-
סקירת כלל רכבי 7 מקומות -
ביטוח של תאונה@הבל-הבלים-הכל כתב בביטוח של תאונה:
@גיל הם נותנים לי זה חוקי ?
אין כאן עניין של חוק, זה עניין של נוהל. טפשות שלהם.
-
ביטוח של תאונה@הבל-הבלים-הכל תנסה בעצמך ותראה, תגיד להם שיש לך ביטוח שנגמר עוד 3 חודשים ואתה רוצה הצעת מחיר ואם זה משתלם אתה סוגר עכשיו.
-
ביטוח של תאונה@הבל-הבלים-הכל חברות ביטוח בדר"כ לא מחדשות ביטוח יותר מחודש לפני פקיעת תוקפו של הביטוח הקודם.
-
סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל. -
עזרה | דו"ח בשערי צדק@פתוח-לשמוע כתב בעזרה | דו"ח בשערי צדק:
עכשיו התחדש עד פשט בגפ"מ
גיל פינחסוב מוהל…העניין נודע אבל אהבתי את החידוש
-
תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.@מיכלין-שמאי-רכב להוסיף על דבריך, אז מבחינת החוק,
בדקתי עם שוטר תנועה ותיק ועם עוד אחד בדימוס, ושניהם אמרו לי שחוקית - זו דו"ח במקום.
וכאמור לעיל.והאמת שזה רק להשלמת העניין, כי אחרי שראינו שחור ע"ג לבן בתקנות התעבורה - זה סגור.
-
נפל לי המגן גלגל ונדלקו לי 7 נורות... -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@חיים-ברזל כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
וכן 2 רכבים זהים עם שינוי ספרה אחת
מקובל ברכבים ארגוניים.
אצלנו ברכסים אנחנו מזהים ככה את הניידות של השיטור עירוני, יש אחת שיושבים בה אברכים שמתנדבים, ובשניה יושבים פקחים…
כמה שוני אפשר לדחוס בשורה אחת… -
ניקוי שמן מנוע שנשפך בתא מטען@חיים-ברזל אם אתה מעדיף לעשות אצל מישהו, אז אין כ"כ מה להציע.
אם בכל זאת אתה רוצה לשמוע איך אמורים לעשות זאת לבד בלי גרניק,
תפרק את רצפת תא המטען, הגלגל הרזרבי וכל מה שנשלף. את השמן העודף תספוג עם סמרטוטים או נייר סופג. אחר כך תפזר חומר סופח כמו חול לחתולים או אבקת נסורת (או אפי’ סודה לשתיה), תמתין כמה שעות ותאסוף (זה הופך להיות תערובות בוץ יאכסה כזאת…). לאחר מכן תנקה עם מסיר שומנים (APC/סבון כלים חזק מדולל) ומברשת, ותנגב היטב. אם השמן חדר לספוג שמתחת לשטיח, ייתכן שתצטרך להוציא את השטיח לייבוש ממושך או אפילו להחליף את הספוג אם הוא רווי בשמן. חשוב להשאיר את תא המטען פתוח לייבוש מלא כדי למנוע ריחות.
רימון ריח יכול לסיים את העבודה מצד נטרול הריחות (ועל הדרך תרוויח חיטוי למערכת המיזוג).
בהצלחה! -
עזרה | דו"ח בשערי צדק@טוס-לאט-סע-מהר להמתין לי לא עוזר כ"כ, עדיף להמתין למשיח…
כמו שייעצך השוטר המדובר, תערער עם כל החומר שאתה יכול להציג. תן להם בסיפור,
בי"ח, יולדת, שחרור, דקות ספורות, וכו’.
כמובן לגבות בכמה שיותר נתונים, מסמך שחרור, מאוד יועיל אם השעה המודפסת תהיה צמודה לשעת הדו"ח…
הייתי אפי’ אומר שאם הערעור לא יתקבל, דבר המצוי בירושלים - לבקש להישפט ע"ס כל הנ"ל.
ויה"ר שתזכו לגדלו על אדני התורה והיראה, לתורה, חופה ומעשים טובים.דר"א, אני גם מוהל… להזמנות במייל, מענה תוך 8 ימי עסקים
-
נפל לי המגן גלגל ונדלקו לי 7 נורות...@אריאל-קמחי
נשמע שבמהלך הירידה מהמדרכה נקרע החוט של חיישן ABS (או החיישן בעצמו ניזוק) באזור הגלגל הקדמי הימני, וכנראה זו הסיבה לכל שרשרת התקלות. כשהמערכת מאבדת תקשורת עם חיישן גלגל, נדלקות בדרך כלל נורות ABS, בקרת החלקה (ESP), ולפעמים גם מערכות בטיחות כמו AEB קורסות בגלל זה. בחלק מהרכבים גם ההגה החשמלי נכנס למצב חירום ולכן ההגה נהיה כבד.
הייתי מתחיל מבדיקה יסודית של כל החיווט באזור בית הגלגל הקדמי הימני, במיוחד אם נתלש מגן הגלגל. אם יש חוט קרוע או מחבר שנשבר, סביר מאוד ששם הבעיה.
בכל מקרה כדאי לבצע סריקת תקלות במחשב הרכב, זה כנראה יכוון בדיוק לרכיב או לחיישן שנפגע. -
תאונה, ביטוח,@ח.-ב. כתב בתאונה, ביטוח,:
@גיל אם לא שמרתי את המרחק שצריך, זה גם יכול להועיל לי?
אם לא שמרת מרחק - כל האשמה תיפול עליך.
-
תאונה, ביטוח,@ח.-ב. כתב בתאונה, ביטוח,:
נסעתי לפני כיכר ובחורה עצרה באמצע הכיכר להוריד מישהו, (ולא עצרה בצד), עצרתי אחריה, ולאח"מ היא המשיכה לנסוע ואני המשכתי לנסוע אחריה ופתאום עצרה עצירה ללא שום סיבה, מי אשם, אם שמרתי מרחק מספיק / ואם לא שמרתי מרחק מספיק,
אין לי מצלמת רכב,
בעל הרכב כבר פנה למוסך, ועדיין לא התחילו לטפל לו באוטו כיון שאין להם עדיין רכב חילופי, והוא כבר עירב את הביטוח, מה הכי משתלם לי לעשות כרגע?עד שעו"ד מיכלין יגיע,
אם הייתה פגיעה מאחור, בדרך כלל בביטוח יטענו שלא נשמר מרחק מספיק ולכן האחריות תהיה על הרכב שפגע. מצד שני, אם הנהגת עצרה פתאום בלי סיבה נראית לעין, במיוחד אחרי שכבר עצרה בתוך הכיכר כדי להוריד נוסע, זה יכול להיות שיקול לטובתך.
בשלב הזה הייתי מתעד את כל מה שזכור לך, שומר תמונות וסרטונים (כגון מחנויות בסביבה) אם יש, מוסר לביטוח גרסה מדויקת ולא ממהר להודות באשמה או לשלם לפני שמתבררים הנזק והטענות. -
רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק -
בית משפט - נהיגה ללא רשיון@טוסון כתב בבית משפט - נהיגה ללא רשיון:
מכאן (בלי קשר לפות”ש, שהשי”ת יעזור שיצא בכמה שפחות נזק ) תצא הקריאה לאחב”י, לא נוהגים ללא רישיון (וביטוח חובה וצ”ג)
אתם לא רוצים להכנס לסיפור הזה
וגם אל תתנו את הרכב למי שאין לו רישיון, אתם עלולים להנזק מזה קשות מאוד

כמעט חרגתי מסמכותי והגדלתי לך את השורות האלה… (בהוספת # בראש השורה…)
-
בית משפט - נהיגה ללא רשיון@טוסון דבריך נאמנים עליי כאלף עדים,
למרות שהמח הצר שלי לא מצליח להרחיב אופקים (אולי כי אני מהצפון) ולהבין את ההגיון שבדברים.
אבל אולי היא היא, חוסר ההגיון משרת היטב את המערכת ההיא.
בכל אופן, אדם צריך לצאת מנקודת הנחה שעבר עבירה ועל עבירה משלמים, ומנסים להמתיק הגזרה, ולא יורים ברגליים עם הודאה באשמה ברה"ר ואז מנסים לרוץ, תרתי משמע.
ואני ממש ממש מתנצל @G0548567 ששכחתי:
ברוך הבא לפורום!
בכל אופן בוא ננסה להועיל. הואיל…
אולי @מיכלין-שמאי-רכב יוכל להמליץ על קולגה. -
בית משפט - נהיגה ללא רשיון@G0548567 כן, קח עו"ד, אחרת תמתין עו"ד כמה שנים…
להזיז רכב זו נהיגה לכל דבר, כולל לדחוף רכב מבחוץ,
וכתבתי על זה פעם.יעויין ערך “שוטר נבזה”
אה, ותשכח מ-4. זה לא יקרה.
אתה לא רוצה לעבור טסט ולקבל טלפון ממפקח שפסל לך את הרישיון רטרואקטיבית. -
יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)@ש.נ המחיר יקר, השנתון ישן נפק"מ לטסט וכו’ וצריך לוודא (אם אפשר בכלל) אם הרכב לא עבר דיאטה.
-
רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
המנוע לפתע ממש מתקשה בנסיעה
המשפט הזה מאוד מטריד. וכשמצרפים את זה -
עיקר הבעיה שהמזגן בקושי בקושי מקרר.
עברתי על השרשור ולא ראיתי אם נבדקו לחצים בזמן עבודה, רק “גז נמצא תקין”.
אם הלחץ גבוה מדי - הגיוני מאוד שהמזגן לא יצליח לקרר (המעבה לא יצליח לפלוט חום) מחד, והמדחס יעבוד קשה ויעמיס על המנוע מאידך.
ואגב, לחץ גבוה יכול להסתדר גם עם עניין הזמזום…
