דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    626 נושאים 11.4k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 18 נושאים
      372 פוסטים
      קורולה אברכיםק
      @חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
    • נתיב מהיר בתשלום באילון ובכביש החוף

      הועבר
      4
      1
      3 הצבעות
      4 פוסטים
      161 צפיות
      א
      מהפכה תחבורתית יוצאת לדרך: משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משרד האוצר וחברת נתיבי איילון השיקו היום (ג’) בטקס חגיגי במתחם התחבורה החדש בשפיים את פרויקט הנתיבים המהירים לאורך כביש 20 וכביש החוף. הפרויקט נועד לאפשר הגעה מהירה, אמינה ונוחה למוקדי התעסוקה, המסחר והבילוי במטרופולין תל אביב-יפו באמצעות שאטלים חינמיים ייעודיים ותחבורה שיתופית. בשלב הראשון, שייפתח ב־1 במרץ, יופעל מתחם התחבורה החדש בשפיים שיכיל כ־7,000 מקומות חניה ללא תשלום. מהמתחם ייצאו שאטלים חשמליים בתדירות של כל 5 דקות בשעות השיא (וכל 15 דקות בשאר שעות הפעילות), בין השעות 06:00 ל־22:45. השאטלים יפעלו בנתיב ייעודי ומהיר במקטע שבין מחלף השלום בתל אביב לשפיים (כ־18 ק"מ לכל כיוון), ויגיעו ליעדים מרכזיים ובהם: שרונה, מרכז עזריאלי, הקריה, איכילוב, מתחם הבורסה ברמת גן, רמת החייל, קריית עתידים, יגאל אלון ומנחם בגין. האוטובוסים החשמליים יציעו חוויית נסיעה נוחה ומרווחת במיוחד עם 44 מושבים בלבד (במקום 55), חיבור WiFi ושקעי טעינה. הנסיעה בנתיבים המהירים תהיה חינמית לשאטלים, למשתמשי תחבורה ציבורית ולרכבים רבי תפוסה.
    • רכבים אוטונומיים 2026

      הועבר
      11
      4 הצבעות
      11 פוסטים
      509 צפיות
      ש
      מישהו נתקע בחבר שלי ברכב טויוטה קורולה סטיישן פתאום הגיע אמבולנסים הוא שמע מהרכב שזה מתקשר ולא הצליח לבטל את זה
    • הטרמפיסטים....

      הועבר
      281
      15 הצבעות
      281 פוסטים
      28k צפיות
      על הטוב שלךע
      אני ברוך השם יותר לוקח טרמפים מאשר עולה אבל בתור בחור היתי עולה מלא פעם אחת עצרתי במורשה טרמפים לכיון בני ברק עצר איזה מזרוניק מגבעת שמואל בקציור הוא כנראה עצר בטעות רק עלינו הפעיל שירים של זמרות וכו חבר שלי ואני לא בעדו התחיל לדבר בפון דקה אחת רק לומר שאנחנו בדרך[היה אירוע דחוף להגיע אליו וחיכו לנו] הקיצר הבן אדם עוד שניה זרק אותנו מהחלון מה אני נהג מונית וכו’ [אתה צדק אני תמיד מבקש] אבל זה לא צורה ככה כאילו אנחנו באיזה בית תמחוי יאלללה תחנקו ועופו לי מהרכב אני תמיד משתדל לעצור ולפני שבוע חזרתי מירושלים לכיון צפון ועצרו כמה בחורים העליתי אחד ישב מקדימה, ובכביש 1 בירידות על מאה בערך והוא לא היה נוח לו המושב הסתדר עם הרגל והוזיז לי את ההילוכים לרורס אני קלטתי את זה בזמן וזה היה שניה חצי בערך אבל זה רכב של השכרה שחורה בקיצור נגמר בטוב [הרכב אטרז אוטמט]
    • שימוש בטלפון בנהיגה קנס 10,000 ש"ח

      הועבר
      24
      0 הצבעות
      24 פוסטים
      1k צפיות
      מתושלח הבבלימ
      @YOLEVI כתב בשימוש בטלפון בנהיגה קנס 10,000 ש"ח: @יוני דעתי האישית היא שצריך גם 10000 וגם שלילה ל30 יום!!! הרעיון של שלילה הוא מעולה 10,000 זה רחוק מדי שלילה ל-30 יום זה כאב ראש ועצבים הלוואי שיקבלו שכל במקומות הנכונים
    • עדכון לגבי עיכוב הזמנות באלי אקספרס.

      הועבר
      1
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      82 צפיות
      אין תגובות
    • 6 הצבעות
      1 פוסטים
      118 צפיות
      אין תגובות
    • 7 הצבעות
      24 פוסטים
      1k צפיות
      שלמהש
      Spoiler @אושר-מתקרב כתב באמיתי לגמרי. ללא צורך ברישיון טיס: המכונית המעופפת נפתחה להזמנות.: תרצה שאערוך לך את זה בשפה משכנעת יותר? מוזמן… (הוספתי אותך לעורכים) העיקר שיהיה למרות שמה שכתבת נשמע גם כן כמו בינה’לה
    • 2 הצבעות
      2 פוסטים
      152 צפיות
      אין תגובות
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      2 צפיות
      אין תגובות
    • 8 הצבעות
      10 פוסטים
      411 צפיות
      ק
      @אבי-ים נפלא, רעיון מאוד תורני!!!
    • גם הקנסות מזנקים: אלו הסכומים שתשלמו על עבירות תנועה.

      הועבר
      1
      1 הצבעות
      1 פוסטים
      73 צפיות
      אין תגובות
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      0
      0 הצבעות
      0 פוסטים
      20 צפיות
      אין תגובות
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      19 צפיות
    • הבדלים בין דגמי לקסוס

      הועבר
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      171 צפיות
      י
      @חובק-עולם ואין אותו בארץ?
    • פאקארד 1933: המכונית עם הגלגל החמישי לחניה מושלמת.

      הועבר
      2
      1
      6 הצבעות
      2 פוסטים
      208 צפיות
      אבי יםא
      מי שהמציא את המושג “גלגל חמישי בעגלה” לא ראה את הרכב הזה חבל… יכול להיות שימושי בת"א/בני ברק וכד’ Spoiler עם הטכנולוגיה של היום אפשר להשתמש במנוע חשמלי קטן שמחובר לסוללה הברידית/אלטרנטור לגבי התפיסת מקום אפשר שזה יהיה גם הגלגל רזרבי של הרכב ומחובר לתחתית הרכב בקיצור… אפשרי, לא תופס הרבה מקום ולא יקר.
    • רכבים מוצלחים מחברות פחות מוצלחות

      הועבר
      55
      10 הצבעות
      55 פוסטים
      4k צפיות
      צילפינגיםצ
      @יצחקי הוא אכן קטן אבל לא כ"כ קטן
    • בוסטרים נשלפים

      הועבר
      20
      2
      8 הצבעות
      20 פוסטים
      827 צפיות
      חובק עולםח
      @יצחק-רשטונ וולו המציאו את חגורת הבטיחות.
    • 4 הצבעות
      1 פוסטים
      137 צפיות
      אין תגובות
    • מצלמה בכביש 1

      הועבר
      8
      1 הצבעות
      8 פוסטים
      294 צפיות
      א.ד.מ.א
      נסעתי היום גם בהלוך וגם בחזור מצלמות ניידות בצבע כתום, מותקנות על העמודי תאורה, בניגוד לתמיד שזה על עמוד יעודי על ההפרדה בין הנתיבים, הוויז התריע על רובם אני ראיתי עוד 2 ללא התראה בוויז
    • רכבים המונעים בגז

      נעול הועבר
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      169 צפיות
      פ
      https://rechavimzelaze.ovh/topic/7925/עקב-המחסור-בגז/28

    79

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.7k

    פוסטים