד שזה לראותם בלבד ופרוייקטים כאלו מבלים זמן וכסף רב מאד!!! ומתאימים לאנשים מסויימים בלבד…
        בכל אופן כולכם מכירים את הלנסר השבורה שחונה בכל כניסה לכולל יחד עם עוד כמה קורולות ומאזדות
        בואו תראו עד היכן השקיעו בה אנשים כאן בארצנו הקטנה
        20220303_225847.jpg

        20220304_085038.jpg

        IMG-20220809-WA0001.jpg

        עוד אחת …

        IMG-20220216-WA0028.jpg

        IMG-20220225-WA0031.jpg

        ולא לא מדובר בלנסר איבוליישן אלא בלנסר רגילה שהתחילה ככל הלנסרים

        מדברים רכב

      • רכב בצבע אדום אבל מאוד אטרקטיבי - מה דעתכם?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        צבע הרכב הוא בעיקר נתון שתלוי בהעדפותיך האישיות אם אתה אוהב או שונא וכמובן שיש את הנדון שכתב מאיר כמה מפריע לך להיות ברכב בולט .
        מה שכן שים לב לכמה דברים:
        *בעלות ראשונה ליסינג [יכול להיות שזה גם היה השכרה צריך לבדוק]
        *מספר רכב מוסתר [יכול להיות סוחר]
        *קריית ביאליק [איזור הקריות מלא סוחרים]
        אם אתה חושב לקנות קח לבדיקה יסודית וקח איתך חבר שקול ומבין ברכבים שיתן את חוות דעתו מהצד לתהליך

        עסקאות רכב

      • סיפור הזוי או מצחיק (כל אחד יחליט לבד)
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לגבי הפילטר אוויר כרגע אין הרבה מה לעשות חוץ מלשים חדש .
        אבל מה שיותר מדאיג שאתה אומר שאתה לא עשית טיפול אף פעם במשך שנתיים וחצי ונסעת הרבה וגם חושב שקודמך לא עשה, מה שאומר שרק זכויותך וזכויות אבותיך שמרו על המנוע שלך שמשומן כרגע בקפה שחור חזק .
        מה שאני הייתי עושה כרגע במצב שלך-
        1.פותח את בורג ניקוז השמן ונותן לשמן הישן לטפטף לילה שלם
        2.סוגר , שם שמן חדש יחד עם בקבוק של חומר פלאש ומפעיל מנוע ל15 דקות בדיוק
        3. מרוקן שוב את השמן ללילה שלם
        4. שם שמן ופילטר שמן חדשים

        טיפולים, אחזקה ותקלות פילטר שמן

      • סובארו אימפרזה מומלץ? כנראה שכן!!!!!!!!
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        דובר בזה כבר כמה פעמים.
        גם דעתי האישית שמבחינת תמורה לכסף עדיף לקנות מיצובישי/סוזוקי/מאזדה/סובארו/ניסאן (לא הצרפתית)
        (דווקא מבחינת צריכת דלק אין הבדל גדול)
        אבל אם כבר סובארו למה 240 קמ, אני חושב שהייתרון המרכזי בלוותר על טויוטה הוא האפשרות לקבל רכבים שמורים עם נתונים טובים

        מדברים רכב

      • ייעוץ לקנית רכב מיני עד 20 אש״ח
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @Dvora כתב בייעוץ לקנית רכב מיני עד 20 אש״ח:

        האם אני צודקת ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

        זה באמת הכיוון הנכון , רכבי מיני יפנים ואמינים

        היאריס והג’אז הם הטובים יותר בחבורת המיני וגם מפנקים יותר מכיוון שמלכתחילה יועדו גם לאירופה ופחות למדינות המזרח ובעלי מנוע 1.3 ליטר, החיסרון העיקרי שלהם הוא שבין 2006 ל2011 [שזה פחות או יותר מה שיכנס בתקציב שלך] הם היו בעלי תיבת הילוכים [גיר בלעז] רובוטית חד מצמדית [מעין תיבה ידנית רק שיש מחשב שאחראי על העברת ההילוכים] והיא נחשבת לתיבה לא נוחה ולא אמינה .

        יש גם דייהטסו סיריון רכב מצויין מנוע 1.3 ליטר וגיר אוטו’ אבל כבר מתחיל להזדקן ואם חשוב לך הנראות קצת קשה למצוא אחת שמורה מהשנתונים האחרונים שלו .

        יש גם את הקטנות של סוזוקי כמו אלטו/ספלאש , רכבים טובים אבל בעלי מנוע 1 ליטר שלושה צילדרים בעל ביצועים נמוכים [בפרט באוטו’] וגם רכבים פחות מפנקים כי ייועדו מלכתחילה למדינות המזרח.

        יש גם ניסאן מיקרה , די דומה לסוזוקי מבחינת ייעוד אבל בעל מנוע 1.2 ליטר מעט חזק יותר וגם מעט יותר מרווח , מה שצריך לקחת בחשבון שיש לו תיבת הילוכים רציפה ויש לבדוק שתוחזקה היטב .

        יש גם סוזוקי סוויפט ומאזדה 2 , רכבים מעט חזקים יותר עם מנוע 1.5 ליטר ובעלי תיבה אוטומטית רגילה [פלאנטרית] , אבל המחירים שלהם גבוהים יותר וכבר נושקים למחירי הטויוטה/הונדה וגם צריכת הדלק גבוהה יותר משאר המיני.

        יש גם את צמד הקוראיניות יונדאי I10 וקיה פיקאנטו , סך הכל מומלצות בעלות מנוע 1.2 ליטר ותיבה אוטו’ רגילה [מלבד הדור החדש] אבל אני לא זוכר באיזה מחיר הם מתחילות .

        יש גם את מיצובישי ספייס סטאר דומה מאד לניסאן מיקרה גם עם מנוע 1.2 ליטר וגם עם תיבה רציפה , חשוב למצוא אחת שמורה ומטופלת היטב ואז תתן ראש שקט

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • מיצובישי אטרז האם אמין בקילומטר גבוה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        פעם היה רכב שעבד פצצה נסע חלק ומהיר ופתאום הוא הסתכל בלוח שעונים ואמר איי אני כבר עברתי את ה200 אלף וקוראים לי אטראז’ אז אני צריך למות ומיד כבה…
        לאיפה אני חותר ?
        אין לרכב גיל/ק"מ שבו הוא מסיים את החיים !
        רכב זה מכונה ויש הרבה דברים שגורמים למכונה לעבוד טוב או חלילה להתקלקל ביניהם זמן עבודה [שזה איכשהו נספר בק"מ] גיל , תחזוקה , סגנון שימוש וכו’
        בקיצור אטראז’ יכול למות ב50 אלף אם אף פעם לא יחליפו לו שמן ויכול לשרוד גם 400 אם יחזיק בו אדם שנוסע רגוע כל יום נסיעה בינעירונית ארוכה ומקפיד על טיפולים בזמן

        עסקאות רכב

      • שירשור מפוצל מ''סקירת כלל רכבי 7 מקומות'' בעניין הצרפתיות.
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @DanielC כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:

        לא הייתה כאן שום כוונה לזלזל. הגבתי לגופו של עניין והבאתי נתונים וניסיון אישי כדי להראות נקודות אחרות ממה שכתבת. אם יש לך טענות נגדיות – בשמחה תציג אותן, ונוכל לדון בזה בצורה עניינית.
        אולי הייתי קצת חד שאמרתי “חוסר ידיעה” כי כלל טענותיך חוץ מעניין ירידת הערך לא מדויקות, מצטער

        המנוע 1.6 בנזין “פרינס” בגירסא הראשונה סבל מהמון בעיות [מאשבת לחץ דלק , גומיות שסתומים , הצטברות פיח בשסתומי יניקה] בדור החדש עם ה165 כ"ס שהזכרת [EP6CDTM] באמת שיפרו אותו מאד ובגדול הוא דיי אמין והתקלות היותר נפוצות הם בית מצערת של סימנס שגורמת לתגובה לקוייה בלחיצה על גז [עלות החלפה לחדש של קונטיננטל עולה בערך 3000 שח] כמו כן יש תקלה דיי נפוצה במיכל הדלק בשסתומים שאחראים על קליטת אדי דלק [ עלות החלפת המיכל היא 4000 שח] כמוכ צינור יניקת אוויר לטורבו לעיתים מתפורר [עלות החלפה 800 שח]
        מנוע 1.2 בנזין מקולל ביותר עם רצועה טבולה בשמן גם נקרעת הרצועה וגם לפני זה פירורים מהרצועה סותמים את מעברי השמן ועוד
        מנוע דיזל עמיד מאד לק"מ גבוה אבל מתקנות הזיהום אוויר יש את הבעיות של המסנן חלקיקים DPF ואת המערכת אוריאה SCR [המשאבה המצוף וצמת החשמל שלה טבולות בנוזל והוא חודר לכרטיס ופוגע בו , כמו"כ אם לא ממלאים אוראה בזמן המצוף נתפס] עלות המערכת בשני המקרים היא 5000 שח אבל היה הרחבת אחריות ביצרן
        בגירסת 2.0 ליטר יש לבדוק שהוחלף רצועת טיימינג במסגרת הריקול
        בגירסת 1.6 תקלה בחיישן מצב טורבו [אחראי על הVGT] עלות סביב ה1500 שח

        @DanielC היקר מבין דבריך ניכר שיש לך הבנה רבה ברכבים ואני חושב שאתה יכול לתרום פה הרבה בפורום.
        גמר חתימה טובה

        עסקאות רכב

      • מצלמה רוורס פריוס 2008
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לא נעים להיות החנון הלחוץ
        אבל רק אספר לך שאם ברכב הראשון שלי הפונקציה הזאת הייתה קיימת אצלי הייתי חוסך 5000 שח .
        יצאתי ברוורס מעמדת תידלוק , ככה שהמשאבה מסתירה לי את הרכבים שבאים מהצד של המשאבה ומאחורי הגיע פולקסוואגן חדשה , הוא ראה שאני עושה רוורס וניסה לצפור בכל כוחו אבל ברכבי דלקה מוזיקה בווליוום גבוה ולא שמעתי כלום ופגעתי לו בדלת.
        בקיצור יכול להיות שעדיף לך להפסיד כמה מילים מהשיעור כללי של אותו שדר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • גמ''ח כלי עבודה בוקסות טיפול עשרת ועוד לרכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @מיוחד כתב בגמ''ח כלי עבודה בוקסות ועוד לרכב:

        פותח פילטר מספר 904 903 902 ועם חריצים

        זה הכי טוב , פשוט וקל
        902 מתאים למיצובישי/סובארו וחלק מהמאזדה
        901 מתאים לטויוטה/הונדה/ניסאן/דייהטסו/חלק מהמאזדה [מתאים גם לטויוטה/דייהטסו בעלי פילטר פנימי ומכסה פלסטיק ,אך מכיוון שהם לפעמים נתפסים מאד חזק מומלץ להשתמש ב901 C עם חריצים]
        904 מתאים לחלק מדגמי יונדאי/קיה

        וכמובן כל הכבוד על היוזמה המבורכת , מדהים!!!

        גמ"חים

      • הגה נוטה הצידה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @spider כתב בהגה נוטה הצידה:

        צר לי על שהניסיון שלך בכפר, אכזב אותך.
        הניסיון שלי דווקא ממש ממש טוב,

        במחילה מכבודו ומשאר המגוננים
        אני יפרט בקצרה היה פעמים שהם באמת פתרו את הבעיה בצורה מקצועית למשל פעם אחת עלה לי חום מנוע בדקו טרמוסט ואז משאבת מים ואז החליפו רדיאטור והכל במחיר של 800 שקל שזה בהחלט מחיר זול כולל כל הבדיקות ורדיאטור חדש והבעיה מאז נפתרה אחת ולתמיד ואני כמובן שכנעתי את כולם שאין כמו לטפל בכפר , אלא שמאז היה רצף של אירועים גם לכיוון השני וגם כאן אני יפרט רק אחד ,
        היה לי רכב עם בעיה בהתנעה[ סטרטר בדיעבד] והדומה לחמור התחיל לפרק את הרכב בצורה אגרסיבית למשוך פלסטיקה בכח שכל החיבורים נשברים או עפים לכל עבר ואז התחיל למשוך חוטים כדי לפרק קודנית , משסיים לפרק את הקודנית וראה שזה לא הבעיה סבלנותו פקה והוא התחיל להוציא ולהכניס את המינוס תוך כדי שחבר שלו מסובב את הסוויטש לא יודע מה הייתה כוונתו בתהליך אך משסיים לוח המחוונים שלי שהיה נקי וחלק היה נראה כמו עמדת די גיי שכל הנורות דלוקות , ואז הוא פסק שהלך מחשב [מעניין למה ?] ואני שכבר תקוע אצלו [שיטה מאד אהובה עליהם ] נאלצתי לסמוך עליו שיחליף מחשב , ואז הוא התחיל להגיד לי שהוא מצא מחשב [סט הנעה ] אבל לא סט שלם אבל הוא יסתדר עם זה , מכאן ואילך הוא זרק את המחשב שלי לפח ושם לי מחשב עם קידוד לא מתאים דבר שייצר חוסר תקשורת בין במחשב מנוע לשאר המחשבים abs esp וכדו והרכב הציג שגיאה בלוח המחוונים , העיקר הרכב הניע [עדיין עם בעיות] ואני ברחתי משם לא לפני שנפרדתי מ1100 שקל עבור הסט הנעה ועוד 800 שקל עבור העבודה , מכאן כבר הלכתי לכמה מקצוענים [יהודים כמובן] על מנת שיסדרו לי את בעיות הקידוד ואז הבנתי את עומק הבעיה כי כל הנתונים של המחשב המקורי כבר בפח ובקיצור חגיגה שלמה שאין לי כח לפורטה אבל לפחות הם התאימו את המפתחות המקוריים לסט החדש אבל הבעיה לא נפתרה , וזה רק דוגמא אחת מיני כמה שהיו לי או לאנשים מסביבי וזה אצל אחד הערבים שנחשב לאלוף במיוחד
        ושוב כמובן שיש גם יהודים שהם חאפרים , גנבים וכו אבל אפשר למצוא מוסכניק יהודי מקצועי ואמין שאפשר לסמוך עליו ולא בגלל שאתה קשוח איתו ועוד כמה דמיונות שיש לאנ"ש שהם מגיעים לכפר אלא כי הוא פשוט אדם מקצועי וישר , כן כן יש כאלו
        אני את הנלע"ד כתבתי .

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפול 10000 השלב שאחרי | מה עושים עם השמנים שהוצאנו
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @סאדיגורא כתב בטיפול 10000 השלב שאחרי | מה עושים עם השמנים שהוצאנו:

        נוזל על הרצפה המסריחה בלאו הכי…

        ???
        מדובר על 4 ליטר שמן
        מעבר לטינופת המרובה זה סכנת נפשות להולכי הרגל ולמכוניות

        מדברים רכב

      • התייעצות לגבי טויוטה יאריס
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @ראובן-שבתי כתב בהתייעצות לגבי טויוטה יאריס:

        יש רובוטי?

        הרובוטי בגדול מ2007 עד 2011.
        ב2012 התחיל דור חדש ששווק בשלוש גרסאות הנעה א. 1.3 עם גיר רציף, ב. 1.3 ידני, ג. 1.5 היברידי, כמו שאר ההיברידיות בקניית משומש יש לבדוק את עניין הסוללה

        עסקאות רכב

      • נדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @ppp כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

        תגובה: מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014

        האמת שבעזה כבר כתב פה הכל , אבל אני יעשה רגע סדר ,
        גיר cvt הוא גיר אוטמטי אך בשונה מגיר אוט’ רגיל הוא בנוי בצורה של שני קונוסים זה מול זה שאחד מחובר למניע [מנוע] ואחד למונע [גלגלים] וביניהם רצועה כאשר הרכב בוחר בהילוך נמוך הרצועה תזוז לצד הצר של הקונוס המניע ולצד הרחב של הקונוס המונע ככה שכל סיבוב של המנוע יסובב רק חצי סיבוב של המונע גלגלים ובהילוך גבוה זה הפוך , הרעיון בדיוק כמו באופניים שיש כמה גלגל שיניים במניע [פדאלים] וכמה גלגלי שיניים במונע [גלגל אחורי] וביניהם שרשרת והיחס ביניהם יקבע כמה מתוך הסיבוב של הפדאלים יסובב את הגלגל רק שברכב זה עובד בצורת קונוסים שעליהם שרשרת חלקה שמוחזקת רק באמצעות הלחץ על הקונוסים , ולכן זה מערכת מאד רגישה עם הרבה שחיקה ולכן מאד חשוב להלחילף לה שמן בזמן , הנורה שנדלקה לך אומרת שהגיע הזמן להחליף שמן , הנורה כמובן לא נדלקת סתם ! כדאי מאד להחליף לשמן מקורי ולא לשמן תחליפי אפילו שיש שמנים של חברות רציניות שעומדים בכל התקנים והדרישות של היצרן ואפילו שהיצרן גם לא מייצר את השמן בעצמו אלא אצל יצרן שמנים מקובל בקרב המתמחים בתחום ששמן תחליפי מכיוון שהוא בא להחליף שמנים של המון סוגי יצרנים התכונות שלו מעט שונות משמן לרכב ספציפי , עלות השמן עצמו קצת גבוהה ולפעמים יוצא יותר זול להחליף אותו במוסך רשמי של החברה מכיוון שהם מחליפים אותו בתדירות גבוהה הם קונים גלונים של 20 ליטר במחיר זול מה שמאפשר להם להשוות מחיר עם מוסך מורשה אחר במקרה הזה , בדבר הזה לא חוסכים .
        סוג הגיר הזה נמצא בכמעט כל רכב יפני חדש ובחלק מהיפניות היותר וותיקות כמו למשל מיצובישי לנסר 1.8 ואוטלנדר , טויוטה אוונסיס וורסו , סובארו b4 ואאוטבק בערך משנת 2010 ,תדירות החלפת השמן משתנה בין יצרן ליצרן וניתן למצוא אותה בספר רכב
        [במאמר המוסגר לרכבים ההיברידים של טויוטה יש גיר דומה שנקרא מפצל כח אבל הוא עובד קצת שונה והוא רגיש פחות]

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • 7 מושבים שמבטיח 1,100 ק"מ למיכל דלק: צ'רי טיגו 8 פלאג-אין בישראל
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        דבר מעניין שקרה בעקבות הנושא הזה- מדינת ישראל כידוע צריכה הרבה כסף לממן את כל המשרות המיותרות ולכן היא ביטלה את הטבת המס לרכבי “פלאג אין” וקבעה להתייחס אליו כרכב מונע בדלק בטענה שבסופו של דבר כשהסוללה נגמרת הרכב הופך להיברידי רגיל ובכך אין סיבה שהוא יזכה להטבת מס , בהמשך כשעלתה הצעת החוק שבעלי רכב חשמלי ישלמו מס נסועה רצתה המדינה לכלול בזה גם את הרכבי “פלאג אין” ולהתייחס אליו כרכב מונע בסוללה בטענה שיש להם סוללה שמאפשרת להם לסוע כרכב חשמלי
        ובכך רצתה המדינה גם לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה .
        הדבר כמובן גרר התנגדות נרחבת ורכבי הפלאג אין לא נכללו כרגע במס הנסועה.
        מה שהביא לביקוש גובר שלהם ובכך הגיע לארץ הרכב שפתח את השירשור ועוד כמה רכבי פלאג אין סינים שהפכו לדבר החם הבא

        מדברים רכב

      • האם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        הערה חשובה בעניין :
        ממה שאני מבין בתחילת 2026 יחול מס נסועה על רכבים חשמליים וכן על רכבים מונעים בגז .
        המחיר יעמוד על 15 אגורות לק"מ צמוד למדד ויעודכן אחת לשנה .

        כשבאים להתקין גז צריך לחשב כל אחד את המעלות והחסרונות.
        המעלה של הסבה לגז ברורה- חסכון של בערך 50% בעלויות חומר הבערה וזה לא קצת .
        החסרונות - עלות ההתקנה, שגרת טיפולים נוספת, בלאי גדול יותר למנוע [לרוב אין בעיות אבל זה מתשתנה מאחד לאחד], אסורה חניה בחניונים סגורים .
        ובקרוב חסרון נוסף של תוספת 15 אגורות לק"מ שמורידה את אחוזי החיסכון וממילא מערערת את העניין האם זה שווה את שאר החסרונות .
        יעשה כל אחד את חישובו , כי זה באמת סוגיה מענינת לציבורינו החסכן

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכבים בתחפושת - על רכבים זהים ממותגים שונים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        כמה דייוקים והוספות-
        1.דייהטסו היום שייכת לטויוטה ומייצרת רק כמה דגמי קיי קאר[660 סמק] ביפן בלבד , בכל אופן לגבי הסיריון שנמכרה כאן בכמויות גדולות היא מבוססת על מכלולים של טויוטה יאריס דור קודם ויש לה אמינות מצויינת , התקלות היותר נפוצות שם זה מדחס מזגן ומסרק הגה ומשאבת abs , דרך אגב היא נמכרה בעולם גם כטויוטה פאסו וגם כסובארו גאסטי
        2.לגבי קונצרן פולקסווגן הראפיד ואחותה הטולדו מבוססות על השילדה והמכלולים של הסופרמיני כמו פולו ואיביזה ולאומתן גולף ולאון מבוססות על המשפחתיות כמו אוקטביקה וגאטה
        3.מאזדה 2 האמיתית מיוצרת על ידי מאזדה עצמה באחת ממדינות המזרח אני חושב תאילנד ויש גם אחת בתחפושת {מה שצירפו פה ]שמבוססת על יאריס ונועדה להציל יצרנים יפנים קטנים מקנסות שהאיחוד האירופי מטיל על יצרנים מזהמים ויש גם באירופה טויוטה קורולה סטיישן [אוריס לשעבר] וכן ראב 4 שנמכרות שם תחת סוזוקי בשמות שאני לא זוכר
        4.שלישיה נוספת הם דגמי ההנעה אחורית סובארו brz טויוטה gt86 ויש גם תחת ‘סאיון’ [מותג של טויוטה בארצות הברית ]
        5.זוג נוסף זה מאזדה מיאטה mx5 שנמכרת גם תחת פיאט כאבראט 124 רק עם עיצוב חיצוני שונה ומנוע 1.4 טורבו של פיאט אבל שאר המכלולים כולל הגיר של מאזדה
        6.צמד נוסף הוא טויוטה bz4x החשמלית שנמכרת בעולם גם כסובארו סולטארה וזאת כחלק מההשתלטות הלקית של טויוטה על מניות סובארו
        7.קונצרן psa פיזו סיטרואן [הצרפתי] מחזיק היום גם באופל [גרמני לשעבר] וגם במותג היוקרה של סיטרואן ds אז כמעט כל רכב של פיזו או סיטרואן או אופל מחזיק במכלולים משותפים עם רכבים אחרים בקבוצה ,בקיצור כמו אצל פולקסווגן סיאט סקודה וכו
        8.דאצי’ה [הרומנית] שייכת לרנו [הצרפתית] וכמעט כל דגמיה מבוססים על שילדות של רנו קליאו דור קודם ןמכלולים של רנו , יש גם דגמים שמשווקים בחלק מהמדינות כרנו ובחלק כדאצ’יה כמו למשל רנו לוגאן ששוקה כאן
        9.רנו הצרפתית קנתה שליטה על ניסאן ומיצובישי היפניות ככה שחלק מדגמי ניסאן מבוססי מכלולים של רנו בפרט הרכבים בעלי האופי האירופאי [מנועי טורבו קטנים] כנל חלק קטן מדגמי מיצובישי החדשים , מיצובישי קולט החדשה למשל [לא משווקת במחוזותינו] היא ממש רנו קליאו עם סמלים של מיצובישי
        10. בשטף הדגמים הסינים שמגעים לפה גם יש כמה אחים כמו למשל וולבו ex30 שהיא אחות של זיקר x וגם של סמארט #1 וכולם תחת קונצרן ג’ילי שקנתה את וולבו וגם שותפות עם מרצדס בסמארט

        מדברים רכב דגמים זהים תחפושת ייצור מקביל

      • שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        תעשה טיפול
        א. כי השמן שחור [גם שזה לא מכריח אבל זה בוודאי פאקטור]
        ב. המינומום הוא שכבר עבר 7 אלף ק"מ , ככה שגם במקרה והקדמת לא הקדמת הרבה
        ג. אין להאמין למוכר להלכה
        ד. גם אם הוא עשה טיפול לכאו לא מדובר ממש על יום לפני אלא בטח על כמה אלפים לפני וממילא צריך לעשות

        בקיצור , לא המקום לחסוך לענ"ד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        וואלה בחייאת קשה עברית

        רהט.png

        מדברים רכב

      • רעידות במהירות גבוהה בשברולט אורלנדו
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        רעידות חזקות בבלימה צלחות
        רעידות במהירות גבוהה איזון גלגלים [בדרך כלל]

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 71
      • 72
      • 3 / 72
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום