דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      הכל בעזרת השםה

      הכל בעזרת השם

      @הכל בעזרת השם
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.5k
      נושאים
      25
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      2

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • החלפת חיישן נקישות במאזדה 3
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        modules:composer.user-said-in, @צפוני-פשוט, החלפת חיישן נקישות במאזדה 3

        וראיתי שכדאי גם להחליף אטמים של הסעפת יניקה
        זה האטמים שנמצאים על ארבעת הפתחים שבין הסעפת למנוע?

        לא חייב תלוי באיזה מצב הם

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • החלפת חיישן נקישות במאזדה 3
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        modules:composer.user-said-in, @צפוני-פשוט, החלפת חיישן נקישות במאזדה 3

        @הכל-בעזרת-השם כתב בהחלפת חיישן נקישות במאזדה 3:

        מפתחות פתוחים

        שו הדא?

        https://www.dror-tools.co.il/items/6336731-סט-15-מפתחות-ר-פ-בפאוץ-8-32-מ-מ-רינג-פרוקסן-Proxen

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • החלפת חיישן נקישות במאזדה 3
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        modules:composer.user-said-in, @צפוני-פשוט, החלפת חיישן נקישות במאזדה 3

        צריך כלים מעניינים כלשהם?

        סט בורסות מאריכים ומפתחות פתוחים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • החלפת חיישן נקישות במאזדה 3
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        modules:composer.user-said-in, @צפוני-פשוט, החלפת חיישן נקישות במאזדה 3

        שלום לכולם,
        אם יש מישהו באזור חיפה שעשה בעבר דבר כזה
        [בהצלחה כמובן🙃] והוא מוכן לבוא לעזור לי קצת
        אני יותר מישמח שייצור איתי קשר במס’ 0534156608
        תודה רבה.

        לא רציני פירוק סעפת והמסתעף משם נראה שלש שעות עבודה בקטנה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הונדה אינסיט למכירה
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        הונדה אינסיט
        שנת יצור 2014
        207,423 ק"מ
        טסט עד 13/7/26
        מספר יד 4
        28 אלף ש"ח
        0527695308

        3027037.jpg 3027040.jpg 3027043.jpg 3027049.jpg

        לוח יד2

      • מבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @טוסון כתב במבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?:

        @מאיר יש דיבור שהם יביאו את הרכב בגרסת 7 מקומות?
        לא שיש לי אישית צורך, אבל נראה לי שיתפוס יותר בציבור שלנו…

        בהשקה הם טענו שכן

        מבחני דרכים

      • מבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @אלוף-העולם-1 כתב במבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?:

        מאחר והייתי בהשקה הרשמית של הדגם הנ’'ל.

        גם אני הייתי שם ואתה צודק

        מבחני דרכים

      • מבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מאיר-ג כתב במבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?:

        הסקירה דווקא של הרכב הזה נראת לי טבעית לפורום שבו רוב חבריו דורשים תחזוקה זולה ואמינות
        ולכאו’ בעוד כמה שנים שהרכב הזה יהיה נגיש יותר הוא יהיה טיוטה קורולה של החשמליות אז עם מה יותר מתאים לפתוח את שרשור מבחני דרכים אם לא עם איון

        כרגע גם הוא מוצע במחיר יחסית זול מול האחרים ולדעתי בגלל זה הוא ישמור על ירידת ערך מתונה

        מבחני דרכים

      • מבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מאיר יש מצב שתהיה עליה חדה במחיר הדלק והחשמלי יחזור אבל עדיין רוב המכונית במחיר נורמלי זה רק סיני.
        אבל בחישוב חיסכון של דלק יכול להיות שזה יהיה שווהץ

        מבחני דרכים

      • לראשונה, פרסומות בפורום?!
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מאיר כתב בלראשונה, פרסומות בפורום?!:

        @MEM כתב בלראשונה, פרסומות בפורום?!:

        רק הערה קטנה - לענ"ד הקלושה אם כבר מודעה אז שיהיה גם לינק מובנה שיוכלו לעבור ולראות פרטים

        בעיקרון יש בדף את כל הפרטים…

        אבל אפשר לחשוב על רעיון אחר אבל דומה ואני כרגע בדיון על כך עם @גיל

        יש עניין שיקנו דווקא משם. לא?

        הצעות יעול

      • גאקו 8 צרי טיגו 9 או MG s9?
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @חובק-עולם כתב בגאקו 8 צרי טיגו 9 או MG s9?:

        גם באופן כללי של קונצרן צ’רי וחברת MG.
        מרווח. כנראה הMG?
        ביצועים. כאן כנראה הצ’רי והגאקו.

        MG אפשר לעשות ליסינג ב3300 ולדעתי זה רכב עם מערכות יותר ישנות ולכן יש פחות צרות
        לגבי צ’רי וג’קו יותר מפנק אבל יכול להיות שיהיה בעיות במערכות מתקדמות והמחיר לא כזה משתלם כאשר הMG יותר זול בכמה עשרות אלפי שקלים

        מדברים רכב

      • בג''ץ קיזוזים
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מיכלין-שמאי-רכב

        יש גם השפעה בעניין תביעת נזיקין מצד שלישי ? או שזה רק לגבי תביעת ביטוח של מקיף בגין רכב מבוטח

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • בג''ץ קיזוזים
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מיכלין-שמאי-רכב
        קודם כל תודה רבה על זמנך שאתה תורם לפורם
        אם אפשר הסבר מקוצר לפסק דין ?

        ושוב תודה רבה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מיצובישי אטראז - כפתור הנעה - לא נכבה
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @שלום-2 כתב במיצובישי אטראז - כפתור הנעה - לא נכבה:

        @הכל-בעזרת-השם @נייטרון-חפשי
        תודה על עזרתכם,
        אכן ניסתי לעשות כך כמה פעמים וזה באמת עזר,
        השאלה אם יש לזה פתרון, כי זה די חופר עד שזה עובד, לפעמים אני צריך להדליק ולכבות כמה פעמים עד שהוא יכבה סופית,
        תודה!

        לפתוח ולנקות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פריוס , שותה וצמאה לשמן !!
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @נתי-2 כתב בפריוס , שותה וצמאה לשמן !!:

        חברת קסטרול

        עדיף לא בטויוטה הרכב יאכל הרבה שמן

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מיצובישי אטראז - כפתור הנעה - לא נכבה
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @נייטרון-חפשי
        רציתי לכתוב לו הקדמת אותי
        בהצלחה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קוד 2009 ו304
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מאיר כתב בקוד 2009 ו304:

        @הכל-בעזרת-השם

        אם זה רכב מזדה זה מחלה ידוע מהשסטום של הסלונאיד https://www.amazon.com/Standard-Motor-Products-RCS102-Manifold/dp/B008PKSGIA/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1457972899&vehicle=2004-80-1114-1034----5-8061--1-1---2-0&sr=1-1&ymm=2004%3Amazda%3A6&keywords=Intake+Manifold+Runner+Control

        והתקלה של egr זה כנראה בגלל הוואקום או תקלה ב egr

        חלקי חילוף

      • קוד תקלה p2009
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @יראת-שמים כתב בקוד תקלה p2009:

        נוסף גם קוד תקלה P0403.
        קשור אחד לשני?

        לא אמור להיות קשור אבל לכאורה אצלך כן ברגע שיש כניסת אוויר לא נכונה אחרי המד מאפ זה גורם גם לתקלה בקריאה לחיישן של EGR

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • החלפת קוד לקודן לרכב פריוס 2012 האם מישהו יודע איך עושים
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @יוסי-התחכמוני
        בדרך כלל הניתוק מתחת לתא כפפות במחשב רכב

        שאר נושאים

      • אולי אתה נביא? עולם הרכב ב2050...
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מאיר
        אני הייתי הולך על רכב בסגנון משגיח אם דולק ברכב איזה שיעור תורה בבוקר הוא שואל אותך אם ברכת ברכות התיירה (וחילוני שירצה לנסוע בשבת יקבל הרצאה שעה על שמירת שבת )

        ובכלל איך יראה הפקקים ברחוב רבי עקיבא בבני ברק שהרכבים יעופפו להם ומישהו רק עצר כדי לקנות חלת ויזניץ וטשונט בליל שישי

        וטסט יהיה על מגנטים בריחוף ועדכון גירסה כולל בדיקת מזוזה לדלת אבל השאלה איזה דלת יהיה צריך מזוזה

        חדשות רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 125
      • 126
      • 3 / 126
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום