modules:composer.user-said-in, @צפוני-פשוט, החלפת חיישן נקישות במאזדה 3
וראיתי שכדאי גם להחליף אטמים של הסעפת יניקה
זה האטמים שנמצאים על ארבעת הפתחים שבין הסעפת למנוע?
לא חייב תלוי באיזה מצב הם
modules:composer.user-said-in, @צפוני-פשוט, החלפת חיישן נקישות במאזדה 3
וראיתי שכדאי גם להחליף אטמים של הסעפת יניקה
זה האטמים שנמצאים על ארבעת הפתחים שבין הסעפת למנוע?
לא חייב תלוי באיזה מצב הם
modules:composer.user-said-in, @צפוני-פשוט, החלפת חיישן נקישות במאזדה 3
@הכל-בעזרת-השם כתב בהחלפת חיישן נקישות במאזדה 3:
מפתחות פתוחים
שו הדא?
https://www.dror-tools.co.il/items/6336731-סט-15-מפתחות-ר-פ-בפאוץ-8-32-מ-מ-רינג-פרוקסן-Proxen
modules:composer.user-said-in, @צפוני-פשוט, החלפת חיישן נקישות במאזדה 3
צריך כלים מעניינים כלשהם?
סט בורסות מאריכים ומפתחות פתוחים
modules:composer.user-said-in, @צפוני-פשוט, החלפת חיישן נקישות במאזדה 3
שלום לכולם,
אם יש מישהו באזור חיפה שעשה בעבר דבר כזה
[בהצלחה כמובן] והוא מוכן לבוא לעזור לי קצת
אני יותר מישמח שייצור איתי קשר במס’ 0534156608
תודה רבה.
לא רציני פירוק סעפת והמסתעף משם נראה שלש שעות עבודה בקטנה
הונדה אינסיט
שנת יצור 2014
207,423 ק"מ
טסט עד 13/7/26
מספר יד 4
28 אלף ש"ח
0527695308

@טוסון כתב במבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?:
@מאיר יש דיבור שהם יביאו את הרכב בגרסת 7 מקומות?
לא שיש לי אישית צורך, אבל נראה לי שיתפוס יותר בציבור שלנו…
בהשקה הם טענו שכן
@אלוף-העולם-1 כתב במבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?:
מאחר והייתי בהשקה הרשמית של הדגם הנ’'ל.
גם אני הייתי שם ואתה צודק
@מאיר-ג כתב במבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?:
הסקירה דווקא של הרכב הזה נראת לי טבעית לפורום שבו רוב חבריו דורשים תחזוקה זולה ואמינות
ולכאו’ בעוד כמה שנים שהרכב הזה יהיה נגיש יותר הוא יהיה טיוטה קורולה של החשמליות אז עם מה יותר מתאים לפתוח את שרשור מבחני דרכים אם לא עם איון
כרגע גם הוא מוצע במחיר יחסית זול מול האחרים ולדעתי בגלל זה הוא ישמור על ירידת ערך מתונה
@מאיר יש מצב שתהיה עליה חדה במחיר הדלק והחשמלי יחזור אבל עדיין רוב המכונית במחיר נורמלי זה רק סיני.
אבל בחישוב חיסכון של דלק יכול להיות שזה יהיה שווהץ
@מאיר כתב בלראשונה, פרסומות בפורום?!:
@MEM כתב בלראשונה, פרסומות בפורום?!:
רק הערה קטנה - לענ"ד הקלושה אם כבר מודעה אז שיהיה גם לינק מובנה שיוכלו לעבור ולראות פרטים
בעיקרון יש בדף את כל הפרטים…
אבל אפשר לחשוב על רעיון אחר אבל דומה ואני כרגע בדיון על כך עם @גיל
יש עניין שיקנו דווקא משם. לא?
@חובק-עולם כתב בגאקו 8 צרי טיגו 9 או MG s9?:
גם באופן כללי של קונצרן צ’רי וחברת MG.
מרווח. כנראה הMG?
ביצועים. כאן כנראה הצ’רי והגאקו.
MG אפשר לעשות ליסינג ב3300 ולדעתי זה רכב עם מערכות יותר ישנות ולכן יש פחות צרות
לגבי צ’רי וג’קו יותר מפנק אבל יכול להיות שיהיה בעיות במערכות מתקדמות והמחיר לא כזה משתלם כאשר הMG יותר זול בכמה עשרות אלפי שקלים
יש גם השפעה בעניין תביעת נזיקין מצד שלישי ? או שזה רק לגבי תביעת ביטוח של מקיף בגין רכב מבוטח
@מיכלין-שמאי-רכב
קודם כל תודה רבה על זמנך שאתה תורם לפורם
אם אפשר הסבר מקוצר לפסק דין ?
ושוב תודה רבה
@שלום-2 כתב במיצובישי אטראז - כפתור הנעה - לא נכבה:
@הכל-בעזרת-השם @נייטרון-חפשי
תודה על עזרתכם,
אכן ניסתי לעשות כך כמה פעמים וזה באמת עזר,
השאלה אם יש לזה פתרון, כי זה די חופר עד שזה עובד, לפעמים אני צריך להדליק ולכבות כמה פעמים עד שהוא יכבה סופית,
תודה!
לפתוח ולנקות
@נייטרון-חפשי
רציתי לכתוב לו הקדמת אותי
בהצלחה
@מאיר כתב בקוד 2009 ו304:
אם זה רכב מזדה זה מחלה ידוע מהשסטום של הסלונאיד https://www.amazon.com/Standard-Motor-Products-RCS102-Manifold/dp/B008PKSGIA/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1457972899&vehicle=2004-80-1114-1034----5-8061--1-1---2-0&sr=1-1&ymm=2004%3Amazda%3A6&keywords=Intake+Manifold+Runner+Control
והתקלה של egr זה כנראה בגלל הוואקום או תקלה ב egr
@יראת-שמים כתב בקוד תקלה p2009:
נוסף גם קוד תקלה P0403.
קשור אחד לשני?
לא אמור להיות קשור אבל לכאורה אצלך כן ברגע שיש כניסת אוויר לא נכונה אחרי המד מאפ זה גורם גם לתקלה בקריאה לחיישן של EGR
@יוסי-התחכמוני
בדרך כלל הניתוק מתחת לתא כפפות במחשב רכב
@מאיר
אני הייתי הולך על רכב בסגנון משגיח אם דולק ברכב איזה שיעור תורה בבוקר הוא שואל אותך אם ברכת ברכות התיירה (וחילוני שירצה לנסוע בשבת יקבל הרצאה שעה על שמירת שבת )
ובכלל איך יראה הפקקים ברחוב רבי עקיבא בבני ברק שהרכבים יעופפו להם ומישהו רק עצר כדי לקנות חלת ויזניץ וטשונט בליל שישי
וטסט יהיה על מגנטים בריחוף ועדכון גירסה כולל בדיקת מזוזה לדלת אבל השאלה איזה דלת יהיה צריך מזוזה