מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן
-
שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
אשמח למידע תודה רבה מראש !!! -
שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
אשמח למידע תודה רבה מראש !!!@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?
כדאי
אם תרצה יש פה רשימת מתקיני מולטימדיות לפי ערים
כל התצוגות יהיו לך לא תפסיד כלום -
@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?
כדאי
אם תרצה יש פה רשימת מתקיני מולטימדיות לפי ערים
כל התצוגות יהיו לך לא תפסיד כלום@פתוח-לשמוע כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
כל התצוגות יהיו לך לא תפסיד כלום
וגם עוד כמה שלא היו במקורית, למשל לחץ אוויר בצמיגים.
-
שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
אשמח למידע תודה רבה מראש !!!@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
אשמח למידע תודה רבה מראש !!!אם תקנה משהו שמתאים זה בהחלט ישב טוב
בעניין הנראות הכל תלוי מה תקנה לפעמים זה רק מכער (כשקונים משהו לא יפה)
ובדרך כלל יתן גם תמיכה צידית טובה יותר -
@מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…
@EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?
הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?
-
@מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…
@EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?
הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?
@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
אני מתכנן לעשות אצל הערבים…
אין צורך לא משהו מורכב רק צריך את הקישור המתאים סה"כ לתפוס את הלולאות שבקצה הכיסוי מתחת למושב בצ’ופצ’יקים
אבל גם אצל הערבים זה בערך 150 על ההתקנה כך שאם אתה רגיש לכאבי ראש אז לך לערבים
או אולי תשלם את זה לאברך חבל…
ואין לי קישור מומלץ שאני יודע -
@מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…
@EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?
הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?
@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…
כמה הערבים הציעו לך? ועל איזה מערכת? אני מאמין שיש כאלה שישוו לך את ההצעות מחיר כמובן בהתאם למולטימדיה
קח בחשבון עוד 50 שתצטרך על החסימה אם תעשה אצל הערבים@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ?
יהיה טוב
מי ששם מערכת זה במטרה לשפר משמעותית לא לגרוע
לגבי מצלמת רוורס בדרייב לא מכיר כרגע כזו אופציה רשמית
@EBA מה עושים שם מחברים אותה גם לחיבור של המצלמה הקודמות? -
@פתוח-לשמוע אתה מדבר על המולטימדיה ? לא ביררתי כמה זה אצל הערבים אבל בפריוס שלי עשיתי ב950 עם מצלמת רוורס
ZETA 14 עם 8 ראם נראה לי עם חיבור ישיר של סים -
@פתוח-לשמוע אתה מדבר על המולטימדיה ? לא ביררתי כמה זה אצל הערבים אבל בפריוס שלי עשיתי ב950 עם מצלמת רוורס
ZETA 14 עם 8 ראם נראה לי עם חיבור ישיר של סים -
@פתוח-לשמוע
2009 הצורה הישנה
