דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ד

      דובאי

      @דובאי
      אודות
      פוסטים
      218
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • איתורן מומלץ
        ד דובאי

        @hgecmn כתב באיתורן מומלץ:

        @דובאי
        תבדוק טוב בפוליסה יכול להיות שמופיע לך שנדרש מיגון
        גם לי לא אמרו בתחילה ושאלתי ואמרו לי בטח צריך
        אם זה מופיע בתנאים לא יעזור לך כלום

        אבדוק שוב
        שאלתי אותם ואמרו שלא צריך
        אתה בביטוח ישיר(אי די בי )?

        @aiib כתב באיתורן מומלץ:

        @דובאי כתב באיתורן מומלץ:

        @hgecmn
        לי יש ביטוח של ביטוח ישיר לא חייבו כלום אפילו לא קודן שבמקרה יש לי ואפילו לא שאלו האם יש לי

        מקיף?

        עשיתי מקיף ללא תאונות קרי רק על גניבה ונזקים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איתורן מומלץ
        ד דובאי

        @מיכאלוש
        קורולה סטיישן 2019…😊

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איתורן מומלץ
        ד דובאי

        @hgecmn
        לי יש ביטוח של ביטוח ישיר לא חייבו כלום אפילו לא קודן שבמקרה יש לי ואפילו לא שאלו האם יש לי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ד דובאי

        @מיכאלוש כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

        להעלים את המצלמה מאיפה ידעו שהיתה מצלמה ?

        לך תדע
        אם זה שיבוש ראיות אז אתה בהחלט מסתכן
        זה יכול להיוודע בכל מיני דרכים
        רוצה דוגמא?

        • אם יקחו מרכב אחר את התיעוד ושם יראו אותך מוריד מצלמה
        • אם יש מצלמה של העיריה/אבטחה/עסק ויוציאו את התיעוד מהם
        • או שסתם כך בעל הרכב הנפגע/פוגע יחליט להתנקץ לך

        לא בטוח שידעו אבל יש כאן סיכון ברור ולא בטוח ששווה את זה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך
        ד דובאי

        @יאנג-בוי כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:

        הערה כללית למצלמות דרך, מקוה שכאן המקום:
        במקרה של תאונה ח"ו חשוב מאוד להסיר את המצלמה לפני בא המשטרה.
        כל תיעוד מהמצלמה נלקח על ידם ועשוי לשמש לרעתכם.
        (אצל חבר שלי זה נגמר בשלילה ל60 יום, כי בדקות שלפני התאונה הוא נסע בצורה לא חוקית… אם לא היה להם את התיעוד זה היה נחסך).

        אני לא בטוח שזו עיצה טובה
        שמעתי פעם שמי שמחביא את המצלמה יכול לעמוד לדין על שיבוש ראיות
        אדרבה אם יש מישהו שיודע נשמח לשמוע

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • וויז לא מתחבר לרשת
        ד דובאי

        @אהרלה
        אני מנסה להבין האם יש לנו את אותו מערכת
        גם לי יש של גיל קאר אבל בהגדרות לא מצאתי עדכון תוכנה לכן אני אשמח ליותר פירוט

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • וויז לא מתחבר לרשת
        ד דובאי

        @דובאי כתב בוויז לא מתחבר לרשת:

        @אהרלה
        איפה לחצת עדכון בהגדרות?
        יש לך פותח מסך במערכת שכשלוחצים על HOME הוא פותח מסך אפליקציות או שיש לך סוג אחר של גיל קאר?

        במיציבושי זה כן הולך עם פותח מסך?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • על השיטות להוזיל ביטוח לנהג צעיר
        ד דובאי

        @שי-וי דווקא מעניין לשמוע אם יש מחברי הפורום שהיו להם תביעות אצלם ועבר חלק ובמהירות

        עסקאות רכב

      • וויז לא מתחבר לרשת
        ד דובאי

        @אהרלה
        איפה לחצת עדכון בהגדרות?
        יש לך פותח מסך במערכת שכשלוחצים על HOME הוא פותח מסך אפליקציות או שיש לך סוג אחר של גיל קאר?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • וויז לא מתחבר לרשת
        ד דובאי

        @אהרלה כתב בוויז לא מתחבר לרשת:

        עדכון-ב"ה הצלחתי לעדכן הכל עובד חלק עם וויז מעודכן כמו שצריך

        תוכל לשתף מה בדיוק עשית?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה הדרך הממולצת לחבר וויז ופנגו לקורולה 21 (סטיישן)
        ד דובאי

        @hgecmn
        לא מכיר כזאת מערכת של טויוטה בשנתונים מתקדמים
        בא נתייג את @מיישה נראה שהוא מומחה בתחום

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה הדרך הממולצת לחבר וויז ופנגו לקורולה 21 (סטיישן)
        ד דובאי

        @hgecmn
        אז עכשיו הבעיה רק הגלישה?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה הדרך הממולצת לחבר וויז ופנגו לקורולה 21 (סטיישן)
        ד דובאי

        @hgecmn
        מוזר מאוד
        בשנתון הזה ןאפי’ שנתונים מוקדמים יותר אמור להיות מערכת אנדרואיד עם מסך של אפליקציות
        בכל אופן אם זה המצב אצלך לא יעזור לך סים או גלישה
        אתה צריך משהו מקצועי
        @מיישה כתב שהוא יכול לסדר את זה
        לא הבנתי מה בעצם קורה אחרי שהוא מסדר שאלתי אותו מקווה שיענה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה הדרך הממולצת לחבר וויז ופנגו לקורולה 21 (סטיישן)
        ד דובאי

        @דובאי כתב במה הדרך הממולצת לחבר וויז ופנגו לקורולה 21 (סטיישן):

        @hgecmn

        בקיצור השאלה היא האם יש לך אפליקציות והם לא פועלות ללא אינטרנט או שלא מופיע לך בכלל אפליקציות?

        תסביר ברור
        אתה רואה אפליקציה של פנגו וכדו’?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה הדרך הממולצת לחבר וויז ופנגו לקורולה 21 (סטיישן)
        ד דובאי

        @hgecmn

        בקיצור השאלה היא האם יש לך אפליקציות והם לא פועלות ללא אינטרנט או שלא מופיע לך בכלל אפליקציות?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה הדרך הממולצת לחבר וויז ופנגו לקורולה 21 (סטיישן)
        ד דובאי

        @hgecmn לא נפתח לך מסך של אפליקציות?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה איכותית לטויוטה קורולה סטיישן הייבריד 2019
        ד דובאי

        @מיישה כתב במולטימדיה איכותית לטויוטה קורולה סטיישן הייבריד 2019:

        @מיישה
        אשמח להבין מה בדיוק עושה הרענון שאתה מבצע

        מה נותן לנו העדכון שאתה מבצע?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה הדרך הממולצת לחבר וויז ופנגו לקורולה 21 (סטיישן)
        ד דובאי

        @hgecmn
        כשאתה לוחץ לחיצה ארוכה על כפתור ה-HOME מה מופיע לך?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה איכותית לטויוטה קורולה סטיישן הייבריד 2019
        ד דובאי

        @מיישה
        אשמח להבין מה בדיוק עושה הרענון שאתה מבצע
        ואיפה אתה עובד

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה הדרך הממולצת לחבר וויז ופנגו לקורולה 21 (סטיישן)
        ד דובאי

        @hgecmn
        זה שני דברים שונים
        סים - יש בקורולה בשנים האלו בוודאות אתה יכול לחדש חבילת גלישה דרך גיל קאר או לחבר נטסטיק חיצוני ולהתחבר בוויי פיי
        ווייז ופנגו- קשור למערכת אנדרואיד
        בקורולה משנת 2019 בוודאי יש אנדרואיד במולטימדיה או כפותח מסך שלוחצים ארוכות על כפתור ה"HOME"
        תפרט יותר מה הבעיה שלך.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 7
      • 8
      • 9
      • 10
      • 11
      • 10 / 11
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום