@shine
חח מאיפה זה נראה?
אלוף העולם 1
-
המצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה -
דו"ח חניה - בית שמשכמדומני שיצא פסק דין על האכיפה של המצלמות שהיא לא חוקית.
-
תקלה בשמירת הווידיאו במצלמת דרך DDPAI Mola N3 Pro@יראת-שמים
חייב לשים כרטיס תומך רזולוציה.
אחרת יתכנו שיבושים.
עדיף לשים כרטיס מקורי מוגן חום של DDPAI -
המצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה -
תקלה בגיר - קיה קארנס 2018@משה-ברנע
רק מדייק את דבריך!
לא מדובר בתקלה אלא בבלאי טבעי.זה יותר בכיוון שתכתוב שיש לך תקלה ברכב שנגמרו הבלמים.
-
המצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה@מאיר-ג כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:
שנפ
תיקון קטן.
זה אמור להכנס לקטגוריה של@מאיר-ג כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:
בחברות פח
…!
-
פריוס , שותה וצמאה לשמן !!@ראובי הסמיך זה פיתרון זמני לטווח קצר
והתוסף הזה זמני לטווח ארוך
מהמר שהתוסף בלם את האכילה -
רכב שנפגע בעת מלחמה כתוצאה מירי / רסיסים ועוד, ממי תובעים את הנזק?@טוסון כתב ברכב שנפגע בעת מלחמה כתוצאה מירי / רסיסים ועוד, ממי תובעים את הנזק?:
אני מניח שיש הרבה מאחב"י שרוצים שרסיס ירסק להם את הרכב
כמו ההוא עם הרנו הישנה שאתמול נפל לו רסיס על הרכב בפ’'ת
-
מדריך מה לעשות שהGPS לא מתחבר למולטימדיה סיבות אפשריות מהקל לכבדישנו עוד פיתרון קסם והוא להאשים את @מיישה שנתן לכם קישור לקנייה מדוד אלי!
הרי אשמתו המלאה שניסה לחסוך לכם ולעזור. -
קניית רכב קורולה 2010@זאבי
אתה שואל או עונה?@זאביק כתב בקניית רכב קורולה 2010:
רק תשים לב שהשנתון של 2010 זה גיר רובוטי
@זאביק כתב בקניית רכב קורולה 2010:
אין בכלל 2010 רובוטי כי זכור לי שקראתי את זה איפה שהוא כאן בפורום
…
-
קניית רכב קורולה 2010@זאביק
לא מדוייק
זה רק 2008 -
בקשת עזרה לאינספור בעיות ב TS18@מיישה מדוייק
-
בקשת עזרה לאינספור בעיות ב TS18 -
גי פי אס תקול@הנווט
תפנה למייל. -
גי פי אס תקול@טוסון
היא מאוד מהירה וטובה מבחינת כל הרכיבים כולל בלוטוס וגיפיאס
רק שייצרו אותה עם קושחה בעייתית -
החלפת ברקסים וצלחות בירושלים במחירים טובים@אלחנן-כ
נראה לי ש @צילפינגים מכיר.
בכל אופן הסיריון הרבה לא יודעים אבל חייב להחליף גם את הדרמים מאחורה.
אחרת הקדמיים ילכו מהר וגם העצירה תהיה חלשה -
בידוד אקוסטי ומגיני רוח מרעישים@ראובי
לא ציינת איזה רכב -
בקשת עזרה לאינספור בעיות ב TS18@טייס-קרבי
זאת המערכת שהמליצו פה מאלי אקספרס? -
גי פי אס תקול@הנווט
זאת מערכת של זטה מסוג ג’י פורס
יש לה כמה באגים בגרסה
חייב לעשות לה עדכון גרסה ע’'מ שתעבוד כמו שצריך.
יש לה עדכון מיוחד.
ניתן לעשות אותו אצל המתקינים של זטה-
@מיישה
@מוטי-ברנד
ואני.
תכתוב מאיפה אתה בארץ ונכוון אותך -
מערכת חילופית לסקודה אוקטביה 2020 - או פיתרון לוויז@שלמה-ו
לשים פותח מסך.
אבל חובה 8 ג’יגה ראם כי הדגם הזה של המסכים בסקודה מאוד חלש
