דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    626 נושאים 11.4k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 18 נושאים
      372 פוסטים
      קורולה אברכיםק
      @חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
    • מצלמה בצומת כביש 10-38

      הועבר
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      309 צפיות
      יהושעי
      @חיים-ברזל ביום חמישי 9 בבוקר, וגם היום יום ראשון 9 בבוקר נצפתה מצלמה זו.
    • פתיחת סרטונים בנטפרי

      הועבר נטפרי יוטיוב וידאו
      68
      7 הצבעות
      68 פוסטים
      15k צפיות
      חיים ברזלח
      @גיל שלחתי
    • צה"ל מגייס רכבים מאברכים בבני ברק

      הועבר
      34
      1
      3 הצבעות
      34 פוסטים
      1k צפיות
      A
      @shine נשמע כבר הרבה פחות משתלם…
    • האם המערכת הזו באמת שווה משהו

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      72 צפיות
      אין תגובות
    • שיפורי מותרות לרכב

      הועבר
      107
      1 הצבעות
      107 פוסטים
      8k צפיות
      ש
      @שלמה כתב בשיפורי מותרות לרכב: מפתח טאצ’ מתאים לרכבים בעלי הנעה חכמה בלבד, לא מכיר את המוצר או את אכותו! וכן לא השוואתי מחירים אלא העלתי את הראשון שראיתי סליחה על ההקפצה איך זה עובד, ומה זה עושה? והאם זה מתאים לקורולה 2021?
    • חנות אוטו-דיפו באשדוד החלה לשמור שבת

      הועבר
      2
      1
      12 הצבעות
      2 פוסטים
      116 צפיות
      פתוח לשמועפ
      Spoiler @שמעון-0 כתב בחנות אוטו-דיפו באשדוד החלה לשמור שבת: חיפשתי אופציה אחרת אמינה אך הצמיגייה החרדית באשדוד משום מה הייתה סגורה, ומחוסר ברירה הגעתי לחנות זו באמת מציק שצמיגי הצלחה סגרו לפני שבועיים הייתי צריך צמיג לסונטה הכי זול של אוטו דיפו 520 או 580 [נגמר הסיני המוכר הגדיר את זה רמה אחת מעל הסיני] ככה שאולי באתר הם זולים אבל פרונטלי לא משהו
    • פסק הדין שעשוי לבטל אלפי דוחות חניה שנרשמו בישראל.

      הועבר
      18
      1
      3 הצבעות
      18 פוסטים
      532 צפיות
      ג
      Spoiler @נייטרון-חפשי כתב בפסק הדין שעשוי לבטל אלפי דוחות חניה שנרשמו בישראל.: לכאורה מקור הבלבול הוא שיש הבדל בין ‘כניסה’ לבין ‘פריצה’ וגם אם מותר לו להכנס אסור לו לפרוץ בלי צו שופט. אין הבדל כזה. כניסה זה גם פריצה. בשע"ת כ"ח יש גם ש’ שזה שימוש בכח אם יש צורך. ושוב, אנו נוטים מן הנושא…
    • סוף לעומסים או סיוט לנהגים? המהלך החדש בבני ברק.

      הועבר
      4
      1
      1 הצבעות
      4 פוסטים
      303 צפיות
      M
      @מאיר-ג כל בנין חדש החניות נמכרות ויש יותר דירות מחניות והוה עובדא לאחרונה באחד מידידי שקנה דירה אבל כבר לא נשארה לו חניה לקנות כי הכל נמכר…
    • מאזדה 3 מנוע 2000 מול 1500 מי באמת שותה יותר?

      הועבר
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      426 צפיות
      ידניי
      @אליה כוונתי היא כמו שכתב הרה"ג @גיל ‘במאמץ - לגדול יש פחות מאמץ ולכן אם לא תלחץ חזק על הדוושה - הוא יצרוך כמעט אותו הדבר’.
    • סקר | כמה ק״מ אתה נוסע בשנה

      הועבר
      6
      3 הצבעות
      6 פוסטים
      280 צפיות
      יוניי
      כשאתה קונה רכב אז ככל שהוא יותר חדש בד"כ נוסעים בו יותר לשם הדוג’ אבא שלי בזמנו נסע כ-80,000 ק"מ בשנה אז הוא קנה רכב כמעט חדש רוב האנשים שנוסעים הרבה ק"מ קונים יותר חדש וא"כ בד"כ רכב בשלוש שנים הראשונות יגיע לכמאה אק"מ (פחות או יותר) אח"כ ייקח לו יותר שנים להגיע למאתיים אק"מ (כארבע - חמש שנים) וא"כ לא נכון בכלל למדוד ממוצע לפי"ז.
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      27 צפיות
    • נושא זה נמחק!

      נעול הועבר
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      132 צפיות
    • האם שברולט סוניק rs נחשב אמין?

      הועבר
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      122 צפיות
      D
      @נהג-צעיר לא יודע, אבל תיזהר מהתקלה הקטנה שקופצת.
    • מישהו מכיר מתקני גיר מכפר דיר קדיס

      הועבר
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      107 צפיות
      EBAE
      @בן-ציון-רביב חליפא הכי טוב בגירים. תברר.
    • חוות דעת קיה קראנס באזור השנים 2008-2012

      הועבר לא נפתר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      67 צפיות
      אין תגובות
    • 1 הצבעות
      1 פוסטים
      90 צפיות
      אין תגובות
    • נוסטלגיה לשבת: מאזדה 626 – המולטי משפחתית ששברה את השוק

      הועבר
      8
      2
      7 הצבעות
      8 פוסטים
      486 צפיות
      shineS
      @תודה-לבורא-עולם-0 Spoiler האתר מעלה את זה לכבוד שבת, משהו כמו הקשר של עיתון משפחה לשבת…
    • האם לראשונה בכביש 1 יש מצלמות?

      הועבר מצלמות כביש 1
      15
      1
      1 הצבעות
      15 פוסטים
      780 צפיות
      shineS
      @גיל Spoiler אתה כבר מפרסם את הגבינה???
    • למה לא להשתמש בדלקן?

      הועבר
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      486 צפיות
      המאעסטרה
      @נהג-צעיר כתב בלמה לא להשתמש בדלקן?: זה עולה רק התקנה כתוב באתר שלהם הנה ציטוט מהאתר שלהם “מתעניינים בכל הנוגע למחיר דלקן? עלות התקנת דלקן אוניברסלי כרוכה בעלות חד פעמית סמלית ולאחר מכן תשלום לפי היקף השימוש.”
    • 2 הצבעות
      7 פוסטים
      254 צפיות
      נייטרון חפשינ
      @חיים-ברזל כתב ב"ונשמרתם מאד לנפשותיכם" הזהרו בכבישים. נתוני שנת 2025. תאונות דרכים קטלניות. ה' ישמור.: זה אומר שהיה אמור להיות יותר תאונות ונמנעו בגלל המערכות האלו אפשר גם לומר שזו ראיה שהם לא מועילות ואם רוצים, אז אפשר גם לומר שהעלייה במספר ההרוגים מקבילה לעלייה במערכות אלו בכביש וזו הוכחה לנזק שהן גורמות. בקיצור, כמו תמיד, לא משנה מה יהיו הנתונים הם יוכיחו שצריך לשנות את הרגלי הנהיגה (מה שמוסכם בלי קשר), והמשטרה תוכיח מזה שצריך יותר אכיפה, והמוסכים יביאו מזה ראיה שצריך להרבות בתחזוקה, סוחרי הרכב יוכיחו שחייבים מערכות בטיחות מתקדמות, והתושבים שהגיע הזמן להשקיע בתשתיות.

    79

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.7k

    פוסטים