דילוג לתוכן
לוגו
×

    משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

    דיונים בנושאים משפטיים, ביטוח ותאונה.

    615 נושאים 9.0k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 12 נושאים
      280 פוסטים
      נייטרון חפשינ
      @YKingsmart כתב בשאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת: אין למישהו שמאי? @נייטרון-חפשי אולי לך? זכור לי פעם שדיברנו על זה שלחתי לך מייל פיקו לינו <pikolinou@gmail.com‏> יום ב׳, 22 ביוני, 18:37 ‎(לפני יומיים (2))‎
    • מאיזה שווי תבטחו רכב בביטוח מקיף?

      1
      1 הצבעות
      1 פוסטים
      159 צפיות
      אין תגובות
    • מה צריך לעשות אחרי תאונה?

      22
      0 הצבעות
      22 פוסטים
      1k צפיות
      מכונאי אני לאמ
      @מאיר כתב במה צריך לעשות אחרי תאונה?: אך החשש הוא לנזק חמור יותר. בא נעשה קצת סדר במידה ואתה מתכוון לתבוע נזקי גוף זו תביעה דרך עו"ד שהיא אינה קשורה כלל וכלל לתביעה של ניזקי רכב בטביעה של נזקי רכב כמו שכתב אינטרקום @אינטרקום כתב במה צריך לעשות אחרי תאונה?: אז קודם כל, הרכב הנפגע לא קשור כלל להפעלת ביטוח, ולא לשום דבר. כל הנידון של דמי השתתפות, ועליות של הפוליסה - זה רק לרכב הפוגע. ולעולם לא לנפגע. בגדול, מי שמטפל בזה זה הסוכן ביטוח שלך (אם לקחת סוכן טוב, דבר שאני ממליץ עליו רק בגלל הפרוצדורות במקרים כאלו), ובפועל איך זה עובד לפי שלבים: א. ברגע התאונה יש לקחת פרטים (ת.ז. ומומלץ גם מספר טלפון) של הנהג שנתקע בך, וכן את רשיון הרכב שלו (הביטוח הוא של הרכב ולא של הנהג), ב. לצלם במקום את המכה, אני ממליץ על וידאו שמראה היטב את שני הרכבים על הכביש למקרה של הכחשה וכדו’, למרות שעוד לא קרה לי ב"ה. (בפעם האחרונה נתקע בי ערבי, וביקשתי שיודה בוידאו שהוא נתקע בי, אבל לא הייתי זקוק לזה). ג. פתיחת פניה דרך הסוכן ביטוח - הוא כבר תובע את הביטוח של הנהג שנתקע בך. בשלב זה אני לא יודע איך זה עובד אצל כל אחד, אצלי הסוכן ביטוח שלי, יש לו דיל עם מוסך מורשה שנותן רכב חלופי (כמובן, שלדעתי שניהם מרויחים מהסיפור), והוא שלח אותי אליו, השארתי את הרכב, קיבלתי רכב חלופי, ואחרי התיקון השארתי צ’ק עם הסכום של התיקון, עם תאריך של עוד 3 חודשים. הסוכן ביטוח דאג שאקבל את הכסף לחשבון עד אז. זה פחות או יותר הפרוצדורה. מי שמחליט אם לערב ביטוח או לתקן לבד זה הנהג הפוגע, זה האינטרס שלו, האינטרס של הנהג הנפגע הוא לתקן את הרכב. כל מה שכתבתי זה מנסיון אישי! בהצלחה רבה!
    • מישהו מכיר שמאי רכב הגון?

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      185 צפיות
      נייטרון חפשינ
      שמאי רכב זה כמו עורך דין הוא לא צריך להיות הגון הוא צריך להיות בצד שלך. אני לא נכנס לשאלות של גזל זה תשאל רב אבל שמאי בד"כ יתן שמאות לפי רצון הלקוח (רוב הכסף של חברות השכרה לפי מה שראיתי הוא מתביעות) אתה צריך שמאי טוב בשופו"א לא הגון.

    78

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.4k

    פוסטים