דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      אליה

      @אליה
      מייבין
      אודות
      פוסטים
      352
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סוכני רכב
        א אליה

        @ראובן-שבתי אני לא הייתי סומך על אדם כזה אלא מחפש בלתי תלוי או בודק אותו טוב טוב
        ובכל אופן הוא לא האדם שמתאים ל"עזור" למי שלא מבין אלא בדיוק ההיפך צריך להיות מאוד מבין כדי להנצל ממוקשים וזה יותר חמור מאדם פרטי

        עסקאות רכב

      • סוכני רכב
        א אליה

        @Klonimoos כתב בסוכני רכב:

        ג. למה אוי ואבוי אם השכ’‘ט מגולם?

        בגלל שהלקוח צריך לדעת כל דבר על הרכב כולל מה המחיר שלו ומה המחיר של המתווך ברגע שהכל מגולם זה מתחיל להיות כמו שיטת ה"סמוך" ו"הכל יהיה טוב" ו “לא רואה מסוך ו"עכשיו עשה טיפול”
        מה גם שיתכן מאוד שאם המתווך יצליח להוציא פחות ממחיר השוק זה יהיה לכיסו ולא לכיס הלקוח
        לכן לדעתי חובה שהמחיר יהיה נפרד כמו כל בעל מקצוע ושלא יהיו חירטוטים

        עסקאות רכב

      • סוכני רכב
        א אליה

        @gil3686 אותי לא מעניין אם יש לו מגרש או לא
        אם הוא מציע את מה שיש לו זה סוחר\סוכן ואם הוא מחפש בשבילי זה משהו אחר

        עסקאות רכב

      • סוכני רכב
        א אליה

        @ראובן-שבתי אתה מערב בין סוכן רכב למתווך רכב
        סוכן מוכר מה שיש לו ומה שמתאים לו וידחוק אותך כמה שיותר שתקנה את זה וכו
        מתווך זה מי שמחפש עבורך רכב אבל אוי ואבוי אם השכ’'ט שלו מגולם במחיר הרכב

        עסקאות רכב

      • דאצ'יה - אבזור בטיחותי ועוד בירורים
        א אליה

        @רפאל-יהושע יש לך לודג׳י דיזל אבל הוא ידני ואני לא בטוח אם יש לו אוטומט
        בכללי נכון להשוות תפוחים לתפוחים
        בגלל שהתקינה מתעדכנת אז כוכבי הבטיחות של הדאציה נמוכים אבל אין להשוות 0כוכבים של רכב חדש לרכבים מלפני עשור ויותר כי ודאי שהם פחות בטוחים
        יש לי גם דאציה (סנדרו) וקאמרי פגעה בי מאחורה ואצלו הנזק היה גדול יחסית אלי ככה שאני לא בטוח לגבי ה״שברירות״ בזמן תאונה

        עסקאות רכב

      • המשך דיון בעניין בלאי השמן
        א אליה

        @נייטרון-חפשי כתב בשמן מנוע שחור קיה פורטה 2015:

        וכידוע ‘שטייט מפורש’ בספר הרכב של פריוס שאיבוד שמן עד ליטר ל1,000 ק"מ מוגדר עדיין כתקין).

        אולי אתה מתכוון 100 מל ל1000 קמ
        ליטר ל1000 קמ זה גרוע

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס
        א אליה

        @מוטי-ברנד אלו הוראות שמקבלים מנטפרי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס
        א אליה

        @joe תגדיר APN ותעשה לו עדכון קושחה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס
        א אליה

        @joe אור אדום בZTE אומר שיש בעיה בסים\בחבילה, לא אומר שיש בעיה בסטיק
        וספיציפית בסטיק הזה לא צריך דרייברים למערכת אדרואיד זה פלאג אנד פלאי
        תחליף סים ותבדוק שוב

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015
        א אליה

        @Klonimoos זכותך

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015
        א אליה

        @מרקורי מה מרווח הטיפולים המומלץ?
        אם זה 10 הייתי עושה אבל אם זה 15 או 20 לא יודע
        כל שמן אחרי 2000 קמ נהיה שחור

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חוות דעת ברכישת רכב
        א אליה

        @יראת-שמים כתב בחוות דעת ברכישת רכב:

        @אני-אני-אני אוקיי
        מכבד את דעתך.
        בהנאה בחוויית הנהיגה על יונדאי I10…

        וברצינות… לאיזו חוויית נהיגה אתה מצפה ברכב מיני? אא"כ אתה מדבר על כל סוזוקי באשר הוא, קטן וגדול כאחד.

        בכל רכב ידני יש חווית נהיגה כזו או אחרת
        בין אם הוא 67 כ״ס או 167 כ״ס
        הנהגים האוטומטים לעולם לא יבינו במה מדובר

        עסקאות רכב

      • אלטרנטור תקול שיפוץ או חדש?
        א אליה

        @המפותח לדעתי אם אתה מתכנן להשאיר את האוטו אצלך שנתיים ומעלה קח חדש
        אחרת קח משופץ

        טיפולים, אחזקה ותקלות דייהטסו סיריון

      • בעיות בגיר ידני לקיה פיקנטו 2014
        א אליה

        @אפייי כתב בבעיות בגיר ידני לקיה פיקנטו 2014:

        לקח לחבר 1400 לאלטו.

        לא כזה זול
        יש כמה דגמים לא זוכר שמות אבל יש סט שעולה בערך 500 שקל ועבודה במוסך יהודי עולה כ900 שקל ויש סט יקר יותר (תלוי לפי הרכב כמובן) שעולה 1300 שקל ועבודה כנל
        מנסיון בסלריו (תאום של אלטו)

        טיפולים, אחזקה ותקלות קיה פיקנטו ידני 2014

      • ייעוץ בקניית רכב- סוזוקי בלנו החדשה
        א אליה

        @תלת-אופן-0 את הידני שלו אני מכיר והוא טוב
        את האוטומטי לא מכיר אבל שמעתי שהוא טוב

        עסקאות רכב

      • איפה נמצא המספר שילדה (מיצובישי לנסר)
        א אליה

        @יצחק-רשטונ בתחתית שמשה הקדמית יש כמו חלון קטן

        שאר נושאים

      • שמן מנוע קצת ירד
        א אליה

        @יראת-שמים בחלק נכבד מהמנועים צריכה של עד 100 מל ל1000 קמ הינה תקינה

        טיפולים, אחזקה ותקלות שמן מנוע סוזוקי ספלאש

      • בעיות בגיר ידני לקיה פיקנטו 2014
        א אליה

        @אשי גם מי שלא יודע לנהוג לא גומר קלאץ בשנה
        אולי הבעיה במוסך ולא באוטו (לא מכיר את שמעון ויכול להיות שהוא מאוד אמין)
        לך למוסך מקצועי ואמין

        טיפולים, אחזקה ותקלות קיה פיקנטו ידני 2014
      • 1
      • 2
      • 14
      • 15
      • 16
      • 17
      • 18
      • 16 / 18
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום