דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ג

      גיל

      @גיל
      מאסטר מגיה
      אודות
      פוסטים
      4.7k
      נושאים
      41
      שיתופים
      0
      קבוצות
      4
      עוקבים
      32
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקירת כלל רכבי 7 מקומות
        ג גיל

        @הבל-הבלים-הכל כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:

        האם האקסטריל מומלץ? מה לגבי האמינות?

        לא.
        לא לגעת.

        עסקאות רכב רכבים מומלצים מדריך 7 מקומות

      • ביטוח של תאונה
        ג גיל

        @הבל-הבלים-הכל כתב בביטוח של תאונה:

        @גיל הם נותנים לי זה חוקי ?

        אין כאן עניין של חוק, זה עניין של נוהל. טפשות שלהם.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ביטוח של תאונה
        ג גיל

        @הבל-הבלים-הכל תנסה בעצמך ותראה, תגיד להם שיש לך ביטוח שנגמר עוד 3 חודשים ואתה רוצה הצעת מחיר ואם זה משתלם אתה סוגר עכשיו.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • ביטוח של תאונה
        ג גיל

        @הבל-הבלים-הכל חברות ביטוח בדר"כ לא מחדשות ביטוח יותר מחודש לפני פקיעת תוקפו של הביטוח הקודם.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.
        ג גיל

        @משה-שמחה

        אם זה עובד ככה, אני ניגש להצביע כאן…

        עסקאות רכב

      • עזרה | דו"ח בשערי צדק
        ג גיל

        @פתוח-לשמוע כתב בעזרה | דו"ח בשערי צדק:

        עכשיו התחדש עד פשט בגפ"מ
        גיל פינחסוב מוהל…

        העניין נודע אבל אהבתי את החידוש 👍

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
        ג גיל

        @מיכלין-שמאי-רכב להוסיף על דבריך, אז מבחינת החוק,
        בדקתי עם שוטר תנועה ותיק ועם עוד אחד בדימוס, ושניהם אמרו לי שחוקית - זו דו"ח במקום.
        וכאמור לעיל.

        והאמת שזה רק להשלמת העניין, כי אחרי שראינו שחור ע"ג לבן בתקנות התעבורה - זה סגור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נפל לי המגן גלגל ונדלקו לי 7 נורות...
        ג גיל

        @אריאל-קמחי

        אני שמח לשמוע שהסתדרת. זו השורה התחתונה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        ג גיל

        @חיים-ברזל כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        וכן 2 רכבים זהים עם שינוי ספרה אחת

        מקובל ברכבים ארגוניים.
        אצלנו ברכסים אנחנו מזהים ככה את הניידות של השיטור עירוני, יש אחת שיושבים בה אברכים שמתנדבים, ובשניה יושבים פקחים…
        כמה שוני אפשר לדחוס בשורה אחת…

        מדברים רכב

      • ניקוי שמן מנוע שנשפך בתא מטען
        ג גיל

        @חיים-ברזל אם אתה מעדיף לעשות אצל מישהו, אז אין כ"כ מה להציע.
        אם בכל זאת אתה רוצה לשמוע איך אמורים לעשות זאת לבד בלי גרניק,
        תפרק את רצפת תא המטען, הגלגל הרזרבי וכל מה שנשלף. את השמן העודף תספוג עם סמרטוטים או נייר סופג. אחר כך תפזר חומר סופח כמו חול לחתולים או אבקת נסורת (או אפי’ סודה לשתיה), תמתין כמה שעות ותאסוף (זה הופך להיות תערובות בוץ יאכסה כזאת…). לאחר מכן תנקה עם מסיר שומנים (APC/סבון כלים חזק מדולל) ומברשת, ותנגב היטב. אם השמן חדר לספוג שמתחת לשטיח, ייתכן שתצטרך להוציא את השטיח לייבוש ממושך או אפילו להחליף את הספוג אם הוא רווי בשמן. חשוב להשאיר את תא המטען פתוח לייבוש מלא כדי למנוע ריחות.
        רימון ריח יכול לסיים את העבודה מצד נטרול הריחות (ועל הדרך תרוויח חיטוי למערכת המיזוג).
        בהצלחה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות שטיפת רכבים

      • עזרה | דו"ח בשערי צדק
        ג גיל

        @טוס-לאט-סע-מהר להמתין לי לא עוזר כ"כ, עדיף להמתין למשיח…
        כמו שייעצך השוטר המדובר, תערער עם כל החומר שאתה יכול להציג. תן להם בסיפור,
        בי"ח, יולדת, שחרור, דקות ספורות, וכו’.
        כמובן לגבות בכמה שיותר נתונים, מסמך שחרור, מאוד יועיל אם השעה המודפסת תהיה צמודה לשעת הדו"ח…
        הייתי אפי’ אומר שאם הערעור לא יתקבל, דבר המצוי בירושלים - לבקש להישפט ע"ס כל הנ"ל.
        ויה"ר שתזכו לגדלו על אדני התורה והיראה, לתורה, חופה ומעשים טובים.

        דר"א, אני גם מוהל… להזמנות במייל, מענה תוך 8 ימי עסקים 😆

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • נפל לי המגן גלגל ונדלקו לי 7 נורות...
        ג גיל

        @אריאל-קמחי
        נשמע שבמהלך הירידה מהמדרכה נקרע החוט של חיישן ABS (או החיישן בעצמו ניזוק) באזור הגלגל הקדמי הימני, וכנראה זו הסיבה לכל שרשרת התקלות. כשהמערכת מאבדת תקשורת עם חיישן גלגל, נדלקות בדרך כלל נורות ABS, בקרת החלקה (ESP), ולפעמים גם מערכות בטיחות כמו AEB קורסות בגלל זה. בחלק מהרכבים גם ההגה החשמלי נכנס למצב חירום ולכן ההגה נהיה כבד.
        הייתי מתחיל מבדיקה יסודית של כל החיווט באזור בית הגלגל הקדמי הימני, במיוחד אם נתלש מגן הגלגל. אם יש חוט קרוע או מחבר שנשבר, סביר מאוד ששם הבעיה.
        בכל מקרה כדאי לבצע סריקת תקלות במחשב הרכב, זה כנראה יכוון בדיוק לרכיב או לחיישן שנפגע.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תאונה, ביטוח,
        ג גיל

        @ח.-ב. כתב בתאונה, ביטוח,:

        @גיל אם לא שמרתי את המרחק שצריך, זה גם יכול להועיל לי?

        אם לא שמרת מרחק - כל האשמה תיפול עליך.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תאונה, ביטוח,
        ג גיל

        @ח.-ב. כתב בתאונה, ביטוח,:

        נסעתי לפני כיכר ובחורה עצרה באמצע הכיכר להוריד מישהו, (ולא עצרה בצד), עצרתי אחריה, ולאח"מ היא המשיכה לנסוע ואני המשכתי לנסוע אחריה ופתאום עצרה עצירה ללא שום סיבה, מי אשם, אם שמרתי מרחק מספיק / ואם לא שמרתי מרחק מספיק,
        אין לי מצלמת רכב,
        בעל הרכב כבר פנה למוסך, ועדיין לא התחילו לטפל לו באוטו כיון שאין להם עדיין רכב חילופי, והוא כבר עירב את הביטוח, מה הכי משתלם לי לעשות כרגע?

        עד שעו"ד מיכלין יגיע,
        אם הייתה פגיעה מאחור, בדרך כלל בביטוח יטענו שלא נשמר מרחק מספיק ולכן האחריות תהיה על הרכב שפגע. מצד שני, אם הנהגת עצרה פתאום בלי סיבה נראית לעין, במיוחד אחרי שכבר עצרה בתוך הכיכר כדי להוריד נוסע, זה יכול להיות שיקול לטובתך.
        בשלב הזה הייתי מתעד את כל מה שזכור לך, שומר תמונות וסרטונים (כגון מחנויות בסביבה) אם יש, מוסר לביטוח גרסה מדויקת ולא ממהר להודות באשמה או לשלם לפני שמתבררים הנזק והטענות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק
        ג גיל

        @מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

        כלומר?

        שאין יותר מדאי גז.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בית משפט - נהיגה ללא רשיון
        ג גיל

        @טוסון כתב בבית משפט - נהיגה ללא רשיון:

        מכאן (בלי קשר לפות”ש, שהשי”ת יעזור שיצא בכמה שפחות נזק ) תצא הקריאה לאחב”י, לא נוהגים ללא רישיון (וביטוח חובה וצ”ג)
        אתם לא רוצים להכנס לסיפור הזה
        וגם אל תתנו את הרכב למי שאין לו רישיון, אתם עלולים להנזק מזה קשות מאוד

        👏 👏 👏
        כמעט חרגתי מסמכותי והגדלתי לך את השורות האלה… (בהוספת # בראש השורה…)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • בית משפט - נהיגה ללא רשיון
        ג גיל

        @טוסון דבריך נאמנים עליי כאלף עדים,
        למרות שהמח הצר שלי לא מצליח להרחיב אופקים (אולי כי אני מהצפון) ולהבין את ההגיון שבדברים.
        אבל אולי היא היא, חוסר ההגיון משרת היטב את המערכת ההיא.
        בכל אופן, אדם צריך לצאת מנקודת הנחה שעבר עבירה ועל עבירה משלמים, ומנסים להמתיק הגזרה, ולא יורים ברגליים עם הודאה באשמה ברה"ר ואז מנסים לרוץ, תרתי משמע.
        ואני ממש ממש מתנצל @G0548567 ששכחתי:
        ברוך הבא לפורום! 🎉

        בכל אופן בוא ננסה להועיל. הואיל…
        אולי @מיכלין-שמאי-רכב יוכל להמליץ על קולגה.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • בית משפט - נהיגה ללא רשיון
        ג גיל

        @G0548567 כן, קח עו"ד, אחרת תמתין עו"ד כמה שנים…
        להזיז רכב זו נהיגה לכל דבר, כולל לדחוף רכב מבחוץ,
        וכתבתי על זה פעם.

        יעויין ערך “שוטר נבזה”

        אה, ותשכח מ-4. זה לא יקרה.
        אתה לא רוצה לעבור טסט ולקבל טלפון ממפקח שפסל לך את הרישיון רטרואקטיבית.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        ג גיל

        @ש.נ המחיר יקר, השנתון ישן נפק"מ לטסט וכו’ וצריך לוודא (אם אפשר בכלל) אם הרכב לא עבר דיאטה.

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק
        ג גיל

        @מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

        המנוע לפתע ממש מתקשה בנסיעה

        המשפט הזה מאוד מטריד. וכשמצרפים את זה -

        עיקר הבעיה שהמזגן בקושי בקושי מקרר.

        עברתי על השרשור ולא ראיתי אם נבדקו לחצים בזמן עבודה, רק “גז נמצא תקין”.
        אם הלחץ גבוה מדי - הגיוני מאוד שהמזגן לא יצליח לקרר (המעבה לא יצליח לפלוט חום) מחד, והמדחס יעבוד קשה ויעמיס על המנוע מאידך.
        ואגב, לחץ גבוה יכול להסתדר גם עם עניין הזמזום…

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום