@ITAMAR25 כתב במוסך הסדר של חברת ביטוח, ממליצים?:
גלובלי זה אומר שמביאים שמאי (אתה יכול גם שמאי שלך) והוא מעריך את הנזק כולל הכל ואתה מקבל את זה בכסף והולך לסדר איפה שבא לך.
צריך להדגיש שיתכן ויעבור הרבה זמן עד שהכסף יהיה אצלך בחשבון, יכול גם לקחת חודשיים, לכן זה לא תמיד משתלם לניזוק שצריך את הרכב ואת הכסף מיידית.
מעבר לכך, באמת יותר משתלם להוציא דוח גלובלי, כי בדר"כ תישאר עם קצת עודף בכיס.
