קורולה סטיישן למי יש ?
-
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי ש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו עדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ? -
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי ש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו עדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ? -
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי ש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו עדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?@shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
בד"כ בבנזין אין הנחה לדלקן
דיברו האם היום על כרטיס תדלוק בויקטורי, תחפש
ב’טן’ יש כרטיס תדלוק שמוזיל 5 אג’ לליטר
תתחדש, תהנה ותצליח -
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי ש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו עדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?@shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?
תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים
-
@shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?
תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים
@חיים-Y0737 כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
@shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?
תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים
עדיף לבדוק אם הסוללה ליטיום או ניקל ואם היא ליטיום אין צורך לבטח
