@אלי-בלי כתב באשכול מוסכים אמינים:
וואי אני ממש נואש ולא יודע מה לעשות
אחרי הכל קניית רכב ראשונה בחיים…
קבעתי איתו למחר בבוקר
ולא מוצא מוסך עם המלצה בכל איזור רמת השרון הרצליה והסביבה הזאת
זה נורמלי ללכת סתם למוסך בלי שום המלצה…
או שיש מה לחשוש מיזה?
אודה לעזרה דחופה מכל המייבינים שפה…
אני לא חושב שיש לך מה לחשוש.
המוסך צריך את הכסף שלך.
האם תגיד לו לחפש את כל הבעיות, אני מאמין שהוא יעשה את מירב ההשתדלות למצוא כמה שיותר. אם הוא עובד בשביל כסף…
הדבר שאתה צריך אולי לחשוש זה אם בכל הרכב מציע וחשוב לו מוסך ספציפי, אתה יכול להקלע לקשרי חבירות ונגיעות…
ואל תשכח להתפלל לפני כן, זה הדבר היחיד!! שעושה באמת.
בהצלחה!