דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      אליה

      @אליה
      מייבין
      אודות
      פוסטים
      352
      נושאים
      1
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • יעוץ ברכישת רכב חשמלי
        א אליה

        @אלוף-העולם-1 לדעתי אין מה להקשיב לו
        אמנם הוא חובב רכב אבל הוא שונא חשמלי (לא ברור אם זה ממניע טהור ) והוא מתלונן על כל החשמליים בלי סוף

        עסקאות רכב

      • איפוס נורת שירות דאצ'יה
        א אליה

        @מאיר יש לך ציוד לאפס את הנורה? (הייתי בא גם לקפה אבל כרגע זה יותר חשוב לי)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפוס נורת שירות דאצ'יה
        א אליה

        @מיוחד גם אצלי לא נפתח שלחתי לנטפרי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפוס נורת שירות דאצ'יה
        א אליה

        @מיוחד OBD פשוט שיודע לקרוא תקלות ולאפס CHECK ENGINE יש לי
        אני מחפש משהו יותר “מובחר”

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפוס נורת שירות דאצ'יה
        א אליה

        @מיוחד לא
        יש SETUP אבל זה מאפס את ה TRIP ואת מחשב צריכת הדלק

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפוס נורת שירות דאצ'יה
        א אליה

        @מיוחד לא הבנתי את השאלה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפוס נורת שירות דאצ'יה
        א אליה

        @מיוחד בידית מגבים
        ניסיתי
        ראיתי בערך את כל הסרטונים ביוטיוב + חרשתי את האינטרנט+קארספורום
        ועדיין לא מצאתי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפוס נורת שירות דאצ'יה
        א אליה

        @גיל תודה
        אבל זה הדגם החדש יותר ולא דומה לשלי

        @מיוחד כתב באיפוס נורת שירות דאצ'יה:

        @אליה
        מאיפה אתה?
        עברת על הספר רכב אולי מופיע שם.
        לא כל מחשב רכב שעושה איפוס יודע לעשות לסוג הרכב הזה.
        אני מאמין שתוכל לעשות
        אתה צריך להגיע לתפריט השירות ע’'י הפעלת הרכב לא המנוע.
        [אתה לוחץ על ידית של הוישרים]
        אתה צריך להגיע לקילומטר שם
        ולוחץ עד שהקילומטר מתאפס מכבה את הרכב ומדליק לפעמים זה מתאפס

        אם אתה מגיע לשירות דרך לחצני ההגה אתה צריך להגיע למקום שכתוב עליו סרוויס באנגלית ועוד מילה לא זוכר לוחץ לחיצה ארוכה עד שזה נפתח ואז מופיע הודעה עוד הודעה לוחץ לחיצה ארוכה עד שזה מתאפס. [אם זה מהבהב להמשיך ללחוץ עד שיופיע מספר 12 שם עם כיתוב שזה אומר שנה]
        בהצלחה

        תבדוק אם זה לא הועיל יש עוד דרך.

        תודה
        נתיבות
        אבל אצלי אין תפריט שירות כלומר לא כתוב לי כל כמה זמן ו\או קמ צריך טיפול אלא פתאום קפץ לי במסך ציוד של פלאייר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפוס נורת שירות דאצ'יה
        א אליה

        שלום לכולם
        אשמח לדעת האם מישהו יודע דרך לאפס נורת שירות בדאצ’יה סנדרו 2019 דיזל ?
        ראיתי שיש באליאקספרס מחשב OBD שדרכו ניתן לאפס האם יש למישהו ניסיון?
        תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בריונות בכביש "שחור לבן"
        א אליה

        @אבי-ים צודק מאוד

        מדברים רכב

      • האם ללחוץ על הקלאץ' בבלימת חירום?
        א אליה

        @מאיר כתב בהאם ללחוץ על הקלאץ' בבלימת חירום?:

        השאלה היא מהי הפעולה העדיפה בבלימת חירום (ברקס עד הסוף), האם ללחוץ בנוסף גם על הקלאץ’ (ברכב ידני) בכדי לנתק את המנוע והגיר מהטרללת שהגלגלים עוברים מהABS או שעדיף לא לנתק?

        עד כמה שאני יודע הדרך הנכונה היא לבלום ובמקביל להוריד הילוך כדי שהמנוע יעזור בבלימה של הגלגלים וכמובן לפני עצירה מוחלטת לנתק את המנוע מהגלגלים

        מדברים רכב

      • התייעצות בנוגע לאישור בלמים - גנב אותי?
        א אליה

        @פייבל-אשרינו בלי להכנס לעצם השאלה
        למה בעל מקצוע שמתמחר לך לפני העבודה יכול להקרא גנב? זכותו המלאה לדרוש כמה שהוא רוצה והוא לא יקרא גנב (אולי נצלן, סחטן) וזכותך כמובן לא לקבל את השירות
        ולעצם השאלה למה אתה חושב שתקח ממנו הצעת מחיר ולא תתקן אצלו ותקח ממנו רק את האישור במחיר זול? הלכת לערבי תבקש מהערבי אישור!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רנו גראנד סניק 2016 דיזל 7 מ'
        א אליה

        @אפייי ב2019 עדכנו את הקלאצים לרטובים ואת המנוע לקצת יותר הספק והוא מומלץ, הקודם קצת פחות

        מדברים רכב

      • רנו גראנד סניק 2016 דיזל 7 מ'
        א אליה

        @שמואל-קליין כתב ברנו גראנד סניק 2016 דיזל 7 מ':

        מנוע הדיזל הוא מנוע מדגם K9K

        גם הוא פותח ביחד עם מרצדס והוא מופיע ב B CLASS
        מנוע אמין מאוד
        https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine#K9K_dCi
        (לא יודע אם צריך, גילוי נאות אני גם משתמש בו)

        מדברים רכב

      • קנית רכב מבן דוד (ערבי)
        א אליה

        @בסד ידידי, מנסים לעזור לך לברוח תברח!

        עסקאות רכב

      • חוות דעת רנו קפצ'ור
        א אליה

        @הראל-טמסוט כנראה שהשתנו ההנחיות בכל אופן הקונה צריך להתייעץ על שירות הלקוחות כדי לקבל הוראות טיפול מפורטות

        עסקאות רכב

      • דאצי'ה לודג'י - ובירור על מנוע דיזל
        א אליה

        @רפאל-יהושע מה זה העברת הילוכים ? לא הוא מעביר הילוכים אלא אתה
        אנסח את עצמי אחרת
        כשאתה מחזיר קלאצ כמה יש ״ריק״ בדושה עד שהאוטו מתחיל לזוז/לרעוד?

        עסקאות רכב

      • חוות דעת רנו קפצ'ור
        א אליה

        @הראל-טמסוט כתב בחוות דעת רנו קפצ'ור:

        @ידני טיימינג כל 150 רכב מטופל כראוי אמור להיות אחרי טיימינג. כן וודאי צריך לבדוק טוב טוב רכבי דיזל בד’'כ זה רכבים שקרעו אותם.

        בספר רכב של מנוע dci של רנו כתוב להחליף כל 80 אלף
        ובפורומים שלהם בחו״ל כתוב כל 120
        מאיפה המידע שלך על 150?

        עסקאות רכב

      • דאצי'ה לודג'י - ובירור על מנוע דיזל
        א אליה

        @רפאל-יהושע והוא מפריד טוב? לא גבוה מידי?

        עסקאות רכב

      • דאצי'ה לודג'י - ובירור על מנוע דיזל
        א אליה

        @רפאל-יהושע האם הוחלף קלאצ ומתי?
        כי זו הוצאה

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום