@מיכאלוש כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:
אולי פריוס פלוס אם מדברים על
יש דיבור על BZ5 שיהיה 7 מקומות בסוף 2026 אולי 2027
אבל יבוא קודם BZ3 שאין לנו צורך בו
@מיכאלוש כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:
אולי פריוס פלוס אם מדברים על
יש דיבור על BZ5 שיהיה 7 מקומות בסוף 2026 אולי 2027
אבל יבוא קודם BZ3 שאין לנו צורך בו
@נייטרון-חפשי כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:
אבל כשראיתי את זה:
@הכל-בעזרת-השם כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:
דיברתי היום עם אחד היבואנים הגדולים בישראל והם ממש היו רציניים בעניין
אז אפשר לספר היום שהיבואן שהיה הכי נדיב וממש רציני היה יוניון יבואני טויוטה ולקסוס ובע"ה יצא דברים טובים
@נהג-צעיר כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:
בינינו זה גימיק שמהר מאוד ימאס
זה ברור לפי מה שהם אמרו לי שכרגע השוק של החשמלי לא יעלה על 15 %
רק פשוט משרד התחבורה מעיף את כל הדגמים לא תקן ארופאי וישארו פה רק 6 עד 8 דגמים של חברות מובילות שיש להם תקן
@מאיר כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:
לעשות רכב המותאם אישית לציבור!
לא חייב להיות רק שהרכב יהיה מותאם . אלא גם שהחברה תבין שיש ציבור ששוה לעבוד איתו והוא ציבור גדול והייחס יהיה מתאים לרוח הציבור החרדי
(גילוי נאות הרכב לא יהיה עם כיפה )
אני מפחד שהסינים יתחילו להתגייר ויהיו חזונאישניקים
@שלמה
עוד משהו שחשבתי זה צריך להיות חברה שלא מחוברת למצלמות ומיקרופון כמו צ’רי וג’קו שזרקו אותם מהצבא
מה אתה אומר

אהבתי את הראיון ואני הולך אולי להציע אותו ליבואני הרכב יש לכם או לך ראיון לאיזה יבואנים כדאי לפנות ואולי גם נביא פירסום לפורום ל @מאיר האלוף
(אדם שאומר “אני ואשתי החלטנו” דומה לרכב שמאותת
ימינה בכביש שיש פנייה רק ימינה)
@EBA
תביא דברים חדשים לא מלפני שנתיים
@Lexus כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:
אינטרנט רגיל רח"ל.
אינטרנט שמופעל ע"י גוי בשינוי עם משקפי שמש לא יהיה בעיה
(אמרו פעם על הרב עובדיה יוסף שלבש משקפי לראות את כולם ספרדים )
@מאיר
כוונתי שגם אם זה מותג סיני אז שהמוסך שלו יהיה מיבואן מוכר ואמין ולא שירות בסין בשפה סינית.
@מאיר כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:
קשה לי להאמין שתלמידי החזו"א ישתמשו ברכבים חשמליים שיש בהם אינטרנט רגיל רח"ל.
לכל תלמיד החזו"א יש בבניין שכן חסיד או כיפה סרוגה או אברך ספרדי שלא צריך חשמל שבת אבל בשיתוף פעולה יחד השכן החזונישניק יקבל חשמל בשבת חינם והשכן המזרוכניק יקבל טעינה בשאר השבוע בחינם מהשכן החזואינשניק
ולך תדע אם זה לא יוליד חברותה וחזרה בתשובה שלימה ויביא את משיח צידקנו וכנפיים לכל אדם ולא צריך רכב סיני
@לחם-הפנים
א. לדעת שיש אבא ואמא לרכב ולא עוד סיני
ב. שירות אצל יבואן רישמי כמו יונדאי צמפיון טויוטה
ג. שיתאים לצרכי דת שצריך מרחב פנימי ל3 מושבי תינוק בלי רבית או רבית בהתר עסקה כשר לחומרה
ד. הסבר מדוייק מה החיסכון ואם יש כזה מול רכב טויוטה אבריכי רגיל בשוק
ה.נשבר לי היד אולי עוד אנשים יתנו משלהם
@הכל-בעזרת-השם כתב בשרשור סוכני רכבים אמינים:
מי שאני מכיר וממליץ ברשימה זה חזי וינגרטן שמואל קליין ואבי גלברט שגם מבינים ברכבים וגם משתדלים לתת שרות גם אחרי הקניה ( שזה חשוב מאוד )
ומתנהגים ביושרה ומשתדלים להגיד הכל על הרכב (שזה גם חשוב )
כמובן רק על הצעות של רכבים יפנים או קוריאנים
@הכל-בעזרת-השם כתב בדיון בנושא סוחרי רכב:
לא דיברתי עליך
ואגב אני מקבל עליך תגובות ממש טובות מאנשים רק תמשיך ככה ואל תיפול לציר הרשע
ההמלצה היא רק על הצעות של רכבים יפנים קוריאנים בלבד…
@שמואל-קליין כתב בייעוץ קנית רכב עד 15000:
ואולי גם השוס האחרון בתחום האמינות הזולה=פיאט טיפו @צילפינגים
רכב סופר אמין פרקטי ומרווח
אפשר להשיג אותו בשנתונים 2016-18 בטווח מחירים של 15-25 אל’‘ש
והם סופר אמינים
יש לי למשל אחת כזאת 2018 עם 250 ק’'מ
רכב נוסע חדשש

@קיוי-123 כתב בבדיקת רכב בבני ברק:
מחפש מישהו שבודק רכבים בבני ברק הציעו לי הונדה ג’אז ואשמח שמישהו שמבין יבדוק לי אם שוה להגיע בשבילו @הכל-בעזרת-השם מישהו אמר לי שאולי אתה יכול לעזור בזה
דימה 0544548872