דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ד

      דובאי

      @דובאי
      אודות
      פוסטים
      218
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • הונדה סיוויק (בנזין) או אוריס היברידת
        ד דובאי

        @דוד-משה לדעתי אם תקנה רכב עם 200 ק"מ הירידת ערך שלו ב-5 שנים תהיה באזור 12K
        לא יותר (כמובן אם תקנה אותו במצב טוב ובלי בעיות)

        עסקאות רכב היברידי סיוויק חסכון

      • הונדה סיוויק (בנזין) או אוריס היברידת
        ד דובאי

        @דוד-משה כתב בהונדה סיוויק (בנזין) או אוריס היברידת:

        200 - 250

        נפקא מינה גדולה מאוד אם אתה קונה 200 אתה מוכר כשהוא 275
        אם תקנה 250 אז כשתמכור הוא יהיה מעל 300 שזה כבר יותר מרתיע אנשים

        עסקאות רכב היברידי סיוויק חסכון

      • הונדה סיוויק (בנזין) או אוריס היברידת
        ד דובאי

        @דוד-משה
        עם כמה ק"מ הרכב מגיע?

        עסקאות רכב היברידי סיוויק חסכון

      • הונדה סיוויק (בנזין) או אוריס היברידת
        ד דובאי

        @דוד-משה
        הסיוויק הוא רכב מעולה אבל טויוטה זה טויוטה
        סיכויים גבוהים שהתקציב של הטיפולים יהיה נמוך יותר ויתכן שגם הבטריה תחזיק ולא תצטרך להחליף וזה נתון די חשוב
        כמו"כ הירידת ערך שלו היא לא 17K בשנה בכזה שנתון

        עסקאות רכב היברידי סיוויק חסכון

      • מדריך: שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?
        ד דובאי

        @גיל כתב במדריך: שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?:

        הסברתי במדריך שאכילה וכד’ בזמן נהיגה אסורה מכח תקנה 28(א) שאסור להוריד ידיים מההגה. ונזכר גם בקנסות. אבל להערתך - אערוך.

        סיגריה גם נכללת בקנסות/אכיפה?

        טיפים והדרכות כללי דוחות תעבורה דוח שוטר מולטימדיה טלפון המדריכים של גיל

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        ד דובאי

        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

        @EBA @מיישה
        כמו שכתבתי בהודעות שלי לעיל:
        מה שאני רציתי זה שיהיה לי אנדרואיד אוטו במערכת המקורית של טויוטה,
        ברכב שלי היה חסר את ההגדרה של אנדרואיד אוטו,
        בטויוטה אמרו לי:

        1. שלא בטוח שאפשר לעדכן.
        2. ואם אני רוצה בדיקה ועדכון צריך להזמין תור מראש.
        3. ועלות העדכון הוא 600!!! ש"ח.]

        אבל תכלס ברוך ד’ אחרי המון המון חיפושים ברשת שלא נתנו שום מידע עדכני ורלוונטי
        מצאתי אתמול בסייעתא דשמיא מדריך + קבצים לעדכון המערכת,
        ואכן עדכנתי בהצלחה, ויש לי אנדואיד אוטו במערכת. - כמובן חינם אין כסף!

        אם מעוניינים במדריך איך לעדכן את המערכת אכתוב בל"נ.
        אגב המדריך לא נועד רק עבור טויוטה…

        @תודה-לבורא-עולם-0
        אני ממתין במתח למדריך
        ניסיתי לחפש בפורום אבל לא מצאתי
        כתבת בסוף מדריך או שאתה באמצע?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מדריך: שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?
        ד דובאי

        @גיל
        עזרת לי מואד
        ממש לא הייתי מודע לעניין הזה של האוכל
        כמעט בדרך קבע בבינעירוני אני אוכל או מפצח
        מקווה שאיזה קרח על הכביש לא תפס אותי אוכל או מפצח
        אגב
        אם אני סתם כך רק עם יד אחת על ההגה ויד שניה לא עושה כלום זה גם סיכון לדוח?

        טיפים והדרכות כללי דוחות תעבורה דוח שוטר מולטימדיה טלפון המדריכים של גיל

      • מדריך: שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?
        ד דובאי

        @גיל
        ועכשיו תכל’ס אשמח לשמוע
        אם אני אוכל ביד אחת ויד אחת על ההגה כי אני עייף ורוצה להיות רענן ולכן אוכל או מפצח גרעינים (זה בעצם למטרת הנהיגה, לא?) אני עלול לחטוף דוח?
        והאם למעשה שמעתם על מישהו שחטף דוח על דבר כזה? או שלא אוכפים את זה?

        טיפים והדרכות כללי דוחות תעבורה דוח שוטר מולטימדיה טלפון המדריכים של גיל

      • מדריך: שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?
        ד דובאי

        @גיל

        @גיל כתב במדריך: שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?:

        תודה רבה! ומחילה מכבודו, נעלמה מעיני הבדולח משנה מפורשת:

        את המשנה ראיתי

        ולכן שאלתי
        @דובאי כתב במדריך: שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?:

        מה דינו של האוכל תוך כדי נהיגה האם נותנים על זה קנסות/נתון לפרשנות/פטור מד"א וחייב ביד"ש?

        החקירה שלי מהיות ובקנסות לא הוזכר דין זה ולכן השאלה היא האם הוא “פטור אבל אסור” או שצ"ל חסורי מיחסרא
        מקווה שהובנתי נכון

        טיפים והדרכות כללי דוחות תעבורה דוח שוטר מולטימדיה טלפון המדריכים של גיל

      • מדריך: שימוש בטלפון (או במולטימדיה, ושאר הסחות דעת) בזמן נהיגה - מה חוקי ומה לא?
        ד דובאי

        @גיל
        ראשית תודה על המדריך שכתוב בשפה ברורה ובנעימה
        אך דילגת על ברכת המזון
        מה דינו של האוכל תוך כדי נהיגה האם נותנים על זה קנסות/נתון לפרשנות/פטור מד"א וחייב ביד"ש?

        טיפים והדרכות כללי דוחות תעבורה דוח שוטר מולטימדיה טלפון המדריכים של גיל

      • לרכוש רכב במקום לשכור
        ד דובאי

        @EBA כתב בלרכוש רכב במקום לשכור:

        ב. הטרנטה שיביאו לך בהשכרה לא תהיה יותר גרועה מקורולה 2010 או 13. השכרות בד"כ לא מחזיקות פחות מ2016

        זהו שההשכרות שמשכירים לנהג חדש זה לא אלבר ולא שלמה סיקסט
        וזה חברה שנותנים לך מיציבושי לנסר חבוטה משנת 2008…
        (ואח"כ מסבירים לך שאת הדפיקות את עשית וחוזר חלילה )

        @EBA כתב בלרכוש רכב במקום לשכור:

        עדיף לשכור מאלה שעושים לנהג חדש הרבה פרצופים עד שמסכימים.

        גם אלה שמסכימים אחרי הפרצופים זה בדר"כ באמצע החורף או בספירת העומר
        בבין הזמנים או בחגים הם מסתפקים בלעשות פרצופים ופחות ממשיכים להסכמה.

        @EBA כתב בלרכוש רכב במקום לשכור:

        ה. לא יודע מה בקשר אליך, אני רק אספר על עצמי שאת הרכב הראשון שלי קניתי לבינהזמנים לפי ארבע כי שכירות יצא לי יקר, והשאר היסטוריה, וההיסטוריה הזו כוללת שבעה רכבים…

        באמת מעניין לשמוע
        אתה חושב שזה ודאי קשור?
        ואם היית שוכר רכב לחודש חודשיים בזמנו לא היה לך רכב עכשיו אתה חושב?

        עסקאות רכב

      • לרכוש רכב במקום לשכור
        ד דובאי

        @YOLEVI כתב בלרכוש רכב במקום לשכור:

        @דובאי ככה כל מי שיש לו רכב התחיל… טוב כמעט כל. (כל מי שלא היה לו כסף לרכב)

        אתה צודק
        אבל זה לא ממש שיקול כי…
        גם כל (כל) מי שיש לו רכב התחיל עם לימודי נהיגה ורשיון…

        עסקאות רכב

      • לרכוש רכב במקום לשכור
        ד דובאי

        @מאיר כתב בלרכוש רכב במקום לשכור:

        בגלל שלעיתים נהגים חדשים עושים טעויות של מתחילים שעולים יקר וכדאי בהתחלה לקנות רכב זול כדי להתלמד עליו.

        אשמח לשמוע מה למשל? וכמה יקר?

        עסקאות רכב

      • האם לקנות רכב לבין הזמנים או לשכור ?
        ד דובאי

        פתחתי נושא חדש ו@יוני הפנה אותי לאשכול זה
        אני חייב לציין שקראתי והחכמתי ראיתי שכיוונתי לדעתם של כמה מהשרשור כאן
        אשמח בכל זאת לשמוע חוות דעתכם יותר ספציפי אלי כאן

        עסקאות רכב

      • לרכוש רכב במקום לשכור
        ד דובאי

        @יוני
        תודה יוני באמת קראתי והחכמתי
        בכל זאת זה משתנה ממקרה למקרה
        ולכן אשמח בכל זאת לשמוע חוו"ד על מה שכתבתי
        תודה לעונים.

        עסקאות רכב

      • לרכוש רכב במקום לשכור
        ד דובאי

        אשמח לתשובת המבינים והוותיקים
        אני נהג חדש טרי ממש בגיל 30
        חשבתי לשכור רכב עכשיו לחודשיים שלושה שכוללים את החגים ואני מבין שיעלה לי בערך 7000 ש"ח לחודש זה אומנם כולל ביטוח אבל עדיין לחודש וחצי יוצא 10K ש"ח
        לא משהו שבא לי בטוב
        ואז החלטתי שאני קונה רכב ואמכור אותו בעוד חודש חודשיים שלושה אנסה למצוא מתחת למחיר השוק ולמכור אותו במחיר שקניתי או קרוב לזה
        התחלתי לחפש בתחילה חשבתי על קורולה 2010 אח"כ החלטתי שבא לי משהו קצת יותר מכובד אז חשבתי על אוריס אבל הבנתי שאני יכול ליפול על תקלה לא מידי כייפית של סוללה ומשאבה וכו’ וגם יותר כדאי לקנות את זה כשאהיה יותר מייבין
        כרגע אני חושב על קורולה מהדגם החדש 2013-2015 זה נראה לי מספיק מכובד ונוח עבורי יש גם מצלמת רוורס שזה מאוד חשוב לי מקווה למצוא משהו באזור 35K/38K
        עד כאן ההקדמה
        ועכשיו לעיצותיכם
        האם זה נכון מה שאני עושה ואסביר את הכיוון שלי

        א. לשכור רכב יעלה לי מינימום 10K וזה כולל חגים עד אמצע חשוון
        לעומת קניית רכב יעלה לי ביטוח שזה בא נאמר 3900 שח ביטוח ל3 חודשים ועוד 2000 נאמר שאמכור בפחות ממה שקניתייצאתי עם חצי מהעלות

        ב. בהשכרה יביאו לי רק רכב טרנטה שנותנים לנהגים חדשים לעומת זה בקניה יהיה לי קורולה חמודה רכב שנחמד לנסוע איתו

        ג. המחיר בהשכרה אומנם כולל ביטוח אבל…חברות ההשכרה שנותנים לנהגים חדשים בד"כ הרווח שלהם זה מהשריטות שקורים לנהגים חדשים ורק על זה אני יכול לשלם כמה אלפים אם אשרוט (תעריף 5 יש להם והשתתפות עצמית של 6000 ש"ח) לעומת קניה שחשבתי למצוא רכב ששרוט ממילא ולהתקזז על התיקון כך שאחרי חודשיים כבר אצבע/אתקן גם את השריטות/דפיקות שלי או לחילופין אם לא אעשה שריטות בכלל (ובעז"ה שכך יהיה ) או לא משהו משמעותי אמכור את הרכב כך ובזה אני חוסך את עלות לחברת ההשכרה על שפשופים

        אשמח לשמוע חוו"ד על העניין על עצם הרעיון של קנייה ומכירה במקום לשכור
        וגם על הדגם והשנים שחשבתי
        ועל המחירים
        בקיצור כל מה שיש לכם לומר בנידון.

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        ד דובאי

        @יעקב-מ-פינס
        מה הטיפים בכל אופן לזכות במציאה?

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        ד דובאי

        @טאייער
        אולי מישהו יוכל להחכים אותי ואת חברי הפורום היכן נמצאים המציאות?
        ביד 2? או שמא בסוכנויות הרכב? או שווקי מכוניות?
        או בכלל ברכבים שעליהם מודעות?
        ברור כמובן שבכל מקום יכול להיות מציאות גם ביתד אבל היכן יש ריכוז גבוה של מציאות ואיך מגיעים אליהם?

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום