@אאמממ כתב בטויוטה אוונסיס 2014:
שלום לכולם, רציתי לעדכן. בחסדי ה’ היום הייתי במוסך מורשה של טויוטא בנתניה. קיבל אותו המנהל אורן, ביצע בדיקה ועשה כיול למערכת כולל לימוד למחשב הרכב. בסיכום ביצע בדיקה ממוחשבת למצבר ונמצאה התקלה.
המצבר זקוק להחלפה במיידי - למרות שלא הייתה כל תקלה שנראית לעין הרכב מניע רגיל וכו’.
תודה לבורא עולם
המסקנה - לא לרוץ ישר להחלפת חלקים אלא להתייעץ כולל עם אנשים בפורום וכך לחסוך הוצאות מיותרות. תודה לכל המשיבים.
צר לי אבל היות וכתבת שהמסקנה להתייעץ עם חברי הפורום אז מצבר אולי היית צריך ואולי לא אבל התקלה בוואלומאטיק תחזור לך כי לא עוזר לה איפוס .
זה רק פלסטר זמני .
כמו שכתבתי למעלה אני לא נביא אבל עדיין כמו שכתבת אין חכם כבעל הנסיון
בהצלחה ותתפלל שאני לא צודק בחכמה שלי


