דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      16 פוסטים 6 כותבים 203 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S מחובר
        S מחובר
        shmulik
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

        @EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?

        הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?

        מ פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • S shmulik

          @מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

          @EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?

          הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
          #6

          @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

          אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

          אין צורך לא משהו מורכב רק צריך את הקישור המתאים סה"כ לתפוס את הלולאות שבקצה הכיסוי מתחת למושב בצ’ופצ’יקים
          אבל גם אצל הערבים זה בערך 150 על ההתקנה כך שאם אתה רגיש לכאבי ראש אז לך לערבים
          או אולי תשלם את זה לאברך חבל…
          ואין לי קישור מומלץ שאני יודע

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • S shmulik

            @מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

            @EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?

            הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?

            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמוע
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
            #7

            @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

            כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

            כמה הערבים הציעו לך? ועל איזה מערכת? אני מאמין שיש כאלה שישוו לך את ההצעות מחיר כמובן בהתאם למולטימדיה
            קח בחשבון עוד 50 שתצטרך על החסימה אם תעשה אצל הערבים

            @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

            המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ?

            יהיה טוב
            מי ששם מערכת זה במטרה לשפר משמעותית לא לגרוע
            לגבי מצלמת רוורס בדרייב לא מכיר כרגע כזו אופציה רשמית
            @EBA מה עושים שם מחברים אותה גם לחיבור של המצלמה הקודמות?

            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
            הם אלו שיודעים לשאול
            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S מחובר
              S מחובר
              shmulik
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @פתוח-לשמוע אתה מדבר על המולטימדיה ? לא ביררתי כמה זה אצל הערבים אבל בפריוס שלי עשיתי ב950 עם מצלמת רוורס
              ZETA 14 עם 8 ראם נראה לי עם חיבור ישיר של סים

              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shmulik

                @פתוח-לשמוע אתה מדבר על המולטימדיה ? לא ביררתי כמה זה אצל הערבים אבל בפריוס שלי עשיתי ב950 עם מצלמת רוורס
                ZETA 14 עם 8 ראם נראה לי עם חיבור ישיר של סים

                פתוח לשמועפ מנותק
                פתוח לשמועפ מנותק
                פתוח לשמוע
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                #9

                @shmulik זה מחיר טוב מדאי איזה שנה הפריוס?
                אני ראיתי T3 בקורולה בלי מצלמה ב900 מערכת טרנטה לקח לי חצי שעה החסימה עד שהתקין כל אפליקציה

                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                הם אלו שיודעים לשאול
                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S מחובר
                  S מחובר
                  shmulik
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @פתוח-לשמוע
                  2009 הצורה הישנה

                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shmulik

                    @פתוח-לשמוע
                    2009 הצורה הישנה

                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                    #11

                    @shmulik כנראה הוא לא עשה עליך שקל
                    או שנשמט ממך 1 והמחיר היה 1950

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                      @shmulik כנראה הוא לא עשה עליך שקל
                      או שנשמט ממך 1 והמחיר היה 1950

                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @פתוח-לשמוע
                      גם לי נשמע מוזר, בפרט שהוא אומר 8 ראם (אולי 8 ליבות וגם זה בחסד יש zeta 14 vision שהוא 4 ליבות) ובפרט בפריוס הנ"ל שהצמה יקרה מאד אלא אם כן החמור התקין כמו הפרצוף שלו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • S מחובר
                        S מחובר
                        shmulik
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @יצחק-רשטונ @פתוח-לשמוע
                        אולי התבלבלתי עם ה 8 אולי זה 4
                        מה שבטוח שזה ZETA 14 וזה עם חיבור סים ישיר וזה המעבד החזק יותר שפועלות בו אפליקציות אני זוכר שהתלבטתי בין הדגם הפשוט יותר מבחינת ראם ולקחתי את הטוב יותר
                        מה אני מסתבך עכשיו אני נזכר שזה TS10

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shmulik

                          שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
                          אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
                          האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

                          בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
                          אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלעזר 3
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @shmulik אם אתה לא רוצה להחליף מולטמדיה אפשר להשים קופסת אנדרואיד זה עובד מצוין
                          ללא התקנות והמחיר הרבה יותר זול

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S מחובר
                            S מחובר
                            shmulik
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
                            תודה על התגובות
                            מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
                            מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                            מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S shmulik

                              @EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
                              תודה על התגובות
                              מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
                              מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
                              מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מאיר ג
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                              #16

                              @shmulik רק תקח בחשבון שזה עור לא אמיתי מה שאומר הרבה זיעה ואפס ספיגה ואורור
                              מבחינת המחיר נשמע לי הגיוני

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              94

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.7k

                              נושאים

                              130.9k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום