דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אלוף העולם 1א

      אלוף העולם 1

      @אלוף העולם 1
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      1.4k
      נושאים
      33
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      3
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • -- כח סוס או מומנט --
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @יצחק-רשטונ סו’'ס כתיבה שמגיעה מהבנה!

        תרתי משמע…

        שאר נושאים

      • מחפש המלצות על מורה נהיגה בשם שלומי דימרי
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @אריאל-קמחי אני חושב שלא כדאי תשאיר את הפוסט הזה ברשת…
        אם אתה דואג לדוד היקר שלך אני ממליץ לך למחוק אותו לצמיתות!

        רישיון נהיגה

      • תוסף לשמן גיר, מכירים את זה?
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @מאיר נכון מאוד!
        אולי כוונתו לרעידות במעבר בין החשמל לבנזין…
        אם כן הייתי בודק את התושבות.
        אבל מה שבטוח שלשים את התוסף זה רק יכול להזיק

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בירור על לקסוס C T
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @שברולט
        לדעתי האישית, אל תתקרב.
        יהיו עוד מציאות.

        במיוחד שהוחלפה סוללה ומנוע בשטחים- שרמת ההבנה של החמורים בהיבריד שואפת למינוס… זה רק פתח לצרות ותקלות אינסופיות שברכבים האלו גם מאוד יקרות… כמו משאבת מים וABS

        עסקאות רכב

      • -- כח סוס או מומנט --
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @שלמה ענק!!
        אין מילים!

        שאר נושאים

      • הנעה בדרדור ברכב ידני
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @חובק-עולם
        לי הייתה שברולט ספארק ידנית…
        הייתי יושב ברכב הרבה עם חברים והיה נגמר לי המצבר אז הייתי מניע בדרדור קדימה…
        הנזק היחיד שקרה זה: שהלכה לי תושבת גיר כתוצאה מהמכות של ההתנעה

        מדברים רכב

      • פנסים קדמיים לקורולה 2005
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @אושר-מתקרב
        לגבי הפנס השבור יש מצב.
        לגבי הדהוי לא. אלא אם כן תיצור לו נזק ואז זה נכנס למחלוקת גדולה בעניין גזל

        חלקי חילוף

      • חום מנוע עולה ולא חסר מים
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @צילפינגים
        מוסר השכל בשביל כולנו- לא לקנות רכב עם מי ברז בראדיאטור
        ואם יש חלודה אז חייב לבדוק את כל מערכת הקירור כי היא נאכלת ובמיוחד משאבת המים כי כשהיא מסתובבת היא פוגעת בחלקי חלודה שמפוררים אותה.
        @אבי-ים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בדיקת ההבדלים בין המערכות בארץ לאלי אקספרס.....
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @דני-מערכות
        מהרשימה שהזכרת אז אין ספק שזטה הכי ברמה! גם מבחינת איכות התצוגה שהינה qled ולא כשאר המסכים ככה שרואים היטב גם תחת אור שמש ישיר… ולכן מובן מדוע טיפה יותר יקר מאלי… מה גם שיש אחריות וזמינות קבועה @מיישה

        אבל יש עוד מותג שלדעתי עולה על כולם ושמו: vega germani שמידיעה שהיבואן טס בעצמו למפעל היצור לוודא שכל הרכיבים באיכות הגבוהה ביותר!

        חוץ מזה יישר כח על התובנות המעניינות!!
        חזק ואמץ

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @יעקב-מ-פינס
        אחרי שב’'ה קניתי את הרכב שלי
        שמתי לב ביד 2 לרכב אחר עם ספרה אחת הבדל!
        זה שלי:Screenshot_20241030-015036.png
        וזה השני: Screenshot_20241028-102826.png
        מגניב, לא?!

        מדברים רכב

      • עדכונים לכל מחפשי המציאות בפריוס.
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        בהמשך לזה👆, 🚩 עוד אחד פריוס 2011 מהמרכז. הפעם מחיר לא כזה מפתה. רכב ללא ממיר קטליטי (😁) עם מנורת מנוע ושלל בעיות במנוע, רכב אוכל מעל 2 ליטר שמן ל 1000.

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • השמשת רכב (והעברת טסט) שעמד כמה חודשים|מה צריך לעשות?|שאלות מגוונות
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @נייטרון-חפשי כתב בהשמשת רכב שעמד כמה חודשים|מה צריך לעשות?|שאלות מגוונות:

        בקשר לכיבוי בהדלקת מדחס זה עלול להיות

        הייתי מהמר יותר בכיוון של המצבר שהוא ממש חלש ולכן החשמל נופל ברגע שמגיע צרכן זרם גדול
        @טוסון
        ולגבי החלון: נתקלתי במקרה שלא העבירו. תנסה לפתוח אותו בדרך כל שהיא וללכת איתו כשהוא פתוח לטסט.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        מה אומרים על זה??
        Screenshot_20241204-152527.png

        מדברים רכב

      • ריח שרוף בהילוך כח
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @א.ב. למה לסוע בהילוך כח?
        נ.ב לא נראה לי שבפריוס יש הילוך כזה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @טוסון כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        @צבי-ש אני פגשתי היום לנד קרוזר החדשה שגם המספר לא מעודכן עדיין
        צילמתי אותו רק מרחוק כי לא היה נעים לצלם בפנים של הבנאדם
        IMG_20241225_194754_610.jpg
        15111504

        צולם בין אלעד לב’'ב

        Screenshot_20241226-013714_Gallery.jpg
        והמספרים לא מעודכנים מכיוון שזה מופיע רק בחודש הקלנדרי הבא.

        מדברים רכב

      • צמיגים לפריוס
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @גיל
        כל מה שטיקי המליץ על הצמיגים הנ’'ל זה מבחינת מכלול שלם של חסכון, בטיחות ועוד…
        הדגמים המומלצים הם חסכוניים כתוצאה מכך שמפחיתים את החיכוך עם הכביש ולכן מאוד מתאים לפריוס ודומיהם ומאידך בטיחותיים ועמידים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הטרמפיסטים....
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @ראובן-שבתי כתב בהטרמפיסטים....:

        ואם אפשר להפסיק עם הספוילרים זה ניהיה כמו פרוג
        הכל בספוילר
        מילא הודעה אחת בספוילר בשביל לא להספים
        נושא שלם ספוילרים? סיוט כל פעם לפתוח

        (אני מדבר בכובע של משתמש בפורום לא קשור לסיירת פיקוח או לחוקים, סתם בקטע טכני.)

        צודק לגמרי!

        מדברים רכב

      • מצערת EGR ושסתום EGR מרעישים בחצי סוויץ'
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @zalmensmok
        נכון, זה מונע מהרכב להרים טורים במצב ניוטרל.
        ורק שמשולב הילוך אז הוא משתחרר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שיגעון גרמני🇩🇪 ? או סתם חיסכון...
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @אריאל-קמחי
        להוי ידוע שסקודה מיוצרת בעיקר לשוק האירופאי.
        ומכאן זה מובן!
        הרי אני לא חושב שאחד שיש לו סאנרוף ברכב, יפתח אותו כשיש בחוץ 10 מעלות רוב השנה.
        חוץ מזה שבאירופה רוב הדגמים של סופרב הם עם גג.
        אז התבלבלתי בעצמי…

        מדברים רכב
      • 1
      • 2
      • 6
      • 7
      • 8
      • 9
      • 10
      • 36
      • 37
      • 8 / 37
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום