דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      הכל בעזרת השםה

      הכל בעזרת השם

      @הכל בעזרת השם
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.5k
      נושאים
      25
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      2

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • יש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @.נהג כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:

        אני מתעניין ברכב שישה מקומות של הונדה (3 מקדימה)
        מישהו פעם אמר ששוטרים עוצרים אותו מידי פעם (כשמקדימה מלא) ואז הוא מראה להם ברשיון וכ’ו
        השאלה אם זו באמת תופעה כי אני חושש שהשוטר יספור גם מאחור… או סתם יחפש סיבה לא לצאת פראייר
        אשמח לשמוע מבעל נסיון

        מנסיון עדיף לא לקנות את הרכב הזה ולא בגלל שאולי שוטר יעצור אותך

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה ברישום לסורק XTOOL
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @דוד-100 כתב בעזרה ברישום לסורק XTOOL:

        שלום לכולם הגיע לי הסורק תקלות xtool a30m המדובר ואני לא מצליח להירשם אני מעוניין לרשום אותו על מכשיר עם הגנה של נטסמארט איך ומה בדיוק צריך לעשות תודה רבה

        אחרי שאתה פותח את האפקציה יש לך דף מצורף בקופסה של היוזר והקוד

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טיקים בהגה בטיוטה אוריס
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @M323M כתב בטיקים בהגה בטיוטה אוריס:

        והאם זה יכשיל אותי בטסט

        לגבי טסט זה יכול להכשיל אם יש חופש בהגה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מאיר-ג כתב ברוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן:

        @הכל-בעזרת-השם כן @מאיר ג עזר למאיר ג . מתי תשתכנע שיש עוד מאירים בעולם

        שכחת לספר שמאיר ג התקשר לא.ג והוא הסביר לו בטלפון מה הבעיה ואז מאיר.ג השני פטר את הבעיה ע"י הסבר של א.ג 😂

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @שלמה
        איזה רכב מדובר ?

        שאר נושאים

      • עזרה דחוף דחוף!! סיריון 2008
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @הלוך-ונסוע
        רק תראה שרצית לעזור לי במשהו בלי שיעדעת שבעצם אתה עוזר לעצמך
        אני שמח שעזרתי למישהו שנמצא בשרשרת העזרות לציבור
        הרבה מזל טוב לחתונה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שמאי בהראל
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @הכהן-הגדול כתב בשמאי בהראל:

        אני מחפש שמאי שעובד עם הראל באיזור מודיעין עילית

        מישהו שיתן חוות דעת לפי בקשתי (טוטאלוס)
        הרכב מסתמא בכל מקרה ככה אבל אני מעדיף שלא יעשה בעיות

        תודה

        דבר איתו @מיכלין-שמאי-רכב 0547531425

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • טויוטה אוונסיס 2014
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @אאמממ כתב בטויוטה אוונסיס 2014:

        @אאמממ תוכל לשלוח לי קישור למצוא את החלק בחו"ל?
        אני לא מבין בזה

        https://www.ebay.com/p/2314433136

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הסוף לתקיעת רכב חשמלי ללא סוללה באמצע כביש!
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @אב-לבנים כתב בהסוף לתקיעת רכב חשמלי ללא סוללה באמצע כביש!:

        עד היום ידעתי שרכב חשמלי שנתקע בכביש ללא סוללה הפתרון היחיד הוא רק גרירה עד לעמדה הקרובה. (או הטענה של שעות עם כבל סבתא ממתאם V2L)
        גיליתי לאחרונה שיש כבל V2V שאפשר להטעין רכב חשמלי מרכב חשמלי אחר (רלוונטי לרכבים שמאפשרים גם הוצאת חשמל מהסוללה)
        העלות שלו כ900 ש"ח
        חשבתי שהיה כדאי לפתוח מוקד גמ"ח כזה בכל עיר/אזור.
        אולי אני יעשה במודיעין עילית

        לא יודע איך לא הכרתי את הפתרון הפשוט הזה עד היום 🫣

        תזמין כזה ויהיה לך שימוש לשקע רגיל מהרכב 16 a

        מדברים רכב

      • עזרה דחופה! מחפש לקנות משאבה היברידית לפריוס 2008 באשדוד או בני ברק (או צפת).
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה! מחפש לקנות משאבה היברידית לפריוס 2008 באשדוד או בני ברק (או צפת).:

        אני מחפש לקנות משאבה היברידית בדחיפות לפריוס דור 2 (הישנות) באשדוד או בני ברק, מי שיש לו אשמח אם ייצור קשר בטלפון (לא שלי) 0533115910.
        בעדיפות שניה ליצור איתי קשר במייל.

        אין לך טלפון שלי ?

        חלקי חילוף

      • למכירה מיצובישי אטראז' ידני
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מאיר-ג כתב בלמכירה מיצובישי אטראז' ידני:

        @יצחק-רשטונ כן זה הוא

        מאיר אני מתחיל לחשוד בך המספר שלך מסתיים ב 3317 ?

        לוח יד2

      • למכירה מיצובישי אטראז' ידני
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @חובק-עולם כתב בלמכירה מיצובישי אטראז' ידני:

        @אלוף-העולם-1 לא. למי ששלחת. אתה אליעזר?

        אני שלחתי לאליעזר והוא עשה שיעבוד דרב נתן

        לוח יד2

      • למכירה מיצובישי אטראז' ידני
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @אלוף-העולם-1 כתב בלמכירה מיצובישי אטראז' ידני:

        אגב, שלחתי אליך מישהו מבני ברק שהתבאס שלא הצליח לקנות את שלי.

        הוא לא מבני ברק הוא מנתיבות

        לוח יד2

      • רכישת רכב MG S9
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @זאב אם רלוונטי דבר איתי

        עסקאות רכב

      • רכישת רכב MG S9
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @זאב כתב ברכישת רכב MG S9:

        @הכל-בעזרת-השם כתב ברכישת רכב MG S9:

        @זאב כתב ברכישת רכב MG S9:

        @הכל-בעזרת-השם כתב ברכישת רכב MG S9:

        @זאב כתב ברכישת רכב MG S9:

        שלום וברכה
        עוקב כבר מזמן אחרי הפורום, אבל רק כעת נרשמתי
        אני מחפש להשתדרג לרכב מרווח, 7 מקומות, ומפנק
        חשוב לי גם שיהיה תא מטען גדול להובלת סחורה
        מהבדיקה שלי, סביב התקציב של 200K, אז MG S9 זה ההצעה הכי טובה ומשתלמת
        אשמח לשמוע את חוו"ד המומחים על האמינות של הרכב הנ"ל,
        וכן האם מישהו מכיר אופציה יותר טובה סביב התקציב הנ"ל

        והשאלה המרכזית, שאני צריך כמובן לעשות ביטוח מקיף (הרכב נרכש במימון. ריבית של פריים -0.5%), ואני נהג חדש (קצת פחות משנה רישיון, וותק ביטוח צ"ג מאז קבלת הרישיון),
        בבדיקה אצל סוכן ביטוח רצו סדר גודל של 15 אש"ח
        האם יש אפשרות לביטוח זול יותר?
        נשמח לכל תשובה מהמומחים דכאן
        תודה רבה

        כמה אתה נוסע בשנה ? אולי שווה לך ליסינג

        כ-30 אק"מ

        תעשה חשבון כמה יהיה ירידת ערך וכמה עלות שנתית חוץ מזה ביטוח טיפולים ועוד
        וליסינג יעלה לך באיזור 3600 לחודש

        א. לא מצאתי ליסינג ב-3600 ש"ח לחודש. המחיר הוא יותר קרוב ל-4000 ש"ח
        ב. אני לא בטוח שליסינג יתנו לי אפילו ב-4000 ש"ח לנסוע 30,000 ק"מ בשנה
        ג. בכללי, חישבתי את הכל, ובממוצע של כמה שנים אז אני לא אמור לעבור את ה-3500 ש"ח לחודש כולל בלתמי"ם

        כולל ביטול ואי השבה לקדמות 3750 איך הגעת ל4000

        עסקאות רכב

      • רכישת רכב MG S9
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @זאב כתב ברכישת רכב MG S9:

        @הכל-בעזרת-השם כתב ברכישת רכב MG S9:

        @זאב כתב ברכישת רכב MG S9:

        שלום וברכה
        עוקב כבר מזמן אחרי הפורום, אבל רק כעת נרשמתי
        אני מחפש להשתדרג לרכב מרווח, 7 מקומות, ומפנק
        חשוב לי גם שיהיה תא מטען גדול להובלת סחורה
        מהבדיקה שלי, סביב התקציב של 200K, אז MG S9 זה ההצעה הכי טובה ומשתלמת
        אשמח לשמוע את חוו"ד המומחים על האמינות של הרכב הנ"ל,
        וכן האם מישהו מכיר אופציה יותר טובה סביב התקציב הנ"ל

        והשאלה המרכזית, שאני צריך כמובן לעשות ביטוח מקיף (הרכב נרכש במימון. ריבית של פריים -0.5%), ואני נהג חדש (קצת פחות משנה רישיון, וותק ביטוח צ"ג מאז קבלת הרישיון),
        בבדיקה אצל סוכן ביטוח רצו סדר גודל של 15 אש"ח
        האם יש אפשרות לביטוח זול יותר?
        נשמח לכל תשובה מהמומחים דכאן
        תודה רבה

        כמה אתה נוסע בשנה ? אולי שווה לך ליסינג

        כ-30 אק"מ

        תעשה חשבון כמה יהיה ירידת ערך וכמה עלות שנתית חוץ מזה ביטוח טיפולים ועוד
        וליסינג יעלה לך באיזור 3600 לחודש

        עסקאות רכב

      • רכישת רכב MG S9
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @זאב כתב ברכישת רכב MG S9:

        שלום וברכה
        עוקב כבר מזמן אחרי הפורום, אבל רק כעת נרשמתי
        אני מחפש להשתדרג לרכב מרווח, 7 מקומות, ומפנק
        חשוב לי גם שיהיה תא מטען גדול להובלת סחורה
        מהבדיקה שלי, סביב התקציב של 200K, אז MG S9 זה ההצעה הכי טובה ומשתלמת
        אשמח לשמוע את חוו"ד המומחים על האמינות של הרכב הנ"ל,
        וכן האם מישהו מכיר אופציה יותר טובה סביב התקציב הנ"ל

        והשאלה המרכזית, שאני צריך כמובן לעשות ביטוח מקיף (הרכב נרכש במימון. ריבית של פריים -0.5%), ואני נהג חדש (קצת פחות משנה רישיון, וותק ביטוח צ"ג מאז קבלת הרישיון),
        בבדיקה אצל סוכן ביטוח רצו סדר גודל של 15 אש"ח
        האם יש אפשרות לביטוח זול יותר?
        נשמח לכל תשובה מהמומחים דכאן
        תודה רבה

        כמה אתה נוסע בשנה ? אולי שווה לך ליסינג

        עסקאות רכב

      • טויוטה אוונסיס 2014
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @אאמממ כתב בטויוטה אוונסיס 2014:

        @הכל-בעזרת-השם
        כנראה שצדקת… נתקעתי שוב

        חבל שצדקתי אבל אם אתה צריך וולמאטיק תביא מחו"ל מקורי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי EGR
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @ישראל-6 כתב בניקוי EGR:

        @ישראל-6
        לאחר מעשה הוא פירק והקולר היה סתום גם הוא הגם שיש לי 199000 ק"מ בהתחלה נתן לי להבין שחייב להחליף אבל בסוף לא היה צריך להחליף כי הוא הצליח לנקות הוא הראה לי כאלו שהגיעו במצב שהיה חייב להחליף

        איפה עשית בסוף ניקוי ?
        וכל הכבוד על היושרה שלו

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום