דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. חיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס

      חיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      22 פוסטים 9 כותבים 894 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • J מנותק
        J מנותק
        joe
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום לכולם
        קניתי מערכת מולטימדיה מאלי אקספרס, חיברתי ל USB נט סטיק דגם ZTE - MF79U ונדלקה רק המנורה האדומה במשך הרבה זמן, וגם אחר כך כשחיברתי למחשב נדלקת רק המנורה האדומה ואין אינטרנט. חיברתי עוד מודם דגם MIFI-4GLTE ומאז הוא לא נדלק.
        מישהו נתקל בבעיה כזו?
        האם זה אומר ששני הסטיקים הלכו?
        ואיזה סטיק כן אפשר לחבר?
        תודה מראש לכל המשיבים

        Z מוטי ברנדמ א 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • J joe

          שלום לכולם
          קניתי מערכת מולטימדיה מאלי אקספרס, חיברתי ל USB נט סטיק דגם ZTE - MF79U ונדלקה רק המנורה האדומה במשך הרבה זמן, וגם אחר כך כשחיברתי למחשב נדלקת רק המנורה האדומה ואין אינטרנט. חיברתי עוד מודם דגם MIFI-4GLTE ומאז הוא לא נדלק.
          מישהו נתקל בבעיה כזו?
          האם זה אומר ששני הסטיקים הלכו?
          ואיזה סטיק כן אפשר לחבר?
          תודה מראש לכל המשיבים

          Z מנותק
          Z מנותק
          zalmensmok
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי zalmensmok
          #2

          @joe בעיקרון בשביל סטיק אתה צריך דרייברים
          מה שאומר שזה לא אמור לעבוד לך בכלל על המערכת (או שבאנדרואיד זה שונה ממחשב?)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • J joe

            שלום לכולם
            קניתי מערכת מולטימדיה מאלי אקספרס, חיברתי ל USB נט סטיק דגם ZTE - MF79U ונדלקה רק המנורה האדומה במשך הרבה זמן, וגם אחר כך כשחיברתי למחשב נדלקת רק המנורה האדומה ואין אינטרנט. חיברתי עוד מודם דגם MIFI-4GLTE ומאז הוא לא נדלק.
            מישהו נתקל בבעיה כזו?
            האם זה אומר ששני הסטיקים הלכו?
            ואיזה סטיק כן אפשר לחבר?
            תודה מראש לכל המשיבים

            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנד
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @joe יכול להיות שאתה צריך להגדיר את הרשת
            תיכנס לתוכנה של הסטיק דרך המחשב
            כשתחבר את הסטיק יהיה לך אופציה להתקין את התוכנה ואז תוכל להגדיר אותו
            או להיכנס לכתובת IP שכתוב על הסטיק דרך הדפדפן

            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
            וסימים של נטפרי 0527661381
            דברו איתי 2086841@gmail.com
            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

            Z J 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

              @joe יכול להיות שאתה צריך להגדיר את הרשת
              תיכנס לתוכנה של הסטיק דרך המחשב
              כשתחבר את הסטיק יהיה לך אופציה להתקין את התוכנה ואז תוכל להגדיר אותו
              או להיכנס לכתובת IP שכתוב על הסטיק דרך הדפדפן

              Z מנותק
              Z מנותק
              zalmensmok
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מוטי-ברנד אבל הוא מנסה לחבר אותו למערכת מולטימדיה

              מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Z zalmensmok

                @מוטי-ברנד אבל הוא מנסה לחבר אותו למערכת מולטימדיה

                מוטי ברנדמ מנותק
                מוטי ברנדמ מנותק
                מוטי ברנד
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @zalmensmok כתב בחיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס:

                @מוטי-ברנד אבל הוא מנסה לחבר אותו למערכת מולטימדיה

                אז בדפדפן במולטימדיה

                "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                וסימים של נטפרי 0527661381
                דברו איתי 2086841@gmail.com
                ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                  @zalmensmok כתב בחיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס:

                  @מוטי-ברנד אבל הוא מנסה לחבר אותו למערכת מולטימדיה

                  אז בדפדפן במולטימדיה

                  Z מנותק
                  Z מנותק
                  zalmensmok
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי zalmensmok
                  #6

                  @מוטי-ברנד רעיון…

                  @joe
                  תעדכן אם זה עבד לך, אני חושב שזה יהיה תועלת לציבור

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                    @joe יכול להיות שאתה צריך להגדיר את הרשת
                    תיכנס לתוכנה של הסטיק דרך המחשב
                    כשתחבר את הסטיק יהיה לך אופציה להתקין את התוכנה ואז תוכל להגדיר אותו
                    או להיכנס לכתובת IP שכתוב על הסטיק דרך הדפדפן

                    J מנותק
                    J מנותק
                    joe
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מוטי-ברנד
                    הסטיקים לא עובדים
                    ה MIFI לא נדלק
                    והZTE מראה נורה אדומה ואין אינטרנט
                    ניסיתי להתחבר לדף של הסטיקים וללא הצלחה
                    ולחבר סטיק חדש למולטימדיה - זה מפחיד אחרי ששני סטיקים שחיברתי כבר לא עובדים

                    יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • J joe

                      @מוטי-ברנד
                      הסטיקים לא עובדים
                      ה MIFI לא נדלק
                      והZTE מראה נורה אדומה ואין אינטרנט
                      ניסיתי להתחבר לדף של הסטיקים וללא הצלחה
                      ולחבר סטיק חדש למולטימדיה - זה מפחיד אחרי ששני סטיקים שחיברתי כבר לא עובדים

                      יוסי לויי מנותק
                      יוסי לויי מנותק
                      יוסי לוי
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @joe האם הZTE עבד לך פעם לפני החיבור למולטימדיה?
                      באיזה רשת הסים שלך?

                      שמח לעזור

                      J תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יוסי לויי יוסי לוי

                        @joe האם הZTE עבד לך פעם לפני החיבור למולטימדיה?
                        באיזה רשת הסים שלך?

                        J מנותק
                        J מנותק
                        joe
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @יוסי-לוי
                        כן הוא עבד במחשב מצויין
                        רשת של סלקום

                        יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • J joe

                          @יוסי-לוי
                          כן הוא עבד במחשב מצויין
                          רשת של סלקום

                          יוסי לויי מנותק
                          יוסי לויי מנותק
                          יוסי לוי
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @joe וכשאתה מחבר אותו היום למחשב הוא גם מראה נורה אדומה?

                          שמח לעזור

                          J Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • יוסי לויי יוסי לוי

                            @joe וכשאתה מחבר אותו היום למחשב הוא גם מראה נורה אדומה?

                            J מנותק
                            J מנותק
                            joe
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @יוסי-לוי כן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוסי לויי יוסי לוי

                              @joe וכשאתה מחבר אותו היום למחשב הוא גם מראה נורה אדומה?

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YOLEVI
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @יוסי-לוי נראה שנשרפו לך הסטיקים אבל זה מוזר מאוד כי העוצמה של החשמל היו אס בי במולטימדיה ממש חלשה

                              @zalmensmok כתב בחיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס:

                              @joe בעיקרון בשביל סטיק אתה צריך דרייברים
                              מה שאומר שזה לא אמור לעבוד לך בכלל על המערכת (או שבאנדרואיד זה שונה ממחשב?)

                              מסתמא הוא רוצה דרך הווי פי, אבל בכ"מ כן אנדרואיד שונה ממחשב

                              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                              3276568@gmail.com
                              0583276568

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • J joe

                                שלום לכולם
                                קניתי מערכת מולטימדיה מאלי אקספרס, חיברתי ל USB נט סטיק דגם ZTE - MF79U ונדלקה רק המנורה האדומה במשך הרבה זמן, וגם אחר כך כשחיברתי למחשב נדלקת רק המנורה האדומה ואין אינטרנט. חיברתי עוד מודם דגם MIFI-4GLTE ומאז הוא לא נדלק.
                                מישהו נתקל בבעיה כזו?
                                האם זה אומר ששני הסטיקים הלכו?
                                ואיזה סטיק כן אפשר לחבר?
                                תודה מראש לכל המשיבים

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אליה
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @joe אור אדום בZTE אומר שיש בעיה בסים\בחבילה, לא אומר שיש בעיה בסטיק
                                וספיציפית בסטיק הזה לא צריך דרייברים למערכת אדרואיד זה פלאג אנד פלאי
                                תחליף סים ותבדוק שוב

                                J תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • א אליה

                                  @joe אור אדום בZTE אומר שיש בעיה בסים\בחבילה, לא אומר שיש בעיה בסטיק
                                  וספיציפית בסטיק הזה לא צריך דרייברים למערכת אדרואיד זה פלאג אנד פלאי
                                  תחליף סים ותבדוק שוב

                                  J מנותק
                                  J מנותק
                                  joe
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @אליה הסים תקין
                                  בדקתי אותו על סטיק אחר
                                  זה סים של נטפרי אם זה משנה

                                  א יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוטי ברנדמ מנותק
                                    מוטי ברנדמ מנותק
                                    מוטי ברנד
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    תנסה ללחוץ על החור של הריסט

                                    "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                    וסימים של נטפרי 0527661381
                                    דברו איתי 2086841@gmail.com
                                    ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • J joe

                                      @אליה הסים תקין
                                      בדקתי אותו על סטיק אחר
                                      זה סים של נטפרי אם זה משנה

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אליה
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @joe תגדיר APN ותעשה לו עדכון קושחה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YOLEVI
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        הוא כותב שסטיק אחד כבר נהרס לו וגם זה ספציפית היה עובד טוב, לכן זה נראה שמשהו נדפק.

                                        @מוטי-ברנד כתב בחיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס:

                                        תנסה ללחוץ על החור של הריסט

                                        כמובן תנסה את זה

                                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                        3276568@gmail.com
                                        0583276568

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • J joe

                                          @אליה הסים תקין
                                          בדקתי אותו על סטיק אחר
                                          זה סים של נטפרי אם זה משנה

                                          יוניי מנותק
                                          יוניי מנותק
                                          יוני
                                          מגיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @joe כתב בחיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס:

                                          זה סים של נטפרי אם זה משנה

                                          לי בחנות אמרו שסים של נטפרי רשמית לא עובד במולטימדיה
                                          יכול להיות שיעבוד אבל אין התחייבות כי נטפרי רשמית לא מאשרים

                                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                          פתוח לשמועפ מוטי ברנדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • יוניי יוני

                                            @joe כתב בחיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס:

                                            זה סים של נטפרי אם זה משנה

                                            לי בחנות אמרו שסים של נטפרי רשמית לא עובד במולטימדיה
                                            יכול להיות שיעבוד אבל אין התחייבות כי נטפרי רשמית לא מאשרים

                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמועפ מנותק
                                            פתוח לשמוע
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @יוני וויז ופנגו עובד

                                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                            הם אלו שיודעים לשאול
                                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • יוניי יוני

                                              @joe כתב בחיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס:

                                              זה סים של נטפרי אם זה משנה

                                              לי בחנות אמרו שסים של נטפרי רשמית לא עובד במולטימדיה
                                              יכול להיות שיעבוד אבל אין התחייבות כי נטפרי רשמית לא מאשרים

                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנד
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @יוני כתב בחיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס:

                                              @joe כתב בחיבור נט סטיק למערכת מולטימדיה מאלי אקספרס:

                                              זה סים של נטפרי אם זה משנה

                                              לי בחנות אמרו שסים של נטפרי רשמית לא עובד במולטימדיה
                                              יכול להיות שיעבוד אבל אין התחייבות כי נטפרי רשמית לא מאשרים

                                              זה קשקוש של בעלי חנויות שאין להם בעיה לדחוף לך סים טרף על כל המכשולות שבזה
                                              צריך פשוט להגדיר נכון פעם אחת APN

                                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                              וסימים של נטפרי 0527661381
                                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              3

                                              • 1
                                              • 2

                                              19

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום