דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. קורולה סטיישן למי יש ?

      קורולה סטיישן למי יש ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      9 פוסטים 8 כותבים 164 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S מנותק
        S מנותק
        shmulik
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
        האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
        א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי יש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
        ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו הדא?
        ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
        ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
        ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

        א טוסוןט ח 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • S shmulik

          שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
          האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
          א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי יש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
          ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו הדא?
          ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
          ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
          ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

          א מנותק
          א מנותק
          אלעזר 3
          כתב נערך לאחרונה על ידי אלעזר 3
          #2

          @shmulik לי יש אותו (וכן להורים)
          ברוורס הסימון של החניה לא זז (אולי הוא התקין מולטמדיה בנפרד לאא מהיצרן)
          צריך להיות גלג ל רזרבי וכל התוספים (ג’ק וכו’)
          הומלץ כאן לבדוק את הפילטר של הבטריה

          תתחדש על הרכב לא תתחרט ע"פ דעתי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S shmulik

            שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
            האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
            א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי יש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
            ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו הדא?
            ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
            ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
            ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

            טוסוןט מנותק
            טוסוןט מנותק
            טוסון
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:

            ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?

            בד"כ בבנזין אין הנחה לדלקן
            דיברו האם היום על כרטיס תדלוק בויקטורי, תחפש
            ב’טן’ יש כרטיס תדלוק שמוזיל 5 אג’ לליטר
            תתחדש, תהנה ותצליח

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)

            נחייה ולא…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • S shmulik

              שלום וברכה קניתי קורולה סטיישן 2022 במחיר הצגה ברוך ה
              האם למישהו יש את הרכב הזה כי יש לי בו כמה דברים מוזרים
              א, כשאני עושה רוורס ומסובב את ההגה הסימון של החניה לא זז לפי ההגה ולכמה חברים שלי יש את פונקציה הזו , מישהו יודע למה ? (ויש לי את הדגם המפואר ספייס פלוס )
              ב, אין לי גלגל רזרבה ובכלל את כל הג’ק וכו אין לי שם כלום אפילו לא את החור להברגה של הגלגל , שו הדא?
              ג, מה חשוב לבדוק ברכב ? מים שמן … ?
              ד, אני נוסע מלאאא ברכב האם יש דרך להוזיל את הדלק מישהו אמר לי פעם שהוא עושה דלקן , ידוע משהו ?
              ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

              ח מחובר
              ח מחובר
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:

              ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

              תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים

              הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חיים Y0737

                @shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:

                ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

                תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים

                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השם
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @חיים-Y0737 כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:

                @shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:

                ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

                תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים

                עדיף לבדוק אם הסוללה ליטיום או ניקל ואם היא ליטיום אין צורך לבטח

                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                  @חיים-Y0737 כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:

                  @shmulik כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:

                  ה, קניתי את הרכב מאדם פרטי יד 1 שקנה מטויוטה , איזה זיקה/זכויות/שייכות יש לי כיום לטויוטה ?

                  תבדוק אם יש הארכת אחריות, ותשקול אם שווה לך ועל איזה מכלולים

                  עדיף לבדוק אם הסוללה ליטיום או ניקל ואם היא ליטיום אין צורך לבטח

                  יצחק רשטוני מנותק
                  יצחק רשטוני מנותק
                  יצחק רשטונ
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @הכל-בעזרת-השם
                  אמרו פה בעבר שלסטיישן יש ליתיום ולסדאן ניקל האם שמעת משהו לגבי זה ?
                  (בניתי שאתה תדע בברור)

                  shineS טרנטעט 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                    @הכל-בעזרת-השם
                    אמרו פה בעבר שלסטיישן יש ליתיום ולסדאן ניקל האם שמעת משהו לגבי זה ?
                    (בניתי שאתה תדע בברור)

                    shineS מנותק
                    shineS מנותק
                    shine
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @יצחק-רשטונ
                    אולי @EBA ידע
                    יש לו כזה רכב

                    תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                    סטיקרים לרכב
                    shine.grd@gmail.com

                    יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                      @הכל-בעזרת-השם
                      אמרו פה בעבר שלסטיישן יש ליתיום ולסדאן ניקל האם שמעת משהו לגבי זה ?
                      (בניתי שאתה תדע בברור)

                      טרנטעט מנותק
                      טרנטעט מנותק
                      טרנטע
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                      #8

                      @יצחק-רשטונ כתב בקורולה סטיישן למי יש ?:

                      אמרו פה בעבר שלסטיישן יש ליתיום ולסדאן ניקל האם שמעת משהו לגבי זה ?

                      ככה @שמואל-קליין כתב כאן בעבר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • shineS shine

                        @יצחק-רשטונ
                        אולי @EBA ידע
                        יש לו כזה רכב

                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטונ
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                        #9

                        @shine שאלתי אותו לגבי הסטיישן והוא ענה לי וז"ל “יש מחלוקת הפוסקים אם זה ליתיום או ניקל משופר ועכ"פ לא צריך ביטוח”
                        אותי עניין כרגע בעיקר האם יש הבדל מהסדאן

                        @טרנטע לזה התכוונתי ורציתי לשמוע את דעתו של הרב @הכל-בעזרת-השם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        118

                        מחובר

                        3.1k

                        משתמשים

                        9.8k

                        נושאים

                        132.4k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום