דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    608 נושאים 11.0k פוסטים
    • טויוטה קורולה סטיישן

      הועבר
      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      378 צפיות
      ג
      @מאירי טויוטה, אחרי הכל. לא הייתי דואג מאוד לגבי זה.
    • מחיר הגז

      הועבר
      16
      2 הצבעות
      16 פוסטים
      691 צפיות
      ב
      ברוך ה’ המחיר מתחיל לרדת ביום שישי במיקה מודיעין עם כרטיס הנחה המחיר היה 3.60 אגב ראיתי שם שלט בחוץ שבתדלוק של 30 ליטר גז מקבלים קפה חינם ושטיפה ב-10 שקל מישהו שמע משהו?
    • Gemini (ג'מיני) באנדרואיד אוטו

      הועבר
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      119 צפיות
      א
      @מאיר עיין כאן
    • יש חסימה בנטפרי כרגע.

      הועבר
      23
      0 הצבעות
      23 פוסטים
      710 צפיות
      משה שמחהמ
      @אלוף-העולם-1 כתב ביש חסימה בנטפרי כרגע.: @משה-שמחה מעולה! תמסור להם ד’'ש… וגם תמסור להם שהמכרז נגמר כבר אתמול @EBA כתב ביש חסימה בנטפרי כרגע.: @אלוף-העולם-1 כתב ביש חסימה בנטפרי כרגע.: וגם תמסור להם שהמכרז נגמר כבר אתמול וזה באמת כבר טופל לפני יומיים. רבותי, יש לכם טעות קטנה, לא דיברתי על המכרז. אלא על הפורום שלנו, שנחסם העמוד הזה וזה עוד היה חסום הבוקר, ורק עכשיו נפתח.
    • מה הציבור אומר על רנו קוליאוס 2010?

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      51 צפיות
      אין תגובות
    • התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!

      הועבר
      106
      25 הצבעות
      106 פוסטים
      6k צפיות
      יוניי
      אסור לחברה להגיד לאדם מסויים שלא יעלה ומשרד התחבורה יקנוס ע"ז
    • איוניק חוות דעת

      הועבר
      25
      3 הצבעות
      25 פוסטים
      973 צפיות
      נתי 2נ
      @ידני מה ההיגיון שיהיה אם ברכבים חשמלי מלא אין העברות הילוכים
    • מכרז מנהל הרכב בירור

      הועבר
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      166 צפיות
      EBAE
      @א.ד.מ. כתב במכרז מנהל הרכב בירור: כמה אגרה אצטרך אני לשלם אתה? מה אתה קשור? אתה רוצה לשלם את האגרה בשבילי? Spoiler חה חה חה, סתם, אני מעדיף לזכות ברכבים אחרים הפעם, את זה שמתי בשביל למלא את הטופס.
    • רכב ניסיוני

      הועבר
      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      529 צפיות
      אוטופוןא
      @ביני כתב ברכב ניסיוני: לדעתי מה שהוא ראה זה זיקר 001 שאני יודע ששייך למובילאיי!(מצורף תמונה) אגב זה רכב שיש בארץ אבל לא רואים אותו הרבה, למובילאיי היה אותו הרבה לפני שזיקר הגיעו לארץ 61a8e4df-a2df-4aca-94a5-91917591fe76-image.png נראה לי שאתה צודק, (למרות שאני לא מצליח לפתוח תתמונה כי נטפרי לא פותח לי)
    • סוזוקי XL7

      הועבר
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      216 צפיות
      טוסוןט
      @Lexus גם אני שמתי עליו עין, לא שאני אקנה הדגם הזה הוא עם מנוע של טראוורס וגם עלה באחד משרשור המציאות
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      13 צפיות
      אין תגובות
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      7 צפיות
    • הסטיסטיקות של 2025

      הועבר
      1
      1
      5 הצבעות
      1 פוסטים
      69 צפיות
      אין תגובות
    • מה דעתכם על מערך עזרה לבדיקת רכבים?

      הועבר
      25
      8 הצבעות
      25 פוסטים
      817 צפיות
      מ
      @MEM כתב במה דעתכם על מערך עזרה לבדיקת רכבים?: כנראה הסכם קבוע כנראה שיש לו הסכמים כי אבי גלברט יש מה לעשות איתו הסכמים אבל יש הרבה מבינים שלא תרגמו את ההבנה שלהם למקצוע וא"כ למה ואיזה הסכמים יהיה להם אם בעל המוסך
    • מה עדיף טויוטה פריוס 2016 או יונדאי איוניק 2018

      הועבר
      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      566 צפיות
      צילפינגיםצ
      @זה-לזה תקרא גם פה https://rechavimzelaze.ovh/post/117374
    • ניתוק אינטנט בטסלה

      הועבר
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      284 צפיות
      פתוח לשמועפ
      @0527608683A יש לך את המייל שלו בחתימה
    • עידן חדש מתחיל: הרכב האוטונומי של טסלה יגיע ללא הגה.

      הועבר
      3
      1
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      275 צפיות
      אחרית לעמךא
      טסלה נפרדת מהנהג?
    • טויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל

      הועבר
      16
      1 הצבעות
      16 פוסטים
      846 צפיות
      אחרית לעמךא
      טויוטה מודיעה שהיא מפתחת רכב חלל מונע בטכנולוגיית תא דלק (מימן), שמטרתו העתידית היא לנצל קרח ירחי להפקת דלק ואנרגיה.
    • יונדאי תחשוף השבוע איוניק 3 חשמלית

      הועבר
      1
      2 הצבעות
      1 פוסטים
      64 צפיות
      אין תגובות
    • תם עידן האינסייט (האברכית)

      הועבר
      2
      1 הצבעות
      2 פוסטים
      166 צפיות
      תצמנת
      שיעבדו על מישהו אחר:) הנה תמונות מקארטיוב. [image: honda-gray-1-434343-970.webp] [image: 4260305_001H-1200.webp?width=1200&height=675] עריכה: מתמונה של האינסייט מ 2019 מפה. אז הוא אכן דור המשך מהאינסייט… גלגולה של רכב. [image: %D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%98-2018-out001.webp] מיותר לומר שלא נראה שהרכב יגיע מתישהו לפה…

    91

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.7k

    פוסטים