דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      13 פוסטים 5 כותבים 167 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S shmulik

        שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
        אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
        האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

        בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
        אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

        בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
        אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

        אם תקנה משהו שמתאים זה בהחלט ישב טוב
        בעניין הנראות הכל תלוי מה תקנה לפעמים זה רק מכער (כשקונים משהו לא יפה)
        ובדרך כלל יתן גם תמיכה צידית טובה יותר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S מנותק
          S מנותק
          shmulik
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

          @EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?

          הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?

          מ פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • S shmulik

            @מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

            @EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?

            הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
            #6

            @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

            אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

            אין צורך לא משהו מורכב רק צריך את הקישור המתאים סה"כ לתפוס את הלולאות שבקצה הכיסוי מתחת למושב בצ’ופצ’יקים
            אבל גם אצל הערבים זה בערך 150 על ההתקנה כך שאם אתה רגיש לכאבי ראש אז לך לערבים
            או אולי תשלם את זה לאברך חבל…
            ואין לי קישור מומלץ שאני יודע

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • S shmulik

              @מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

              @EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?

              הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?

              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמועפ מנותק
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
              #7

              @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

              כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

              כמה הערבים הציעו לך? ועל איזה מערכת? אני מאמין שיש כאלה שישוו לך את ההצעות מחיר כמובן בהתאם למולטימדיה
              קח בחשבון עוד 50 שתצטרך על החסימה אם תעשה אצל הערבים

              @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

              המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ?

              יהיה טוב
              מי ששם מערכת זה במטרה לשפר משמעותית לא לגרוע
              לגבי מצלמת רוורס בדרייב לא מכיר כרגע כזו אופציה רשמית
              @EBA מה עושים שם מחברים אותה גם לחיבור של המצלמה הקודמות?

              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
              הם אלו שיודעים לשאול
              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S מנותק
                S מנותק
                shmulik
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @פתוח-לשמוע אתה מדבר על המולטימדיה ? לא ביררתי כמה זה אצל הערבים אבל בפריוס שלי עשיתי ב950 עם מצלמת רוורס
                ZETA 14 עם 8 ראם נראה לי עם חיבור ישיר של סים

                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S shmulik

                  @פתוח-לשמוע אתה מדבר על המולטימדיה ? לא ביררתי כמה זה אצל הערבים אבל בפריוס שלי עשיתי ב950 עם מצלמת רוורס
                  ZETA 14 עם 8 ראם נראה לי עם חיבור ישיר של סים

                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                  #9

                  @shmulik זה מחיר טוב מדאי איזה שנה הפריוס?
                  אני ראיתי T3 בקורולה בלי מצלמה ב900 מערכת טרנטה לקח לי חצי שעה החסימה עד שהתקין כל אפליקציה

                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                  הם אלו שיודעים לשאול
                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S מנותק
                    S מנותק
                    shmulik
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @פתוח-לשמוע
                    2009 הצורה הישנה

                    פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S shmulik

                      @פתוח-לשמוע
                      2009 הצורה הישנה

                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמוע
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                      #11

                      @shmulik כנראה הוא לא עשה עליך שקל
                      או שנשמט ממך 1 והמחיר היה 1950

                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                      הם אלו שיודעים לשאול
                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                      יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                        @shmulik כנראה הוא לא עשה עליך שקל
                        או שנשמט ממך 1 והמחיר היה 1950

                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטונ
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @פתוח-לשמוע
                        גם לי נשמע מוזר, בפרט שהוא אומר 8 ראם (אולי 8 ליבות וגם זה בחסד יש zeta 14 vision שהוא 4 ליבות) ובפרט בפריוס הנ"ל שהצמה יקרה מאד אלא אם כן החמור התקין כמו הפרצוף שלו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • S מנותק
                          S מנותק
                          shmulik
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @יצחק-רשטונ @פתוח-לשמוע
                          אולי התבלבלתי עם ה 8 אולי זה 4
                          מה שבטוח שזה ZETA 14 וזה עם חיבור סים ישיר וזה המעבד החזק יותר שפועלות בו אפליקציות אני זוכר שהתלבטתי בין הדגם הפשוט יותר מבחינת ראם ולקחתי את הטוב יותר
                          מה אני מסתבך עכשיו אני נזכר שזה TS10

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          58

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.9k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום