@איש-0 כנראה שנתפסת לך נעילת ההגה. זה קורה כשההגה נמצא תחת לחץ בזמן החניה. כשזה קורה תלחץ על הבלם, תלחץ START ובמקביל תסובב את ההגה מעט ימינה ושמאלה עד שהנעילה משתחררת. אם התופעה חוזרת הרבה, כדאי לבדוק את המצבר ואת מנגנון נעילת ההגה.
-
הגה נעול -
דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים@אריאל-קמחי כתב בדומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים:
יבאר לנו רבנו כוונתו
שרא לן מר, אבל מי שצריך להבין, הבין.
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@גיל לגבי צריכת דלק אשמח לחוו"ד
לא אחזתי, והשרשור קצת ארוך ללו"ז, תרענן לי מה שאלת, בבקשה.
כמו"כ קיפול מראות והרמת חלונות מה עם זה
אם יש לך טקנה, אז יש לך את זה… אם לא - יש קיטים להוספה בעלי אקספרס, דובר בפורום.
מרים שמשות היה לי, כשהפסיק לעבוד השארתי כך כי אני מעדיף בקיץ להשאיר קצת פתוח (מגיני רוח מכסים על הרווח הזה).או שאולי אני כבר דורש יותר מידי לרכב בשנתון כזה [2010]
בכלל לא.
@הבל-הבלים-הכל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
באמת מה לגבי הרמת חלונות האם יש נעילה מרכזית ?
כן.
@הבל-הבלים-הכל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
אגב איך אפשר לעדכן את המולטימדיה המקורית של הרכב
אין מולטימדיה מקורית, זה מגיע עם מערכת מקורית פשוטה של Nissan Connect.
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
אם אנינתקע בצפון אתה מגיע לחלץ אותי
אם תתקע ברכסים מול הבית שלי, בכיף! סתם, שלא תצטרך! קומפרסור וברגים והכל טוב, אא"כ קרעת את הצמיג.
ומה זה סאבופר ??
מגבר בס, לעשות דאווינים עם שירים, שבעוצמה 4 כבר הרמקולים של BOSE מפוצצים לך את האזניים. תשאל את @אלוף-העולם-1 מה עשיתי לו…
@מאיר-ג כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@גיל אז זה כשל שלך אתה צריך לקחת אחריות ולהפטר מדוברות ניסאן קשקאי
איך זה יכול היות שלא הזכרת את זה בשרשור שפתחתי אז על קשקאי???כמדומני שציינתי, כמו למשל כאן כתבתי שהשגתי גלגל רזה, כי אין במקור.
ב"ה לא נזקקתי לו בכלל, והוא שוכן אחר כבוד במחסן, ושלא נצטרך.
לא זכור לי שניסאן באחריותי, שיוצא לי תלוש מדוברות ניסאן, ובאמת שא נא לעוון עבדך, שלא זכרתי לציין כל דבר קיים, אולי זה רק מראה לך כמה הגלגל רזרבי חסר לי, מרוב שלא זכרתי אותו… -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@טוסון כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
זה רשום לך ברישיון רכב?
פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה ב2010@מאיר-ג כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
מוזר לי מאד שאין לך גלגל רזרבי
בשנים האלו לא היה כזה דבר בשם ערכה לתיקון פנצ’רלא מוזר בכלל, יש לו טקנה.
גם לי אין גלגל רזרבי. יש סאבופר במקום… -
דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים@מאיר אליפות של מבחן דרכים!
יצויין ש"פנסתר הכפתורים" במקרה הזה - באמת נראה כמו פסנתר!

השקית הנזכרת כנראה נאספה באחת ההפגנות…
-
עדכוני אכיפה חדשים.@פריוס-אפור כתב בעדכוני אכיפה חדשים.:
ממישהו בכיר מאוד באחת העיריות הגדולות
אז הוא לא מדייק בדבריו.
@הנווט כתב בעדכוני אכיפה חדשים.:
סתם צריך לדעת כל הדוחות ממצלמות עירייה הם לא חוקיים לפי פסיקת בית המשפט המחוזי והמערער יזוכה.
אני מעריץ מושבע של כתיבה גורפת.
LPR אלו המצלמות הנידונות, מצלמות מאויישות הן חוקיות לחלוטין,
וגם ב-LPR הדיון הוא לא “אם מותר לרשות מקומית לאכוף” אלא “בפגיעה בפרטיות”.
מצלמה שתאכוף שימוש בטל’ בזמן נהיגה, לדוגמא, לא תהיה LPR, נכון לכתיבת השורות.בתכלס הרשויות המקומיות ממשיכות לאכוף גם בצורה הזו, ולא תמיד המערער מזוכה, אבל זו בעיה אחרת…
-
כוייל ושמן רכב@mik6868 כתב בכוייל ושמן רכב:
@גיל אין לך מדריך לענייני שמנים ?
זכית לנבא, יש משהו בטיוטות, אבל יש לו 2 בעיות.
- אין לי זמן. באמת.
- ר’ @יצחק-רשטונ הוא המומחה האמיתי, ומי שמני.
והלכה כיש אומרים בתרא…
-
עדכוני אכיפה חדשים.@אושר-מתקרב כתב בלקסניקים שבינינו:
@גיל לעירייה יש סמכות לאכוף כאלו עברות?
כמו שענה @טוסון - זו אכיפה משטרתית. הדו"חות ש(לא) יתקבלו יהיו מטעם המשטרה.
@טוסון כתב בלקסניקים שבינינו:צ"ע, שהרי לא משתפים פעולה…
מס שפתיים בלבד, להרגיע את הציבור.
ברכסים אפי’ את זה הם לא עשו, ומשתפים גם משתפים.
אה, הכנסת ספר תורה כבר לא מתואמת עם השיטור? ואצ"ל בעיות אחרות…וד"ל. -
עדכוני אכיפה חדשים.@פריוס-אפור כתב בלקסניקים שבינינו:
לפי מה שאני יודע
שאסור להעמיד מצלמות בתוך העיר, לאכיפת טלפונים וכו’ בגלל שזה נקרא “אכיפה בררנית”מאיפה אתה יודע דבר כזה?
-
כיסא תינוק@יאריס אני לא יודע אם צריך מומחה בשביל לפתוח את ספר החוקים…
אם חברי הפורום היו עושים זאת, גם אני הייתי מיותר.@יאריס כתב בכיסא תינוק:
יש כאלו שיגידו שהוא מחמיר…
מצטרף לדבריהם. לבטל כרית אוויר עד @גיל 12 ??
שיכתוב תקנות תעבורה משל עצמו, שלא יכניס לנו חוקים שלא כתובים. -
כיסא תינוק@פיג-ו5008 כן.
-
כיסא תינוק@אני-10 צריך, וחייב עד גיל 8, ויש על זה דו"ח (לא זול בכלל, למי שלא יודע).

ועודכן גם במדריך. תודה.
-
חידה: חום מנוע עולה וכמעט הכל תקין.@שלמה מה לגבי חגורת אביזרים? ראיתי פעם באיזה רכב שהיא הייתה מחליקה בטורים גבוהים (כנראה מהחום) והרכב התחמם כי משאבת המים עבדה לאט.
-
רעש של שחרור לחץ בפתיחת מכסה דלק@אליהו-התח לדעתי אתה לוקח את זה מדי קשה, זו לא תקלה.
אם מדובר בצליל מאוד חזק וארוך (מעבר לשנייה-שתיים), בדגש על עוצמת הצליל,
אז יש מה לדבר על האם יש תקלה. -
רכב מגמגם פתאום וחוזר להיות תקין... ומתג חלון משובש...@החפץ-בעילום-שמו כתב ברכב מגמגם פתאום וחוזר להיות תקין... ומתג חלון משובש...:
@גיל בסורק אין שום תקלות. בנוסף לפי מה שאני יודע הכל חובר בצורה נכונה. הרכב נסע חלק שלושה חודשים שלמים ללא שום כלום, הכל פיקס. בנוסף - אם הצינור לא מחובר טוב או משהו בבית מצערת וכדומה, הרכב היה מגמגם ללא הפסקה. או שהיה רעש חריג של יניקה של אוויר. שני אלו לא נמצאים. גם הרכב כאשר מגמגם, זה זמני ולא משהו שחוזר.
עכשיו אני כבר נוסע עם הרכב כמה ימים ולא היה לי גמגום אחד אפילו…אולי זה קשור לאיכות הדלק שהתחנה הביאה לי?
חיישן MAF בסורק מראה תוצאה תקינה.
אם זה קרה כמה פעמים ונעלם לגמרי, בהחלט לא הייתי פוסל דלק לא איכותי. מיכל עם דלק לא איכותי או אפילו מעט מים בדלק יכול לגרום ל"הססנות" רגעית של המנוע בלי להשאיר קודי תקלה ובלי להדליק נורות.
מאידך, אם זה יחזור כדאי לנסות לתפוס את זה בזמן אמת עם נתונים חיים (MAF, תיקוני דלק, טמפרטורות וכד’). קויל שמתחיל להיחלש יכול לקפוץ לביקור גם ברכב ק"מ נמוך, אבל הייתי מצפה למיספיירים (תקלה בהצתה) או לפחות תהיה מגמה של החמרה (לא משהו שבא והולך).ומה פירוש המילה המתג התחמצן?
הכוונה שנוצרה קורוזיה/שכבת חמצון על המגעים החשמליים בעקבות לחות או נוזל שחדר פנימה. זה יכול לגרום למגע לא יציב, ולכן פעם עובד ופעם לא. בדרך כלל פירוק וניקוי עם ספריי לניקוי מגעים פותרים את הבעיה אם הנזק לא חמור.
-
רעש של שחרור לחץ בפתיחת מכסה דלק@אליהו-התח כתב ברעש של שחרור לחץ בפתיחת מכסה דלק:
מישהו יודע להסביר מה הוא עושה פה?
https://youtu.be/R_LI5xxO53kבסרטון הוא מוציא את שסתום ה-EVAP (שסתום purge), נותן לו כמה מכות קלות כדי לשחרר מנגנון פנימי שאולי נתקע, ומחזיר למקום. זה יכול לעזור זמנית אם השסתום אכן תקוע, אבל זה לא ממש תיקון אלא יותר ניסיון לשחרור, מה גם שאם השסתום נתקע מסיבות של סתימה וכד’, זה יחזור ויתקע… אם הבעיה חוזרת, אמורים לבדוק את השסתום או להחליף אותו. סתם ככה, צליל “פששש” קל בפתיחת מכסה הדלק לא בהכרח מעיד בכלל על תקלה.
-
מזגן לפעמים עובד לפעמים לא@קאמירין ברוך הבא לפורום!

סליחה על השאלה (אני מהחלשים כאן) -
על כמה (טמפרטורה) מכוון המזגן? -
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
אשתי עכשיו נכנסה לסיפור חחחחח
אומרת לי למה צריך צפיה מרחוק??!!תגיד לה - אם תסתבכי באיזה מקום לאן לנסוע ולאיפה לפנות - אני מתחבר ומדריך אותך כאילו אני לידך.
עצה ראשונה בחנם. שעת ייעוץ בתשלום…
-
יאריס היברידי 2013 משאבת מים@חצי-קלאטש אם אתה בסביבות ירושלים, יש לך ב-100 ש"ח בגמ"ח המרכזי של @מיוחד כאן.
ידידי @נייטרון-חפשי כתב על זה כאן ואף סיפק קישור (אם כי ספציפית עבר את ה-100, אך עדיין מרחק שמים וארץ מ-800) ולכאורה כוונתו לרוטור בלבד כמו בקישור הזה שמסתכם ב-50 ש"ח (ואני ארשה לעצמי לדברר אותו).
