דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מ

      מאיר ג

      @מאיר ג
      אודות
      פוסטים
      848
      נושאים
      19
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      4
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • קניית רכב עד 35000
        מ מאיר ג

        הונדה ג’אז
        ולגבי היאריס בהחלט רלוונטי לשנת 2013 למצוא קילומטרים סבירים(לא כל כך ברור מה נקרא סביר-נתון שמשתנה מחברה לחברה ולפי השימוש שלך ברכב)
        אלא שההונדה גאז’ עונה קצת יותר על קטגורית חסכוני מאשר יאריס וכן הגודל ומקומות האיחסון והבאגז’ יותר טובים אצל הונדה ג’אז’(אפשר לקפל את הכסאות האחוריים ולקבל גובה מטורף)
        ואם ידני זה גם אופציה בשבילך אז יש עוד דברים טובים

        עסקאות רכב

      • עזרה הדדית לתיקוני רכב
        מ מאיר ג

        @mik6868 כתב בעזרה הדדית לתיקוני רכב:

        מי שהוריד זה נראה חברה שעובדים בזה ולא בזול אז כמובן זה עלול לגעת להם בכיס קצת

        לא נראה לי אני חושב כמוהם ואני לא עובד בזה. טכנית זה לא נכנס כ"כ לקטגורית חסד
        גם מה שטענת שרק יסתכלו וידריכו הרי ברור שמתי שהוא יהיה את הנסיין התורן שיסתבך ויהיה חייב את העזרה הפיזית המקצועית

        הצעות יעול

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מ מאיר ג

        @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        אלו?

        אכן

        הודעות המערכת

      • האם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?
        מ מאיר ג

        @אבי-ים צודק טעיתי
        אם כבר בוצה זה כהה (פיח ושמן)
        אכן נתערבב לי בין בוצה למש"כ אחרית לעמך

        מדברים רכב

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        מ מאיר ג

        @אריאל-קמחי כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:

        סיים בחבית

        @נייטרון-חפשי כתב בסיפור מטלטל עם מסקנה בצידה:

        היה אחלה מסיב

        סיים בחבית (גרסי’ סיים החבית) היינו מסיבה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה הדדית לתיקוני רכב
        מ מאיר ג

        @mik6868 כתב בעזרה הדדית לתיקוני רכב:

        ובאמת על משאבת דלק רק עכשיו אני קורא עליה (יש לי פריוס פשוט לא צריך החלפה)

        לא הבנתי תסביר או שהתכוונת לפילטר דלק שגם לא הבנתי

        הצעות יעול

      • איך להפוך למתקין מולטימדיה
        מ מאיר ג

        @אמיר מכעיס אותי באמת 😠 😠 😠 !! אבל תזכור שאתה מונע אחרים מלהיכשל ולכן אתה חייב להסביר לבן אדם שהוא עוד אחד ממאה שבזכותם אתה משועמם בחיים 😉 ולדרוש את מלא התשלום כמובן בצורה שלא תוביל לעימות אבל כן להבנה של הצד שלך
        נראה לי שמתווכי הרכבים שבפורום יכולים לפתוח שרשור נפרד ארוך וגדוש בעוד עשרות סיפורים דומים😖 😣

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!
        מ מאיר ג

        @מצויין-101 לראשונה אני נתקל בשרשור זה (בזכות ההקפצה) וסליחה מראש על ההתרברבות אבל שנים שהטזה שלך עומדת לי בראש אז מצטרף לדבריך…
        רק נקודה נוספת שצריך לציין שהרווח של המדינה זה לא רק מאגרות ביטוחים דלק וכו’ אלא גם קנסות שזה מכניס כמויותתתת ועיין פה כמה המדינה הרוויחה רק מקנסות על פאלפונים בלבד שלא לדבר על כל הקנסות ביחד https://www.meida.org.il/9481 (ועדיין כל זה לפני עליית מחירי הקנסות!)

        (הא באוטובוס א"א לתת קנס לנוסעים שמדברים עם פלאפון כך שלא שווה לאכוף אוטובוסים היות ובזמן שמנסים לאכוף נהג אוטובוס עוברים עוד 100 נהגי רכב לפחות על כל אוטובוס אז יותר שווה להתמקד בנהג הפרטי. אייי תשאל הרי באוטובוס הסכנה יותר גדולה? פ’סססדר אבל זה פחות שווה!!!)

        אמנם מאידך גיסא אפשר לטעון שגם הפקקים עולים למדינה בהפסד שעות עבודה. אבל זה וודאי שגם לו יצויר שיש רצון טוב לשפר הם לעולם לא ידעו מה הנקודות שמפריעות לנוסע הקטן (שבתחב"צ כדאי מאד להיות קטן כדי שתוכל להידחף)

        עוד נקודה שבאותה מידה שאפשר להשקיע מליונים על תחב"צ אפשר להשקיע גם מליונים על תשתיות שיפטרו במידת מה את הפפקים אלא שהם מעדיפים להרוויח בלי להוציא ולא זו בלבד אלא שככל שהרכבים נוסעים יותר ויתר בפקקים תצרוכת הדלק עולה ומימלא מס הבלו ממלא את הקופה…

        מה שכן שמעתי טענה שהמדינה לא רוצה להרחיב כבישים כי אז זה יעודד יותר את נוסעי התחב"צ לעבור לרכבים (כי הפער בנוחות גדל) מה שיקבור יותר את נושא התחב"צ ויעמיס בתורו על העומס בכבישים ואז לא נרוויח כלום
        וחזר הדין לא ראי זה כראי זה כו’ הצד השווה שבהם וכו’ ואידך זיל גמור

        מדברים רכב

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        מ מאיר ג

        @אברך-פשוט אני חושב שגם אתה אם בהנחה יהיה כביש די מסוכן שאתה חייב לעבור בו וצריך לחכות חצי שעה! כדי לעבור בו אני מאמין שהייתה לוקח את הריזיקה בצורה מחושבת ואחראית כדי לא לחכות כל כך הרבה זמן
        נו ומה תאמר לגבי אוטובוס ורכב
        אוטובוס זה לפחות חצי שעה יותר לחכות אם לא יותר (אם לא שלפעמים פשוט עובר לך האוטובוס האחרון מול הפרצוף ב 12 וחצי בלילה אם ילדים מסובבים ואז אתה צריך לקחת דרייבר שמדי פעם פוזל לכביש תוך כדי התעסקות אובססיבית בפלאפון ובכל העולם חוץ מהכביש) נו אז ‘הסתכנו’ ונסענו ברכב אוי אוי אוי

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מחפש לקנות רכב ראשון לנהג חדש תקציב 15,000 ש"ח
        מ מאיר ג

        @א.ב. סיווק יותר יקר מבחינת חלפים בכללי הונדה יחסית יקרה בחלפים
        מה שוודאי שבתור בעל רכב לשני הונדות אני יכול לומר שהונדה זה מכונית שמתקשרת עם הנהג ובפרט סיווק

        עסקאות רכב

      • האם לדעתך הגיעה העת לשדרג את הלוגו של "רכבים זה לזה"?
        מ מאיר ג

        @גיל מצטרף לדבריך
        בהתחלה הצבעתי נגד רק בגלל שהייתי בטוח שהרוב יצביעו בעד וחששתי שיהיה שינוי דרסטי אז הצבעתי נגד בשביל לתת משקל נגד שינוי דרמטי וגם לו ועל חודו של קול היה מוכרע שלא לשנות כלום היה עדיף לי שלא ישתנה כלום מאשר ישתנה בצורה דרמטית מידי

        אם באמת זה רק יהיה שידרוג של הלוגו הקיים אני מצטרף

        הצעות יעול

      • התיעצות לגבי מצלמת דרך לאחר שנוכחתי כמה הדבר חשוב
        מ מאיר ג

        @טייס-קרבי כתב במסקנות לאור הסיפור המטלטל:

        אין לי להוציא על זה מיליונים


        הייתי מצפה מטייס קרב (מהאליטה) שיהיה לו את המימון למצלמת דרך הגונה…
        עריכה: זה מה שכתבתי מחקתי כי לא רציתי להסיט את השרשור עוד לפני שיש כאן תגובות עניניות . אני ספציפית לא מבין באלקטרוניקה ומחשוב ולכן אין לי איך לעזור

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שרשור לעצות איך לסנן סוחרי רכב
        מ מאיר ג

        @חיים-Y0737 מאמין שסוחר מקצועי שתפקידו הראשי הוא להיות שקרן והמשני זה להיות סוחר לא בדיוק יגמגם לך

        מה שכן לדעתי עוזר זה סגנון הדיבור איך הוא עונה מה הוא עונה

        קח דוגמא
        אם תשאל אדם פשוט מה הוא החליף בשנים האחרונות-רוב האנשים ידעו לומר לך פחות או יותר מי שמשפריץ מושגים אז או שהוא פשוט מבין או שהוא סוחר אם הוא סוחר ותבקש ממנו היסטוריה מהמוסך תקבל כל הסבר שרק תרצה וסיפורים מסמרי שיער - שהוא יושב שבעה על כל המשפחה שלו והבת שלו מתחתנת מחר והיום הוא חייב לטוס לחול אז או שתבוא או ש… ויש כמה שמגיעים היום מי שמגיע ראשון… או בסגנון של"בחיים לא ביקשו ממני כאלו דברים"
        בקיצור מי שסוחר יודע לערבב טוב ומי שמערבב טוב הוא סוחר
        יכול להיות גם בעל רכב שמנסה לערבב אבל בדרך כלל זה לא יהיה במקצועיות של סוחר

        מדברים רכב

      • לסיים עם העושק
        מ מאיר ג

        @בור-סיד כמו שכבר כתבו לא תמיד זה עוזר וחוץ מזה זה ממש לא תקין שצריך לפנות למקר המדינה בשביל זה הרעיון הוא שלא יהיו צריכים לפנות לאף אחד אלא פשוט לקבל את מה שמגיע לנו… כמה פשוט…
        חוץ מזה יפה שאתה יודע את זה וכמה לא יודעים ומשלמים שוב ושוב

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • טסט פנימי, כצפוי........
        מ מאיר ג

        @מיכאלb תודה בשם כולם על העדכון זה נפק"מ להרבה שנמצאים בתהליך הוצאת רשיון היות ויש כאלו שמתעכבים עם הרשיון והשיעורים בגלל זה.

        רישיון נהיגה

      • מחפשים רכב טויוטה לנסיעות בינעירוניות יומיומיות של 15 ק"מ לצד.
        מ מאיר ג

        @שרה-0 לפי השאלה נראה שמה שבעיקר אתם צריכים זה לא בשביל ילדים אלא למקום עבודה או משהו דומה ושחשוב שהרכב יהיה אמין.
        אז בטויוטה (כמעט) כולם אמינים
        בנושא הדלק-בחישוב לפי ימי השנה (לא כולל שבתות כמובן) אז התוצאה היא 8520 קמ’ לשנה והרי ברור שיהיו עוד נסיעות אז נניח שהרכב יסע 10000 א’ קמ’ בשנה. עכשיו רכב שלוקח 1 ליטר ל12 קמ’ מחיר הדלק ל 10,000 קמ’ יעמוד על (לפי מחיר הדלק היום) 6080 ש"ח דלק לשנה (בערך)
        אבל רכב שלוקח 1ל20 אז מחיר הדלק לשנה יהיה 3650.
        עכשיו אני מניח שרכב ספורט לא זה הענין אלא יותר רכב שידע לקחת ממקום אחד לשני בשלום ובלי הרבה בלאגן ולא תחושת הפרמיום הנושא אלא בעיקר האמינות ולכן טיוטה אייגו זה רכב מצוין וחסכן מאד בדלק, אבל הוא לא רכב חזק לא מפנק והוא רכב מיני, שוב אני ממליץ על זה על סמך ניחושים ודקדוקים.
        טיוטה אייגו לוקחת 1 ל20 בקלות שזה חיסכון בדלק של בערך 2430 שקל בשנה לעומת רכב שלוקח 1 ל 12

        ועכשיו לשאלת השאלות כמה התקציב שלכם כי טיוטה אייגו נעה בין 13000 אלף לעשרות אלפי שקלים כמובן המחיר תלוי בשנתון
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/x8t406qb?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=1 לדוגמה ולא להמלצה
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/clzo7sfx?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=9&pagination=1
        גםמיציבושי ספייס סטאר אמינה מאד וחסכנית לא כמו אייגו אבל לא מאד רחוק

        עסקאות רכב

      • מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן
        מ מאיר ג

        @shmulik כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:

        אני מתכנן לעשות אצל הערבים…

        אין צורך לא משהו מורכב רק צריך את הקישור המתאים סה"כ לתפוס את הלולאות שבקצה הכיסוי מתחת למושב בצ’ופצ’יקים
        אבל גם אצל הערבים זה בערך 150 על ההתקנה כך שאם אתה רגיש לכאבי ראש אז לך לערבים
        או אולי תשלם את זה לאברך חבל…
        ואין לי קישור מומלץ שאני יודע

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שרשור לעצות איך לסנן סוחרי רכב
        מ מאיר ג

        @חיים-Y0737 תכלס’ כל מה שאמרו נכון אבל זה לא נראה לי דבר שאפשר כ"כ להקיף אותו זה נחמד הטיפים
        אבל תכלס’ מה שעושה את זה, זה בעיקר הניסיון וההכרות עם השוק
        כי בשעת מעשה יש כאלו שבאמת עובדים טובבב הם אלופים לגרום לך לקנות מחוסר נעימות מפחד לפספס ועוד כהנה רבות
        אבל לעניין מה שכתבת

        @חיים-Y0737 כתב בשרשור לעצות איך לסנן סוחרי רכב:

        לומר ‘‘בקשר לרכב’’ אם הוא שואל ‘‘איזה’’? יש כאן חשד כבד…

        זה בהחלט עובד טוב מאד וזה פרמטר מצויין

        מדברים רכב

      • לסיים עם העושק
        מ מאיר ג

        @חיים-Y0737 גרתי אז בבני ברק גם (היום בדרום)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1
      • 2
      • 8
      • 9
      • 10
      • 11
      • 12
      • 19
      • 20
      • 10 / 20
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום