@מרדכי-0 כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:
קישור עדכני שראיתי היום
Z60 PRO
החל מ₪267
מישהו יכול להמליץ/דיס?
@מרדכי-0 כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן - תגובות למדריך:
קישור עדכני שראיתי היום
Z60 PRO
החל מ₪267
מישהו יכול להמליץ/דיס?
@טכנולוג
אני לא מחפש לקנות את ההכי יקר
אני פשוט רוצה משהו טוב
השאלה היא מה מוסיף לי אנדרואיד 15 ומה מוסיף לי נפח אחסון וראם?
אשמח שתפרט לי ברחל ביתך הקטנה כי אין לי שמץ בדברים האלו.
[טקסט קישור](כתובת קישור)ראשית תודה רבה על המענה
@טכנולוג כתב בקופסת אנדרואיד במחיר מציאה 240 ש''ח:
@דובאי חלק מהקישורים שהבאת לא נפתחים
מוזר לי הם נפתחים מצויין אתה יכול להקליק ימני ולבחור פתיחה בחלון אנונימי ואז זה ודאי יעבוד חלק
אני פשוט בור בכל הנושא הזה
מה עם זה?
קישור
זה אנדוראיד 15
המכשיר מומלץ?
האם יש הבדל בין קופסת אנדרואיד 13 ל- 15 ?
הוא יותר יקר, האם שווה את הכסף?
@דני-מערכות
מה יותר מומלץ ומה ההבדל ביניהם?
יש את זה שנתת כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_c4eeB3G9
ויש את הקישור שנתן @EBA בשרשור של הקישורים של המולטימדיה
ויש את הקישור https://s.click.aliexpress.com/e/_DDPOf25 ש @טכנולוג טכנולוג נתן באנשהוא בפורום
ויש את הקישור https://s.click.aliexpress.com/e/_DEQ0IXB ש @מיישה נתן מנסיון
האם יש הבדלים ביניהם או שזה אותו המוצר רק ממוכרים ומחירים שונים?
או שיש בכלל קישור יותר עדכני ויותר מומלץ?
אני רוצה להזמין ולא מצליח להבין את ההבדלים
אני מחפש משהו שיתן עבודה בלי באגים
תודה לעונים.
@אוטופון
אם זה באמת עובד אז לכאורה ניתן גם בשיאומי כשר הרגיל ולא רק בחצי טאצ’
@א.ב.
אפשר לקבל את הפרטים של הסוכנת שלך?
@מיכלין-שמאי-רכב
אם רכב פגע בי והוא מבוטח צד ג’ ובפועל חברת הביטוח שלו משלמת
אזי אם אני לא מתקן במוסך הסדר שלהם או שאני מבקש דוח גלובלי הם יוכלו לקזז 30% ממחיר החלפים?
הרי כאן המבוטח חייב בעצם את הנזק וחברת הביטוח נכנסת בנעליו מתוקף הפוליסה שהוא רכש וכי מה הקשר אלי?
@גיל כתב בקניית רכב עם הרבה ק"מ:
@דובאי אני מכיר כזו שמורה היטב ב-450K בפעם האחרונה שבדקתי.
יש ויש, לכן התניתי בשמורה.
ניסים קורים גם בצרפתיות…
אני מאמין לך בהחלט אבל יש סטנדרט
גם קאמרי שמורה סיכויים לא נמוכים שהמנוע לשבוק חיים אחרי הקילומטרא’ז הנ"ל
וזה בחלט שיקול לפני קניית הרכב
מקווה שהובנתי הרכב עצמו של שלל מכלוליו פחות או יותר נשאר אמין גם בקילומטרא’ז גבוה למיטב ידיעתי למעט המנוע
מה שעושים בד"כ מחליפים מנוע וממשיכים עם הרכב לעוד 200,000 ק"מ
ואגב ר’ @גיל אתה בטוח שברכב שראית לא הוחלף מנוע?
@מוטי-ברנד כתב בקניית רכב עם הרבה ק"מ:
יש לי חבר שמכר כזה 2019 בקילומטרז הזה שהיה מונית ב65 אלף
פחות או יותר זה המחיר 60-65
@גיל כתב בקניית רכב עם הרבה ק"מ:
לקאמרי שמורה זה לא ק"מ בשמיים
קאמרי זה לא קורולה
בקאמרי הרבה הולך מנוע סביב 300/350 אלף ק"מ
אמנם שאר מכלולי הרכב אמינים אבל מנוע קורה הרבה שמחליפים סביב הק"מ האלו
קח בחשבון גם לגבי שימוש שלך וגם לגבי המכירה העתידית.
@ez058 כתב במפת חסימות ביום חמישי בירושלים:
נראה לי כדאי למצוא חניה ברוממה
הלוואי תצליח להגיע עד שם…
@אב-לבנים
צ’רי הוא רכב ממש מפנק
שכרתי אותו לכמה ימים ונהניתי מכל דקה
המושבים האחוריים הוא כמו רכבי ה-7 מקומות חוץ מקרניבל/טראווורס/אקספולרר וכדו’ ואולי גם מקסוס וקרייזלר
לגופו של עניין כל מי ששאלתי ומחזיק רכב של צ’רי כבר תקופה לא המליץ לי עליו
כמובן שמבחינת נוחות הם לא גמרו לשבח אבל מבחינת החומרים, המזגן וכו’ הם ממש לא שיבחו
בנוסף יש לי חבר עם צ’רי כזאת שנכנס בקטנה ברכב שלפניו לההוא לא קרה כלום אולי שריטה קטנה ואילו החבר שלי היה צריך להחליף את כל הטמבון כולל הפנסים ולהפעיל ביטוח ללמדך נפלאות הסינים…
לשיקולך
@דוד-ג. כתב במחפש מעמיד מגנט חזק לדשבורד:
להדביק אותה לגב המכשיר ולכסות אותו עם סיליקון ולהתלונן שהוא זז, זה מגוחך…
מגוחך אבל קורה הרבה…
@מאיר כתב בבטריה לפריוס יד שניה:
מה שעשו בטויוטה זה שהרכב נוסע רק על חשמל בדקה הראשונה ויהי מה…
לא מדויק
אצלי(טויוטה היברידית) אומנם ברוב הפעמים זה כך
אבל פעמים לא נדירות קורה שמייד כשאני מתניע המנוע מתחיל לפעול וזה עוד לפני שלחצתי על הגז
כשהבטריה אוחזת על 3 פסים גבולי המערכת מעדיפה להפעיל מנוע ולא לגרום פריקה של הסוללה
@טכנולוג כתב בבירור לגבי מצלמת דרך:
מלפני כחודשיים ניתן לקנות את החיבור של הסים בנפרד (אבל הוא כאמור עובד רק עם מצלמות מסויימות)
עם איזה?
רק אלו שבספוילר?
@אלי-0 כתב ברכישת רכב לנהג חדש סביבות 6000 ש"ח:
ואגב עכשיו זה אחת התקופות היותר מתות בשנה.
נשמע מענין…
תוכל להרחיב ע"כ?
@גיל
עדכון של יום שלישי…?
@אחרית-לעמך
לא נפתח בנטפרי
@אחרית-לעמך כתב ברכב עד 50,000 גבוה וחזק.:
@דובאי כתב ברכב עד 50,000 גבוה וחזק.:
מס הנסועה לרכבי גפ"מ
בלת"ק
כמדומה שבגפ"מ זה אמור להתחיל ב2030 למניינם ולא ב2026 כמו ברכבים חשמליים
מקור?