@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשמן מנוע קצת שחור:
לגבי שמן קסטרול, משיחה שלי עם גקי חלפים בתלפיות.
הוא אמר שרק 2 חנויות מוכרים את השמן המקורי שלהם,
שזה הוא ועוד אחד בוואדי אל ג’וז.
הוא גם אמר לי את זה פעם.
וזה לא מדוייק כי ממולו יש חנות גדולה שהיא משווק מורשה!
כמובן שיש עוד חנויות שמוכרות מקורי אבל הם לא נחשבים למשווק מורשה.
