דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ג

      גיל

      @גיל
      מאסטר מגיה
      אודות
      פוסטים
      4.7k
      נושאים
      41
      שיתופים
      0
      קבוצות
      4
      עוקבים
      32
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        יש לי רמת גימור טקנה
        אבל החלונות לא עולים לי וגם המראות לא מתקפלים בעת נעילת הרכב

        אז המרים שמשות נפטר.
        המראות לא מתקפלות בנעילת הרכב, אלא יש לך כפתור משמאל להגה, אתה יכול לקפל ואז לדומם מנוע וללחוץ על פתיחה ולהשאיר כך, בהתנעה הבאה הם ייפתחו לבד.

        לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
        איך לי זה לוקח 1 ל 6
        אולי זה עניין של להתרגל לרכב ?

        אולי הוא מדבר על בין עירוני עם אופי נהיגה מאוד מתון, ואתה מדבר על עירוני עם אופי נהיגה לחוץ.

        שאר נושאים

      • למה לא מייצרים רכבים בישראל?
        ג גיל

        @סופרמומחה אפשר לומר שמאותה הסיבה שלא מייצרים מטוס ישראלי
        ולגבי מטוס הייתה עוד ה"א, משא"כ ברכב (כלל הנראה) מי שישפוך את המיליארד/ים על בניית התשתית המלאה שכרוכה בכך. יותר קל לעשות מיליארדים מלייבא, לשווק, למכור מכוניות לעצמך, ולמכור לציבור לוקשים…

        מעניין אותי אם הצופר יהיה עם צליל שונה, או שהוא ישמיע רק “בִּיבִּי(פּ)”

        מדברים רכב

      • תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור
        ג גיל

        @מאיר הרעיון מקובל, הזוית לא.
        למשל אני נתקל בכזו כיכר בקרית אתא (סוף רחוב כצנלסון, למד"ב), והזוית של הרכב היא ישרה, לא בנטיה לצד.
        בכל אופן, למה שלא תגיש שאילתה למח’ התעבורה בנתיבות?

        חדשות רכב

      • רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק
        ג גיל

        @מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

        עשיתי שוב סיבוב ושמתי לב שכל פעם שאני לוחץ על כפתור A/C יש כמין ססססייי כזה
        דבר נוסף עכשיו באמת שמעתי את מה שכתבתי בתחילת השרשור שיש רעש מוזר ברכב כשהמזגן דולק, אבל הרעש הוא דווקא שלוחצים גז, סתם ככה חוץ ממתי שלוחצים על הכפתור של A/C אין שום רעש.

        אתה בטוח שהכיסוי של בית הפילטר סגור טוב?
        (סליחה שאני מחזיר את הרמה אחורה…)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי פילטר מזגן
        ג גיל

        @יראת-שמים כתב בניקוי פילטר מזגן:

        מאיפה יעוף?

        מפתח בית הפילטר.

        אתה משאיר את המכסה של הפילטר פתוח?

        נכון.

        ובכה"ג צריך יניקת אויר מבפנים או בחוץ?

        לא נפק"מ גדולה. עם רימון ריח עושים את אותה הפעולה בדיוק, ואז עובדים עם סירוקלציה סגורה (יניקה פנימית) אבל זה בעיקר כדי שהחומר ישאר לכוד וימשיך לרוץ בצנרת.
        לכלוכים שנמצאים בבית הפילטר ופנימה מעט יותר מכדי שידו מגעת, ומה שבסמוך למאייד - בהחלט אמורים לצאת בצורה הזו. ובעיניי ראיתי לא פעם.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עדכוני אכיפה חדשים.
        ג גיל

        @הנווט כתב בעדכוני אכיפה חדשים.:

        אכן דיברתי על מצלמות lpr אך דומה שזה המצלמות העיריות תתקן אותי אם אני טועה. בנתץ בירושלים זה מצלמות אחרות?

        אין כלל אצבע. ראיתי הרבה דו"חות של מצלמות של רשות מקומית, שהן מאויישות…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות דוחות אכיפה

      • מצלמות במודיעין עילית
        ג גיל

        @אני-10 בכבוד, קריינא דאיגרתא איהו להוי פרוונקא…

        שאר נושאים

      • יונדאי I20
        ג גיל

        @מרכז-0 אני אישית לא הייתי ממשיך לנסוע ככה בלי בירור.
        נורת שמן אדומה שנדלקת כשהמנוע חם + תקתוקים מהמנוע, זה כבר שילוב שמדליק נורה אדומה (תרתי משמע). לפני שמחליטים שהמנוע גמור, כדאי לבדוק לחץ שמן אמיתי עם שעון מכני ולוודא מה קוד התקלה המלא, כי P012 לבד לא אומר הרבה (הקוד קצר מדי, אין קוד כזה), ולמיטב זכרוני קוד שקשור ללחץ שמן אמור (כגון חיישן) אמור להתחיל ב-P05, אז כנראה שיש משהו אחר.
        יכול להיות שהמנוע אכן בסוף דרכו, אבל יכול להיות גם שמדובר בתקלה אחרת שעדיין שווה לבדוק. בכל מקרה, אם אכן יש בעיית לחץ שמן, המשך נסיעה עלול לגרום לנזק משמעותי יותר ואפילו לתפיסת מנוע. לכן לא הייתי מושך את זה יותר מדי.
        תן קוד תקלה מדויק, שנוכל לנסות לעזור דרך המקלדת…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הבהוב פנסים וצופר בנעילה/פתיחה
        ג גיל

        @פייבל-אשרינו לגבי הבהוב וצופר - ברוב הקיטים יש יציאות לזה, פשוט צריך לחבר נכון (לפעמים עם ממסר). אם לא חיברו זה לא אומר שזה לא אפשרי.
        לגבי הנעילה מהדלת - ה"או זה או זה" מוזר. זה קורה כשמתחברים ישירות למנוע בדלת במקום למערכת מרכזית, אבל בהחלט אפשר להתקין כך ששני הדברים יעבדו יחד.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קראוסובר או סדאן
        ג גיל

        @ראובי כתב בקראוסובר או סדאן:

        @גיל אתה יכול לפרט יותר?

        אין הרבה מה לפרט, המציאות היא שרובא דרובא מעדיפות את הרכבים הגבוהים.

        עסקאות רכב

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        ג גיל

        @חיים-ברזל

        @גיל כתב בסופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל:

        מחילה אם חזרתי כאן על דברי מישהו התותחים, באמת לא עברתי על השרשור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @הבל-הבלים-הכל צריך להיות מרים שמשות (שהוא תקין, הם נוטים לחיים קצרים).
        תחפש בפורום, כתבו על זה.

        שאר נושאים

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        ג גיל

        @טייס-קרבי לגבי מד החום - זה דווקא לא מדאיג אותי.עד כמה שאני זוכר, ברוב רכבי סקודה (וקבוצת VAG בכלל) המחוג מתוכנת להישאר על 90 בטווח רחב יחסית של טמפרטורות, ולכן הוא נראה “תקוע” גם כשהטמפרטורה בפועל משתנה מעט (מקווה שהמשפט הזה היה ברור, ערכתי אותו 3 פעמים לפני שליחה).
        אם אתם רוצים להיות בטוחים, אפשר להתחבר ל-OBD ולראות את טמפרטורת נוזל הקירור בזמן אמת, אבל עצם זה שהמחוג עמד יציב על 90 לא מעיד על תקלה בחיישן ולא אומר שהמנוע היה על סף התחממות. למעשה, זה בדרך כלל סימן להתנהגות תקינה של לוח השעונים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        ג גיל

        @טייס-קרבי
        אם לפני התיקון הרכב איבד ליטר כל כמה שעות, ועכשיו אין טפטופים, אין התחממות, ואין ירידה דרמטית במפלס - זה דווקא סימן מעודד.
        ירידה מסוימת במפלס אחרי תיקון נזילה יכולה להיות נורמלית, בגלל יציאת אוויר מהמערכת והשלמת מפלסים בכל חלקי מערכת הקירור.
        אני הייתי מסמן את המפלס על מיכל העיבוי כשהמנוע קר, נוסע כמה ימים, ובודק שוב רק כשהמנוע קר. אם המפלס מתייצב - כנראה שהכל תקין. אם הוא ממשיך לרדת באופן עקבי, אפילו בלי טפטופים, צריך להמשיך לחפש נזילה או לבצע בדיקת לחץ למערכת הקירור.

        רק הערה קטנה: כדאי לוודא שמילאו נוזל קירור מתאים לפי דרישות היצרן, ולא סתם “מים ירוקים”, כי הצבע לבדו לא אומר כלום.

        מה שמעניין אותי בסיפור הוא שהמוסך “תיקן חור” (כגריס ועוד). אם מדובר בצינור, בית תרמוסטט או מחבר פלסטיק - סבבה. אם מדובר ברדיאטור או בחלק פלסטיק שהתעייף, הייתי ממשיך לעקוב בתקופה הקרובה כדי לוודא שהתיקון מחזיק לאורך זמן.

        מחילה אם חזרתי כאן על דברי מישהו התותחים, באמת לא עברתי על השרשור.


        @טייס-קרבי כתב בסופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל:

        @גיל
        מה השנקל שלך בכל הסיפור?
        (ואגב תראה מה הוספתי בסוף לגבי חום מנוע)
        לא ראינו אותך בכל השירשור…

        קיבלת.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קראוסובר או סדאן
        ג גיל

        @ראובי ברשות העונים לעיל אוסיף דבר אחד למעלת הקרוסאובר שלא הוזכר על ידם.
        אם לרבנית יהיה (או יש) רישיון - קח בחשבון שבסופו של דבר, תאלץ לעבור לקרוסאובר…
        אז עדיף מוקדם מ…

        עסקאות רכב

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        ג גיל

        @טייס-קרבי אם אפשרי מבחינתך, אשמח אם תתן סקירה איפה העניין אוחז, כי קשה לבעייתי כמוני לעבור עכשיו על הכל.
        סתם כדי שאוכל גם אני ללמוד משהו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        ג גיל

        @DanielC

        ברוך שובך! 🎉

        מדברים רכב

      • האם ניתן לחנות שוב כשסתיים זמן החניה?
        ג גיל

        @דוכי יכול ורצוי ועל דעת כן.
        העניין הזה משרת מטרה אחת - שיהיו כאלו שישכחו לחדש, והעירייה תמצא מקורות תקציביים.

        שאר נושאים

      • ניקוי פילטר מזגן
        ג גיל

        @אליחי כתב בניקוי פילטר מזגן:

        @israel_458xv20n
        זה משהו שאפשר לעשות לבד?
        תוכל להדריך?
        אולי @גיל עשה פעם

        בדר"כ מספיק לפרק את הפילטר מזגן ולהפעיל ללא הפילטר על עוצמה גבוהה והרבה יעוף החוצה.
        אני לאחרונה עשיתי רימון ריח ברכב סגור ופילטר מזגן הוסר, ולא האמנתי מה יצא, עם כל מה שחשבתי שניקיתי ושמרתי…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ערעור על דוח חניה אדום לבן בני ברק
        ג גיל

        @shine תערער ואם לא יתקבל לך למשפט.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום