דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      משה אייזנבאךמ

      משה אייזנבאך

      @משה אייזנבאך
      אודות
      פוסטים
      137
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @טוסון אני נשאר בד"כ על 2 - 2.5 והוא נוסע טוב
        אבל הטורים לא יורדים
        אני גם משתמש בבקרת שיוט שאז הוא כן חוסך לי כי המחשב יודע מתי להאיץ וכמה

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @משה-אייזנבאך @גיל אין ברירה אלא לשאול אותך איך אתה חוסך בזה בדלק

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @טוסון כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        לעניין החיסכון
        בנסיעה בינעירונית, תתן בגז בהתחלה, ואחר כך תשאיר את הרגל בדיוק באותו תנוחה, הטורים ירדו, המהירות תשאר וייקח פחות דלק

        זה גיר רציף זה שונה ?
        אני לא מסתדר עם זה
        אולי זה עניין של הרגל

        לגבי המטענים
        זה מטען צד
        “כבודה” בלע"ז

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @טוסון 2 קומפרסורים וקרוב ל50 ברגי סיליקון
        חלק השאיר לי בעל הרכב הקודם
        חלק מצאתי בשטיפה שעשיתי אחרי הקנייה

        [ביחד עם 6 !! מטענים - אין מה לומר מי שקונה טקנה כנראה מפרגן לעצמו - חוץ ממני שמתקמצן לקנות סוכך לשמשה הקדמית והרכב רותח אש]

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        גם לי אין גלגל רזרבי. יש סאבופר במקום…

        אם אני נתקע בצפון אתה מגיע לחלץ אותי
        ומה זה סאבופר ??

        שאר נושאים

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @מאיר-ג נכון !

        עסקאות רכב

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        עוד שאלה
        איך חוסכים איתו בדלק
        עד כמה שניתן
        כרגע הוא לוקח 1 ל 6 או 7
        יכול להיות שהבעיה היא בנהיגה שלי
        בגלל הגיר רציף אני פחות מרגיש שהמנוע מתאמץ

        שאר נושאים

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @מאיר-ג ואף אחד לא אמר שצרפתית אמינה כמו מיצובישי

        עסקאות רכב

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @טוסון איך אני יכול לבדוק האם בעבר היה
        כי אם כן נגיע למסקנא שהוא נעלם בין כל הידים שעברו בו
        ונזרק באיזה וואדי בדרך לרשב"י ב 16 שנותיו שהוא על הכביש

        שאר נושאים

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @חובק-עולם תלוי איזה מנוע
        ה 1600 זה חתיכת כוח
        העליות בירושלים הוא אוכל בקלות [וגם את הדלק כמתן שכרה בצידה]

        עסקאות רכב

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @טוסון כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        זה רשום לך ברישיון רכב?

        איפה זה אמור להיות רשום ?

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        גם אני בעלים של קשקאי
        אז תזכור אותי

        שאר נושאים

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @חובק-עולם אני מדבר על הלנסר החדשה
        תא מטען יותר גדול מאד - יותר מהאטרז בוודאי
        ובשנתונים טובים 2010 - 2015
        פינוק של רכב

        עסקאות רכב

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @מאיר-ג כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        מזל טוב על הקניה שתרווה ממנו הרבה נחת
        תודה
        ולא פחות חשוב זה שתרווה אותו גם הרבה נחת קרי: טיפולים טובים ואיכותיים
        תפרט לי מדויק כי הרבה אמרו לי את זה ואני מוכן לזה ושלם עם זה אבל מה זה אומר מה אני אמור לעשות

        שנת 2010

        שאר נושאים

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        לך על לנסר
        מאד מאד ממליץ
        אם אתה מוצא עם גז אתה משלם כמו על היברדידי

        עסקאות רכב

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @חיים-Y0737 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

        השלב הבא משנת יוסף?
        רמי לוי נותן 5000 זיכוי לקניות בחנות…

        זה אין סיכוי שיתנו במשנת יוסף 😂😂😂😂😂

        מדברים רכב

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @חיים-Y0737 חסום באתרוג למה ?
        ותוסיף פרטים מי מה כמה איך

        מדברים רכב

      • רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        ועוד המלצה שפחות קשורה לפה
        כשקונים רכב בתקציב כזה
        לשוק פחות משנה מה הייתה רמת הגימור לפני 15 שנה [עם שומר דיסקים או בלי]
        וכלן שווה לעשות חיפוש קטן [אפשר ע"י AI] לחפש רכב עם רמת גימור גבוה כי אתה מקבל את זה באותו מחיר עם הרבה יותר פינוקים
        חבל לקנות רכב עם רדיו דיסק מקורי שעבר עליו הכלח אם אפשר לקנות את אותו רכב עם מסך מולטימדיה חדשנית באותו מחיר בדיוק
        כל השידרוגים לרכב בשנתונים כאלו לא מעלים את מחיר הרכב אפי לא בגרוש

        ולענייננו הכי מעניין זה בהסבה לגז שעולה בין 3000 - אצל בני דודים ועד 7000 בבאר שבע
        אבל כשתגיע למכור הרכב יהיה שווה + - אותו דבר [אולי 1000 ש"ח יותר

        טיפולים, אחזקה ותקלות מיצובישי לנסר יד 2 סוברו א

      • רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @על-הטוב-שלך כתב ברכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?:

        יש בנמצא לנסר על גז? [או רכב אחר מומלץ עם גז]

        בוודאי שיש
        חיפוש קטן ביד 2

        טיפולים, אחזקה ותקלות מיצובישי לנסר יד 2 סוברו א

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        ניתן להגדיר נעילה אוטומטית כל פעם שמתחילים ליסוע

        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום