@טוסון אני נשאר בד"כ על 2 - 2.5 והוא נוסע טוב
אבל הטורים לא יורדים
אני גם משתמש בבקרת שיוט שאז הוא כן חוסך לי כי המחשב יודע מתי להאיץ וכמה
משה אייזנבאך
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך @גיל אין ברירה אלא לשאול אותך איך אתה חוסך בזה בדלק
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@טוסון כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
לעניין החיסכון
בנסיעה בינעירונית, תתן בגז בהתחלה, ואחר כך תשאיר את הרגל בדיוק באותו תנוחה, הטורים ירדו, המהירות תשאר וייקח פחות דלקזה גיר רציף זה שונה ?
אני לא מסתדר עם זה
אולי זה עניין של הרגללגבי המטענים
זה מטען צד
“כבודה” בלע"ז -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@טוסון 2 קומפרסורים וקרוב ל50 ברגי סיליקון
חלק השאיר לי בעל הרכב הקודם
חלק מצאתי בשטיפה שעשיתי אחרי הקנייה[ביחד עם 6 !! מטענים - אין מה לומר מי שקונה טקנה כנראה מפרגן לעצמו - חוץ ממני שמתקמצן לקנות סוכך לשמשה הקדמית והרכב רותח אש]
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
גם לי אין גלגל רזרבי. יש סאבופר במקום…
אם אני נתקע בצפון אתה מגיע לחלץ אותי
ומה זה סאבופר ?? -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@מאיר-ג נכון !
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןעוד שאלה
איך חוסכים איתו בדלק
עד כמה שניתן
כרגע הוא לוקח 1 ל 6 או 7
יכול להיות שהבעיה היא בנהיגה שלי
בגלל הגיר רציף אני פחות מרגיש שהמנוע מתאמץ -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@מאיר-ג ואף אחד לא אמר שצרפתית אמינה כמו מיצובישי
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@טוסון איך אני יכול לבדוק האם בעבר היה
כי אם כן נגיע למסקנא שהוא נעלם בין כל הידים שעברו בו
ונזרק באיזה וואדי בדרך לרשב"י ב 16 שנותיו שהוא על הכביש -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@חובק-עולם תלוי איזה מנוע
ה 1600 זה חתיכת כוח
העליות בירושלים הוא אוכל בקלות [וגם את הדלק כמתן שכרה בצידה] -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@טוסון כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
זה רשום לך ברישיון רכב?
איפה זה אמור להיות רשום ?
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןגם אני בעלים של קשקאי
אז תזכור אותי -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ@חובק-עולם אני מדבר על הלנסר החדשה
תא מטען יותר גדול מאד - יותר מהאטרז בוודאי
ובשנתונים טובים 2010 - 2015
פינוק של רכב -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@מאיר-ג כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
מזל טוב על הקניה שתרווה ממנו הרבה נחת
תודה
ולא פחות חשוב זה שתרווה אותו גם הרבה נחת קרי: טיפולים טובים ואיכותיים
תפרט לי מדויק כי הרבה אמרו לי את זה ואני מוכן לזה ושלם עם זה אבל מה זה אומר מה אני אמור לעשותשנת 2010
-
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץלך על לנסר
מאד מאד ממליץ
אם אתה מוצא עם גז אתה משלם כמו על היברדידי -
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@חיים-Y0737 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:
השלב הבא משנת יוסף?
רמי לוי נותן 5000 זיכוי לקניות בחנות…זה אין סיכוי שיתנו במשנת יוסף





-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@חיים-Y0737 חסום באתרוג למה ?
ותוסיף פרטים מי מה כמה איך -
רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?ועוד המלצה שפחות קשורה לפה
כשקונים רכב בתקציב כזה
לשוק פחות משנה מה הייתה רמת הגימור לפני 15 שנה [עם שומר דיסקים או בלי]
וכלן שווה לעשות חיפוש קטן [אפשר ע"י AI] לחפש רכב עם רמת גימור גבוה כי אתה מקבל את זה באותו מחיר עם הרבה יותר פינוקים
חבל לקנות רכב עם רדיו דיסק מקורי שעבר עליו הכלח אם אפשר לקנות את אותו רכב עם מסך מולטימדיה חדשנית באותו מחיר בדיוק
כל השידרוגים לרכב בשנתונים כאלו לא מעלים את מחיר הרכב אפי לא בגרושולענייננו הכי מעניין זה בהסבה לגז שעולה בין 3000 - אצל בני דודים ועד 7000 בבאר שבע
אבל כשתגיע למכור הרכב יהיה שווה + - אותו דבר [אולי 1000 ש"ח יותר -
רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?@על-הטוב-שלך כתב ברכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?:
יש בנמצא לנסר על גז? [או רכב אחר מומלץ עם גז]
בוודאי שיש
חיפוש קטן ביד 2 -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאןניתן להגדיר נעילה אוטומטית כל פעם שמתחילים ליסוע
