@טרנטע כתב בטיפול 180.000 טיוטה פריוס:
שהוא מכונה בפי בעלי הפריוס ‘ד"ר פריוס’
התיאור הזה מאז ותמיד שמור לטיקי
@טרנטע כתב בטיפול 180.000 טיוטה פריוס:
שהוא מכונה בפי בעלי הפריוס ‘ד"ר פריוס’
התיאור הזה מאז ותמיד שמור לטיקי
@מאיר-זהו-זה ואם הוא מוכר לו שמן יותר יקר?
מה קשור גנב?
וכן אם עלה לו 210… גם נחשב?
שואל בשביל חבר…
@יצחק-רשטונ
המערכות שציינת בספויילר הם אכן צריכות קירור אוויר, משא’'כ המערכות הסטנדרטיות שביבואנים הישראלים לא קיים כזה קירור מכיוון שצלעות הקירור וכל הגוף של המסך הינו ממתכת שמיועדת לפזר חום.
המסכים של אלי יש צלעות שעושות טובה שמקררות ומשכך חייב מאוורר…
איך אמר פעם זקן סיני?
על איכות משלמים!
@תודה-לבורא-עולם-0 כי לא חסמו את הכתובת הזו מהשרת ולכן היא כל פעם מנסה להתחבר…
@טוסון משום מה פספסתי!
@איציק-קשביץ
ואי ואי ואי!
מה קרה?
אני שמעתי על מישהו שהייתה לו בעיה דומה ולאחר אבחון מעמיק התברר שהרכב היה אובדן ונפתחו כריות בעבר וסודר העניין ללא כריות חדשות אלא עם קנבסים שמדמים כריות אוויר!
@אביעד חשבתי ששחכת
@אביעד
תשלח לי מייל!
@אלחנן-3
בדקת אם יש שמן גיר?
@הכל-בעזרת-השם
באמת? היית שם?
איך זה שלא ראיתי אותך??

@מאיר
רק כמה תיקונים קטנים, מאחר והייתי בהשקה הרשמית של הדגם הנ’'ל.
@מאיר כתב במבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?:
הרכב לא מסופק עם גלגל חלופי אך יש מקום ייעודי לגלגל מתחת לתא המטען אם תרצו בכך.
קיים גם קיים. ככל הנראה יצא ממקומו מכיוון שמדובר ברכב לנסיעת מבחן.
מה גם שדגם ht אינו מגיע מהיצרן אבל היבואן מספק גלגל חלופי ללא עלות.
@מאיר כתב במבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?:
המזגן עובד מצוין ומקרר טוב את תא הנוסעים
הבעיה היא שבפתח הראשי מקדימה אז הפתחים הם בגובה של הקונסולה המרכזית וכשישבתי ברכב אז לא הרגשתי את האצבעות שלי מרוב קור.
@מאיר כתב במבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?:
המולטימדיה שגודלה 14.6 אינץ’
אציין גם שהסאונד הינו נהדר למעט ריבוי באסים.
חוץ מזה סקירה נהדרת! מקווה שנהנית בשבת!
אז היום הייתי באושר עד בביתר וראיתי שם את הביסל הירוק ב400 ולבסוף קניתי מכשיר של ניופאן משם ב200
נעדכן איך הוא בהמשך
@מאיר תקרא לזה נסיעת שבת?