דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      EBAE

      EBA

      @EBA
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      4.0k
      נושאים
      132
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      18
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקירת כלל רכבי 7 מקומות
        EBAE EBA

        @עבד-נאמן משום מה רק עכשיו ראיתי את הסקירה הזו.
        אני מסיר את הכובע והסוודר! אחד הפוסטים המושקעים והמועילים ביותר!
        בעבר היה לי חלום לכתוב דבר כזה, אבל נשאר בגדר חלום כי לא היו לי 10 שעות פנויות לזה, וגם אם כן היו - לא היה לי את כל הידע המפורט הזה.
        יישר כח!

        ואני אחד שקמצן מאוד במחמאות לקולגות, וקמצן באופן כללי…

        עסקאות רכב רכבים מומלצים מדריך 7 מקומות

      • מנעול הגה - כדאי? יעיל?
        EBAE EBA

        @גגגג לא! כי זה אמור להיות מיקום נסתר!!
        סתם, כי ברכב הנוכחי לא עשיתי את זה… אני אסתפק בלהוציא את הפיוז במקומות מועדים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בדיקה לפני קניה , מכון או מוסכניק?
        EBAE EBA

        @קיהסיד לדעתי מוסכניק, חד משמעית.
        בדיקת מכון לא תעזור לך. יהיה כתוב “שמן כהה, בלאי דיסקיות, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה”, מה יעזור לך?
        מוסכניק יגיד לך פשוט “אבאלה, יש לך כאן נזילה, כאן משולש להחליף, וכאן צלחות, וזה יעלה כך וכך”.

        עסקאות רכב

      • בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.
        EBAE EBA

        @מיכאלb כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

        מישהו שכותב הרבה על כלכלה)

        מישהו שכותב המון על המון נושאים, שהמשותף לכולם הוא קידום מכירות של האתר שלו וכל מה שהוא משווק שם. [ובכתבה הזו גופא הוא מצהיר על עצמו במפורש שהוא משקר במצח נחושה בשביל בצע כסף].
        חוץ מזה אין שום חידוש ב"כתבה" הזו. השוואת מחירים בסיסית שכל אחד אמור להבין לבד שצריך לעשות.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תקלה p0353
        EBAE EBA

        @ITAMAR25 כתב בתקלה p0353:

        איך הוא הגיע לשם?

        ברח מהחתול הג’ינג’י השמן שרדף אחריו…
        זה ידוע שעכברים שאוכלים בידודי חשמל גורמים לצרות צרורות, עד כדי בניינים שלמים שנשרפו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מה אומרים על האטראז' הזו משהו בק"מ/מחיר לא חשוד?
        EBAE EBA

        @יצחק-רשטונ אני לא מבין מה ההתלבטות כתוב במפורש שזו “עסקה משתלמת במיוחד לימי העומר!”
        וגם “חסכוני אמין נוסע לנצח!”

        עסקאות רכב

      • חניה בחניית נכה פרטית עם מספר
        EBAE EBA

        @MEM עדיין לא הבנתי את ההגיון.
        למה אם חסמת מישהו “רק לדקה”, ובגללך הוא פספס את האוטובוס הבא, והיה צריך להמתין חצי שעה, ובגללו שלושת הילדים שלו חיכו רעבים ליד הדלת הנעולה, והוא היה צריך להוסיף 50 ש"ח למטפלת על האיחור + לספוג את העצבים הצודקים שלה, [ומשם הלאה לילדים הרעבים של המטפלת עצמה, וכו’] וכל זה כפול עשרות אנשים, למה זה פחות גרוע מלהזיק לנכה?
        למה המילים “פשע כללי” משמשות אותך לקולא ולא לחומרא?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • בעיה, זה סיריון 2007 מזייפת קשות
        EBAE EBA

        @אלוף-העולם-1 וואו, זה נשמע רע…
        את הממיר בדקת?
        יכול גם להיות שהפלאשינג הרס את המנוע, קולמוסים רבים נשתברו בקארספורום נגד הפעולה הזו.

        זה נראה בעיה ממש מורכבת שרק מוסכניק מקצועי יוכל לאבחן.
        תשקול אם כדאי להשקיע על הרכב הזה או לחפש דלי של צבע כחול… רק תיזהר מהמדוזות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויטה קורולה 2019 עם 470K קילומטר
        EBAE EBA

        זה פשוט מאוד, הוא היה מונית כנראה, יש המון מוניות כאלו.
        וזה לא נכון שהוא גמר קריירה, אם הוא אכן היה מטופל טוב יש לו עוד איזה מאה אלף לפניו, אבל ארבעים אלף הוא באמת כבר לא שווה.

        עסקאות רכב

      • בעהשי"ת - תאונה...
        EBAE EBA

        @MEM כתב בבעהשי"ת - תאונה...:

        א. הצ"ג שלי עד מלש"ח - הוא טען לי שיתכן ויהיו בעיות מאחר והשווי המלא של הרכב הוא 1.150.000 [רכב דנדש…] - זה נכון או שלהד"ם כי מתסכלים רק על שווי הנזק ולא הרכב.

        תנוח תנוח, לא תצטרך שקל מעבר להשתתפות עצמית. והמקום ימלא חסרונך בשפע רב כהנה וכהנה.
        גם במקרה שהוא ימצא שמאי מושחת שיוריד אותו מהכביש טוטאלוס, עדיין השווי של הגופה לחלקים הוא כמה מאות אלפים, מה שאומר שהנזק הוא הרבה פחות ממליון.

        ומעשה שאולי היה, שמועה ששמעתי לא יודע כמה אמין, באחד שגמר פורשה פאנאראמה ששווה קצת יותר מהבמוו הנ"ל, והביטוח שלו כיסה את זה מהאי טעמא. המנוע שלה לפירוק לבד היה שווה כמעט חצי מליון שקל…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ניקוי אבק מהסוללה פריוס 2009
        EBAE EBA

        @בעל-עגלה כתב בניקוי אבק מהסוללה פריוס 2009:

        יש למשהו הדרכה לניקוי פילטר סוללה של אוריס 2015

        מאוד פשוט, פתח את הדלת האחורית שמאחורי הנהג, תרים טיפה את המושב, ואז שלוף משם את הפלסטיק שבו אתה רואה את החורים של הפילטר. [לפעמים יש שם בורג, אבל בדרך כלל לא].

        ממנו תנתק את הפילטר העגול [קליפסים פשוטים] ודפוק אותו על הרצפה כהוגן. אם זה לא עוזר תנסה להוציא גושי אבק מבין החריצים, ולא יזיק גם לקחת אותו הביתה למקלחת [הוא לא נוהג איסור בתשעת הימים…] אבל לייבש היטב [כלומר שתי דקות בשמש של היום].

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דאצ'יה לודג'י דיזל ידני 2017
        EBAE EBA

        @חובק-עולם כתב בדאצ'יה לודג'י דיזל ידני 2017:

        הודלף לי על ידי יודעי דבר שבנהיגה באוטובן בגרמניה הרכב נשאר יציב אבל רעשי רוח חזקים מתגברים באזור ה-140 קמ"ש באופן ממש מטריד.

        טוב, זה חזק מדי וחבל שיתבזבז על מי שלא מכיר.
        ידידנו התכוון לספר לנו משהו שקורה כשהרכב מגיע ל140 קמ"ש, רק מה הבעיותה? שבארצנו הקדושה אין כביש בו מותר לנסוע במהירות כזו. וכמובן לא ייתכן שהוא עצמו יעיד על עצמו בפרהסיה שהוא עבר על החוק חלילה. לכן הוא היה צריך לחפש מישהו, שהיה בגרמניה, בכביש המהיר המפורסם שאין בו הגבלת מהירות [כלומר יש, אבל הגבלת מינימום של 120 קמ"ש], ושם נבדק הענין…

        סקירות רכב

      • קו לקניית רכבים.
        EBAE EBA

        @אוטופון קודם תפרסם שם את הפורום הזה…

        שאר נושאים

      • במידה ואני רוצה להזמין מערכת מולטימדיה מאלי אקספרס שייך שאני אדע להתקין אותה לבד???
        EBAE EBA

        @ברי-קלמנוביץ כל רכב זה שונה מחבירו, אבל @מיישה כתב מדריכים במתמחים על כמה רכבים.
        בכל מקרה, הנושא הוא לא מדריך או לא, הנושא הוא האם יש לך “ידיים” בשביל זה או לא.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • השכרת רכב מאדם פרטי
        EBAE EBA

        @אברך-פשוט הנושא של השכרה בשחור נטחן כאן רבות, ומשום מה הוא מוציא מהרבה אנשים אמירות קיצוניות.

        מבחינה חוקית יש את החוקרים של הביטוח וכו’, אבל כל עוד הם לא הצליחו להוכיח הוכחה קבילה משפטית שזו היתה השכרה, הם יתחייבו לשלם. [והאמת היא שלא כל כך קשה להוכיח].

        ומבחינה הלכתית, יש רבנים שאוסרים מכל וכל, ויש כאלה שמתירים באופן של תנאי כנ"ל, ורק כאשר זו השכרה של הרכב הפרטי למטרות כיסוי הוצאות בלאי ולא למי שמחזיק רכבים המיועדים להשכרה.

        הסברא בזה היא שכמו שאתה משלם על הדלק שזה ודאי מותר, אתה משלם גם על הבלאי של הטיפולים וכו’, ואת הטירחה של ללכת ולטפל אתה יכול לתמחר כרצונך, או לקחת לפי מחיר של טיפול בחברה.

        וגם בזה, כמו בכל נושא הלכתי - כל אחד ישאל את רבותיו שלו. והפורום אינו המקום לדון בשיטות אלו.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מה זה אומר שנדרשת תחזוק לחלקי קירור של הסוללה שלך?
        EBAE EBA

        @מושמוש בפלסטיק למטה, במקום של הרגליים של הנוסע מאחורי הנהג, תראה את הרשת של הפילטר, תרים את המושבים, תפרק בזהירות את הפלסטיק, ממנו תוציא את הפילטר העגול, תראה המון אבק על הרשת, דפוק אותו היטב, אם זו רשת ברזל אפשר גם לשטוף, [להוציא לדוגמא קורולה סטיישן שזה פילטר נייר שאסור להרטיב!] וכשהיא נקייה לגמרי תחזיר.
        שים לב בעת הפירוק איך הכל יושב כדי שתוכל להחזיר בקלות.
        בהצלחה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפה למעיישה לקנות עכשיו T10
        EBAE EBA

        @מיישה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

        מצרף חנויות לנוחיותכם.

        המלצה: פעם הבאה שאתה בונה רשימת קישורים מושקעת כזו, עדיף שכל קישור יוביל ישירות למערכת האוניברסלית של אותה חנות, ולא לחנות עצמה, כך יהיה אשר בכל סייל למצוא בקלות את הכי זול.
        שכויח!

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • טיימינג + מוסך חואג'ה בדיר קדיס
        EBAE EBA

        @חיליק כתב בטיימינג + מוסך חואג'ה בדיר קדיס:

        מסלול בית שמש-דיר קדיס המוצע במפת גוגל, נראה ארוך לחינם ממש, ועובר דרך יישובי-שנאה רבים, במקום לפנות ימינה בצומת מוקדם שבסמוך. מה הסיבה?

        ראיתי, לא יודע מה המסלול הזה יותר, מטומטם או מסוכן.
        זה כמו לגרד באוזן ימין עם יד שמאל מאחורי הראש, אבל עם סכין שפיץ חדה.
        סע כמו בנאדם, מיד אחרי המחסום של מודיעין עילית ימינה. דקה אתה אצלו.
        הייתי אצלו כמה פעמים, אחד המוסכים הכי טובים שם, כמובן עם הכללים הרגילים שלא להשאיר רכב בלי השגחה [אם הרכב על הליפט ואתה יוצא דקה למכולת ליד לא נורא, אבל לא עשר דקות…] ולא להשאיר רכב מונע אפילו כדי אמירת “שלום עליך רכבי”, כי אז זה שלום ולא להתראות…
        הכוונה לא לקום ממושב הנהג עם רכב מונע! לחבר שלי נגנב תוך כדי שהוא נשען עליו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום