דילוג לתוכן
לוגו
×

    משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

    דיונים בנושאים משפטיים, ביטוח ותאונה.

    615 נושאים 9.0k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 12 נושאים
      280 פוסטים
      נייטרון חפשינ
      @YKingsmart כתב בשאלה על תאונה, ובקשה לשמאי טוב ולא יקר באיזור צפת: אין למישהו שמאי? @נייטרון-חפשי אולי לך? זכור לי פעם שדיברנו על זה שלחתי לך מייל פיקו לינו <pikolinou@gmail.com‏> יום ב׳, 22 ביוני, 18:37 ‎(לפני יומיים (2))‎
    • 34 הצבעות
      45 פוסטים
      11k צפיות
      א
      @טייס-קרבי לאחר התכתבות עם חברת CarInsuRent הם כתבו לי בפירוט שהכיסוי שלהם הוא לא לנהגים עם פחות משנה ותק, להלן הציטוט: I will try to make it clear If you are 21-24 and have 12 months of driving experience, you should choose 21-24 under the age section. If you are 25+ and have 12 months of driving experience, you should choose 25+ under the age section. If you have driving experience less than 12 months, the policy will NOT cover you, regardless of your age. לגבי חברת rentalcover בעל המדריך @טייס-קרבי ציין כבר שמנסיון שלו הם מכסים גם נהג חדש. בהצלחה לכולם.
    • תאונה ברכב שכור

      10
      1 הצבעות
      10 פוסטים
      485 צפיות
      טוסוןט
      @יוני אם היה באונס, (סוגייה דשני קדרים לדוג’, אני לא מונח בסוגייות כל כך) זה נושא לדיין, אני רק מעלה צדדים שואל חייב באונסין ולא היה ברור אם הוא שוכר או ‘שואל’
    • עשיתי רורס ונכנסתי במישהו

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      338 צפיות
      מ
      @טרנטע נכון, נזק עד 5000 ש’‘ח לא נרשם כתביעה. הכוונה לכל הנזק כולל מע’‘מ, כולל שכ’'ט שמאי, כולל ירידת ערך במידה ושולמה.
    • זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה

      22
      2 הצבעות
      22 פוסטים
      402 צפיות
      טוסוןט
      @חיים-Y0737 אני לא יודע בדיוק עיין במדריך החשוב של מורינו ר’ @גיל שליט"א (קישרתיהו כבר מעלה) Spoiler @ישראל-ו. כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה: אני נסעתי שם יותר מ 25 קמ"ש מעל המותר, הייתי בערך 130, אתה מתכוון שחבר שלך, לכאורה עשה את זה
    • 0 הצבעות
      4 פוסטים
      688 צפיות
      ל
      @טייס-קרבי תודה לך, נכנסתי למדריך המיוחד שלך מדריך מקיף ומועיל, ממש ברמה, פשוט הבנתי! תודה על על השאילתה אשמח לשמוע את תשובתם לכשיענו.
    • הסבת דו"ח מהירות לאחר 90 יום

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      276 צפיות
      הבל הבלים הכלה
      @הבל-הבלים-הכל אגב שים לב לריביות
    • דוח חניה מצריך דוח פיזי?

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      880 צפיות
      א
      @פייבל-אשרינו גם אני גר ביח"ד (כבר 15 שנה), לא התכוונתי ללעוג חלילה. בדקת מול העירייה מה מספר הדואר הרשום?
    • לסיים עם העושק

      63
      9 הצבעות
      63 פוסטים
      19k צפיות
      פ
      יש אופצייה לעשות כפל רישיון וברוב המקרים זה מגיע!
    • תקנות תעבורה חדשות

      3
      1 הצבעות
      3 פוסטים
      408 צפיות
      ט
      מישהוא יודע איפה אוחז התקנות החדשות שמעלות את הגיל של רכב מזדקן בשנה מ 19 ל20? (זה רלוונטי ממש עבורי שיש ברשותי רכב שחוגג השנה 19 ועוד שנה עושה “טיפח”…
    • דוח מהירות של חבר

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      11k צפיות
      הבל הבלים הכלה
      רק מעדכן שבסוף אחרי שבערעורים לדוח בכיתי להם וכתבתי את כל טענותי שעזרתי לחבר ואני מנסה הרבה זמן וכו וכו ברוך ה העבירו את הדוח אחרי 5 פעמים שניסיתי ולא העבירו
    • שמאות רכב - ליברה - אמינים?

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      3k צפיות
      מ
      @דוד-100 מאחר ואח שלך לא אחראי לתאונה ואני מבין שהוא לא יתבע פוליסה שלו אזי הוא רשאי להביא כל שמאי( גם בתביעות לפוליסה הוא רשאי להביא כל שמאי) אח שלך גם לא חייב לתקן ויכול להגיש דו’‘ח גלובלי. אין נפקא מינה שצד ג’ מבוטח באותה חברת ביטוח.
    • צבע בתנור-עלות

      5
      2 הצבעות
      5 פוסטים
      2k צפיות
      ת
      @אין-עוד-מלבדו-0 כתב בצבע בתנור-עלות: 900 לחלק אצל יהודי ממוצע @טוסון כתב שעשה פחחות כללית, כשזה חלק מעבודה על כמה חלקים יכול לעלות 500 וגם פחות…
    • בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      130
      4 הצבעות
      130 פוסטים
      95k צפיות
      פייבל אשרינופ
      @TCRVO כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.: ג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה ממבוטחים לא שמענו תלונות מכאלו שעברו תאונה? תמיד אני יודע שעדיף דרך סוכן שיעבוד בשבילך ולא תצטרך לריב עם החברה כאן זה אחרת?
    • עדכוני אכיפה חדשים.

      דוחות אכיפה
      35
      3 הצבעות
      35 פוסטים
      7k צפיות
      ג
      @הנווט כתב בעדכוני אכיפה חדשים.: אכן דיברתי על מצלמות lpr אך דומה שזה המצלמות העיריות תתקן אותי אם אני טועה. בנתץ בירושלים זה מצלמות אחרות? אין כלל אצבע. ראיתי הרבה דו"חות של מצלמות של רשות מקומית, שהן מאויישות…
    • ערעור על דוח חניה אדום לבן בני ברק

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      2k צפיות
      M
      @shine כתב בערעור על דוח חניה אדום לבן בני ברק: @הבל-הבלים-הכל @מיכאלוש @MEM @גיל תודה על המענה ערערתי מיד על הדו"ח ואני מקווה שהם יקבלו את זה אם לא אני לא מאמין שיהיה לי כח להתעסק אם זה… @פריוס-אפור היה שם פנצריה ממש צמודה ונסעתי לשם עם הפנצ’ר יש לך קבלה?
    • בית משפט - נהיגה ללא רשיון

      18
      1 הצבעות
      18 פוסטים
      3k צפיות
      מאירמ
      @אושר-מתקרב כתב בבית משפט - נהיגה ללא רשיון: @ש.נ אני לא בטוח שיש סניגוריה ציבורית בעבירות תעבורה, אם אתה יודע אחרת - תעדכן ותחכים אותי אני מכיר מישהו שהשתמש בסנגוריה ציבורית על מקרה דומה @גיל . אבל אתה יודע, עורכי הדין שלהם לא וויתרו על משרד פרטי כדי לעבוד שם…
    • תיקון לרכב חשמלי MG5 אחרי תאונה קטנה

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      2k צפיות
      ב
      @מיכלין-שמאי-רכב תודה רבה הכי כיף חוות דעת של ממישהו מקצועי כמוך
    • ערעור על דוח גם בחלוף זמן הערעור - האם זה נכון?

      11
      1
      1 הצבעות
      11 פוסטים
      4k צפיות
      אושר מתקרבא
      @יעקב-מ.-פינס כתב בערעור על דוח גם בחלוף זמן הערעור - האם זה נכון?: רק מדגיש ככל שיותר אנשים ישלחו בקשה להישפט גדלים הסיכויים לביטול של הדוחות מהתיישנות לכאורה הרפורמה החדשה במשפטי תעבורה מעקרת את האופציה הזו
    • ביטוח של תאונה

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      2k צפיות
      מ
      @מאיר ככלל כל התאונות נכנסות למאגר סליקה של חברות הביטוח( למרות שראיתי מספר תאונות שלא נכנסו גם אחרי מספר שנים). מידע זה גלוי לכלל הציבור. במאגר מצוין תאריך הנזק ולא תאריך הגשת התביעה או תאריך תשלום התביעה. גם בחישוב ערך הרכב אנחנו מתייחסים ליום התאונה. למיטב ידיעתי חברות הביטוח כן בודקות עבר ביטוחי לפני הצעה/סגירה פוליסה חדשה או חידוש. אך בשעת תשלום של מקרה ביטוח חברות הביטוח עורכות בדיקה חוזרת כולל תוקף רישיון נהיגה של הנהג ומי נהג ברכב והכל כדי לא לשלם או לשלם פחות. מי שיודע שהוא אחראי לתאונה ורוצה לישון טוב בלילה ממליץ לא להסתיר. יחד עם זאת אין מה לדווח על תאונה כאשר אתם לא הפעלתם פוליסה ולא תפעילו פוליסה, אתם תובעים צד ג’, אתם יודעים שאתם לא אחראים לתאונה אך בכל זאת ממתינים למשפט מאחר וצד ג’ מכחיש אחריות.
    • המלצה | אתרים להשוואת מחירי ביטוח לרכב

      11
      2 הצבעות
      11 פוסטים
      2k צפיות
      יוניי
      Spoiler @גלגלי-רוח כתב בהמלצה | אתרים להשוואת מחירי ביטוח לרכב: יש עליו שרשור בפרוג, מעניין שהשרשור לפני שלוש שנים ומאז לא קרה עם זה כלום לא חקירות ולא נעליים זה אומר דרשני

    96

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.4k

    פוסטים