דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      18 פוסטים 8 כותבים 235 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S shmulik

        @מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

        @EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?

        הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?

        פתוח לשמועפ מחובר
        פתוח לשמועפ מחובר
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
        #7

        @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

        כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

        כמה הערבים הציעו לך? ועל איזה מערכת? אני מאמין שיש כאלה שישוו לך את ההצעות מחיר כמובן בהתאם למולטימדיה
        קח בחשבון עוד 50 שתצטרך על החסימה אם תעשה אצל הערבים

        @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

        המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ?

        יהיה טוב
        מי ששם מערכת זה במטרה לשפר משמעותית לא לגרוע
        לגבי מצלמת רוורס בדרייב לא מכיר כרגע כזו אופציה רשמית
        @EBA מה עושים שם מחברים אותה גם לחיבור של המצלמה הקודמות?

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S מנותק
          S מנותק
          shmulik
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @פתוח-לשמוע אתה מדבר על המולטימדיה ? לא ביררתי כמה זה אצל הערבים אבל בפריוס שלי עשיתי ב950 עם מצלמת רוורס
          ZETA 14 עם 8 ראם נראה לי עם חיבור ישיר של סים

          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S shmulik

            @פתוח-לשמוע אתה מדבר על המולטימדיה ? לא ביררתי כמה זה אצל הערבים אבל בפריוס שלי עשיתי ב950 עם מצלמת רוורס
            ZETA 14 עם 8 ראם נראה לי עם חיבור ישיר של סים

            פתוח לשמועפ מחובר
            פתוח לשמועפ מחובר
            פתוח לשמוע
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
            #9

            @shmulik זה מחיר טוב מדאי איזה שנה הפריוס?
            אני ראיתי T3 בקורולה בלי מצלמה ב900 מערכת טרנטה לקח לי חצי שעה החסימה עד שהתקין כל אפליקציה

            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
            הם אלו שיודעים לשאול
            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S מנותק
              S מנותק
              shmulik
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @פתוח-לשמוע
              2009 הצורה הישנה

              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shmulik

                @פתוח-לשמוע
                2009 הצורה הישנה

                פתוח לשמועפ מחובר
                פתוח לשמועפ מחובר
                פתוח לשמוע
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                #11

                @shmulik כנראה הוא לא עשה עליך שקל
                או שנשמט ממך 1 והמחיר היה 1950

                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                הם אלו שיודעים לשאול
                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                  @shmulik כנראה הוא לא עשה עליך שקל
                  או שנשמט ממך 1 והמחיר היה 1950

                  יצחק רשטוני מחובר
                  יצחק רשטוני מחובר
                  יצחק רשטונ
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @פתוח-לשמוע
                  גם לי נשמע מוזר, בפרט שהוא אומר 8 ראם (אולי 8 ליבות וגם זה בחסד יש zeta 14 vision שהוא 4 ליבות) ובפרט בפריוס הנ"ל שהצמה יקרה מאד אלא אם כן החמור התקין כמו הפרצוף שלו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • S מנותק
                    S מנותק
                    shmulik
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @יצחק-רשטונ @פתוח-לשמוע
                    אולי התבלבלתי עם ה 8 אולי זה 4
                    מה שבטוח שזה ZETA 14 וזה עם חיבור סים ישיר וזה המעבד החזק יותר שפועלות בו אפליקציות אני זוכר שהתלבטתי בין הדגם הפשוט יותר מבחינת ראם ולקחתי את הטוב יותר
                    מה אני מסתבך עכשיו אני נזכר שזה TS10

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S shmulik

                      שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
                      אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
                      האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

                      בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
                      אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלעזר 3
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @shmulik אם אתה לא רוצה להחליף מולטמדיה אפשר להשים קופסת אנדרואיד זה עובד מצוין
                      ללא התקנות והמחיר הרבה יותר זול

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • S מנותק
                        S מנותק
                        shmulik
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
                        תודה על התגובות
                        מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
                        מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                        מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                        מ שלמה א 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • S shmulik

                          @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
                          תודה על התגובות
                          מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
                          מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                          מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מאיר ג
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                          #16

                          @shmulik רק תקח בחשבון שזה עור לא אמיתי מה שאומר הרבה זיעה ואפס ספיגה ואורור
                          מבחינת המחיר נשמע לי הגיוני

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                            #17

                            אם כבר לשדרג את המושבים, אני הייתי מוסיף להם קירור (אני משער כמובן שזה לא ישים)
                            נסעתי עם מישהו בזיקר, זה ממש גישמאק לדבר ככה בלימוד…
                            על המסאז׳ הייתי מוותר

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)
                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S shmulik

                              @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
                              תודה על התגובות
                              מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
                              מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                              מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                              שלמה א 0ש מחובר
                              שלמה א 0ש מחובר
                              שלמה א 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                              מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה

                              התקנה לרוב אמורה להיות קלה אם יש לך ידיים, ככה ש:
                              א’ תבדוק כמה זה ללא התקנה
                              וב’ אולי תשקיע את עלות ההתקנה על דגם יותר טוב

                              מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                              מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                              כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר (תלוי בנסיעות שלך),
                              בהחלט יש דגמים שמייקרים את המראה של האוטו,
                              בדר"כ בד יותר נח , עור (או דמוי) יותר יפה , אבל זה לא שחור ולבן

                              @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                              זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?

                              אצל הערבים אני לא יודע, ואני גם לא יודע כמה זה אמין בקטע של התאמה אישית , אבל בארץ, התאמה אישית לפי הרכב בד"כ תוספת של 450-550 ש"ח, ואז זה ממש כמו מהחברה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              93

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.7k

                              נושאים

                              131.0k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום