דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יצחק רשטוני

      יצחק רשטונ

      @יצחק רשטונ
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.0k
      נושאים
      37
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • איזה רכב מומלץ לאברך הקלאסי
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @זלמן כתב באיזה רכב מומלץ לאברך הקלאסי:

        כמה הייתה עולה לו לנסר עם ק"מ כזה? סד"ג חצי מחיר… מן הסתם יכל לקנות גם לנסר הדור החדש שנתון יותר חדש באותו כסף אם לא פחות

        אני חושב שאנחנו מסכימים סך הכל וגם אני חושב שבמצב המחירים בשוק בהתאם לתקציב מסויים אז עדיף מיצובישי/מאזדה וכדו’

        עסקאות רכב

      • מפזר חום לרכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @טיוטה-פריוס כתב במפזר חום לרכב:

        וגם שהרכב לא סוחב עם מזגן, (סוזוקי סוויפט 2007)

        הרכב לא סוחב כשהמדחס [AC] דולק, כשהוא על חום בלי מדחס אין השפעה על המנוע .
        מעבר לזה אתה יכול לכוון שיהיה גם על החלון וגם על הרגליים [חום עולה למעלה]

        שאר נושאים

      • איפה נמצא הפילטר של המזגן בדייהטסו סיריון 2008 ?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @הטוב-באדם כתב באיפה נמצא הפילטר של המזגן בדייהטסו סיריון 2008 ?:

        זה אכן שונה מטויוטה פאסו בנקודה הזאת, וזה לא פשוט כמו בסרטון.
        אם כי כמו שאמר @יצחק-רשטונ יש שם כעין ‘‘סימון’’ שאפשר לחתוך, השאלה אם במאה אחוז אגלה שם פילטר? מישהו פעם עשה את זה? לא רוצה לחתוך סתם.

        הדגם שבמחוזתינו מגיע עם קופסא סגורה וללא פילטר [אני לא יודע למה הדגם בארץ שווק ללא פילטר] , אם תרצה להוסיף פילטר שלחתי למעלה קישור לפילטר כולל מכסה ותוכל לחתוך לפי הסימון ולהוסיף

        טיפולים, אחזקה ותקלות דייהטסו סיריון פילטר מזגן

      • מיצובישי אטראז ידנית ושאינה כזאת. הבדל מעניין.
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        בידני וברובוטי יש חיבור ישיר [גלגלי שיניים] בין המנוע לגלגלים ולכן יש נצילות מלאה של הכח של המנוע לאומת זאת בפלאנטרי וברציף יש איבוד מסויים של בערך 10 אחוז בממיר מומנט או לחלופין ברצועה.
        אז החישוב שלך נכון ומבחינת הטורים עצמם יכול להיות שבאמת ההילוך הגבוה ברציף בעל יחס גבוה יותר מבידני ומאפשר למנוע לעבוד ממהירות מסויימת בטורים נמוכים מאשר היה ידני אבל עדיין יכול להיות שהידני יהיה חסכוני יותר בגלל שאין איבוד כח ובוודאי בשקלול סך כל הנסיעות

        מדברים רכב

      • הקלה על העוזרים במערכות מולטימדיה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        חשבתי על רעיון יפה ופשוט שנראה לי ממש יקל על העוסקים כאן בעזרה במולטימדיות
        לפחות פעם ביום יש כאן מישהו ששואל “מחפש מולטימדיה לרכב XXXX”
        ואז התשובה היא "פאנל וכבל מכאן " ומערכת TS10 שהיא ככה וככה בעלות של ככה וכהה מכאן או מכאן תלוי בעלי אקספרס עלי באבא מכס וכו’ או TS 18 שהיא זולה יותר מכאן וניתן לקחת קופונים מכאן וכו’
        בקיצור הרעיון שלי הוא שיהיה דף אחד מרוכז ונעול עם הרשאת עריכה ל @מיישה , @מוטי-ברנד , @דני-מערכות , @EBA וכו’ שבו יהיה קישורים למערכות אוניברסליות מומלצות כמו TS10 וTS18 בהתאם למצב ולקישורים המומלצים כרגע וכל מה שצריך להסביר על ההבדל ביניהם
        וכל פעם שמישהו יבקש מולטימדיה יכתבו לו מערכת אוניברסלית עיין כאן [הדף הנל] וישאר רק להביא לו קישור לפאנל וכבל .

        בקיצור לחסוך את ההתעסקות החוזרת ונישנת בסוג המערכת בזמן שלמעשה השואל צריך רק קישור לפאנל וכבל עבורו וכל השאר כבר נטחן הדק היטב

        הצעות יעול

      • איזה רכב מומלץ לאברך הקלאסי
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @זלמן כתב באיזה רכב מומלץ לאברך הקלאסי:

        שאין שום הבדל באמינות בין קורולה ללנסר ואימפרזה

        כמובן שזה נידון שלא ניתן להכרעה וודאית וזה גם משתנה בין דגם לדגם יש רכבים שיצאו קצת יותר או קצת פחות מוצלחים
        למשל גם קורולה המהוללת שווקה כאן עם הגיר הרובוטי הידוע לשמצה בכל פרמטר
        וגם למיצובישי/סובארו/מאזדה/הונדה/סוזוקי/ניסאן/דייהטסו לרוב יש דגמים אמינים מאד.
        אך לעניות דעתי טויוטה קנתה את המוניטין שלה בצדק ויש לה קצת יותר מה לתת מהיצרנים האחרים שהוזכרו , כמובן שזה רק לדעתי האישית ובכל אופן “הלכה למעשה” אנחנו סבורים אותו דבר שהתוספת מחיר לדגמי טויוטה בדרך כלל לא משתלמת ועדיף לחפש באותו סכום רכב דומה של יצרן יפני אחר
        [קצת מצחיק אותי שאני מנהל את הנדון הזה איתך כי בדרך כלל שאני מדבר עם חברים ש"נעולים" על טויוטה אני זה שטוען בתוקף שבסכום שהם מחפשים כדאי להם להתמקד במשהו אחר]

        במחילה אבל דוגמאות באמת קיצוניות ברמה שהם מלמדות רק על עצמם (ועל כל חברה שהיא לא באמת…), סאניאנג טיוואנית, לא באמת יצרנית רכבים (קצת שטח וזהו) ואת הקצת שכן היא מייצרת במפעלים של יונדאי עצמם…
        ואופל הייתה שייכת לג’נרל מוטורס כבר לפני השואה… וכבר הרבה שנים היא לא יותר ממותג שעובר כל כמה שנים בין GM ל PSA ואז לסטלנטיס בלי באמת אופי משלו. סוג של מותג מדבקה אפשר לומר בטח היום.

        סאנגיאנג קוריאנית עד לפני שלוש שנים שנמכרה לטאטא ההודית, אך בכל אופן בדיוק בגלל כל מה שפירטת כתבתי שזה לא דומה אבל רק להמחשה , בכל אופן העניין הובן וחבל שנמשיך לנהל את הנידון הזה כשבסך הכל אנחנו דיי מסכימים

        עסקאות רכב

      • סטיקרים לרכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אחורי ארי ולא אחורי אישה [ברכות סא.]
        ברחוב אמרו בכביש לא כ"ש

        שאר נושאים

      • מחפש מילוי גז למזגן באזור בית שמש
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @סים-שלום
        תהליך מקצועי למילוי גז ,

        1. חיבור הרכב למכונה והכנסת דגם הרכב למכונה
          2 .המכונה מרוקנת את הגז הקיים וממלא בזרחן לבדיקת דליפות [ במידה ויש קודם מסדרים אותם]
          3.המכונה מרוקנת את הזרחן וממלאת גז בכמות מדוייקת לדגם הרכב פלוס שמן שמשמן את המדחס מהסוג המתאים לדגם הספציפי
        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הסוף לפרשת הדרייברים?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        ברגע שבעלי המוניות יאספו ראיות ויציגו אותם כגוף לתקשורת שבטח תשוש על שנאת חרדים חדשה יהיה קשה מאד למשרד התחבורה להתעלם מזה

        מדברים רכב

      • קניית רכב פשוט וזול
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @simon כתב בקניית רכב פשוט וזול:

        אמנם כשלאחי היה גולף לא זכור לי שהרגשתי כך

        גולף מוגדר כמשפחתית אצ’בק ולא כמיני , פולו הוא המיני של פולקסווגן
        לגולף שילדה גדולה יותר מסקודה רפיד למשל

        עסקאות רכב

      • מנוע מאתר גלגלים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        פשוט וברור לי שכל המנועים המיובאים עם ה50 אלף ק"מ, יובאו מרכבים שנגרטו והק"מ שלהם לא ניתן לבדיקה .

        שאר נושאים

      • בלימות פתע וחזקות= בזבוז דלק?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @קינג-קומפיוטר כתב בבלימות פתע וחזקות= בזבוז דלק?:

        נסעתי פעם ברכב שהמחשב שלו היה ממש מדוייק אני לא זוכר איזה זה היה
        נשמתי לב שבעצירה חזקה שהמנוע מסייע בבלימה הוא כן צורך קצת דלק כדי להעלות את הטורים ולעצור את הרכב

        גם אם זה נכון אזי מדובר במעט מאד דלק והסיבה העיקרית שבלימות יתר מבזבזות דלק היא כי מבזבזים דלק מיותר לפניהם ואחריהם כמו שכתב “לך תדע”

        1. כי שרפת דלק עד לאותו רגע ובסוף בלמת מה שיכלת למנוע על ידי עזיבת הדוושה מעט קודם
        2. ברגע שנצמדים לרכב ממול אזי אין מרווח ביטחון וכל שינוי גורם לבלימת חירום שמורידה הרבה קמ"ש לאומת זאת בנסיעה רגועה אתה רק עוזב רגע את הגז ובנתיים לומד את המהירות החדשה של הרכב ממול שלפעמים הוא רק ליטף את דוושת הברקס
        3. מכח סיבה 2 אתה גם צריך לשרוף יותר דלק בהאצה אחרי בלימת חירום מכיוון שהאצות מתחילות ממהירות נמוכה יותר
        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הנעה בדרדור ברכב ידני
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אם אין אפשרות להגיע למהירות גבוהה ומניעים במהירות נמוכה משלבים הילוך ראשון וזורקים קלאץ ומיד לוחצים קלאץ שוב
        ובמהירות קצת יותר גבוהה [בערך 20 קמ"ש] זורקים ישר שני

        מדברים רכב

      • רכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @אלוף-העולם-1 כתב ברכבים לא היברדיים שצורכים 1 ל 16:

        אייגו , c1, 107 האוטומטיות מיוצרות בטיוטה
        הידניות מיוצרות בפי’גו.

        ???
        שלושתן מיוצרות על אותו פס יצור בצכיה [מפעל הרכבה משותף לטויוטה וPSA ומ2021 בבעלות מלאה של טויוטה]
        ובשלושתן מערכת ההנעה פותחה על ידי טויוטה

        עסקאות רכב

      • קבוצת רכישה: מפתח לבית פילטר שמן מפלסטיק של טויוטה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        וואו שלמה התותח איזה בשורה, תשריין לי אחד, לאיפה עושים העברה ?
        [אחרי הרבה ניסונות עם כמה וכמה סוגי מוצרים מהארץ ומהעולם [שחלקם עלו פה] וכולם או שעשויים מאלומינום שבדרך כלל מספיק אבל לא מול המכסה פלסטיק של טויוטה שאם הוא נתפס חזק הוא פשוט שובר את הכוסות הזולות או מברזל אבל לא משלב גם זויות וגם שינים, בקיצור זה הדיבור]

        שאר נושאים

      • גיפ פטריוט
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @ari כתב בגיפ פטריוט:

        (אוכל תצמיגים אבל פסדר) אממה אני חושש מבחינה בטיחותית במהירות גבוהה

        משני הסיבות האלו , אתה צריך לעשות כיוון פרונט

        אני לא זוכה לגור בארץ אלא בקנדה וחושב להחליף את הרכב, האם ההמלצות לגבי דגמים אמינות וכו תקפים בכל מקום ע"פ דגם ושנת יצור (לא סוללות וחום)דגמי טיוטה לדוג’?

        באופן עקרוני כן , אבל יש הרבה פעמים הבדלים בין מדינות בעיקר במנוע ובגיר גם באותו הרכב
        [למשל אירופאים אוהבים מנועים קטנים וחסכוניים וגם דיזל נפוץ שם יותר לאומתם אמריקאים אוהבים מנועי בנזין עתירי נפח ובשרניים, גם הגיר האהוב באירופה הוא מסוג דאבל קאלץ ובארהב פלאנטרי וביפן רציף והיצרנים משתדלים לעשות כמה סוגים בשביל לספק לכל יבשת את העדפותיה ]

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שברולט טאהו בארץ!
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @shine כתב בשברולט טאהו בארץ!:

        לטראוורס מנוע 2.5 ליטר טורבו, 330כ"ס,
        לעומתו הטאהו עם מנוע 6.2 ליטר V8, ו 420 כ"ס ב- 5,600 סל"ד

        באמת הבדל גדול אבל יש הבדל ענק בעצם המהות של שני הרכבים, טהאו זה מפלצת ובעצם זה גירסא מקוצרת של הסאברבן יחד עם GMC יוקון וקאדילאק אסקלייד , מדובר ברכבי ענק בעלי יכולות שטח מכובדת שמבוססות על סדרת הטנדרים הגדולים של גנרל מוטורס כדוגמת סילברדו הנפוץ מבחוזותינו, הם גבוהים יותר, מערכת המתלים/בולמים שלהם בנויה אחרת לגמרי, יש לו 10 הילוכים מול 8, בגירסת הבסיס לטהאו הנעה אחורית ולטראוורס קדמית [לשניהם יש גם 4*4] ועוד
        בקיצור זה קצת כמו להשוות בין לנדקרוזר קצר שיש לו בסיס גלגלים של 245 ס"מ לראב 4 שיש לו בסיס גלגלים ארוך משמעותית של 269 ס"מ והוא צר רק ב4 ס"מ

        מדברים רכב

      • קניתי רכב שמתברר ששינו בו את הק"מ
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @klopkk כתב בקניתי רכב שמתברר ששינו בו את הק"מ:

        האמת שאני גם מכיר חבר שהיה צריך להחליף סוללה בפריוס 2010 כשהגיע ל150k בערך

        הוא כתב על פריוס פלוס החל משנת 2016 שעברו לסוללות ליתיום
        ברור שבפריוס רגילות הולכות סוללות והפקטור הוא לא רק קילומטר

        עסקאות רכב

      • סקר לקניית מכשיר חריטה לרכב לשכפול מפתח
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לכאו בוודאי שיהיה בזה שימוש
        קידוד שלט לנעילה וציפ לאמולייזר כבר יש לך בגמח וממילא זה יאפשר לך לשכפל שלטים לחלוטין מבל תלות בבעלי מקצוע נוספים ויוכל כל אחד להזמין לעצמו שלט חדש בעלי אקספרס ןלבצע בגמ"ח את כל השכפול

        גמ"חים

      • פלאגים איך יודעים אם צריך להחליף?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @המפותח כתב בפלאגים איך יודעים אם צריך להחליף?:

        הוצאתי את כל הפלגים חלקם ספוגים בשמן מנוע וכל הבית קיבול מסביב גם אם שמן מנוע
        ובחגיגת צבעים מכל הסוגים
        השאלה האם זה תקין
        שפלאג אמור להיות מלוכלך אם שמן?
        ב"ה הכואלים תקינים

        לא תקין , צריך להחליף אטם שסתומים

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 6
      • 7
      • 8
      • 9
      • 10
      • 71
      • 72
      • 8 / 72
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום