דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    608 נושאים 11.0k פוסטים
    • סובארו אימפרזה מומלץ? כנראה שכן!!!!!!!!

      הועבר
      31
      3 הצבעות
      31 פוסטים
      936 צפיות
      ג
      @מאיר-זהו-זה כתב בסובארו אימפרזה מומלץ? כנראה שכן!!!!!!!!: @גיל במה אתה צריך עזרה אני תמיד שמח לעזור ועוד יותר ממתי שאני מכיר את הפורום הזה נהדר, לכן אני הצעתי שתערוך את דבריך בצורה מסודרת, ולא כתגובות פה ושם, ואז נזכה להחכים. אני מסוגל לקבל מכל אדם, אבל יש לי קצת קשיי הבנה, לא יפה לצחוק עליי… יישר כחך, שתזכה תמיד לעזור.
    • 4 הצבעות
      9 פוסטים
      394 צפיות
      משה שמחהמ
      @טוסון כתב בדוגמה אישית? השוטרים נדהמו: גם מורה הנהיגה וגם התלמיד השתמשו בנייד באמצע הנסיעה: מה דין התלמיד? ככלל כל האחריות על המורה. Spoiler אני בשיעורי נהיגה שלי נסעתי מבית שמש לתל אביב, ומאוד נהניתי מהידיעה שאני יכול לנהוג באיזה מהירות שאני רוצה והדו"ח לא עלי
    • מכוני רישוי בזמן מלחמת שאגת הארי!!

      הועבר
      8
      1 הצבעות
      8 פוסטים
      246 צפיות
      dudi752D
      בס"ד אגב, הסיפור המלא מאחורי פתיחת השרשור הזה…וגם חוות דעתכם… נכשלתי בטסט על מתלים…קיבלתי הארכה של שבוע לרישיון הרכב והחלפתי מתלים ביום חמישי שלפני המלחמה…יום שישי לא היה זמן בשביל מכון רישוי (אולי לא פתוח בכלל??) ובשבת נפתחה המלחמה בדיוק ביום שפג הרישיון רכב…בכל אופן משרד התחבורה הוציא הודעה שהרישיון רכב יוארך ב-30 יום…בתוך הזמן הזה הבנתי שמכוני הרישוי סגורים…(וגם הלכתי לשם וראיתי שסגור) ביום חמישי האחרון הלכתי לסדר את העניין והם הודיעו לי חגיגית שכיון שעבר 30 יום מהטסט הקודם צריך לעשות טסט חדש…אמרתי להם שהיתה מלחמה…הם טענו שההארכה של הרישיון היא רק לעשיית טסט חדש ולא למישהו שבאמצע התהליך כמוני, וכשאמרתי שאמרו שמכוני הרישוי סגורים הם טענו שלא היו סגורים אפי’ יום אחד…אח"כ אמרו שעבדו חצי יום…ביקשתי לדעת למה לא מופיע באתר של המכון שהשעות מקוצרות?? הרי זה היה חוסך לי 2 ביקורים במכון בשעות הכי פקוקות?? (זה לא העניין של הכסף…)… במקומות האלה (מכוני רישוי ביטוח לאומי וכו’) אתה מרגיש ‘האזרח הקטן’ שפשוט אומרים לו ‘טסט מחחחדדדדששש’ ולא מוכנים לשמוע אותו…ב"ה אני אחרי הטסט השני (עם תרומה של 100 לכולל אברכים)… אבל מה דעתכם שווה תלונה ל’הגנת הצרכן’ בגלל היחס המזלזל או שוב להגיד ‘כפרת עוונות’ ולהחליק??
    • נספח לשרשור - סרטונים במגוון נושאי הרכב

      הועבר
      60
      4 הצבעות
      60 פוסטים
      5k צפיות
      הרשלהה
      מישהו ממתמחים טופ יצר אתר עם הרבה סרטונים ביוטיוב שפתוחים בנטפרי על רכבים(לא רק אבל יש קטגוריה מיוחדת לרכבים) https://netube.co.il/
    • הועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...

      הועבר
      135
      11 הצבעות
      135 פוסטים
      10k צפיות
      מאיר זהו זהמ
      @טוס-לאט-סע-מהר שעדיין לא פשט רגל אכן כן
    • הפסים על הכביש ליד המצלמות זה הרגש של המהירות?

      הועבר
      5
      1 הצבעות
      5 פוסטים
      153 צפיות
      אושר מתקרבא
      @ez058 שיש כאלה שמאטים עד שהמצלמה נעלמת להם מהמראות להם יש לומר, שאחרי שעברו את הפסים הנ"ל, אפשר לנסוע נורמלי כבתחילה
    • תצוגה דיגיטלית עילית

      הועבר
      22
      0 הצבעות
      22 פוסטים
      550 צפיות
      א
      @טייס-קרבי קרדיט ל @spider שהביא את זה בתחילת הנושא
    • נקודה למחשבה או סתם חשש

      הועבר
      8
      7 הצבעות
      8 פוסטים
      328 צפיות
      י
      @נהג-אלוף הסנטרה נשארה יפנית, עוד לא הרסו אותה.
    • אחת ולתמיד!! פרט קריטי לניסאן אקסטרייל!!

      הועבר
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      274 צפיות
      dudi752D
      @יצחק-רשטונ תודה רבה - עזרת לי מאוד!! עכשיו באמת אני יכול לישון…
    • בעל רכב נהג נוסף

      הועבר
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      303 צפיות
      אביעדא
      https://rechavimzelaze.ovh/post/111843 @א.ב. כתב בבעל רכב נהג נוסף: האם יש אופציה שבעל הרכב לא יהיה נהג עיקרי אלא רק נהג נוסף? בודאי שאפשר זה מה שאני עשיתי עם רחלי
    • 4 הצבעות
      128 פוסטים
      11k צפיות
      מאירמ
      @רפאל-יהושע כתב בעל מחיר הדלק לחודש הבא...: לא מבין אנשים שעומדים בתור למלאות דלק כדי לחסוך 30-40 שח. לא מבין, באמת לא מבין. הזמן לא חשוב להם, לשבת בכיף בבית ולעשות משהו שאתה אוהב וחשוב לך. לא מבין. מדובר על אנשים שרוב המיכל של הדלק ריק כך שגם ככה הם היו יוצאים לתדלק (או יצאו לקנות משהו ועברו דרך תחנת הדלק). לגבי תור ארוך מידי זה כבר משהו אחר שהם גילו אותו כשהם כבר היגיעו לתחנה.
    • למה אין לקסוסים בציבור החרדי?

      הועבר
      8
      1 הצבעות
      8 פוסטים
      399 צפיות
      מ
      @מאיר כתב ברכבים בתחפושת - על רכבים זהים ממותגים שונים: בהרבה ממבחני האמינות לקסוס יותר אמינה מטויוטה! (כנראה בגלל שקהל היעד של לקסוס קצת יותר שומרים על הרכב) @EBA כתב בקניית לקסוס יד שנייה: טיפולים כמו טויוטה חלקים מכניים כמעט הכל טויוטה אמינות כמו טויוטה חלקים אחרים יקר אגרת רישוי יקרה ביטוח יקר @שלמה כתב בקניית לקסוס CT: טיפולים ביטוחים ואגרת רישוי יותר יקר @א.ב. כתב בקניית לקסוס יד שנייה: וכמובן ירידת ערך מטורפת
    • האם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?

      הועבר
      31
      1 הצבעות
      31 פוסטים
      946 צפיות
      המייביןה
      @יצחק-רשטונ כתב בהאם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?: עכ"פ אין שום דבר מיוחד בטויוטה חוץ מגיר רציף שמטפס מייד ונתקע על סל"ד גבוה
    • גמ"ח נקודות בנטפרי | להרחבת המדור וידאו

      הועבר
      77
      7 הצבעות
      77 פוסטים
      3k צפיות
      א
      @טוסון @YOLEVI אין לי כעת משהו ספציפי, יש רשימת קישורים ששמתי כבר לפני זמן רב מאד כאן, ורובם עדיין לא נשלחו, אך אני לא יודע כמה הסרטונים שם מרגשים…
    • בור ללא תחתית? או מציאה? רכב עם ק"מ גבוה במחיר נמוך (יחסית)

      הועבר
      7
      1 הצבעות
      7 פוסטים
      362 צפיות
      E
      @shine על פניו נראה עדיף
    • מערכת גז לפיאט טיפו

      הועבר
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      288 צפיות
      מאירמ
      @נייטרון-חפשי כתב במערכת גז לפיאט טיפו: @אחרית-לעמך נראה לי שדווקא @מאיר כתב את זה אבל אני בהחלט מסכים. אם כבר הזכירו אותי, אני מכיר פיאט טיפו מנתיבות על גז שנוסעת ק"מ כבר כמה שנים. (לא מכיר את הבעלים פשוט יצא לי להפגש עם הרכב מידי פעם באזור שדרות או נתיבות)
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      2 צפיות
      אין תגובות
    • מה דעת חברי הפורום על טויוטה verso s

      הועבר
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      396 צפיות
      מ
      @מתושלח-הבבלי כתב במה דעת חברי הפורום על טויוטה verso s: וגיליתי שמחירם ממש זול כסף לא משקר. לא מכיר אותו מקרוב, התעניינתי בו בעבר והתברר לי שהוא שותה שמן, אחד שיש לו כזה אמר לי שזה לא כזה משמעותי אבל הבעיה קיימת. חוץ מזה הוא היה די מרוצה.
    • תגובה: [מצב ECO הונדה](/topic/2689/מצב-eco-הונדה)

      הועבר
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      259 צפיות
      מאיר זהו זהמ
      @יצחק-רשטונ איזה שנתון? מ 2012 נסיעות רגועות כלומר לא לסחוט את המנוע לוקח באיזור 1\16.5 בדיקה של 4 שנים רצופות על מצב אקו כולל קיץ וחום ולהעביר כמו שכתבתי לעיל
    • בקרת שיוט אדפטיבית

      הועבר
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      283 צפיות
      חובק עולםח
      @ראובי אכן כל חברה / יצרן, לא כולם עובדים באותה טכנולוגיה. האם זה שיקול או לא? אני לא כ"כ יודע מה לענות לך. אני ב"ה כמעט ולא חווה פקקים ביום יום שלי, ככה שאני בשימושים שאני משתמש לא רואה בזה צורך. אבל שוב, כל אחד והשימושים שלו.

    91

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.7k

    פוסטים