דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. קורולה סטיישן למי יש ?

      קורולה סטיישן למי יש ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      2 פוסטים 2 כותבים 63 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S מנותק
        S מנותק
        shmulik
        כתב נערך לאחרונה על ידי shmulik
        #1

        שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
        האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
        א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי ש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
        ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו עדא?
        ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
        ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
        ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S shmulik

          שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
          האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
          א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי ש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
          ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו עדא?
          ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
          ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
          ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

          א מנותק
          א מנותק
          אלעזר 3
          כתב נערך לאחרונה על ידי אלעזר 3
          #2

          @shmulik לי יש אותו (וכן להורים)
          ברוורס הסימון של החניה לא זז (אולי הוא התקין מולטמדיה בנפרד לאא מהיצרן)
          צריך להיות גלג ל רזרבי וכל התוספים (ג’ק וכו’)
          הומלץ כאן לבדוק את הפילטר של הבטריה

          תתחדש על הרכב לא תתחרט ע"פ דעתי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0

          87

          מחובר

          3.0k

          משתמשים

          9.8k

          נושאים

          132.4k

          פוסטים
          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • דף הבית
          • תקנון הפורום
          • מילון מושגים המלא
          • המדריך המלא למשתמש
          • פוסטים אחרונים
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • פנייה למנהל הפורום