דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. הלך מנוע?

      הלך מנוע?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      76 פוסטים 5 כותבים 2.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y YOLEVI

        @מיוחד אין נורה, יש לי מחשב אבל בלי נורה לכאו’ הוא לא יזהה שום תקלה

        עריכה: האמת שאם האוטו לא מניע אז אין דרך לדעת אם יש נורה

        אני ירד לסרוק תקלות…

        מיוחדמ מנותק
        מיוחדמ מנותק
        מיוחד
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
        #12

        @YOLEVI
        למה? אם יש סוויץ הוא צריך לכתוב

        גמ''ח "והלכת בדרכיו".
        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
        בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
        special12323@gmail.com

        מיוחדמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מיוחדמ מיוחד

          @YOLEVI
          למה? אם יש סוויץ הוא צריך לכתוב

          מיוחדמ מנותק
          מיוחדמ מנותק
          מיוחד
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @מיוחד
          אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
          אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
          special12323@gmail.com

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיוחדמ מיוחד

            @YOLEVI
            למה? אם יש סוויץ הוא צריך לכתוב

            Y מנותק
            Y מנותק
            YOLEVI
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

            @YOLEVI
            למה? אם יש סוויץ הוא צריך לכתוב

            כן צריך לכתוב אבל הנורה בכ"מ דלוקה אז אין דרך לדעת אם יש נורת תקלה, מיד אני סורק

            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
            3276568@gmail.com
            0583276568

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיוחדמ מיוחד

              @מיוחד
              אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
              אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

              Y מנותק
              Y מנותק
              YOLEVI
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
              #15

              @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

              @מיוחד
              אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
              אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

              אני כבר לחוץץץ…
              אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

              ובכללית איך באמת אפשר לדעת אם זה מנוע שנתפס?

              ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
              3276568@gmail.com
              0583276568

              מיוחדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • Y YOLEVI

                @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                @מיוחד
                אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
                אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

                אני כבר לחוץץץ…
                אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                ובכללית איך באמת אפשר לדעת אם זה מנוע שנתפס?

                ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                מיוחדמ מנותק
                מיוחדמ מנותק
                מיוחד
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                #16

                @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                צריך מפתח ברגים, לא עם הידים
                ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                לא, אלא אם כן יש תקלה מישנית כמו חוסר שמן וכדומה

                גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                special12323@gmail.com

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Y YOLEVI

                  @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                  @מיוחד
                  אפשרי שאם הוא נתפס מאוד חזק הוא לא ישמיע שום רעש
                  אבל צריך לבדוק אין רצוני להלחיץ סתם

                  אני כבר לחוץץץ…
                  אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                  ובכללית איך באמת אפשר לדעת אם זה מנוע שנתפס?

                  ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחד
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @YOLEVI
                  אולי תניח את היד או מקל מתכת על המתנע ותנסה לשמוע תחושה אם הוא זז [צריך שתי אנשים, אחד שיתניע ואחד שישמע]

                  גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                  כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                  בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                  special12323@gmail.com

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מיוחדמ מיוחד

                    @YOLEVI
                    אולי תניח את היד או מקל מתכת על המתנע ותנסה לשמוע תחושה אם הוא זז [צריך שתי אנשים, אחד שיתניע ואחד שישמע]

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    YOLEVI
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                    המתנע

                    מה זה המתנע?

                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                    3276568@gmail.com
                    0583276568

                    מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Y YOLEVI

                      @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                      המתנע

                      מה זה המתנע?

                      מיוחדמ מנותק
                      מיוחדמ מנותק
                      מיוחד
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @YOLEVI סטרטר

                      גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                      כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                      בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                      special12323@gmail.com

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מיוחדמ מיוחד

                        @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                        אמרו לי שיש אפשרות להשים על ניוטרל ולנסות מלמטה לסובב את המנוע משהו כזה, ידוע לך על זה משהו?

                        צריך מפתח ברגים, לא עם הידים
                        ואם נתפס מנוע אמור להיות קוד תקלה?

                        לא, אלא אם כן יש תקלה מישנית כמו חוסר שמן וכדומה

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YOLEVI
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                        #20

                        @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                        צריך מפתח ברגים, לא עם הידים

                        אה חשבתי כבר כלים מיוחדים

                        יש מצב לפירוט מדויק על התהליך לסובב מנוע?

                        יישר כח גדול על כל העזרה והדאגה

                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                        3276568@gmail.com
                        0583276568

                        מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיוחדמ מיוחד

                          @YOLEVI סטרטר

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YOLEVI
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                          @YOLEVI סטרטר

                          אתה יודע היכן הוא נמצא בלנסר הישנה?

                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                          3276568@gmail.com
                          0583276568

                          מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y YOLEVI

                            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                            @YOLEVI סטרטר

                            אתה יודע היכן הוא נמצא בלנסר הישנה?

                            מיוחדמ מנותק
                            מיוחדמ מנותק
                            מיוחד
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                            אתה יודע היכן הוא נמצא בלנסר הישנה?

                            אני לא יודע אבל באזור המנוע למטה זה צריך להיות

                            גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                            כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                            בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                            special12323@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Y YOLEVI

                              @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                              צריך מפתח ברגים, לא עם הידים

                              אה חשבתי כבר כלים מיוחדים

                              יש מצב לפירוט מדויק על התהליך לסובב מנוע?

                              יישר כח גדול על כל העזרה והדאגה

                              מיוחדמ מנותק
                              מיוחדמ מנותק
                              מיוחד
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                              יש מצב לפירוט מדויק על התהליך לסובב מנוע?

                              אתה צריך בוקסה מתאימה בפולי מנוע,ולסובב, אם הוא תפוס הוא לא יסתובב, אם הוא לא תפוס הוא יסתובב [יהיה קצת קושי של הקומפרסיה]
                              אבל לא חייב דווקא על הפולי מנוע אלא אפילו בכל אביזר שכאשר המנוע מסתובב הוא מסובב אותו [איזה גלגל פולי בלע’'ז]
                              כמובן שיהיה על ניטורל

                              גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                              כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                              בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                              special12323@gmail.com

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מיוחדמ מיוחד

                                @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                יש מצב לפירוט מדויק על התהליך לסובב מנוע?

                                אתה צריך בוקסה מתאימה בפולי מנוע,ולסובב, אם הוא תפוס הוא לא יסתובב, אם הוא לא תפוס הוא יסתובב [יהיה קצת קושי של הקומפרסיה]
                                אבל לא חייב דווקא על הפולי מנוע אלא אפילו בכל אביזר שכאשר המנוע מסתובב הוא מסובב אותו [איזה גלגל פולי בלע’'ז]
                                כמובן שיהיה על ניטורל

                                Y מנותק
                                Y מנותק
                                YOLEVI
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                אבל לא חייב דווקא על הפולי מנוע אלא אפילו בכל אביזר שכאשר המנוע מסתובב הוא מסובב אותו

                                את אחת הרצועות של האלטרנטור גם אפשר לנסות או שאני לא יצליח?

                                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                3276568@gmail.com
                                0583276568

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיוחדמ מיוחד

                                  @YOLEVI
                                  לא יודע
                                  צריך לבדוק אם מחשב רכב

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YOLEVI
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                                  #25

                                  @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                  צריך לבדוק אם מחשב רכב

                                  בדקתי
                                  יש קוד תקלה P0335
                                  מחיפוש מהיר הבנתי שזה קשור לגל הארכובה, זה ליד הטיימינג (ממש צמוד לרצועה)? כי היה לי שם איזה חוט רופף שהמוסכניק חיזק בהחלפה של הטיימינג אבל אולי שוב הוא זז ונקרע?

                                  או שמא זה יכול להיות אחד הסימנים למנוע תפוס?

                                  התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                  3276568@gmail.com
                                  0583276568

                                  מיוחדמ נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y YOLEVI

                                    @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                    צריך לבדוק אם מחשב רכב

                                    בדקתי
                                    יש קוד תקלה P0335
                                    מחיפוש מהיר הבנתי שזה קשור לגל הארכובה, זה ליד הטיימינג (ממש צמוד לרצועה)? כי היה לי שם איזה חוט רופף שהמוסכניק חיזק בהחלפה של הטיימינג אבל אולי שוב הוא זז ונקרע?

                                    או שמא זה יכול להיות אחד הסימנים למנוע תפוס?

                                    מיוחדמ מנותק
                                    מיוחדמ מנותק
                                    מיוחד
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @YOLEVI
                                    נכון הטיימינג מחובר עליו

                                    גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                    כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                    בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                    special12323@gmail.com

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מיוחדמ מיוחד

                                      @YOLEVI
                                      נכון הטיימינג מחובר עליו

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      YOLEVI
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                      @YOLEVI
                                      נכון הטיימינג מחובר עליו

                                      אז לכאורה הכי הגיוני שנקרע שם משהו…

                                      יכול להיות כזה קוד כשנתפס מנוע?

                                      התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                      חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                      סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                      3276568@gmail.com
                                      0583276568

                                      מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y YOLEVI

                                        @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                        @YOLEVI
                                        נכון הטיימינג מחובר עליו

                                        אז לכאורה הכי הגיוני שנקרע שם משהו…

                                        יכול להיות כזה קוד כשנתפס מנוע?

                                        מיוחדמ מנותק
                                        מיוחדמ מנותק
                                        מיוחד
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוחד
                                        #28

                                        @YOLEVI
                                        בפשטות אין קוד על תפיסת מנוע [זה רכיבים מכניים, אלא אם כן נשבר הגל הארכובה לא כ’'כ מצוי]
                                        ולכן זה או חיישן או טיימינג כמו שכתבת
                                        בעקרון יש תקלה בחיישן זה הקוד תקלה
                                        אבל זה או חיישן או טיימינג
                                        יש לך שרשרת טיימינג לא?

                                        גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                        בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                        special12323@gmail.com

                                        מיוחדמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיוחדמ מיוחד

                                          @YOLEVI
                                          בפשטות אין קוד על תפיסת מנוע [זה רכיבים מכניים, אלא אם כן נשבר הגל הארכובה לא כ’'כ מצוי]
                                          ולכן זה או חיישן או טיימינג כמו שכתבת
                                          בעקרון יש תקלה בחיישן זה הקוד תקלה
                                          אבל זה או חיישן או טיימינג
                                          יש לך שרשרת טיימינג לא?

                                          מיוחדמ מנותק
                                          מיוחדמ מנותק
                                          מיוחד
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          @מיוחד
                                          תנסה לנקות את החיישן אם אתה מגיע אליו
                                          או לחכות שהרכב יתקרר

                                          גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                                          כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                                          בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                                          special12323@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מיוחדמ מיוחד

                                            @YOLEVI
                                            בפשטות אין קוד על תפיסת מנוע [זה רכיבים מכניים, אלא אם כן נשבר הגל הארכובה לא כ’'כ מצוי]
                                            ולכן זה או חיישן או טיימינג כמו שכתבת
                                            בעקרון יש תקלה בחיישן זה הקוד תקלה
                                            אבל זה או חיישן או טיימינג
                                            יש לך שרשרת טיימינג לא?

                                            Y מנותק
                                            Y מנותק
                                            YOLEVI
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #30

                                            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                            יש לך שרשרת טיימינג לא?

                                            הלוואי, זה רצועה

                                            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                            אבל זה או חיישן או טיימינג

                                            הטיימינג חדש זה אולי החיישן, השאלה היא מה זה הריח החרוך, אולי נמסו החוטים של החיישן

                                            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                            תנסה לנקות את החיישן אם אתה מגיע אליו

                                            צריך לפתוח את כל הטיימינג קשה לי להאמין שאני יצליח להגיע אליו לבד, יש דרך יותר קלה להגיע אליו?

                                            @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                            או לחכות שהרכב יתקרר

                                            כל הסיפור הזה התחיל לאחר כיממה שהרכב עומד

                                            התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                            חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                            סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                            3276568@gmail.com
                                            0583276568

                                            מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • Y YOLEVI

                                              @מיוחד כתב בהלך מנוע?:

                                              צריך לבדוק אם מחשב רכב

                                              בדקתי
                                              יש קוד תקלה P0335
                                              מחיפוש מהיר הבנתי שזה קשור לגל הארכובה, זה ליד הטיימינג (ממש צמוד לרצועה)? כי היה לי שם איזה חוט רופף שהמוסכניק חיזק בהחלפה של הטיימינג אבל אולי שוב הוא זז ונקרע?

                                              או שמא זה יכול להיות אחד הסימנים למנוע תפוס?

                                              נייטרון חפשינ מנותק
                                              נייטרון חפשינ מנותק
                                              נייטרון חפשי
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #31

                                              @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                              יש קוד תקלה P0335
                                              מחיפוש מהיר הבנתי שזה קשור לגל הארכובה

                                              חיישן קראנק בשפה המדוברת.
                                              זה לכאורה לא סיבה שלא יהיה סטרטר, אבל אני לא בטוח.
                                              המנוע לא נתפס כ"כ בקלות (שמן יש?) נראה לי שאתה יכול להיות רגוע בקשר לזה.

                                              @YOLEVI כתב בהלך מנוע?:

                                              מישהו אמר לי שהחיישן מודד את המים ולא את המנוע עצמו ולכן יתכן שעלה החום ולא הגיע מים לחיישן

                                              זה נכון אבל הוא עדיין מרגיש גם אם הוא קצת מזייף.

                                              pikolinou@gmail.com

                                              מיוחדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              28

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום