קורולה סטיישן למי יש ?
-
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי יש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו הדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ? -
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי יש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו הדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ? -
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי יש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו הדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?@shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
בד"כ בבנזין אין הנחה לדלקן
דיברו האם היום על כרטיס תדלוק בויקטורי, תחפש
ב’טן’ יש כרטיס תדלוק שמוזיל 5 אג’ לליטר
תתחדש, תהנה ותצליח -
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי יש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו הדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?@shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?
תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים
-
@shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?
תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים
@חיים-Y0737 כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
@shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?
תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים
עדיף לבדוק אם הסוללה ליתיום או ניקל ואם היא לייום אין צורך לבטח
-
@חיים-Y0737 כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
@shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?
תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים
עדיף לבדוק אם הסוללה ליתיום או ניקל ואם היא לייום אין צורך לבטח
@הכל-בעזרת-השם
אמרו פה בעבר שלסטיישן יש ליתיום ולסדאן ניקל האם שמעת משהו לגבי זה ?
(בניתי שאתה תדע בברור) -
@הכל-בעזרת-השם
אמרו פה בעבר שלסטיישן יש ליתיום ולסדאן ניקל האם שמעת משהו לגבי זה ?
(בניתי שאתה תדע בברור) -
@הכל-בעזרת-השם
אמרו פה בעבר שלסטיישן יש ליתיום ולסדאן ניקל האם שמעת משהו לגבי זה ?
(בניתי שאתה תדע בברור)@יצחק-רשטונ כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
אמרו פה בעבר שלסטיישן יש ליתיום ולסדאן ניקל האם שמעת משהו לגבי זה ?
ככה @שמואל-קליין כתב כאן בעבר
-
@יצחק-רשטונ
אולי @EBA ידע
יש לו כזה רכב@shine שאלתי אותו לגבי הסטיישן והוא ענה לי וז"ל “יש מחלוקת הפוסקים אם זה ליתיום או ניקל משופר ועכ"פ לא צריך ביטוח”
אותי עניין כרגע בעיקר האם יש הבדל מהסדאן@טרנטע לזה התכוונתי ורציתי לשמוע את דעתו של הרב @הכל-בעזרת-השם
-
@shine שאלתי אותו לגבי הסטיישן והוא ענה לי וז"ל “יש מחלוקת הפוסקים אם זה ליתיום או ניקל משופר ועכ"פ לא צריך ביטוח”
אותי עניין כרגע בעיקר האם יש הבדל מהסדאן@טרנטע לזה התכוונתי ורציתי לשמוע את דעתו של הרב @הכל-בעזרת-השם
@יצחק-רשטונ בסטיישן יש ליתיום
בסדאן ניקל משופר
