אלוף העולם 1
-
-- כח סוס או מומנט -- -
מחפש המלצות על מורה נהיגה בשם שלומי דימרי@אריאל-קמחי אני חושב שלא כדאי תשאיר את הפוסט הזה ברשת…
אם אתה דואג לדוד היקר שלך אני ממליץ לך למחוק אותו לצמיתות! -
תוסף לשמן גיר, מכירים את זה?@מאיר נכון מאוד!
אולי כוונתו לרעידות במעבר בין החשמל לבנזין…
אם כן הייתי בודק את התושבות.
אבל מה שבטוח שלשים את התוסף זה רק יכול להזיק -
בירור על לקסוס C T@שברולט
לדעתי האישית, אל תתקרב.
יהיו עוד מציאות.במיוחד שהוחלפה סוללה ומנוע בשטחים- שרמת ההבנה של החמורים בהיבריד שואפת למינוס… זה רק פתח לצרות ותקלות אינסופיות שברכבים האלו גם מאוד יקרות… כמו משאבת מים וABS
-
-- כח סוס או מומנט --@שלמה ענק!!
אין מילים! -
הנעה בדרדור ברכב ידני@חובק-עולם
לי הייתה שברולט ספארק ידנית…
הייתי יושב ברכב הרבה עם חברים והיה נגמר לי המצבר אז הייתי מניע בדרדור קדימה…
הנזק היחיד שקרה זה: שהלכה לי תושבת גיר כתוצאה מהמכות של ההתנעה -
פנסים קדמיים לקורולה 2005@אושר-מתקרב
לגבי הפנס השבור יש מצב.
לגבי הדהוי לא. אלא אם כן תיצור לו נזק ואז זה נכנס למחלוקת גדולה בעניין גזל -
חום מנוע עולה ולא חסר מים@צילפינגים
מוסר השכל בשביל כולנו- לא לקנות רכב עם מי ברז בראדיאטור
ואם יש חלודה אז חייב לבדוק את כל מערכת הקירור כי היא נאכלת ובמיוחד משאבת המים כי כשהיא מסתובבת היא פוגעת בחלקי חלודה שמפוררים אותה.
@אבי-ים -
בדיקת ההבדלים בין המערכות בארץ לאלי אקספרס.....@דני-מערכות
מהרשימה שהזכרת אז אין ספק שזטה הכי ברמה! גם מבחינת איכות התצוגה שהינה qled ולא כשאר המסכים ככה שרואים היטב גם תחת אור שמש ישיר… ולכן מובן מדוע טיפה יותר יקר מאלי… מה גם שיש אחריות וזמינות קבועה @מיישהאבל יש עוד מותג שלדעתי עולה על כולם ושמו: vega germani שמידיעה שהיבואן טס בעצמו למפעל היצור לוודא שכל הרכיבים באיכות הגבוהה ביותר!
חוץ מזה יישר כח על התובנות המעניינות!!
חזק ואמץ -
רכבים מענייינים שראיתם בכביש@יעקב-מ-פינס
אחרי שב’'ה קניתי את הרכב שלי
שמתי לב ביד 2 לרכב אחר עם ספרה אחת הבדל!
זה שלי:
וזה השני:
מגניב, לא?! -
עדכונים לכל מחפשי המציאות בפריוס.בהמשך לזה
,
עוד אחד פריוס 2011 מהמרכז. הפעם מחיר לא כזה מפתה. רכב ללא ממיר קטליטי (
) עם מנורת מנוע ושלל בעיות במנוע, רכב אוכל מעל 2 ליטר שמן ל 1000. -
השמשת רכב (והעברת טסט) שעמד כמה חודשים|מה צריך לעשות?|שאלות מגוונות@נייטרון-חפשי כתב בהשמשת רכב שעמד כמה חודשים|מה צריך לעשות?|שאלות מגוונות:
בקשר לכיבוי בהדלקת מדחס זה עלול להיות
הייתי מהמר יותר בכיוון של המצבר שהוא ממש חלש ולכן החשמל נופל ברגע שמגיע צרכן זרם גדול
@טוסון
ולגבי החלון: נתקלתי במקרה שלא העבירו. תנסה לפתוח אותו בדרך כל שהיא וללכת איתו כשהוא פתוח לטסט. -
רכבים מענייינים שראיתם בכבישמה אומרים על זה??

-
ריח שרוף בהילוך כח@א.ב. למה לסוע בהילוך כח?
נ.ב לא נראה לי שבפריוס יש הילוך כזה -
רכבים מענייינים שראיתם בכביש@טוסון כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:
@צבי-ש אני פגשתי היום לנד קרוזר החדשה שגם המספר לא מעודכן עדיין
צילמתי אותו רק מרחוק כי לא היה נעים לצלם בפנים של הבנאדם

15111504צולם בין אלעד לב’'ב

והמספרים לא מעודכנים מכיוון שזה מופיע רק בחודש הקלנדרי הבא. -
צמיגים לפריוס@גיל
כל מה שטיקי המליץ על הצמיגים הנ’'ל זה מבחינת מכלול שלם של חסכון, בטיחות ועוד…
הדגמים המומלצים הם חסכוניים כתוצאה מכך שמפחיתים את החיכוך עם הכביש ולכן מאוד מתאים לפריוס ודומיהם ומאידך בטיחותיים ועמידים. -
הטרמפיסטים....@ראובן-שבתי כתב בהטרמפיסטים....:
ואם אפשר להפסיק עם הספוילרים זה ניהיה כמו פרוג
הכל בספוילר
מילא הודעה אחת בספוילר בשביל לא להספים
נושא שלם ספוילרים? סיוט כל פעם לפתוח(אני מדבר בכובע של משתמש בפורום לא קשור לסיירת פיקוח או לחוקים, סתם בקטע טכני.)
צודק לגמרי!
-
מצערת EGR ושסתום EGR מרעישים בחצי סוויץ'@zalmensmok
נכון, זה מונע מהרכב להרים טורים במצב ניוטרל.
ורק שמשולב הילוך אז הוא משתחרר -
שיגעון גרמני
? או סתם חיסכון...
@אריאל-קמחי
להוי ידוע שסקודה מיוצרת בעיקר לשוק האירופאי.
ומכאן זה מובן!
הרי אני לא חושב שאחד שיש לו סאנרוף ברכב, יפתח אותו כשיש בחוץ 10 מעלות רוב השנה.
חוץ מזה שבאירופה רוב הדגמים של סופרב הם עם גג.
אז התבלבלתי בעצמי…
