דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      משה אייזנבאךמ

      משה אייזנבאך

      @משה אייזנבאך
      אודות
      פוסטים
      137
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        5834d483-37ce-4910-94d2-1d914611c3c5-image.png

        לפי האמינות של הרכב והביקוש הגבוה שלו בקרב אברכים אולי זה שווה את המחיר !

        מדברים רכב

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך
        • יש מקום מיוחד להניח את הסוכך שמש כשפותחים את ה 7 מקומות
          זה נמצא מתחת לפגאז יש עוד פגאז קטן המיועד לכבלים ולשאר דברים קטנים ואפשר להניח שם את הסוכך יש אפי 2 רתמות שמחזיקות את זה
          הפגאז מתחת לפגאז - כולם מכירים
          התא קירור - התא כפפות איפה שמונח בד"כ הספר רכב יכול גם להיות תא קירור לפחיות צריך רק לפתוח את הפלסטיק האפור
          לחגורה של המושב האמצעי יש מגנט לקבע אותו לגג
          ניתן לשנות את יחידות המדידה במחשב רכב לחישוב ק"מ
          תזכורות לכל טיפול והחלפת צמיגים
          ניתן לכוון אורות ליווי שייכבו אחרי פרק זמן מוגדר שיאירו לכם את הדרך הבייתה
          יש מקום לעט בתא כפפות
        שאר נושאים

      • דיון מפוצל על אוקטן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @לך-תדע @ידני
        בוא נפרק את הטענות אחת לאחת:

        “דלק אחרי כשבועיים אסור להשתמש בו וחייבים לשאובו ולמלא מחדש.” - זו טענה לא נכונה. דלק, בתנאי אחסון נאותים, יכול להחזיק מעמד הרבה יותר משבועיים בלי לאבד את תכונותיו באופן משמעותי.
        “הבנזין וכן הסולר זה שמן בתוספת אוקטן שזה החומר הדליק והוא גם מתנדף, [בנזין רגיל מכיל כ- 95% אוקטן והסולר מכיל כ- 50% אוקטן]” - יש כאן אי דיוקים.
        בנזין וסולר הם לא שמנים במובן המקובל של המילה. הם תערובת מורכבת של פחמימנים שונים.
        אוקטן הוא לא חומר בפני עצמו שמוסף לדלק. מספר האוקטן הוא מדד לעמידות הבנזין בפני דפיקות מנוע (pre-ignition או knocking). הוא מייצג את אחוז האיזואוקטן בתערובת של איזואוקטן והפטן נורמלי, שהייתה לה אותה עמידות לדפיקות כמו הדלק הנבדק. בנזין 95 אוקטן אומר שהוא מתנהג כמו תערובת של 95% איזואוקטן ו-5% הפטן נורמלי מבחינת עמידות לדפיקות.
        סולר לא מכיל אוקטן. המדד המקביל לסולר הוא מספר הצטאן, שמעיד על איכות ההצתה שלו. מספר צטאן של 50 אומר שהסולר מתאפיין בזמן השהיה קצר בין הזרקתו לצילינדר לבין תחילת הבעירה.
        נכון שרכיבים קלים בבנזין יכולים להתנדף לאורך זמן, אך זהו תהליך איטי יחסית בתנאי אחסון סגורים.
        “לאחר הזמן, פג תוקפו והוא מכיל פחות אוקטן מה שיגרום לפיח רב ושלל תופעות לוואי.” - ההפחתה המשמעותית בכמות האוקטן תוך שבועיים היא לא סבירה. ירידה באיכות הדלק עקב התנדפות או התחמצנות יכולה להתרחש לאורך חודשים רבים, ולא שבועות בודדים, ובמיוחד אם הדלק מאוחסן במיכל אטום יחסית כמו מיכל הדלק ברכב. ירידה באיכות הדלק עלולה לגרום לבעיות בביצועי המנוע, אך לא בהכרח לפיח רב באופן מיידי.
        “מה שכן ניתן לעשות, להוסיף תוסף לדלק.” - תוספים לדלק יכולים לסייע בניקוי מערכת הדלק, מניעת הצטברות משקעים ולשפר ביצועים במקרים מסוימים, אך הם לא יחזירו דלק שאיבד את איכותו באופן משמעותי למצבו המקורי.
        “זה גם מסביר מה שהרבה יודעים ולא כ"כ יודעים למה, ישנם תחנות דלק שאינם מומלצות לתידלוק (בלשון המעטה) ויש המסבירים שהם מוסיפים מים, אז הסיבה היא פשוטה- שהם מוסים פחות אוקטן.” - ההסבר הזה אינו משכנע. הסיבות לכך שתחנות דלק מסוימות פחות מומלצות יכולות להיות מגוונות (איכות דלק ירודה עקב אחסון לקוי, זיהומים, או אפילו רמאות), אך הוספת מים לדלק היא בעיה חמורה ושונה לחלוטין מירידה בכמות האוקטן. מים בדלק יכולים לגרום נזק משמעותי למערכת הדלק ולמנוע. הטענה שתחנות אלו פשוט “מוסיפות פחות אוקטן” היא פשטנית מדי ומתעלמת מהבעיות האמיתיות שיכולות להיות בדלק באיכות ירודה.
        במציאות:

        דלק יכול להישאר שמיש למשך מספר חודשים בתנאי אחסון נאותים (מיכל אטום, טמפרטורה יציבה יחסית).
        התנדפות רכיבים קלים מתרחשת לאט ובאופן הדרגתי.
        יצרני הרכב ממליצים בדרך כלל לאחסן דלק במיכל הרכב לתקופה ממושכת (מעל חודש-חודשיים) כדי למנוע בעיות אפשריות.
        אם רכב עומד ללא שימוש זמן רב, מומלץ לרוקן את מיכל הדלק ולמלא דלק טרי לפני השימוש.||ספויילר||

        מדברים רכב

      • סיטי קאר מעלה מחירים
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        הכעס הגדול והטעות הגדולה זה שהם היציגו ללקוחות שהם מתחשבים בהם ובעצם העלו מחירים ב 40 %
        לפעמים עדיף לספר את האמת גם אם היא קצת כואבת
        תחושת הרמאות [מה גם שיש לחברה שם לא כ"כ טוב] עשתה נזק גדול לתדמיתה ולשמה [הטוב ???]
        ולגבי מה שכתבו שלמי ששוכר לזמן ארוך יותר זה כן משתלם אז מה החילוק בין חברת השכרה רגילה
        אם היעוד שלהם הוא להשכיר רכב לפי שעות אז הם צריכים להגי ללקוחות שצריכים לפי שעות
        אם השכרה לפי שעות לא רווחי להם שיסגרו את האופצייה וזהו
        יהיו המון מתחרים / חברות אחרות שישמחו לקחת את זה

        אולי הם מנסים להקל עלינו כי הם רואים שהארנק שלנו תפוח מידי וקשה לנו לסחוב את זה אז הם נושאים בנטל ולוקחים ממה שיש בארנק וע"י כך המשקל של הארנק יורד

        עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @גיל בגדול כיסוי יספיק
        לגבי המושב של הנהג הייתי רוצה משהו יותר נוח
        בכל מקרה נראה לי שאני יסגור עם הרכב הזה
        כי מבחינה מכאנית הוא מאד שמור
        וגם מבחוץ הוא נראה טוב ואפי מעולה
        כל הפינוקים אני יעשה אחרי זה לאט לאט
        יש כבר ברכב מסך ומצלמת רוורס ומצלמה קידמית
        מגיע עם 2 מפתחות
        גג פנוראמי
        נראה לי שאני מאד יהנה מהרכב

        עסקאות רכב

      • מיזם אדיר! מי רוצה?
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @יוני בכביש שש מתקשרים לשירות לקוחות של כביש שש
        בד"כ המם מגיעים מאד מהר ויש להם שירות מצוין

        גמ"חים

      • צריכת דלק אמיתית
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @YOLEVI רק להיזהר כי פעם אחת מילאתי ומילאתי אחרי שקפץ וכשהוצאתי את הצינור על כל החליפה שלי נשפך דלק

        מדברים רכב

      • סיטי קאר מעלה מחירים
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        באמת עליית מחירים מטורפת
        זה מתחיל להיות לא משתלם בכלל
        2.3 ש"ח לקילומטר !!!
        אפי משאית לא לוקחת כ"כ הרבה דלק אז ניסאן מיקרה !!😳 😳 😳

        אולי הגיע זמן שכל כמה אברכים יקנו ביחד רכב

        עסקאות רכב

      • צה"ל מגייס רכבים מאברכים בבני ברק
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        אחרי שהצבא נכשל בגיוס אברכים
        נקטו בצה"ל רעיון מופרע לגייס את הרכבים של האברכים
        מצורף הצו שקיבל אחד מבני החבורה

        מין העיתונות:אברך מבני ברק קיבל צו גיוס לרכב שלו. הוא נדרש להגיע לדרום ולהביא את הרכב עם טנק דלק מלא.

        image_42657_1.jpeg

        מדברים רכב

      • גם מי קאר מעלים מחירים - אבל בצורה יותר מרוסנת
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        מלמעלה מה שראיתי שיוצא מאד זול לשכור רכב קטן ליום
        מחירון חדש.png

        עסקאות רכב

      • המלצה לבוסטר התנעה עם משאבה
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        לכל המתעניינים
        הבוסטר המיוחל הגיע
        בהמשך העלה סקירה מקיפה על המוצר עם כל האופציות שבו [ויש המון]

        שאר נושאים

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        4ecddc3a-b95e-41f4-9faf-7b791e88ef6c-image.png
        אני לא יודע מה יותר גרוע
        בעיה במד המהירות או שמא בכריות אוויר

        מדברים רכב

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        בהיות והרכב הזה פחות מצוי אצל אנש אני פותח שירשור לבעלי הרכבים האלו בלבד כדי לקבל טיפים וידע על הרכב
        וכן פונקציות שימושיות ברכב שלא יודעים
        ויש המון

        שאר נושאים

      • צה"ל מגייס רכבים מאברכים בבני ברק
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        גיוס רכבי אזרחים זה לא חדש. החשש של האברכים הוא שצה"ל יתחיל לגייס רכבים בכמות מסחרית בריכוזים חרדים.

        מדברים רכב

      • המלצה לבוסטר התנעה עם משאבה
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        אני רוצה גם וגם
        ושזה יהיה מחברה טובה עם הרבה המלצות מהפורום
        בנוסף יש לו המון חלקים ותיק להחזיק ברכב
        לכן אקח את ההמלצה של @טכנולוג
        זה יצא לי 292 ש"ח
        אעדכן כשזה יגיע
        [מקווה שזה יהיה מהר]

        שאר נושאים

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        d08426ad-5b98-4049-b0d9-4930c364dfab-image.png
        מה שזכור לי שצריך 2 ידים על ההגה

        מדברים רכב

      • רכב יד 2 זול לנהג חדש, מיצובישי לנסר, סובארו, או משהו אחר?
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        ועוד המלצה שפחות קשורה לפה
        כשקונים רכב בתקציב כזה
        לשוק פחות משנה מה הייתה רמת הגימור לפני 15 שנה [עם שומר דיסקים או בלי]
        וכלן שווה לעשות חיפוש קטן [אפשר ע"י AI] לחפש רכב עם רמת גימור גבוה כי אתה מקבל את זה באותו מחיר עם הרבה יותר פינוקים
        חבל לקנות רכב עם רדיו דיסק מקורי שעבר עליו הכלח אם אפשר לקנות את אותו רכב עם מסך מולטימדיה חדשנית באותו מחיר בדיוק
        כל השידרוגים לרכב בשנתונים כאלו לא מעלים את מחיר הרכב אפי לא בגרוש

        ולענייננו הכי מעניין זה בהסבה לגז שעולה בין 3000 - אצל בני דודים ועד 7000 בבאר שבע
        אבל כשתגיע למכור הרכב יהיה שווה + - אותו דבר [אולי 1000 ש"ח יותר

        טיפולים, אחזקה ותקלות מיצובישי לנסר יד 2 סוברו א

      • שלט נהג חדש - כל מה שצריך לדעת
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @בני2 כנ"ל
        גם אני עשיתי כמוך ומאז שקט בשכונה
        הבעיה היא שמכרתי את רכבי ואני משתמש עם סיטי קאר [הידועים לש…]
        וגיליתי שאיבוד הסבלנות שנגרם מלראות שלט נהג חדש הוא כאין וכאפס לנהגים הרואים סיטי קאר לפניהם [ואולי קצת בצדק כי מי שלוקח רכב לשעה אינו מנוסה ברכב כל צורכו ובוודאי אינו מקדיש 5 דקות יקרות כדי להכיר את הרכב על מכלוליו השונים]
        הבו עצה הלום

        טיפים והדרכות כללי המדריכים של גיל נהג חדש שלט נהג חדש דוח אכיפה חוק תקנות

      • עלות קניית רכב והחזקתו
        משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        ועוד הוצאה
        זה תאונות קלות
        שבד"כ לא מפעילים ביטוח
        בגלל שאתה נהג חדש\ צעיר
        לא עלינו ולא עליכם
        מצוי בחניה לשפשף רכב של שכן וכו
        ואז זה עלות נוספת

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום