דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 114.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y YOLEVI

        @צילפינגים והקישור של מה שסימנתי עדיין רלונטי?

        צילפינגיםצ מחובר
        צילפינגיםצ מחובר
        צילפינגים
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        @YOLEVI לא

        התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
        איזור ירושלים
        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שלמהש מנותק
          שלמהש מנותק
          שלמה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #28

          סדק בגג פנורמי??!
          זה לא סדק זה שבר! אף אחד כאן לא רוצה לעבור חורף עם הבלגאן הזה מדובר כאן במתכון לנזילות וקצרים במיוחד ברכב היברידי
          מה גם שחסר לרכב חלק מהטמבון האחורי. מה לדעתכם הצירוף של הגג והחלק החסר יחד עם מחיקת המספר מגלה לנו על המציאה הזו?

          כאן בשביל לעזור :)

          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            @YOLEVI כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

            נו ולמה זה לא מציאה?

            זה כלל גדול ביד 2…
            מציאות נמכרות באותו יום ומה שלא [10 ימים בנידון דידן] כנראה שאינו בקטגוריית המציאות וצריך לבדוק טוב למה הוא לא נמכר עד היום…
            הקישור…
            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/lh7nctd6?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=41&pagination=3

            יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @צילפינגים כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/lh7nctd6?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=41&pagination=3

            מסתבר שזה הרבה יותר משתלם

            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E ez058

              @מצויין-101
              ומה עם זה?
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/88hrxubs?opened-from=feed&component-type=minisite_feed&spot=standard&location=0&pagination=1
              סתם בכללי מה הסיפור של פיאט טיפו? רכב שכדאי לגעת בו או ש—?

              ה מנותק
              ה מנותק
              הכהן
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #30

              @ez058 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

              סתם בכללי מה הסיפור של פיאט טיפו? רכב שכדאי לגעת בו או ש—?

              רכב רע.
              לא נוח, כבד כמו טנק, רעש של נגמ"ש.
              לדעתי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמו

                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/lh7nctd6?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=41&pagination=3
                מה אומרים על זה
                בטריה תקולה וחור בגג כי עף לו המכסה מנוע
                ירד ל23.000

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                #31

                @שמו כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/lh7nctd6?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=41&pagination=3
                מה אומרים על זה
                בטריה תקולה וחור בגג כי עף לו המכסה מנוע
                ירד ל23.000

                נראה שהוא עבר צביעה מכף רגל ועד ראש.
                תברח רחוק רחוק.
                [כנראה באותו אירוע חגיגי בו נשבר הגג ונעלם הפלסטיק השחור מהטמבון האחורי, קרו עוד כמה דברים עליזים… כמו שרמז @שלמה ]

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • EBAE EBA

                  @שמו כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/lh7nctd6?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=41&pagination=3
                  מה אומרים על זה
                  בטריה תקולה וחור בגג כי עף לו המכסה מנוע
                  ירד ל23.000

                  נראה שהוא עבר צביעה מכף רגל ועד ראש.
                  תברח רחוק רחוק.
                  [כנראה באותו אירוע חגיגי בו נשבר הגג ונעלם הפלסטיק השחור מהטמבון האחורי, קרו עוד כמה דברים עליזים… כמו שרמז @שלמה ]

                  שלמהש מנותק
                  שלמהש מנותק
                  שלמה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #32

                  @EBA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                  כמו שרמז @שלמה

                  שכתב שלמה במפורש

                  @שלמה כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                  מה לדעתכם הצירוף של הגג והחלק החסר יחד עם מחיקת המספר מגלה לנו על המציאה הזו?

                  כאן בשביל לעזור :)

                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שלמהש שלמה

                    @EBA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    כמו שרמז @שלמה

                    שכתב שלמה במפורש

                    @שלמה כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    מה לדעתכם הצירוף של הגג והחלק החסר יחד עם מחיקת המספר מגלה לנו על המציאה הזו?

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    @שלמה טוב, בסדר…
                    @לך-תדע אנחנו מטילים עליך משימה, למצוא את סרטון ההתהפכות של הרכב הזה…

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שלמה 1ש מנותק
                      שלמה 1ש מנותק
                      שלמה 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3548kp2s?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=3&pagination=1

                      אם כבר זה מציאהההה

                      טוסוןט EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • שלמה 1ש שלמה 1

                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3548kp2s?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=3&pagination=1

                        אם כבר זה מציאהההה

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        @שלמה-1 9e41d02e-b2ae-4410-9607-223db4c06b5f-image.png

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ט טאייער

                          @מצויין-101
                          זה נראה בהחלט מצוין
                          אבל מציאות ביד 2 אין מה להתרגש מהם כ"כ כל זמן שאתה לא יודע את כל הפרטים
                          זה יכול להיות טוב פוטנציאל שווה מומלץ מאד לבדוק במיוחד אם הוא מתאים לך מבחינת מה שאתה מחפש
                          אבל להתרגש ממש לא
                          זה קצת דומה למי שרואה תשואה של חברת הייטק של 5 אחוז מהיום האחרון והוא רץ לקנות,
                          נכון, מומלץ מאד לבדוק אבל אין מה להתרגש, יותר מידי דברים יכולים להיות כאן…
                          במקרה כאן בהחלט נראה כמו משהו שיכול להיות שווה מאד ואפי’ מציאה

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דובאי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #36

                          @טאייער
                          אולי מישהו יוכל להחכים אותי ואת חברי הפורום היכן נמצאים המציאות?
                          ביד 2? או שמא בסוכנויות הרכב? או שווקי מכוניות?
                          או בכלל ברכבים שעליהם מודעות?
                          ברור כמובן שבכל מקום יכול להיות מציאות גם ביתד אבל היכן יש ריכוז גבוה של מציאות ואיך מגיעים אליהם?

                          יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ד דובאי

                            @טאייער
                            אולי מישהו יוכל להחכים אותי ואת חברי הפורום היכן נמצאים המציאות?
                            ביד 2? או שמא בסוכנויות הרכב? או שווקי מכוניות?
                            או בכלל ברכבים שעליהם מודעות?
                            ברור כמובן שבכל מקום יכול להיות מציאות גם ביתד אבל היכן יש ריכוז גבוה של מציאות ואיך מגיעים אליהם?

                            יעקב מ. פינסי מחובר
                            יעקב מ. פינסי מחובר
                            יעקב מ. פינס
                            סיירת פיקוח מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #37

                            @דובאי
                            אז זהו אין ריכוז של מציאות…

                            שמישהו כותב עם במקום אם,
                            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                            הגמ"ח
                            ניתן להתקשר 0583262568
                            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                              @דובאי
                              אז זהו אין ריכוז של מציאות…

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דובאי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #38

                              @יעקב-מ-פינס
                              מה הטיפים בכל אופן לזכות במציאה?

                              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דובאי

                                @יעקב-מ-פינס
                                מה הטיפים בכל אופן לזכות במציאה?

                                KlonimoosK מנותק
                                KlonimoosK מנותק
                                Klonimoos
                                מייבין סיירת פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #39

                                @דובאי
                                א. תפילה.
                                ב. תפילה.
                                ג. תפילה.
                                הא, וגם לחפש! טענו פה שכדאי על הבוקר לעבור על מה שעלה, תעשה שטייגע’ן קצת במחירוני הרכבים, ואזי תשים לב למציאות.
                                אם תעקוב פה בפורום, תחכים הרבה ברכבים המצויים בעיקר, ותדע על מה להשים את הדגש.


                                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • שלמה 1ש שלמה 1

                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3548kp2s?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=3&pagination=1

                                  אם כבר זה מציאהההה

                                  EBAE מנותק
                                  EBAE מנותק
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                  #40

                                  @שלמה-1 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3548kp2s?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=3&pagination=1

                                  אם כבר זה מציאהההה

                                  אכן כן.
                                  אם באמת הק"מ אמיתי, והעובדה שהוא נוצץ לא קשורה לצביעה, [והוא לא כתב “בטעות” 168 במקום 368 ק"מ]
                                  אז זו מציאה.
                                  @טוסון העובדה שהמחיר עלה, מעידה על כך שהרבה אנשים התקשרו

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • EBAE EBA

                                    @שלמה-1 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3548kp2s?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=3&pagination=1

                                    אם כבר זה מציאהההה

                                    אכן כן.
                                    אם באמת הק"מ אמיתי, והעובדה שהוא נוצץ לא קשורה לצביעה, [והוא לא כתב “בטעות” 168 במקום 368 ק"מ]
                                    אז זו מציאה.
                                    @טוסון העובדה שהמחיר עלה, מעידה על כך שהרבה אנשים התקשרו

                                    שלמהש מנותק
                                    שלמהש מנותק
                                    שלמה
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #41

                                    @EBA ובאמת הרכב כבר הוסר מיד 2

                                    כאן בשביל לעזור :)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שלמה 1ש מנותק
                                      שלמה 1ש מנותק
                                      שלמה 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #42

                                      אולי גם זה
                                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ig5bsahh?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

                                      יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלמה 1ש שלמה 1

                                        אולי גם זה
                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ig5bsahh?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

                                        יעקב מ. פינסי מחובר
                                        יעקב מ. פינסי מחובר
                                        יעקב מ. פינס
                                        סיירת פיקוח מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #43

                                        @שלמה-1
                                        יש סיכוי שזה רק מצבר (ע"י ק"ו מהרכב של אבי שליט"א עם אותו בעיה)
                                        בכל מקרה אם הרכב טופל רק במוסך מורשה טויוטה תשאל אותו טלפונית מה הבעיה שם וכמה עולה לתקן (נראה שהוא בדק ולכן ה(וא)מ(ו)כ[י]ר)

                                        שמישהו כותב עם במקום אם,
                                        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                        הגמ"ח
                                        ניתן להתקשר 0583262568
                                        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלמהש שלמה

                                          סדק בגג פנורמי??!
                                          זה לא סדק זה שבר! אף אחד כאן לא רוצה לעבור חורף עם הבלגאן הזה מדובר כאן במתכון לנזילות וקצרים במיוחד ברכב היברידי
                                          מה גם שחסר לרכב חלק מהטמבון האחורי. מה לדעתכם הצירוף של הגג והחלק החסר יחד עם מחיקת המספר מגלה לנו על המציאה הזו?

                                          צילפינגיםצ מחובר
                                          צילפינגיםצ מחובר
                                          צילפינגים
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #44

                                          @שלמה כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                          סדק בגג פנורמי??!
                                          זה לא סדק זה שבר! אף אחד כאן לא רוצה לעבור חורף עם הבלגאן הזה מדובר כאן במתכון לנזילות וקצרים במיוחד ברכב היברידי
                                          מה גם שחסר לרכב חלק מהטמבון האחורי. מה לדעתכם הצירוף של הגג והחלק החסר יחד עם מחיקת המספר מגלה לנו על המציאה הזו?

                                          צודק בכל מילה עוד משהו קטן שהאוטו מצולם ככל הנראה אצל פחח יש שם טמבון על הריצפה בקיצור נשמע משהו רע…
                                          וכמו שאמרתי שלא סתם יותר מ10 ימים האוטו מפורסם אז כנראה זה לא מציאה…

                                          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                          איזור ירושלים
                                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ש מנותק
                                            ש מנותק
                                            שמו
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמו
                                            #45

                                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ragq2i1m?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=10&pagination=1

                                            אוטו ממש נראה טוב חיצונית יש קצת פחחות בטמבון מקדימה ומאחורה
                                            הבטריה עובדת אבל כל שבועיים נדלק מנורה של בטריה
                                            טויוטה אמרו לו שנשרף אחד מהתאים ועוד תא 40 אחוז
                                            האוטו מטופל כל 10.000 והרכב היה בשכירות לא ברור האם זה שכירות או ליסינג המחיר 32.000
                                            מה אומרים האם שווה בדיקה

                                            צילפינגיםצ EBAE ידניי 3 תגובות תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ש שמו

                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ragq2i1m?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=10&pagination=1

                                              אוטו ממש נראה טוב חיצונית יש קצת פחחות בטמבון מקדימה ומאחורה
                                              הבטריה עובדת אבל כל שבועיים נדלק מנורה של בטריה
                                              טויוטה אמרו לו שנשרף אחד מהתאים ועוד תא 40 אחוז
                                              האוטו מטופל כל 10.000 והרכב היה בשכירות לא ברור האם זה שכירות או ליסינג המחיר 32.000
                                              מה אומרים האם שווה בדיקה

                                              צילפינגיםצ מחובר
                                              צילפינגיםצ מחובר
                                              צילפינגים
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                                              #46

                                              @שמו נתחיל בזה שמציאה זה ממש לא הבנאדם חי בסרט הוא פירסם את האוטו לפני חודש ב59 אלף!!! עכשיו הוא הוריד ל32 זה מחיר סביר תיקח בחשבון בטריה איזור ה10 אלף פלוס פחחות לאן תגיע???
                                              ועוד השכרה…
                                              b987cc4c-9b49-4a13-8cb3-fb218b3f2d1d-image.png

                                              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                                              איזור ירושלים
                                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 43
                                              • 44

                                              103

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום