@ראובן-שבתי אני לא הייתי סומך על אדם כזה אלא מחפש בלתי תלוי או בודק אותו טוב טוב
ובכל אופן הוא לא האדם שמתאים ל"עזור" למי שלא מבין אלא בדיוק ההיפך צריך להיות מאוד מבין כדי להנצל ממוקשים וזה יותר חמור מאדם פרטי
אליה
-
סוכני רכב -
סוכני רכב@Klonimoos כתב בסוכני רכב:
ג. למה אוי ואבוי אם השכ’‘ט מגולם?
בגלל שהלקוח צריך לדעת כל דבר על הרכב כולל מה המחיר שלו ומה המחיר של המתווך ברגע שהכל מגולם זה מתחיל להיות כמו שיטת ה"סמוך" ו"הכל יהיה טוב" ו “לא רואה מסוך ו"עכשיו עשה טיפול”
מה גם שיתכן מאוד שאם המתווך יצליח להוציא פחות ממחיר השוק זה יהיה לכיסו ולא לכיס הלקוח
לכן לדעתי חובה שהמחיר יהיה נפרד כמו כל בעל מקצוע ושלא יהיו חירטוטים -
סוכני רכב@gil3686 אותי לא מעניין אם יש לו מגרש או לא
אם הוא מציע את מה שיש לו זה סוחר\סוכן ואם הוא מחפש בשבילי זה משהו אחר -
סוכני רכב@ראובן-שבתי אתה מערב בין סוכן רכב למתווך רכב
סוכן מוכר מה שיש לו ומה שמתאים לו וידחוק אותך כמה שיותר שתקנה את זה וכו
מתווך זה מי שמחפש עבורך רכב אבל אוי ואבוי אם השכ’'ט שלו מגולם במחיר הרכב -
דאצ'יה - אבזור בטיחותי ועוד בירורים@רפאל-יהושע יש לך לודג׳י דיזל אבל הוא ידני ואני לא בטוח אם יש לו אוטומט
בכללי נכון להשוות תפוחים לתפוחים
בגלל שהתקינה מתעדכנת אז כוכבי הבטיחות של הדאציה נמוכים אבל אין להשוות 0כוכבים של רכב חדש לרכבים מלפני עשור ויותר כי ודאי שהם פחות בטוחים
יש לי גם דאציה (סנדרו) וקאמרי פגעה בי מאחורה ואצלו הנזק היה גדול יחסית אלי ככה שאני לא בטוח לגבי ה״שברירות״ בזמן תאונה -
המשך דיון בעניין בלאי השמן@נייטרון-חפשי כתב בשמן מנוע שחור קיה פורטה 2015:
וכידוע ‘שטייט מפורש’ בספר הרכב של פריוס שאיבוד שמן עד ליטר ל1,000 ק"מ מוגדר עדיין כתקין).
אולי אתה מתכוון 100 מל ל1000 קמ
ליטר ל1000 קמ זה גרוע -
חיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס@מוטי-ברנד אלו הוראות שמקבלים מנטפרי
-
חיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס@joe תגדיר APN ותעשה לו עדכון קושחה
-
חיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס@joe אור אדום בZTE אומר שיש בעיה בסים\בחבילה, לא אומר שיש בעיה בסטיק
וספיציפית בסטיק הזה לא צריך דרייברים למערכת אדרואיד זה פלאג אנד פלאי
תחליף סים ותבדוק שוב -
שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015@Klonimoos זכותך
-
שמן מנוע שחור קיה פורטה 2015@מרקורי מה מרווח הטיפולים המומלץ?
אם זה 10 הייתי עושה אבל אם זה 15 או 20 לא יודע
כל שמן אחרי 2000 קמ נהיה שחור -
חוות דעת ברכישת רכב@יראת-שמים כתב בחוות דעת ברכישת רכב:
@אני-אני-אני אוקיי
מכבד את דעתך.
בהנאה בחוויית הנהיגה על יונדאי I10…וברצינות… לאיזו חוויית נהיגה אתה מצפה ברכב מיני? אא"כ אתה מדבר על כל סוזוקי באשר הוא, קטן וגדול כאחד.
בכל רכב ידני יש חווית נהיגה כזו או אחרת
בין אם הוא 67 כ״ס או 167 כ״ס
הנהגים האוטומטים לעולם לא יבינו במה מדובר -
אלטרנטור תקול שיפוץ או חדש?@המפותח לדעתי אם אתה מתכנן להשאיר את האוטו אצלך שנתיים ומעלה קח חדש
אחרת קח משופץ -
בעיות בגיר ידני לקיה פיקנטו 2014@אפייי כתב בבעיות בגיר ידני לקיה פיקנטו 2014:
לקח לחבר 1400 לאלטו.
לא כזה זול
יש כמה דגמים לא זוכר שמות אבל יש סט שעולה בערך 500 שקל ועבודה במוסך יהודי עולה כ900 שקל ויש סט יקר יותר (תלוי לפי הרכב כמובן) שעולה 1300 שקל ועבודה כנל
מנסיון בסלריו (תאום של אלטו) -
ייעוץ בקניית רכב- סוזוקי בלנו החדשה@תלת-אופן-0 את הידני שלו אני מכיר והוא טוב
את האוטומטי לא מכיר אבל שמעתי שהוא טוב -
איפה נמצא המספר שילדה (מיצובישי לנסר)@יצחק-רשטונ בתחתית שמשה הקדמית יש כמו חלון קטן
-
שמן מנוע קצת ירד@יראת-שמים בחלק נכבד מהמנועים צריכה של עד 100 מל ל1000 קמ הינה תקינה
-
בעיות בגיר ידני לקיה פיקנטו 2014@אשי גם מי שלא יודע לנהוג לא גומר קלאץ בשנה
אולי הבעיה במוסך ולא באוטו (לא מכיר את שמעון ויכול להיות שהוא מאוד אמין)
לך למוסך מקצועי ואמין
