דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ג

      גיל

      @גיל
      מאסטר מגיה
      אודות
      פוסטים
      4.7k
      נושאים
      41
      שיתופים
      0
      קבוצות
      4
      עוקבים
      32
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • שימוש ברכיב OBD ברכב וסנכרונו למולטימדיה לקבלת מידע בזמן אמת
        ג גיל

        @טייס-קרבי זה לא דבר חדש, יש לך OBD פשוטים מאוד בעלי אקספרס בכמה שקלים שעושים את זה, יש לי אישית כזה. עובד עם טורק ועוד אפליקציות יעודיות כמו שכתבו לעיל.
        נורות אתה תוכל למחוק רק של תקלות בסיסיות. כמו נורת check engine וכד’. לא כל דבר. כריות אוויר למשל לא תוכל בסוג הפשוט הזה.
        בסוגים היקרים יותר - כן.

        רק הארה, ברשותך,

        @טייס-קרבי כתב בשימוש ברכיב OBD ברכב וסנכרונו למולטימדיה לקבלת מידע בזמן אמת:

        אשמח אם “כרישי הפורום”

        אני אישית לא מרגיש בנוח עם הכינוי “כריש” 🦈, גם כי קטנתי, אבל בעיקר כי אינני מזן שטורף את כל מה שסביבו בשרשרת המזון…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בקשת המלצה לרביעיית צמיגים
        ג גיל

        @sandstorm צריך להבין שלכל חברה יש כמה דגמי צמיגים. זוכר שהזכרתי את הגודייר אפישניט-גריפ פרפורמנס? זה העניין.
        אבל בסוף, זה גם עניין של איכות. יש דברים מופיעים במדדים, וכן נמדדים אצל המותגים.
        למשל “התנגדות לגלגול”. בודקים רכב בניוטרל בכביש בעל זוית קהה (לא זוכר מספרים מדוייקים) כמה מרחק הרכב יעבור ב"דרדור". בעצם, לראות שהצמיג יתן לך לפתח מהירות, ולא יתנגד לנסיעה ולתנועת הגלגול.
        סתם לדוגמא.
        אל תשבור את הראש יותר מדי, קח משהו עם נתונים טובים, וחברה מוכרת.
        ואגב, צריך לעשות את זה גם ברכבים, לא רק בצמיגים…(לאלו שקונים רכבים מחברות שמעולם לא שמענו עליהם). אבל זה עניין אחר.
        בהצלחה!

        @יאצק כתב בבקשת המלצה לרביעיית צמיגים:

        @גיל האמת היא שאני אשמח להסבר איך קוראים את הנתונים על הצמיג…
        אם אפשר כמובן.
        תודה רבה !

        על רגל אחת-
        על כל צמיג כתובה שורה המעידה על מידותיו:
        למשל: 215/60/17 (לפני ה-17 אמורה להיות R, אבל העריכה יוצאת לא טוב אז השמטתי).
        המספר הראשון (משמאל, כנהוג במספרים) לדוגמא 215 מעיד על רוחב הצמיג, דהיינו מדידת הצמיג מדופן אל דופן, במ"מ.
        המספר השני לדוגמא 60 מעיד על חתך הצמיג, דהיינו גובה הדופן (מסיום החישוק ועד הסוליה), ביחס לרוחב הצמיג (המספר הראשון).
        המספר השלישי זהו הקוטר של הצמיג.
        המספרים לא צריכים להדאיג אותך, רק לוודא שהכל תואם וזהו זה.
        ה-R בא להעיד על צורת המבנה, במקרה הזה (הנפוץ) מדובר במבנה רדיאלי, בשונה מ-D.
        אבל אין מה להאריך בזה.
        בהזדמנות, בלי נדר.

        על כל הצמיגים המיוצרים קיים תאריך יצור המופיע בארבע ספרות. למשל, 0425 – תאריך הייצור הוא השבוע 4 בשנת 2025 למניינם, הוי אומר סוף ינואר, והצמיג (נכון לכתיבת שורות אלו) בן פחות מ-10 חודשים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מדריך: לדים/קסנון בתאורת הרכב - מה מותר ומה אסור (כולל פירוט הקנסות המלא)
        ג גיל

        @שלמה כתב במדריך: לדים/קסנון בתאורת הרכב - מה מותר ומה אסור (כולל פירוט הקנסות המלא):

        שיחקת אותה בגדול! אשריך, אני מזמין מדריך מסודר לכל נושא כסאות הרכב סלקלים בוסטרים לפי גילאים\משקלים ומיקומים ברכב

        סגור, בעז"ה.
        עריכה: יעויין כאן בביצוע הבקשה.

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות תאורה דוחות תעבורה שיפור רכבים טסט שוטר תאורת לדים קסנון המדריכים של גיל

      • ספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות
        ג גיל

        @shmuel4 כתב בספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות:

        אני מודה לך על תגובתך הנלהבת,

        בבקשה. אין בעד מה.

        אבל לא ענית על שאלותיי

        חוששני שגם אחרי שאני אענה שוב, זו תהיה מסקנתך.

        סיפורי שוטרים ועורכי דין הם נחמדים מאד, אבל כאמור, ביקשתי מקור.
        אני יכול לרדת לרזולוציות קטנות, כמו תיקון מס’ 134 לפקודות התעבורה, שמעבירות את הסמכות בנושא מה נהג חדש שהורשע צריך לבצע - לשר, והוא צריך לפרסם בצורה ברורה.

        כנ"ל בנוגע לשכרות, נוסח התקנה היא “הממונה על הרכב”, וזה כולל מי שרק מניע.

        לכן סה"כ ביקשתי: מקור. למשל מספר התיקון…

        הלומדעס הזה לא נכון. אסביר לך. בעבר החוק ציין התנעת רכב. היום לא. החוק שונה (לא איתרתי את מספר התיקון) וכיום פקודת התעבורה סעיף 62, תת סעיף (3) קובע:

        “הוא שיכור בהיותו נוהג רכב, או בהיותו ממונה על הרכב, בדרך או במקום ציבורי; לענין זה, ”שיכור“ ו”ממונה על הרכב“ – כהגדרתם בסעיף 64ב”.
        כאשר אותו ממונה מבואר בפקודת התעבורה סעיף 64ב:
        “(א) בסעיף זה –
        “ממונה על הרכב” – אחד מאלה:
        (1) מי שעוסק בהוראת נהיגה, בעת שהלומד נהיגה נוהג ברכב;
        (2) מי שיושב לצדו של נהג חדש ברכב, לצורך מילוי חובת הליווי לפי סעיפים 12א1 או 12א2”.
        ותעשה לי טובה, כל זה כתוב במדריך, לצטט פעמיים זה די והותר.

        זה לא פעם ראשונה שאני קורא את המדריכים שלך, אבל לצערי ידע שהגיע מ"שאלתי שוטר" אינו שווה דבר, גם אם גר אצלך שוטר בבית.

        אני מעדיף לא לפתוח על זה דיון, כמו לא על המקורות המדוייקים שלי, כי רבים הם.

        לפעמים ידע מנהלים של שוטרים (כמו חנ"א, שזה ספר שמיועד לשוטרים) הוא יכול לתת אינדיקציה על מה אוכפים ומה לא, אבל בתכלס - יש חוקים והכל אמור להיות כתוב בהם…

        מקווה שקלעתי לטעמך אך הפעם.

        יישר כח על כל ההשקעה בכתיבת המדריכים באופן כללי,

        כאן המקום שלי לומר תודה .

        אבל כאמור, ישנם דברים ש"בשם אומרו" יכול לעזור…

        בוודאי! זה מביא גאולה לעולם! במהרה בימינו!
        אני מודה לך על הארותיך!

        טיפים והדרכות כללי המדריכים של גיל פורים נהיגה בשכרות אלכוהול ינשוף נשיפון פסילה שלילת רישיון

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        ג גיל

        @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        אשתי עכשיו נכנסה לסיפור חחחחח
        אומרת לי למה צריך צפיה מרחוק??!!

        תגיד לה - אם תסתבכי באיזה מקום לאן לנסוע ולאיפה לפנות - אני מתחבר ומדריך אותך כאילו אני לידך.

        עצה ראשונה בחנם. שעת ייעוץ בתשלום… 😆

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קארנס (דיזל) או קשקאי+2 (עד 2013 כמובן..)
        ג גיל

        @נהג-אלוף אמת, ומסיבה פשוטה. שאל אותי מישהו אם אמכור לו ב-10K מעל המחירון.
        תשובתי:

        לא!

        זו התשובה בדר"כ.


        ואם ב-130K עסקינן…
        8d05de52-cb3c-490a-af93-ec5354aa1088-IMG_3823.JPG
        ניסאן ניסאן, במה אברכך?..
        אלא יה"ר שתזכי להגיע ל-1234567 …
        תודה ל"יד ימיני" על הצילום.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיפים שצריך להכיר כשיש בעיה במזגן הרכב
        ג גיל

        @ראובן-שבתי מדריך נפלא (שלדעתי ראוי להתייצב בתת קטגוריה “עצות ותדריכים”, לשיקולך)!
        רציתי להעיר (למרות שזה לא קשור לעניין הטכני ממש) לגבי הפעלת מזגן בקיץ,
        שמומלץ לתת למזגן 2 דקות פעולה עם חלונות פתוחים וללא סירקוליזציה (שהאוויר כן יזרום מבחוץ) הואיל והפלסטיקה של הרכב מוציאה בטמפרטורות גבוהות אדים של “בנזן” שהוא חומר מסרטן ל"ע וכדאי מאוד לתת לעסק הזה להתאוורר, ולא לסגור על עצמנו את החלונות והאוויר ולנשום רק את זה שוב ושוב ושוב.
        יישר כח על המדריך!

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות תקלה מזגן טיפים מדחס מזגן לא עובד

      • עזרה הדדית לתיקוני רכב
        ג גיל

        @סקודה הואיל והוזכרתי במאמר המפורט,
        אדייק שלא אני “התחלתי”, אלא למדתי מגדולים ממני, בראשם ר’ @מיוחד היקר,
        וטרחתי להדגיש זאת בפרסום הגמ"ח דכאן, שאדרבה - תשובת המשקל יש בגמ"ח זה.

        לגופה של הצעה, נאמרו כאן המון דברים צודקים, איש איש בדרכו,
        ואענה משהו בדרכי [ללא גבינה]:

        יעויין בצאו והתפרנסו זה מזה של חברי @יעקב-מ.-פינס
        וכן יעויין בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים של חברי @שלמה (שברוב ענוותנותו לא טרח לקשר הדברים).

        וגם נציין היכרות אישית עם בעל גמ"ח כנזכר כאן בסביבתי שאומנם יודע ומתמחר בעצמו, אך כמעט ולא עושה שכן האומנות צריכה לכבד את בעליה, ומשתדל לעשותה רק כשהיא נעשית בהתאם ל"פורתא דגונדריתא".

        אני מעריך מאוד את חשיבתך לטובת הכלל!

        הצעות יעול

      • הסבת אאוטלנדר 5 ל7 מקו'
        ג גיל

        @מיכאלוש כתב בהסבת אאוטלנדר 5 ל7 מקו':

        מה קופץ לשוטר אני לא יודע ובינתיים גם אתה לא יודע

        אתה חושב שאני כותב דברים בלי לברר? אם אמרתי שזה מופיע - תסמוך עליי שביררתי את זה.
        אבל אהבתי את ה"בינתיים". קיבלתי כמחמאה.

        @מיכאלוש כתב בהסבת אאוטלנדר 5 ל7 מקו':

        אם היצרן מדווח תמיד על מספר המקומות אני משאיר לך לבדוק…

        בדקתי. מופיע. לכתוב את זה עוד פעם?

        @מיכאלוש כתב בהסבת אאוטלנדר 5 ל7 מקו':

        ביד 2 כמובן לא מצויין כמה מקומות הוא.
        במשומשת גם לא מופיע
        ואפילו במאגר של משרד התחבורה לא מופיע הפרט השולי כמה מקומות יש ברכב

        ביד 2 לא מופיע גם מס’ שילדה, לשוטר כן. לדוגמא. וכן מופיע מס’ מקומות, כדברי @שלמה ידידי.
        במאגר משרד התחבורה לא מופיעים פרטים רבים.

        @מיכאלוש כתב בהסבת אאוטלנדר 5 ל7 מקו':

        מה מופיע לשוטר על הרכב הזה, שאגב אין לי מושג כמה מקומות באמת יש בו אתה מוזמן לבדוק רק אל תשכח לעדכן בתוצאות…

        הנושא בדוק ממזמן, רק שמשום מה אני צריך להוכיח שאני יודע… נזרום איתך…
        שוטר שיכול להגיד לך מי היה היד ה-00 ומי ה-01 וכן הלאה, איך קראו להם ואיפה הם גרים, היסטוריית דוחות של הרכב עם כל יד והיסטוריית תאונות מוצהרות. בקיצור, מלא דברים.
        אגב, לא מזמן שמעתי שהעיפו מתנדב משטרה במקום מסויים שהשתמש במידע הזה לרעה - הוא בירר לפי מספר רכב, מידע על רכב שהוא עמד לקנות. הנושא הזה מפוקח מול השוטרים.
        ונקודה (בתקווה) לסיום - גם מה שלא מוצהר, ושוטר לא יודע - שתדע, לכל תחנה יש תמיד בוחן תנועה זמין במשמרת, שמגיע אם צריך ובוודאי שעונה לטלפון, ולכן, כמו בדיון על הלדים שהפורום קצת רעש פה על זה, כשעוררתי את הנושא, גם אם השוטר “לא יודע” - בחיוג אחד הוא מעלה מומחה לדבר, שיודע הכל, ויושב מול מערכת מסונכרנת. אז אם הוספת/שינית/שידרגת - הבוחן תנועה אומר לו “במקורי יש ככה וככה” והשוטר עם הטלפון ביד רואה אם זה תואם לתיאור. החיים שלהם קלים היום, חביבי.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • הסכם שותפות ברכישת רכב
        ג גיל

        @אבי-אבו כתב בהסכם שותפות ברכישת רכב:

        עשיתי כאן איזה הסכם כששני שותפים רוצים לרכוש יחד רכב, אשמח מי שיוכל להחכים אותי גם מעצותיו, (@גיל אולי אתה?).שותפות רכב.pdf

        ת"ל אני לא משפטן, אבל בתור “עצות” אשמח לעזור, כתמיד. (בשמחה וב @גיל 😉 ).

        • כדאי להוסיף אחרי פרטי כל שותף - “(מצד אחד)” / “(מצד שני)”.
        • בדר"כ סעיפי הסכמים משפטיים הם במספרים ולא באותיות, אבל ניחא.
        • סע’ ה’ בעל לשון מוזרה קצת, כאילו נתקע ה"נתקע ונתקע" בכל הסעיף.

        ה’. במקרה שהרכב נתקע שלא מחמת רשלנות של אחד מהשותפים עלות גרירת הרכב תהיה שווה
        בין שני השותפים והגרירה תהיה למוסך המטפל של הרכב כפי שכתוב להלן, ועלות מונית למי
        שנתקע מהמקום שנתקע תהיה על חשבון מי שנתקע .

        הייתי מציע לכתוב משהו כזה:
        “במקרה והרכב הושבת מחמת תקלה, שלא מחמת רשלנות של אחד מן הצדדים, עלויות הגרירה למוסך המטפל (להלן סע’ ט’) יחולקו בשווה. מאידך, עלויות התחבורה (אוטובוס, מונית, השכרה וכל אמצעי אחר) מן המקום תהיה של הצד שהרכב היה באחריותו בעת המקרה.”

        • בסע’ ו’ הייתי מפקפק אם כדאי לקבוע מהי ירידת הערך, אולי עדיף לסכם שתפנו לקבל חוו"ד מגורם הבקי בתחום, שמוסכם על שני הצדדים.
        • בסע’ ט’ הלשון הנכונה: “ו/או”.
        • נקודה מרכזית בסע’ ט’ היא לשון בעייתית. למה לומר משהו כמו “לבין מוסך ערבי בדיר קדיס”.
          למה לא לומר “למעלה מ-1000 ש"ח ממוסך אחר” יהא אשר יהא. וכנ"ל על ההמשך “המוסך הערבי” שחוזר על עצמו. יש “המוסך המוסכם” ויש “מוסך אחר”.
        • בסע’ י’ אל תפתח שותפות בלשון מחלוקת. תכתוב “במקרה של אי-הסכמה”. ולהגיה “החלר” ל"החלק".
        • בסע’ י"א כנ"ל מחלוקת. צריך לרכז את כל סעיפי חלוקת ההוצאות למקום אחד.
        • בסע’ י"ב להגיה “תתעוד” ל"תתועד". כנ"ל “מיועדת” ל"המיועדת". והייתי מציע להוסיף, “אשר בה יפורטו: שם ההוצאה, פירוט ההוצאה ומטרתה, עלות ההוצאה, תאריך ההוצאה, מקום ההוצאה, שם השותף שתחת ידו נוהלה ההוצאה”. ולמה מחברת? תכין קלסר עם טבלה מודפסת של כל הנ"ל ושלו’ על ישראל.
        • בסע’ ט"ו - איפה המחברת המיועדת? (ייעודית יותר נכון לומר, אגב).
        • בסע’ י"ז 1 - יותר נכון לכתוב “כאשר ההשכרה, הן מצד מהות ההשכרה, מועדה, זהות השוכרים או כל שיקול אחר בנושא, תהיה על דעתם של שני השותפים בלבד”.
        • שם 2 - למה לא לכתוב “עד חצי יום”. שיקח לשלוש שעות וישלם 120. מה הבעיה?
          עוד דבר - להגדיר, מהו יום? מהו חצי יום? מה קורה עם סופ"ש, מועדים (מלבד מה שכתבת בסע’ כ’).
        • שם 3 - או ללא ידיעת שני הצדדים…
        • בסע’ י"ט להגיה “שאב” ל"שואב". ודר"א, אל תדאגו, יימצא גם יימצא… רכב זה לא חתול (שמנקה את עצמו).
        • בסע’ כ"א להגיה “אקרעיות” ל"אקראיות", ואם תסוכם מראש, למה לא להכניס בהסכם?
        • אהבתי את סע’ כ"ב. חזרנו ל"בסוף אנחנו יהודים"…

        הקדשתי לכך זמן בשמחה, רק שים לב שאני לא מנוסה בשותפויות (אדרבה, פחות נוטה לסמוך על אנשים… אני חשדן מטבעי, ואיש לא נוהג ברכבי מלבד נו"ב) ואינני מקצוען משפטי, ולא רוצה להיות כזה.
        הכי חשוב, שתזכרו שאתם בני אדם, ואי הסכמות יבואו מוקדם או מאוחר, אלא אם כן שניכם שקרנים פתולוגיים, חלילה. לדעת להעביר הלאה, ולדעת מראש לאן אתם נכנסים, מהי המטרה, ואיך אתם מקווים לצאת מהשותפות הזו (ברוח טובה וכחברים לא פחות מקודם השותפות).
        "ולוואי שתהא יציאה כביאה“ (יומא פו:).
        בהצלחה!

        אני טסססססס לכולל!!!

        עסקאות רכב

      • בדיקת ההבדלים בין המערכות בארץ לאלי אקספרס.....
        ג גיל

        @דני-מערכות אני רק רוצה לומר,

        תודה.

        ניכר שטרחת, השקעת. לפרק ולהרכיב, נתון תתן לו אפילו מאה פעמים…
        @דני-מערכות אתה באמת אחד שעושה הרבה, בלי לעשות הרבה רעש,
        ובאיפכא מסתברא של האינטרס שלך…
        לך הערכתי.

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרו לי ...
        ג גיל

        @דובאי הואיל ואתה עדיין לא התנסית בספויילר (כן, בדקתי) הוא בטעות יצא לך לא טוב. אתה אמור לכתוב את הטקסט שיהיה בתוך הספויילר, במקום המילה “ספויילר” שבין הקווים. וכמובן להקפיד שתהיה שורה ריקה לפני כן ולאחר מכן
        והעצה הכי טובה לדעתי, שמונעת מראש את כל התקלות:

        1. לרדת 2 שורות (פעמיים “אנטר”).
        2. לעשות את שני הקווים (אני לא מראה איך כדי שזה לא יהרוס לי את הספויילר הזה).
        3. לרדת 2 שורות.
        4. לכתוב את כל מה שבא לך.
        5. לרדת 2 שורות.
        6. לעשות את שני הקווים.
        7. לרדת 2 שורות.

        ככה תמנע מלא תקלות של אימוג’י מרוח ושורות נחתכות בגלל הדגשות ושאר מרעין בישין.
        ותודה לידידי היקר @שלמה שהסביר לי את זה בסבלנות לראשונה כשעוד הייתי פחות מנוסה (למרות שגם עכשיו אני טירון ועפר תחת כפות רגלי התותחים דכאן) וכמובן למדריך הנפלא של @לך-תדע האלוף!
        בהצלחה! (אין לי בעיה למחוק את הפוסט הזה אחרי שתתקן, אם תרצה)
        עריכה: ידידי הבקיאים @ראובן-שבתי ו @יעקב-מ-פינס אני רק מציין שהעצה הזו שכתבתי כאן פותרת מראש את כל הנ"ל, וכמו שציינתי 5 שורות צפונה מכאן👆 .

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות תאונה מי אשם פרסה במקום אסור

      • הטבה בלעדית לחברי הפורום: השכרת רכב ועוד
        ג גיל

        נוסף - סניף עפולה
        המעוניינים לפתוח סניף - יכולים לקבל פרטים אצלי, בפרטי.
        הבהרה: אני כאן לעזור לכל הצדדים, ללא טובות הנאה.

        עסקאות רכב

      • סמכות שיטור עירוני
        ג גיל

        @משה-שמחה כתב בסמכות שיטור עירוני:

        @גיל
        מה החילוק בין שוטר רגיל, שיטור עירוני, פיקוח עירוני?
        תודה על כל המידע שאתה חולק.

        שוטר רגיל הוא שוטר רגיל, משוייך לתחנה, על ניידת רגילה.
        שיטור עירוני הם בדר"כ מתנדבים, מחולקים ל-3 רמות: קלאסיק (פרטול אבטחה ומניעת פח"ע, בלבוש אזרחי/וסט משטרתי וכובע, מצויידים בנשק ארוך), שלב א’ (מכאן הם במדים), שלב ב’ (סיור, ולפעמים גם תנועה).
        פיקוח עירוני אלו פקחים ולא שוטרים.
        החילוק העיקרי בין כל הנ"ל ששוטר הוא תמיד מוגדר “בתפקיד”, ומכניס את עצמו לתפקיד מתי שהוא רוצה. מתנדב, מכל רמה, יש לו סמכויות מלאות כשל שוטר רגיל, אך רק כשהוא במשמרת, ולא יכול להיכנס לתפקיד ללא תהליך זר"ת (זימון, רישום ביומן, תדרוך ע"י מב"ס), וכשהוא בתפקיד, זה אפילו אם הוא על אזרחי, כמו שוטר רגיל.
        פקח הוא לא שוטר בכלל, יש לו סמכויות אכיפה עפ"י חוק העזר העירוני בלבד, וסמכויותיו בתוקף רק כשהוא במשמרת, ומדים מזהים, כגון לפחות כובע.
        בשמחה!

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • זה נוגע אלי?
        ג גיל

        @פייבל-אשרינו בקיצור, זה לא נתון שמעניין את האברך הצדיק שכל עניינו ומדעו להגיע אל הכולל ולחזור, לפזר את הילדים כשהם שלמים במוסדות החינוך ולצאת לשבת אצל ההורים, בתקווה להגעה קודם כניסת השבת.

        אבל באמת אני מציע,
        אני רואה לאחרונה שאתה ממש ממש בעניין של להשתדרג ובצעדי ענק,
        ואני מציע מכל הלב להתייעץ כראוי, ולא להתפנות לכל מיני הצעות שירוקנו את כיסך,
        וישאירו אותך עם כוסך וכעסך.
        בהצלחה!

        עסקאות רכב

      • יונדאי I30 בלי מנוע
        ג גיל

        @הכהן-הגדול
        מצטרף לדברי חברַי @אלעדי ו @צילפינגים ומציין - עפ"י רוב (דרובא דרובא כולל שפכטל ורובע) עסקאות רכב בנוסח איקאה (הרכבה עצמית) - לא באמת משתלמות. בטח לא לקונה ה"רגיל".
        מגיע לך טוב יותר מזה.
        עד כאן לענ"ד.
        בהצלחה!

        עסקאות רכב

      • האם לרכב מהסוג הזה מותר לחנות באדום לבן - או מי אתה שתגיד לי מה לעשות?
        ג גיל

        @איש-משפחתי כתב בהאם לרכב מהסוג הזה מותר לחנות באדום לבן - או מי אתה שתגיד לי מה לעשות?:

        לדעתי הוא תמיד יוכל לטעון שעצר שם לצורך “מבצעי”
        ומי יוכל לדעת אם כן ואם לא??!!

        לכל “מבצעי” יש תיעוד מבצעי.
        חוץ מזה, שבמצב מבצעי הנורות נשארות דולקות, אא"כ היה פה איזה מעצר סמוי ממדרגה ראשונה, מה שלא נראה לי שייך בחבורת שיטור עירוני.
        גם שוטר שעובר באדום בודקים אם הוא היה בדרך לאירוע (שאיננו משפחתי) באותו הרגע.
        נהג אמבולנס מונחה שאם הוא בוחר לעבור ברמזור אדום הוא ייבדק אם היה בדרך לאירוע, ומכל מקום כל מה שיקרה בגלל שעבר באדום הוא על אחריותו האישית (מידיעה ברורה).
        שוטר שיתחזה ל"בזמן אירוע מבצעי" דינו זהה למתנדב משטרה שמשתמש בסמכותו כשהוא לא במשמרת…😉

        מדברים רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום