דובאי
-
מי אשם? -
מי אשם? -
מי אשם? -
מי אשם? -
מי אשם?@מאיר
לא יכול לצטט מקור
כך אמר לי במפורש המורה נהיגה שלי שכבר 40 שנה הוא מורה והיה גם טסטר
נראה לי שאפשר לסמוך עליו
בכל מקרה זה כמעט ולא מצוי מכיון שכמעט בכל המקומות האלו שמו תמרור -
מי אשם?אם אין תמרור זכות הקדימה היא של הבא מימין, לא משנה אם הוא נוסע ישר או פונה.
הכלל שהבאת הוא נכון אבל יש לו יוצאים מן הכלל
א. הוא תקף רק לצומת בנידון דידן מדובר בהשתלבות בנתיב שאז זכות הקדימה היא של הנמצא בנתיב
ב. גם בצומת אם הנוסע ישר הוא בדרך ראשית אזי זכות הקדימה היא שלו ובדר"כ במקרים כאלו לבא מימין יש תמרור משולש הפוך -
מי אשם?@itzik
עכשיו עם הציור הסיפור ברור יותר
ובכן אני הייתי עד לתאונה כזאת בין שני חברים שלי
חבר בעל איוניק לבנה נסע במהירות של בערך 50-60 בכביש בו מותר לנסוע עד 30 קמ"ש (סביבת בי"ס)
והוא פגע בחבר אחר בעל סובארו שחנה בצידי הכביש הסתכל פעם אחת ראה שריק והתחיל לצאת ויצא כנראה בלי להסתכל רצוף במראה הצידית ואז הגיע האיוניק וקילף אותו
כמובן היו שצידדו לטובת הסובארו מהיות והאיוניק נסע במהירות גבוהה והיו שצידדו לטובת האיוניק שכן הוא נכנס לנתיב של האיוניק ועליו לוודא בכל עת שהנתיב פנוי
בעל האיוניק עצמו גם חשב שהוא האשם והפעיל את הביטוח שלו
תכל’ס עניין אותי לדעת מה יצא בסוף
אז ככה אחרי ששלח לחברת הביטוח את התיעוד נטען ע"י חברת הביטוח שבעל הסובארו אשם מהיות והיה צריך לתת זכות קדימה וגם חברת הביטוח של בעל הסובארו קיבלה את זה
זהו עד כאן הסיפור . -
עדכון מחירי חידוש אחריות סוללה בטויוטה@hgecmn
קורולה סטיישן זה בטריה שלא אמורה להיגמר גם בחצי מליון ק"מ ויותר בשונה מהאוריס
זה כמו לעשות ביטוח צד ג’ לרכב שעומד כל היום בחניה…
אם בכל זאת בא לך בכייף -
מדריך: לדים/קסנון בתאורת הרכב - מה מותר ומה אסור (כולל פירוט הקנסות המלא)@גיל
משום מה לאוטובוסים וכן לחלק מהספרינטרים יש אורות חזקים שמאוד מעצבנים אותי
יש להם חוקים אחרים? פנסים אחרים? או שסתם שמים אורות גבוהים כי בא להם? -
סיטי קאר מעלה מחירים@לך-תדע כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:
@דובאי כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:
אם אני לא טועה הבעלים של סיטי קאר קנה את מיי קאר כבר לפני תקופה ארוכה.
כל פרט בפני עצמו די נכון, אך ההקשר כנראה שלא כ"כ.
נשמח לביאור דבריך
-
סיטי קאר מעלה מחירים@EBA
אם אני לא טועה הבעלים של סיטי קאר קנה את מיי קאר כבר לפני תקופה ארוכה
כך גם ראיתי באחד הפורומים שדיברו על זה -
מדריך: חגורות בטיחות וכסאות בטיחות - כל מה שרציתם לדעת! (מבחינת בטיחות וחוק)@גיל
אם הבנתי נכון לסיכום
במושב הקדמי עד גיל שנתיים גם במושב בטיחות צריך להיות נגד כיוון הנסיעה?
יש בכלל אפשרות לקשור כסא בטיחות טכנית נגד כיוון הנסיעה? מה אוחז אותו? -
מדריך: חגורות בטיחות וכסאות בטיחות - כל מה שרציתם לדעת! (מבחינת בטיחות וחוק)@גיל כתב במדריך: חגורות בטיחות וכסאות בטיחות - כל מה שרציתם לדעת! (מבחינת בטיחות וחוק):
עד שנתיים נגד הכיוון, מעל שנתיים עם הכיוון).
@גיל כתב במדריך: חגורות בטיחות וכסאות בטיחות - כל מה שרציתם לדעת! (מבחינת בטיחות וחוק):
סלקל” –
מיועד לתינוקות מגיל 0 ועד גיל שנה לפחות, המותקן כנגד כיוון הנסיעה
@גיל כתב במדריך: חגורות בטיחות וכסאות בטיחות - כל מה שרציתם לדעת! (מבחינת בטיחות וחוק):
מושב בטיחות –
לפי החוק מיועד לילדים מגיל שנה ומשקל 9 ק”ג ועד גיל 3 שנים לפחות, מותקן עם כיוון הנסיעה.
רגע אז משהו כאן לא מסתדר
תינוק מעל גיל שנה ועד שנתיים במושב בטיחות צריך להיות נגד או בעד כיוון הנסיעה ? -
מדריך: חגורות בטיחות וכסאות בטיחות - כל מה שרציתם לדעת! (מבחינת בטיחות וחוק) -
ספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות@דיס כתב בספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות:
@גיל מה ההבל בין שיכרות לאלכוהול?
אלכוהול = גורם
שכרות = תוצאה -
ספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות@גיל כתב בספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות:
@דובאי הדרך היחידה שאני יכול להמליץ לך עליה היא לבדוק את עצמך מול נשיפון אישי, יש דברים כאלו בעלי אקספרס.
בהצלחה!אשמח לקישור (לפורים השנה כבר לא יעזור)
-
ספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות@גיל
תודה רבה על המדריך
כרגיל מפורט ומובסר בטוב טעם
אבל בא נגיע לשאלת השאלות כמה כן מותר לשתות??
נמאס לי שכל פעם אני מתחבט עם עצמי כמה מותר לשתות וכמה זמן אחרי מותר לנהוג
איך אפשר לדעת דבר כזה?
אנחנו לא שותים במיקרוגרם ולא במיליגרם
זה החוק הכי לא ברור שאני מכיר גם אחרי שאני קורא בשקיקה את כל המדריך אני נשאר עם אותה הבעיה כמה כמות ולכמה זמן אפשר לשתות? -
עדכון גירסה למולטימדיה מקורית של טויוטה קורולה סטיישן 2019@מיוחד
אין קישור לסרטון בפוסט שלך. -
עדכון גירסה למולטימדיה מקורית של טויוטה קורולה סטיישן 2019@שלמה-6
תתייג את @תודה-לבורא-עולם-0
הוא כתב כאן שעלה על פתרון ואם יבקשו הוא יכתוב מדריך על זה -
איתורן מומלץ@hgecmn
בדקתי היום את הפוליסה וראיתי שצדקתי
מצו"ב


וכו’)