קורולה סטיישן למי יש ?
-
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי ש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו עדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ? -
שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי ש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו עדא?
ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?
