דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ד

      דובאי

      @דובאי
      אודות
      פוסטים
      218
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • איך עוצרים ללא בלמים???
        ד דובאי

        @גיל כתב באיך עוצרים ללא בלמים???:

        לא סוגרים סוויץ’ לגמרי, משאירים חצי סוויץ’. משאבת הגה נכבית בגלל כיבוי המנוע ולכן ההגה נעשה קשה, נעילה לא קורית בחיים במצב כזה.

        @גיל היקר
        ברכבים החדשים (ברובם על כל פנים) שיש בלם יד אוטומטי יש גם הנעה ללא מפתח כך שלסגור חצי סוויץ’ זה לא פתרון…
        וא"כ חזרה השאלה למקומה

        @דובאי כתב באיך עוצרים ללא בלמים???:

        קח בחשבון שזה גורם לנעילה של ההגה מה שיגרום שהנהג לא יוכל לתמרן
        אתה בטוח שזה הפתרון?

        טיפולים, אחזקה ותקלות טיפים בנהיגה אנדברקס ברקס

      • איך עוצרים ללא בלמים???
        ד דובאי

        @יוני כתב באיך עוצרים ללא בלמים???:

        במהירות גבוהה לעלות את המוט (אמברקס או הנד-ברקס) זה ג"כ מסוכן

        לא בהכרח לעלות בבום אפשר בהדרגה כמו בדוושת הברק’ס

        טיפולים, אחזקה ותקלות טיפים בנהיגה אנדברקס ברקס

      • איך עוצרים ללא בלמים???
        ד דובאי

        @שלמה-6 כתב באיך עוצרים ללא בלמים???:

        מלהוריד הילוכים ולשבור הילוך ע’'י העברה לפרקינג

        אגב מה באמת קורה בנסיעה מהירה שמעבירים לפארקינג? הולך הגיר והרכב ממשיך לנסוע?

        @גיל כתב באיך עוצרים ללא בלמים???:

        לכבות מנוע,

        קח בחשבון שזה גורם לנעילה של ההגה מה שיגרום שהנהג לא יוכל לתמרן
        אתה בטוח שזה הפתרון?

        טיפולים, אחזקה ותקלות טיפים בנהיגה אנדברקס ברקס

      • איך עוצרים ללא בלמים???
        ד דובאי

        @קינג-קומפיוטר כתב באיך עוצרים ללא בלמים???:

        יש חילוקי דעות עוד כשהסיפור הזה קרה אם השוטר פעל נכון כשהוא אמר לה לכבות את המנוע בגלל שהכריות אוויר גם לא עובדות

        הרע במיעוטו
        יש דבר שנקרא ניהול סיכונים

        טיפולים, אחזקה ותקלות טיפים בנהיגה אנדברקס ברקס

      • הזוי! דוושה שלישית בחצי מחיר!!!
        ד דובאי

        @מאיר

        @מאיר כתב בהזוי! דוושה שלישית בחצי מחיר!!!:

        (אני שואל מכיוון שבביטוח יש הפרש של 4500 שח בשנה בין חובה וג’ למקיף כשהרכב שווה 25,000 שח בלבד (לימוד נהיגה לשעבר))

        מחיר הביטוח נקבע לפי מחירון לוי יצחק לפני השקלול
        התמורה שהביטוח נותן במקרה ביטוחי היא לפי מחירון לוי יצחק משוקלל
        למה? ככה!

        לא מצליח להבין את זה אבל זה המצב בכל אופן ברוב חברות הביטוח
        יתכן ויש חברה או שתיים שאצלן זה שונה
        אם מישהו יודע שיעדכן .

        מדברים רכב

      • למה צריך לשמור על רוגע בכביש
        ד דובאי

        @יוני
        והנה מאשדוד טרי מהיום
        ה’ ישמור

        תיעוד מחריד: ילד חרדי כבן 5 התפרץ לכביש באשדוד – זה מצבו
        תאונת דרכים קשה אירעה היום בעיר אשדוד. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לילד כבן 5 שנפגע בתאונת דרכים ברחוב רוזובסקי ברובע ג’ אשדוד.

        מצורף הסרטון (קרדיט ל @לך-תדע )

        מדברים רכב

      • המלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.
        ד דובאי

        @הטוב-באדם כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:

        לא נחשב.

        אז לך על זה
        יותר חסכוני מהרקסטון (היברדי)
        יותר אמין (טויוטה)
        ויותר מרווח

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • מחירון לוי יצחק ללא אפליקציה
        ד דובאי

        @מוישה-מהדרום
        אימולטור

        עסקאות רכב

      • המלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.
        ד דובאי

        @צילפינגים כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:

        @דובאי כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:

        אם טויוטה היו מייצרים רכב כמו הראב 4 קצת יותר גדול (ומנוע יותר חזק ) 7 מקומות זה היה ה-ד-ב-ר

        לנד קרוזר ארוך

        אוי נו באמת

        נס שלב.מ.ו. אין 7 מקומות…

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • המלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.
        ד דובאי

        @הטוב-באדם

        תכל’ס לדעתי
        המוצר שהוא מחפש הוא מצרך די נדיר יש לי גם שלוש חברים פחות או יותר עם אותם דרישות והם פשוט נשארו עם הרכבים הקודמים (קודיאק/סורנטו במקרה דנן)כי הם לא מצאו …
        אם טויוטה היו מייצרים רכב כמו הראב 4 קצת יותר גדול (ומנוע יותר חזק ) 7 מקומות זה היה ה-ד-ב-ר

        אני הייתי ממליץ על היילנדר יד שניה ניתן למצוא ב200-250 אל"ש
        לדעתי המומלץ שבקטגוריה
        אם כי הוא קצת בולט מהקטגוריה

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • המלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.
        ד דובאי

        @עבד-נאמן כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:

        לא כל כך ברור לי הצרכים.

        מה לא ברור?
        גם אם התקציב גבוה הוא לא מחפש לשרוף כסף יש עוד דברים לעשות עם הכסף חוץ מאוטו נוצץ
        הוא מתייעץ בכדי למקסם את הרכישה
        הוא מוכן לשלם כסף כל עוד זה מצדיק את עצמו
        למשל היילנדר ניתן למצוא במחירים טובים והירידת ערך שלו לא מטורפת משא"כ בסורנטו
        הבעיה שהוא

        @הטוב-באדם כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:

        מחפש משהו פרקטי לא סיינה וכדו’ בגודל של אוטובוס…

        אני לא יודע האם היילנדר נחשב אצלו לאוטובוס…

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • סיטי קאר מעלה מחירים
        ד דובאי

        ספויילר
        @ez058 כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:

        הפלוס שהוא אברך כמדרשו, כך שאתה יכול לבוא איתו להסדרים מעולים

        הסדרים מעולים או שמא סדרים מלאים…😉

        עסקאות רכב

      • סיטי קאר מעלה מחירים
        ד דובאי

        @שמיל-שמיל

        בסביבתי יש כמה וכמה השכרות (שחורות או אפורות…)שמשכירים על גם בסיס שעתי
        והרכבים הם די טרנט’ס אחד יותר ואחד פחות בין השנתונים 2006-2015 ונראה שהולך להם יפה

        לעניות דעתי הסיבה שהיו אנשים שתקפו את הרעיון היא כמו ש@יצחק-רשטונ כתב
        שפרסמת את הרעיון שלך על שרשור של תסכול על חברת סיטי קאר
        מה שגרם לזה להצטייר לאנשים כרעיון לא בשל ללא חשיבה מיושבת מאחור

        אבל כשרואים את העקשנות שלך עושה רושם שזה רעיון שהתבשל בך כבר לא מעט זמן ואתה מסוגל לזה

        עסקאות רכב

      • סיטי קאר מעלה מחירים
        ד דובאי

        @שמיל-שמיל
        אני מצטרף לקודמי
        אל תתייאש זה מציאותי ועוד איך
        כשבנ"א הולך על רעיון בפרט בעסק הוא צריך לקראת מה הוא הולך
        אם הוא חושב שבקלות פותחים מסעדה/חנות פלאפל/נעליים/בגדים ותוך כמה ימים מתחילים להרויח הוא יסגור את העסק בתוך חודש
        אם יודעים לקראת מה הולכים ובכמה מוערכת ההשקעה (ומוסיפים עוד המון בצ"מ ועוד כסף בצד לכל מקרה שלא יבוא ומתכננים את הזמן של הרווחים העתידיים שהם לא באים במיידי וגם לא קרוב לזה
        בקיצור… תכנון נכון קרי תוכנית עסקית ושיווקית ברורה אזי אפשר לצלוח את כל האתגרים ולהגיע עם הזמן לעסק גדול מאוד
        ולכן עצתי :
        אם אתה סבור שאתה מסוגל לזה
        קח את כל ההודעות של האנשים שניסו להניא אותך
        ותמצא לכל בעיה שהם העלו פתרון ישים לפחות אחד וכך תבנה את העסק
        מאחל לך הצלחה גדולה

        עסקאות רכב

      • רכישת רכב עד 35,000 ₪
        ד דובאי

        @שמואל-קליין

        @שמואל-קליין כתב ברכישת רכב עד 35,000 ₪:

        @דובאי יותר שומר על הגיר

        גיר של קורולה הולך יותר מהר מזה של האוקטביה?

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • רכישת רכב עד 35,000 ₪
        ד דובאי

        @שמואל-קליין
        ציטטתי בטעות תגובה אחרת שלך
        ערכתי

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • רכישת רכב עד 35,000 ₪
        ד דובאי

        @שמואל-קליין

        @שמואל-קליין כתב ברכישת רכב עד 35,000 ₪:

        אני חוזר על דעתי שאם מדובר בהרבה נסיעות מחוץ לעיר כדאי רק גרמנית בסכום הזה

        מה פשט?
        שיהי לו הרבה בלאי וירידת ערך?

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • עזרו לי ...
        ד דובאי

        @ITAMAR25

        זהו שכן
        אם אתה לא מעוניין להיות מואשם בשיבוש הליכים
        וכבר דובר על זה בפורום

        @ITAMAR25 כתב בעזרו לי ...:

        גם שיש מצלמה זה לא אומר שחייבים להשתמש בה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות תאונה מי אשם פרסה במקום אסור

      • רכישת רכב עד 35,000 ₪
        ד דובאי

        @חרוסת

        @חרוסת כתב ברכישת רכב עד 35,000 ₪:

        היות והחישוב שלי הוא כזה, היברידי אתה משלם יותר יקר בקנייה, ורגיל אתה משלם יותר יקר בחודשי.

        אם החישוב שלך הוא כזה אז עדיף לך לשלם על רכב אמין יקר יותר בקניה מאשר לשלם יקר יותר בחודשי על טיפולים


        יש לי כמה וכמה חברים על סקודה חלקם אוקטביה וחלקם עם קודיאק כולם פוגשים את המוסכים ממוצע אחת לחודשיים (גם רכבים מהשנתיים אחורה )כך שאני לא רואה את הרווח מאוקטביה זוהי דעתי אולי יש חולקים עלי

        בכל אופן אתה צריך להחליט האם חשוב לך צריכת דלק נמוכה או תקציב טיפולים נמוך או שתעלה את התקציב שלך ותוכל לקבל את שניהם
        אם אתה מוכן להתפשר על ידים לדעתי לך על הפריוס/אוריס שנתון יותר אחורה יד 4-5 תוכל למצוא אולי במחירים קרובים למה שחיפשת גם היברידי וגם תקציב טיפולים נמוך רק תבדוק חזק על הסוללה שתקינה

        עסקאות רכב רכבים מומלצים

      • עזרו לי ...
        ד דובאי

        @גיל

        ניסיתי לעשות ספוילר וזה לא הצליח השארתי את זה כך ביודעי שיבוא הצדיק שיסביר לי אייך עושים …
        😄

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות תאונה מי אשם פרסה במקום אסור
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום