@Klonimoos כתב בכמה שווה לשלם על קילומטר נמוך:
אם הק’‘מ ביחס לשנתון נמוך. זה אומר שהרכב נסע הרבה בתוך העיר.
אני בקושי נוסע באופן כללי, זה אומר שעדיף לי לנסוע יותר רק בשביל לשמור על הערך של הרכב במכירה?
אני עושה בערך 6K בשנה, מוציא את הרכב בערך פעם~פעמיים בשבוע.


