@גיל כתב באיך עוצרים ללא בלמים???:
לא סוגרים סוויץ’ לגמרי, משאירים חצי סוויץ’. משאבת הגה נכבית בגלל כיבוי המנוע ולכן ההגה נעשה קשה, נעילה לא קורית בחיים במצב כזה.
@גיל היקר
ברכבים החדשים (ברובם על כל פנים) שיש בלם יד אוטומטי יש גם הנעה ללא מפתח כך שלסגור חצי סוויץ’ זה לא פתרון…
וא"כ חזרה השאלה למקומה
@דובאי כתב באיך עוצרים ללא בלמים???:
קח בחשבון שזה גורם לנעילה של ההגה מה שיגרום שהנהג לא יוכל לתמרן
אתה בטוח שזה הפתרון?


