דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      6 פוסטים 4 כותבים 46 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S מנותק
        S מנותק
        shmulik
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
        אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
        האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

        בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
        אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

        פתוח לשמועפ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • S shmulik

          שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
          אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
          האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

          בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
          אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

          האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

          כדאי
          אם תרצה יש פה רשימת מתקיני מולטימדיות לפי ערים
          כל התצוגות יהיו לך לא תפסיד כלום

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

            @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

            האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

            כדאי
            אם תרצה יש פה רשימת מתקיני מולטימדיות לפי ערים
            כל התצוגות יהיו לך לא תפסיד כלום

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @פתוח-לשמוע כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

            כל התצוגות יהיו לך לא תפסיד כלום

            וגם עוד כמה שלא היו במקורית, למשל לחץ אוויר בצמיגים.

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shmulik

              שלום וברכה אני מעוניין לקנות קורולה סטיישן 2022
              אני לא יודע מה יש במערכת המקורית של טויוטה
              האם כדאי לי להתקין מערכת אנדרואיד חדשה כמו ZETA לדוגמא ? מה אני מרוויח או מפסיד מזה , אני לא מכיר את המערכת הנוכחית אולי יש דברים שלא יהיו לי במולטימדיה החדשה ( כל התצוגת אנרגיה מצלמת רווורס וכו )?

              בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
              אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

              מ מנותק
              מ מנותק
              מאיר ג
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

              בנוסף אני מעוניין שהרכב שלי מבפנים יקבל מראה ותחושה של יוקרתי מה אתם אומרים על התקנת ריפודי עור ? מישהו התנסה בזה ? זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
              אשמח למידע תודה רבה מראש !!!

              אם תקנה משהו שמתאים זה בהחלט ישב טוב
              בעניין הנראות הכל תלוי מה תקנה לפעמים זה רק מכער (כשקונים משהו לא יפה)
              ובדרך כלל יתן גם תמיכה צידית טובה יותר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S מנותק
                S מנותק
                shmulik
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

                @EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?

                הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S shmulik

                  @מאיר-ג מה טוב ומה לא ? יש לך המלצות ? כמה זה בערך אמור לעלות לי משהו איכותי שישב טוב ? אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

                  @EBA @פתוח-לשמוע המצלמת רוורס והתצוגה יעבדו טוב ? הרדיו אנא ערף הכל יהיה טוב ? בנוסף האם אפשרי לעשות פונקציה שאני אוכל להפעיל את המצלמת רוורס בדרייב כמו ביונדאי ?

                  הבנתי שיש הבדל במולטימדיה של הקורולה סטיישן בין הדגם הרגיל לדגם המפואר/פלוס , ידוע משהו ? האם זה קשור ?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                  #6

                  @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

                  אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

                  אין צורך לא משהו מורכב רק צריך את הקישור המתאים סה"כ לתפוס את הלולאות שבקצה הכיסוי מתחת למושב בצ’ופצ’יקים
                  אבל גם אצל הערבים זה בערך 150 על ההתקנה כך שאם אתה רגיש לכאבי ראש אז לך לערבים
                  או אולי תשלם את זה לאברך חבל…
                  ואין לי קישור מומלץ שאני יודע

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  47

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.7k

                  נושאים

                  130.8k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום