מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן
-
@EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
תודה על התגובות
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ? -
@EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
תודה על התגובות
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ? -
@EBA @אלעזר-3 @יצחק-רשטונ @מאיר-ג @פתוח-לשמוע
תודה על התגובות
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
מישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
התקנה לרוב אמורה להיות קלה אם יש לך ידיים, ככה ש:
א’ תבדוק כמה זה ללא התקנה
וב’ אולי תשקיע את עלות ההתקנה על דגם יותר טובמישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר (תלוי בנסיעות שלך),
בהחלט יש דגמים שמייקרים את המראה של האוטו,
בדר"כ בד יותר נח , עור (או דמוי) יותר יפה , אבל זה לא שחור ולבן@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
אצל הערבים אני לא יודע, ואני גם לא יודע כמה זה אמין בקטע של התאמה אישית , אבל בארץ, התאמה אישית לפי הרכב בד"כ תוספת של 450-550 ש"ח, ואז זה ממש כמו מהחברה
-
@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
מה אתם אומרים על לשים כיסוי עור מצאתי ב650 כולל התקנה
התקנה לרוב אמורה להיות קלה אם יש לך ידיים, ככה ש:
א’ תבדוק כמה זה ללא התקנה
וב’ אולי תשקיע את עלות ההתקנה על דגם יותר טובמישהו התנסה בזה ? זה עושה את העבודה בקטע של היוקרתי ?
מבחינת נוחות זה נח יותר או פחות ?כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר (תלוי בנסיעות שלך),
בהחלט יש דגמים שמייקרים את המראה של האוטו,
בדר"כ בד יותר נח , עור (או דמוי) יותר יפה , אבל זה לא שחור ולבן@shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
זה נראה טוב, יושב יפה כאילו זה מקורי?
אצל הערבים אני לא יודע, ואני גם לא יודע כמה זה אמין בקטע של התאמה אישית , אבל בארץ, התאמה אישית לפי הרכב בד"כ תוספת של 450-550 ש"ח, ואז זה ממש כמו מהחברה
@שלמה-א-0 כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר
מה בספה בבית יש לך שמש יוקדת כמו ברכב ???
שאתה נכנס הביתה אחרי כמה שעות שלא פעל שם מזגן יש לך 100 מעלות חום בבית??? -
אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר … -
אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר … -
אם כבר לשדרג את המושבים, אני הייתי מוסיף להם קירור (אני משער כמובן שזה לא ישים)
נסעתי עם מישהו בזיקר, זה ממש גישמאק לדבר ככה בלימוד…
על המסאז׳ הייתי מוותר -
@שלמה-א-0 כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר
מה בספה בבית יש לך שמש יוקדת כמו ברכב ???
שאתה נכנס הביתה אחרי כמה שעות שלא פעל שם מזגן יש לך 100 מעלות חום בבית???
