@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
יש לי רמת גימור טקנה
אבל החלונות לא עולים לי וגם המראות לא מתקפלים בעת נעילת הרכב
אז המרים שמשות נפטר.
המראות לא מתקפלות בנעילת הרכב, אלא יש לך כפתור משמאל להגה, אתה יכול לקפל ואז לדומם מנוע וללחוץ על פתיחה ולהשאיר כך, בהתנעה הבאה הם ייפתחו לבד.
לגי צריכת הדלק @הבל-הבלים-הכל כתב שזה לוקח 1 ל 16 זה הגיוני
איך לי זה לוקח 1 ל 6
אולי זה עניין של להתרגל לרכב ?
אולי הוא מדבר על בין עירוני עם אופי נהיגה מאוד מתון, ואתה מדבר על עירוני עם אופי נהיגה לחוץ.

