דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      24 פוסטים 10 כותבים 531 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S shmulik

        שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
        אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
        האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

        בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
        אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

        א מנותק
        א מנותק
        אלעזר 3
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        @shmulik אם אתה לא רוצה להחליף מולטמדיה אפשר להשים קופסת אנדרואיד זה עובד מצוין
        ללא התקנות והמחיר הרבה יותר זול

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • S מנותק
          S מנותק
          shmulik
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #15

          @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
          תודה על התגובות
          מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
          מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
          מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

          מ שלמה א 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • S shmulik

            @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
            תודה על התגובות
            מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
            מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
            מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
            #16

            @shmulik רק תקח בחשבון שזה עור לא אמיתי מה שאומר הרבה זיעה ואפס ספיגה ואורור
            מבחינת המחיר נשמע לי הגיוני

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
              #17

              אם כבר לשדרג את המושבים, אני הייתי מוסיף להם קירור (אני משער כמובן שזה לא ישים)
              נסעתי עם מישהו בזיקר, זה ממש גישמאק לדבר ככה בלימוד…
              על המסאז׳ הייתי מוותר

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shmulik

                @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
                תודה על התגובות
                מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
                מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                שלמה א 0ש מנותק
                שלמה א 0ש מנותק
                שלמה א 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #18

                @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה

                התקנה לרוב אמורה להיות קלה אם יש לך ידיים, ככה ש:
                א’ תבדוק כמה זה ללא התקנה
                וב’ אולי תשקיע את עלות ההתקנה על דגם יותר טוב

                מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר (תלוי בנסיעות שלך),
                בהחלט יש דגמים שמייקרים את המראה של האוטו,
                בדר"כ בד יותר נח , עור (או דמוי) יותר יפה , אבל זה לא שחור ולבן

                @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?

                אצל הערבים אני לא יודע, ואני גם לא יודע כמה זה אמין בקטע של התאמה אישית , אבל בארץ, התאמה אישית לפי הרכב בד"כ תוספת של 450-550 ש"ח, ואז זה ממש כמו מהחברה

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלמה א 0ש שלמה א 0

                  @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                  מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה

                  התקנה לרוב אמורה להיות קלה אם יש לך ידיים, ככה ש:
                  א’ תבדוק כמה זה ללא התקנה
                  וב’ אולי תשקיע את עלות ההתקנה על דגם יותר טוב

                  מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                  מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                  כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר (תלוי בנסיעות שלך),
                  בהחלט יש דגמים שמייקרים את המראה של האוטו,
                  בדר"כ בד יותר נח , עור (או דמוי) יותר יפה , אבל זה לא שחור ולבן

                  @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                  זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?

                  אצל הערבים אני לא יודע, ואני גם לא יודע כמה זה אמין בקטע של התאמה אישית , אבל בארץ, התאמה אישית לפי הרכב בד"כ תוספת של 450-550 ש"ח, ואז זה ממש כמו מהחברה

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @שלמה-א-0 כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                  כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר

                  מה בספה בבית יש לך שמש יוקדת כמו ברכב ???
                  שאתה נכנס הביתה אחרי כמה שעות שלא פעל שם מזגן יש לך 100 מעלות חום בבית???

                  שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • S מנותק
                    S מנותק
                    shmulik
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #20

                    אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
                    כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר …

                    מ צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • S shmulik

                      אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
                      כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר …

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מאיר ג
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @shmulik אתה יכול לעשות כיסוי מבד או כיסוי עם בד ושילוב עור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S shmulik

                        אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
                        כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר …

                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגים
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #22

                        @shmulik רוב הכיסויים שיש בשוק גם אם אומרים לך עור זה באמת סקאי שזה בכיבוס מלים פלסטיק שמרתיח ומרתיח ומרתיח [מנסיון] זה רק יפה
                        על עור אמיתי בהתאמה אישית יעלה כמה אלפים חמודים

                        התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                        איזור ירושלים
                        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טוסוןט טוסון

                          אם כבר לשדרג את המושבים, אני הייתי מוסיף להם קירור (אני משער כמובן שזה לא ישים)
                          נסעתי עם מישהו בזיקר, זה ממש גישמאק לדבר ככה בלימוד…
                          על המסאז׳ הייתי מוותר

                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #23

                          @טוסון כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                          (אני משער כמובן שזה לא ישים)

                          יש כל מיני מעלי אקספרס.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מאיר ג

                            @שלמה-א-0 כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                            כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר

                            מה בספה בבית יש לך שמש יוקדת כמו ברכב ???
                            שאתה נכנס הביתה אחרי כמה שעות שלא פעל שם מזגן יש לך 100 מעלות חום בבית???

                            שלמה א 0ש מנותק
                            שלמה א 0ש מנותק
                            שלמה א 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #24

                            @מאיר-ג לא באתי לכיוון הזה אלא לכיוון השני , שלאשתי מציק העור בספה אפילו בבית

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            • 1
                            • 2

                            91

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            131.5k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום