דילוג לתוכן
לוגו
×
    • 0 הצבעות
      14 פוסטים
      757 צפיות
      מאירמ
      @פתוח-לשמוע כתב בהונדה סיוויק (בנזין) או אוריס היברידת: @מאיר אז תאהב את זה אני יאהב את הרעיון… מדובר בסוחר מבאר שבע. לרכב אין תיקון סטיה מנתיב (יש צפצוף) - נורה אדומה: אמת נעדרת. יש לרכב טסט בעוד אחד עשר יום. לכאורה הייתה תאונה מקדימה. לא פסלתי על הסף אבל צריך להוריד עוד מהמחיר ולקחת אחרי בדיקה יסודית.

    5

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים