דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      1.2k פוסטים 145 כותבים 175.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי יםא מנותק
        אבי יםא מנותק
        אבי ים
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
        #1

        כל מי שעובר על מודעות באתר יד 2 בתחום הרכבים לא פעם מחייך לעצמו כשהוא קורא את דברי ההספד שכתב בעל הרכב על רכבו שממנו הוא מנסה להיפטר נואשות

        אני חושב שיכול להיות כאן אשכול משעשע שהציבור יעלה בו צילומי מסך של מודעות מעניינות שנתקלתם בהם ביד 2
        סתם לדוגמה:
        בפינת הנביאים מצאתי
        f07d0862-799f-41c4-9602-042dc146f853-image.png

        רק להיזהר מחשיפת פרטים של המוכר

        לך תדעל מיכאלושמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        14
        • אבי יםא אבי ים

          כל מי שעובר על מודעות באתר יד 2 בתחום הרכבים לא פעם מחייך לעצמו כשהוא קורא את דברי ההספד שכתב בעל הרכב על רכבו שממנו הוא מנסה להיפטר נואשות

          אני חושב שיכול להיות כאן אשכול משעשע שהציבור יעלה בו צילומי מסך של מודעות מעניינות שנתקלתם בהם ביד 2
          סתם לדוגמה:
          בפינת הנביאים מצאתי
          f07d0862-799f-41c4-9602-042dc146f853-image.png

          רק להיזהר מחשיפת פרטים של המוכר

          לך תדעל מנותק
          לך תדעל מנותק
          לך תדע
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
          #2

          @אבי-ים
          עובר?
          האנשים שישארו כאן לתמיד:
          c266ee49-75fd-466b-8148-f85ffc8edd86-image.png
          b1260a97-efc9-4a93-9329-f513725847c7-image.png
          בפינת הטרגדיה:
          0bc79850-7a67-4ea6-954d-cf0edf53e70a-image.png
          בפינת ההומור הפוליטי:
          acadd72b-58c3-4401-9868-492b30ebab66-image.png
          8288a607-9161-4bd4-bbb8-c37d5f5dc16a-image.png
          פיזיקה של מוסכניקים:
          faadb778-1c4c-4315-a1e2-fd718e6b78f4-image.png
          ולנוסטלגיה החביבה, עם טוויסט:
          a948e3de-40b9-45d2-bc71-4cdb2fc9f9af-image.png
          1+1
          19a4d286-eb35-4c08-ac9f-624b93b6199a-image.png
          1315d0e3-db03-4a24-8ee7-a19ec9e06503-image.png
          המלשינון:
          5f91cfe0-6ffe-464d-a7da-bed8e127b59c-image.png
          6d98a632-2532-4188-868e-55345b01fc48-image.png
          ce97a859-39a7-4a3c-be7a-2f41ca175f62-image.png
          a9916bfc-80cf-4270-8be6-709da5b1e1c9-image.png

          1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          35
          • יעקב מ. פינסי מנותק
            יעקב מ. פינסי מנותק
            יעקב מ. פינס
            סיירת פיקוח מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            דבר ראשון תודה על שרשור שישמח הרבה אנשים
            שנית
            91987645-99c3-4c1c-b1bc-6ecfbd8e7317-image.png

            שמישהו כותב עם במקום אם,
            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

            הגמ"ח
            ניתן להתקשר 0583262568
            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטונ
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
              #4

              וואלה בחייאת קשה עברית

              רהט.png

              תלת אופןת י א 3 תגובות תגובה אחרונה
              8
              • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                וואלה בחייאת קשה עברית

                רהט.png

                תלת אופןת מנותק
                תלת אופןת מנותק
                תלת אופן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום

                כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                מנגו כשר טוב לעבודת השם

                לך תדעל מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • תלת אופןת תלת אופן

                  @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום

                  כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                  לך תדעל מנותק
                  לך תדעל מנותק
                  לך תדע
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום
                  כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                  יש לי תחושה קלה שהקוריאנית כבר לא על הכביש, פיגור של 8 חודשים בטסט…
                  תמיד תוכל לוודא אצל עבד למה בדיוק הוא התכוון, ולמה הוא לא טרח להקפיץ את המודעה ביד2…
                  אגב, הבחור מ’הכנופיה’ דיווח כמדומני על 1/16 לגרסה הידנית, צא ולמד…

                  e5a629d8-5e9d-4a0c-bf1d-5aa143a36055-image.png

                  1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • תלת אופןת תלת אופן

                    @יצחק-רשטונ זה כבר מצריך תרגום

                    כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                    מאירמ מנותק
                    מאירמ מנותק
                    מאיר
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                    #7

                    @תלת-אופן כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                    זה כבר מצריך תרגום

                    כוונתו שהרכב לוקח ליטר ל- 18 ק"מ?

                    הוא התכוון “הולך 1/18” ובמבטא ערבי: “וּלִיך”

                    ליצירת קשר לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                      וואלה בחייאת קשה עברית

                      רהט.png

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יראת שמים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יראת שמים
                      #8

                      וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                      f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png
                      ‘עברית קשה שפה’…
                      ללמד זכות: אולי הוא שכח שיש גם אותיות א’ ה’.

                      ידני

                      יוניי מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      7
                      • י יראת שמים

                        וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                        f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png
                        ‘עברית קשה שפה’…
                        ללמד זכות: אולי הוא שכח שיש גם אותיות א’ ה’.

                        יוניי מנותק
                        יוניי מנותק
                        יוני
                        מגיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @יראת-שמים נמכר-ולא נמקר

                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אליה
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          997b65e2-f909-435c-9377-340d4b34fe1d-image.png
                          e2b1f862-0b3a-49e8-bf1e-e1c64b9d8e87-image.png
                          מעניין איך הוא חזר הביתה והק’'מ לא עלה, או שהוא בכלל גר במכון רישוי

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • LexusL מנותק
                            LexusL מנותק
                            Lexus
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                            #11

                            אני הדפוק כאן? שלא ידע שלרכב היברידי מותר לחנות בכחול לבן חינם? 🙄
                            צילום מסך 2024-11-19 195939.png
                            עריכה: ההודי של נטפרי כנראה נכנס לשינת חורף🙇‍♂️ זה נוסח המודעה:
                            נמכרת עקב קבלת רכב מהעבודה. שמורה היטב, במצב מצוין. טיפולים במוסך טויוטה, סוללה היברידית הוחלפה במסגרת האחריות הרשמית - שיפור משמעותי בביצועים וחיסכון בדלק. היבירידי- חניה חינם בכחול לבן בשלל עיריות בישראל. מנוע חדש. צמיגי מגנזיום, דיבורית בלוטות’ הייתה באחריות היברידית של טויוטה במשך 12 שנה (המקסימום שטויוטה מאפשרים). שמורה היטב, נוסעת מדהים, מרווחת מאוד גם לנוסעים מאחורה, בגאז’ ענק.

                            שיפור החיפוש ביד2

                            יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • LexusL Lexus

                              אני הדפוק כאן? שלא ידע שלרכב היברידי מותר לחנות בכחול לבן חינם? 🙄
                              צילום מסך 2024-11-19 195939.png
                              עריכה: ההודי של נטפרי כנראה נכנס לשינת חורף🙇‍♂️ זה נוסח המודעה:
                              נמכרת עקב קבלת רכב מהעבודה. שמורה היטב, במצב מצוין. טיפולים במוסך טויוטה, סוללה היברידית הוחלפה במסגרת האחריות הרשמית - שיפור משמעותי בביצועים וחיסכון בדלק. היבירידי- חניה חינם בכחול לבן בשלל עיריות בישראל. מנוע חדש. צמיגי מגנזיום, דיבורית בלוטות’ הייתה באחריות היברידית של טויוטה במשך 12 שנה (המקסימום שטויוטה מאפשרים). שמורה היטב, נוסעת מדהים, מרווחת מאוד גם לנוסעים מאחורה, בגאז’ ענק.

                              יוניי מנותק
                              יוניי מנותק
                              יוני
                              מגיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @Lexus אפשר קישור?

                              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                              LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יראת שמים

                                וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                                f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png
                                ‘עברית קשה שפה’…
                                ללמד זכות: אולי הוא שכח שיש גם אותיות א’ ה’.

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @יראת-שמים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                וכהמשך לדברי @יצחק-רשטונ
                                f090b330-17ef-493e-9df2-203b03f6eede-image.png

                                המעניין שהוא בטוח שאם הוא אומר שהצריכה היא 10 ליטר ל100 קילומטר, זה פחות צריכת דלק מ1 ליטר ל10 קילומטר.

                                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • יוניי יוני

                                  @Lexus אפשר קישור?

                                  LexusL מנותק
                                  LexusL מנותק
                                  Lexus
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @יוני כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                  @Lexus אפשר קישור?

                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4fpnlcvp?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

                                  שיפור החיפוש ביד2

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יעקב מ. פינסי מנותק
                                    יעקב מ. פינסי מנותק
                                    יעקב מ. פינס
                                    סיירת פיקוח מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                    #15

                                    d5edb604-c466-4156-a681-d9e3905d8e97-image.png

                                    30c312a0-ecb0-4a13-a11d-808b55078651-image.png

                                    שמישהו כותב עם במקום אם,
                                    אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                    הגמ"ח
                                    ניתן להתקשר 0583262568
                                    או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                      d5edb604-c466-4156-a681-d9e3905d8e97-image.png

                                      30c312a0-ecb0-4a13-a11d-808b55078651-image.png

                                      EBAE מנותק
                                      EBAE מנותק
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                      בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                      [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                      050-4133851
                                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                      LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • EBAE EBA

                                        @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                        בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                        [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                        LexusL מנותק
                                        LexusL מנותק
                                        Lexus
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                        @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                        בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                        [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                        @EBA יש לך גם יותר
                                        1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
                                        ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
                                        8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

                                        שיפור החיפוש ביד2

                                        מאירמ E שלמהש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        9
                                        • LexusL Lexus

                                          @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                          בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                          [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                          @EBA יש לך גם יותר
                                          1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png
                                          ואם נהיה (פחות) רציניים אפשר להגיע גם להרבה יותר
                                          8a9bdf91-0ceb-4dc2-beeb-cff6e037bc71-צילום מסך 2024-11-21 184144.png

                                          מאירמ מנותק
                                          מאירמ מנותק
                                          מאיר
                                          מנהל ראשי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                          #18

                                          @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                          @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                          בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                          [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                          @EBA יש לך גם יותר
                                          1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                                          נראה לי שיש לו יער לאחסן מכוניות והוא עשה כדברי @EBA …

                                          ליצירת קשר לחץ כאן

                                          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • מאירמ מאיר

                                            @Lexus כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                            @EBA כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                            @יעקב-מ-פינס מה שמוזר כאן הוא איך פח האשפה המכונה קרוז הגיע לק"מ כזה.
                                            בכל מקרה, זה הרכב הכי נפוץ שיש לחלקים בארץ, לאף אחד לא שווה לתקן אותו.
                                            [למי שיש איזה יער פרטי לאחסן מכוניות, הייתי מציע לקנות עשר כאלה, וכל פעם שיילך משהו יהיה לו את החלק להרכיב].

                                            @EBA יש לך גם יותר
                                            1752f28d-9f90-45c3-a06b-4783ca6b4012-image.png

                                            נראה לי שיש לו יער לאחסן מכוניות והוא עשה כדברי @EBA …

                                            צילפינגיםצ מנותק
                                            צילפינגיםצ מנותק
                                            צילפינגים
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                            #19

                                            @מאיר או שהוא עשה לו השמנה לק"מ…

                                            התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                            איזור ירושלים
                                            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • יצחק רשטוני מנותק
                                              יצחק רשטוני מנותק
                                              יצחק רשטונ
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                              #20

                                              כשהביאו את הקרוז לארץ הקמפין שלהם היה ככה-
                                              “טויוטה קורולה? שברולט קרוז ! ושהרכב הטוב ינצח”
                                              😊 😊 😊

                                              EBAE מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              5

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 60
                                              • 61

                                              16

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום